ΠΑΝΕΚΦΕ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Η Φυσική, οι μαθητές και το πείραμα Βασίλης Γαργανουράκης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΕΕΣΦΥΕ Θεσσαλονίκη, 21-24/4/2005 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΕΚΛΑΪΚΕΥΣΗΣ European Particle Physics Outreach Group EPOG Δραστηριότητες Ομιλίες και.
Advertisements

European Union Science Olympiad EUSO 2012 Vilnius, Lithuania
ΘΕΡΜΟΧΗΜΕΙΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ. Click board to change its colour.
Γιώργος Ζησιμόπουλος, ΕΚΦΕ Αιγίου 7-8 Ιουλίου 2014 Αθήνα, Stanley Hotel Επιμορφωτική διημερίδα για τους Υπευθύνους των Εργαστηριακών Κέντρων Φυσικών Επιστημών.
Το εργαστηριακό θέμα στην τραπεζα- ΠΑΝΕΚΦΕ- Α.ΒΕΛΕΝΤΖΑΣ 1 ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΘ. ΒΕΛΕΝΤΖΑΣ – ΕΚΦΕ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ.
Οι επιδόσεις των ομάδων που συμμετείχαν: Έπαινοι και Βραβεία
ΕφαρμογΕς οδοντιατρικης πληροφορικης
European Union Science Olympiad
Καλωσορίσατε στο ΕΚΦΕ Καρδίτσας
European Union Science Olympiad.
ΒΙΟΛΟΓΙΑ Τοπικός Διαγωνισμός EUSO-2011 Σάββατο, 27 Νοέμβρη 2010.
Οι υπεύθυνοι των ΕΚΦΕ Ανατολικής Αττικής, ο Σχολικός Σύμβουλος και οι συνεργάτες τους, σας καλωσορίζουν στην τελετή βράβευσης του τοπικού διαγωνισμού της.
Δημήτρια 1 ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Τάξη Ε2 Κατερίνα Γαλλιού
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ EXECUTIVE MBA ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ Καθηγητής Δημήτρης Μπουραντάς Δ/ντής Executive MBA και M.Sc.
9η ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ EUSO 2011
ΕΞΩΡΑΪΣΤΙΚΟΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ «O ΑΡΔΗΤΤΟΣ» Έτος ιδρύσεως 1927 Καλοκαιρινές εκδηλώσεις Ιουλίου ΜΕΤΣ: η γειτονιά και οι άνθρωποί.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΜΕΑΣ ΒΑΣΙΚΩΝ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
4ο Δημοτικό Σχολείο Βέροιας
Οι επιδόσεις των ομάδων που συμμετείχαν: Έπαινοι και Βραβεία EUSO ΤΟΠΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ.
Χριστίνα Κουρκουμέλη ΕΚΠΑ Σύνοψη εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την υποστήριξη του προγράμματος Θαλής «Γενεσις» 1  CERN open days  Εκπαιδευτικά σενάρια.
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΟΛΛΕΓΙΟΥ ΨΥΧΙΚΟΥ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΣΥΛΛΟΓΟΥ Δεκέμβριος 2013 – Νοέμβριος 2015.
ΠΑΝΕΚΦΕ 8 ος Πανελλήνιος Εργαστηριακός Διαγωνισμός Φυσικών Επιστημών EUSO 2016 ΠΑΝΕΚΦΕ 8 ος Πανελλήνιος Εργαστηριακός Διαγωνισμός Φυσικών Επιστημών Απονομή.
ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΠHΡΕΑΖΟΥΝ ΡΟΛΟΪ ΙΩΔΙΟΥ Μάντζιου Μαρία χημικός.
Ανατομικοί χώροι Κεφαλής & Τραχήλου 2010 Ι. Α. Ιατρού Αναπλ. Καθηγητής ΚΛΙΝΙΚΗ ΣΤΟΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΓΝΑΘΟΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗΣ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ.
ΤΡΙΤΗ, 29 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2011 ΑΘΗΝΑ, ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ‘ATHENS PARK’ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ‘ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ’ τομεακό πρόγραμμα Erasmus ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ/
Η Προστασία των Δικαιωμάτων των Επιβατών και η επικείμενη Τροποποίηση του Καν. (ΕΚ) 261/2004. Στρατής Γ. Γεωργιλάς, Δικηγόρος Παρ’ Αρείω Πάγω, LL.M. (i)
Διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας.
MINISTRY OF EDUCATION AND RELIGIOUS AFFAIRS, CULTURE AND SPORTSMINISTRY OF EDUCATION AND RELIGIOUS AFFAIRS, CULTURE AND SPORTS Athens, 30 April 2013 Υλοποίηση.
Photo: The Guardian Α ΚΑΔΗΜIΑ Π ΛAΤΩΝΟΣ Ατλαντίδα.
« Παναθηναϊκοί.
ΕΛΛΑΔΑ : ΣΤΑ ΠΡΟΘΥΡΑ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΟ ΦΑΡΜΑΚΟ (5 απο τουσ κυριουσ αλληλοσυνδεομενουσ λογουσ) TACD, MAY 31th 2013,
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ 2013
Το κουτσομπολιό και η φήμη στην κλασική Αθήνα
Η Αθήνα, η πόλη με τις μνήμες της αρχαιότητας, η γενέτειρα του κλασικού πολιτισμού, έχει να παρουσιάσει μια διαχρονική ιστορία ανά τους αιώνες με μνημεία.
ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ
Υπολογισμός του λειτουργικού κόστους κάθε Τμήματος του Νοσοκομείου
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΣΥ.Π. Π.Ε.ΣΥ.Π.
Σεραφείμ Μπίτσιος, Υπεύθυνος ΕΚΦΕ Καρδίτσας
‘Η θέση της γυναίκας στην κοινωνία της Αθήνας την κλασική εποχή’
Απολογισμός σχολικού έτους & Προγραμματισμός σχολικού έτους
European Union Science Olympiad.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ..
Κέντρο Αλληλεγγύης Αθήνας – Athens Solidarity Center Ένας χρόνος κοινής δράσης Με την υποστήριξη / with the support of.
Διοίκηση Αθλητικών Εγκαταστάσεων
Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΩΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΩΝ ΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΟΡΟΥΣ
Ανακοίνωση Το ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΩΝ ΠΗΓΩΝ & ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΒΡΑΪΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
10 Χρόνια εργαστήριο Φυσικών Επιστημών
1.Φυλετικός Ρατσισμός Κωνσταντόπουλος Μάριος Τσαλουμά Κωνσταντίνα
Κατά τη μεσοπολεμική περίοδο και μεταπολεμικά ο χρυσός αντικαθιστά ολοκληρωτικά τον άργυρο στο διεθνές νομισματικό σύστημα, ως συνέπεια της οριστικής διάλυσης.
WELCOME TO ESN! ΟΠΑ.
STUDENTS’ BELIEFS AND ATTITUDES ABOUT STUDYING AND LEARNING MATHEMATICS Kapetanas Eleftherios and Zachariades Theodosios University of Athens, Greece Παρουσίαση:
Πρόγραμμα για την περιβαλλοντική μετανάστευση
26 & 27 OCTOBER IMPACT HUB ATHENS
Άγγελος Τσακανίκας Μιχάλης Βασιλειάδης Νίκος Σμιτ
Κόπανου Μαρία Κιώρη Έλενα Τσιάντα Ελένη
ΔΙΑΝΟΜΗ ΜΗ ΦΟΡΟΛΟΓΗΘΕΝΤΩΝ ΚΕΡΔΩΝ
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ADMINISTATIVE JUSTICE
Co-Hab Athens ένα συνεταιριστικό εγχείρημα για την κατοικία
Οι μαθήτριές μας Αντωνοπούλου Άσπα, Ζέρβα Νεφέλη και Καραβά Μαριτίνα, μαθήτριες της Β΄ Λυκείου, εκπροσωπώντας το σχολείο μας, πήραν ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ για.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΡΥΘΜΟΛΟΓΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Ενημέρωση δημοσιογράφων
Το εκφε σε αριθμους Στοιχεία από τις εκθέσεις δραστηριοτήτων (δες εδώ και εδώ) και τις 10 εκδηλώσεις για τις Φυσικές Επιστήμες του ΕΚΦΕ Καρδίτσας (δες.
ΤΙΤΛΟΣ: Δημοσθένης (Demosthenes Speech composer)
ΕΠΙΛΥΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ
ΕΓΓΡΑΦΗ ΔΙΑΜΟΝΗ ΠΑΚΕΤΟ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
ΤΙΤΛΟΣ.
ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΑΛΚΙΔΗΣ CO-FOUNDER/BUSINESS MANAGER COLLEGELINK.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΑΝΕΚΦΕ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Η Φυσική, οι μαθητές και το πείραμα Βασίλης Γαργανουράκης Πρόεδρος ΔΣ ΠΑΝΕΚΦΕ Υπεύθυνος 2 ου ΕΚΦΕ Ηρακλείου

ΠΑΝΕΚΦΕ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Τα ΕΚΦΕ Tα Εργαστηριακά Κέντρα Φυσικών Επιστημών (Ε.Κ.Φ.Ε.) – υποστηρικτική δομή της δημόσιας Π/θμιας και Δ/βάθμιας Εκπ/σης – θεσμοθετήθηκε το 2003, αν και άτυπα είχε ξεκινήσει τη λειτουργία της ήδη από το – είναι κέντρα έρευνας, τεχνικής και διδακτικής υποστήριξης της εργαστηριακής διδασκαλίας των μαθημάτων Φυσικών Επιστημών (Φ.Ε.).

ΠΑΝΕΚΦΕ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ και η ΠΑΝΕΚΦΕ Η Πανελλήνια Ένωση Υπευθύνων Εργαστηριακών Κέντρων Φυσικών Επιστημών (ΠΑΝΕΚΦΕ) είναι ένα επιστημονικό σωματείο που σκοπό έχει – την υποστήριξη, προβολή και προώθηση των αιτημάτων των Υπευθύνων ΕΚΦΕ για την αναβάθμιση και σωστή λειτουργία των ΕΚΦΕ – την προώθηση της πειραματικής πρακτικής στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στη Π/βάθμια και Δ/θμια Εκπ/ση – μέλη της ΠΑΝΕΚΦΕ μπορούν να γίνουν οι Υπεύθυνοι και Συνεργάτες των ΕΚΦΕ

ΠΑΝΕΚΦΕ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Το ερώτημα Ποια και πόση Φυσική πρέπει να διδάξω αλλά και με ποιο τρόπο; – Ανάλογα με αυτόν που ερωτάται η απάντηση μπορεί να είναι πολύ διαφορετική και άμεσα σχετιζόμενη με τις σπουδές, τις γνωστικές και τις επιστημονικές καταβολές του

ΠΑΝΕΚΦΕ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Το πλαίσιο Η Φυσική έχει μεγάλη έκταση και βάθος – Το εύρος και το βάθος της επεκτείνεται διαρκώς ενώ οι ώρες στο σχολείο που διατίθενται για τη Φυσική παραμένουν σταθερές Οι μαθητές αντιπαθούν τη Φυσική – Ευρήματα από ερευνητικές εργασίες – το θεωρούν “δύσκολο” και σε πολλές περιπτώσεις αποκομμένο από την καθημερινή πραγματικότητα.

ΠΑΝΕΚΦΕ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Το πλαίσιο Δεν θα γίνουν όλοι οι μαθητές μας Φυσικοί – ένα μικρό μέρος από αυτούς θα χρειαστούν τη Φυσική ακόμη και στις πανεπιστημιακές σπουδές τους Περιορισμοί και εμπόδια στην ικανότητα των μαθητών να διαχειρίζονται αφηρημένες έννοιες της Φυσικής – Τα εμπόδια αυτά δεν αίρονται εύκολα με την παραδοσιακή διδασκαλία και απαιτούν λεπτούς διδακτικούς χειρισμούς …

ΠΑΝΕΚΦΕ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Τι θα θέλαμε… Η Φυσική είναι μία συνεκτική δομή εννοιών οι οποίες θεμελιώνονται πειραματικά και περιγράφουν τη φύση… Αλλά και να αναπτύξουν δεξιότητες και ικανότητες που να τους επιτρέπουν να παίρνουν αποφάσεις και να λύνουν προβλήματα της καθημερινής τους ζωής.

ΠΑΝΕΚΦΕ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Μεγαλύτερη αξία έχει η μεθοδολογία Το Πείραμα Τα Μαθηματικά μοντέλα Τι περιορισμούς βάζουν στην «διδακτέα ύλη»;

ΠΑΝΕΚΦΕ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Τρεις μύθοι σχετικοί με τη διδασκαλία της Φυσικής Λιγότερη Φυσική συνεπάγεται και περιορισμό της παραπαιδείας Η Φυσική χωρίς τη χρήση μαθηματικών είναι πιο εύκολη και πιο κατανοητή Το πείραμα στη Φυσική αποτελεί το αλατοπίπερο του μαθήματος

ΠΑΝΕΚΦΕ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Η θέση του πειράματος Το πείραμα δεν αποτελεί εκτροπή από την καθημερινή σχολική πραγματικότητα, αλλά αναπόσπαστο μέρος της διδασκαλίας. Το πείραμα μπορεί να αξιοποιηθεί και στην αξιολόγηση

ΠΑΝΕΚΦΕ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ενδεικτικές προτάσεις Ενσωμάτωση των εργαστηριακών ασκήσεων στα σχολικά εγχειρίδια – κατάργηση αυτόνομων εργαστηριακών οδηγών Ναι! στις πρωτοβουλίες των μαθητών – όχι στους «οδηγούς μαγειρικής» – Προσπάθεια νέου ΔΣ για την αναμόρφωση των θεμάτων του πανελλαδικού EUSO προς την κατεύθυνση αυτή

ΠΑΝΕΚΦΕ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ευχαριστούμε πολύ τη ΣΕΜΦΕ! για το κάλεσμα στη σημερινή συνάντηση για τις συνεργασίες ΠΑΝΕΚΦΕ - ΣΕΜΦΕ – Masterclasses – Προετοιμασία μαθητικών για τη EUSO – Συμμετοχή στην επιστημονική επιτροπή EUSO 2014 Athens – και ελπίζουμε σε πολλές ακόμα… Ευχόμαστε ολόψυχα και στα 1000!!!