ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΕΜΑ: Η ΔΙΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΑ ΣΤΕΡΕΑ ΣΩΜΑΤΑ: ΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΚΑΚΟΙ ΑΓΩΓΟΙ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διδακτικά Εργαλεία.
Advertisements

ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Νομισματικό Μουσείο της ΣΤ’ τάξης. Σκοποί Γνωστικοί Να γνωρίσουν τα παιδιά την έννοια του μουσείου και τη σπουδαιότητα του για τον πολίτη και το κοινωνικό.
Πανασέτη Στέφανη Σκαρπάρη Παρασκευή
Φυσική Α Γυμνασίου Αξιολόγηση.
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Δημοτικό Σχολείο
Η θερμότητα διαδίδεται με ακτινοβολία
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΜΟΥΣΕΙΟΛΟΓΙΑ ΦΥΣΙΚΩΝ.
Διάδοση της θερμότητας στα στερεά Χάρις Χριστοφή
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΕΝΟΤΗΤΑΣ «ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΣΩΜΑΤΩΝ» (Δ’ τάξη)
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
Jigsaw: Τί είναι;.
Πρόγραμμα Kidspiration
Αλλαγές στη φάση των σωμάτων
Ερμηνεία δεδομένων και εξαγωγή συμπερασμάτων
ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η επιστημονική μέθοδος
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης: Μετρήσεις Θερμοκρασίας – Η Βαθμονόμηση Ηλ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
2° Εργαστηριακό Μάθημα Θέμα: Διδακτικές Στρατηγικές για τη διαλυτότητα στερεών στο νερό.
ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ.
8° Εργαστηριακό Μάθημα Θέμα: Ήχος.
Πειραματικός Υπολογισμός της Πυκνότητας Στερεού Σώματος
2ο ΕΚΦΕ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ Επιμέλεια: Κωτίτσας Αριστοτέλης B΄ Τάξη Λυκείου B΄ Τάξη Λυκείου ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ Άσκηση 7 Εργαστηριακού οδηγού.
Η χρήση του Kidspiration στα Ελληνικά Θέμα « Ανθρώπινα Δικαιώματα »
«Ο σχηματισμός των σκιών».  Τα παιδιά στη νηπιακή ηλικία έχουν εμπειρίες, αλλά είναι αδιαφοροποίητες  Ο σχηματισμός των σκιών αποτελεί ένα περίπλοκο.
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
ΛΑΤΣΙΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ ΑΜ:5399 ΚΟΡΟΜΗΛΑ ΜΑΡΙΑ ΓΕΩΡΓΙΑ ΑΜ:5385 Τα φαινόμενα της εξαέρωσης, της υγροποίησης και της εξάτμισης.
«Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο»
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΞΑΕΡΩΣΗΣ, ΤΗΣ ΥΓΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ. Πανεπιστήμιο Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
Θεοδωράτου Σταυρούλα Α.Μ 5756, Γ΄Έτoς Λαουρδέκη Αγγελική Α.Μ. 5668, Γ΄ Έτος Παπαδημητρίου Χαρίκλεια, Α.Μ. 5288, Γ΄ Έτος Υπεύθυνος Καθηγητής: Κωνσταντίνος.
Τα φαινόμενα της τήξης και της πήξης Νικολακοπούλου Μαρία.
Τα φαινόμενα της τήξης και της πήξης
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Ανασκόπηση βιβλιογραφίας
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΤΗΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΗΞΗΣ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
Δραστηριοτητεσ απο τον Κοσμο τησ Φυσικησ για το Νηπιαγωγειο
«Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο»
Φάκελος Αξιολόγησης για Νηπιαγωγείο
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Κορομηλά Μαρία – Γεωργία Α.Μ:5385 Λάτσιου Θεοδώρα Α.Μ:5399
«Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο»
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
Δραστηριότητες για την τήξη και την πήξη
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Τα φαινόμενα της τήξης και της πήξης
Δραστηριότητες από τον κόσμο της Φυσικής
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Θέμα: Επιστήμη στο πιάτο
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Ηλεκτροστατικές Αλληλεπιδράσεις
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Γαβρά Παρασκευή (5602) Ζιώγα Στέλλα (5742) Κόλια Ηλιάνα (5650)
Αποστολάκη Φλωρεντία-Αφροδίτη 5595
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ τήξη και πήξη
Τα υγρά και η εξάτμιση τους
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΕΦΕΙΑ – 4ο Μάθημα Ανάδειξη των ι.μ. Μεθοδολογία Workshop.
Εργασία 2η Επιλέξτε μια προτεινόμενη δραστηριότητα από τη θεματική περιοχή των Στοχαστικών Μαθηματικών (Πιθανότητες, Στατιστική) από το έγγραφο «Μαθηματικά.
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
Οι σημαντικότερες εναλλακτικές ιδέες
Μουσειοπαιδαγωγικα Προγραμματα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΕΜΑ: Η ΔΙΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΑ ΣΤΕΡΕΑ ΣΩΜΑΤΑ: ΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΚΑΚΟΙ ΑΓΩΓΟΙ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ: ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ (ΑΜ:5700) ΑΡΜΕΝΗ ΑΝΝΑ (ΑΜ:5597) ΔΑΓΡΕ ΜΑΡΙΝΑ (AM:5361)

ΕΠΙΔΙΩΚΟΜΕΝΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Διάκριση των υλικών σε αυτά που θερμαίνονται σε όλη τη μάζα τους ή μόνο στο σημείο επαφής τους με την πηγή. Κατανόηση του μηχανισμού διάδοσης θερμότητας στα στερεά σώματα. Η εξοικείωση των παιδιών με την πειραματική διαδικασία (παρατήρηση, υπόθεση, πείραμα, συμπεράσματα).

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1: «Ο ΤΑΚΗΣ Ο ΜΠΡΙΚΑΚΗΣ» Ανάγνωση ιστορίας-ερεθίσματος Ο κύριος Τάκης έχασε το μπρίκι του και πρέπει άμεσα να αγοράσει άλλο. Στο κατάστημα που επισκέπτεται παρουσιάζεται ένα δίλημμα: Ποιό μπρίκι πρέπει να επιλέξει; Eκείνο με το πλαστικό ή εκείνο με το μεταλλικό χερούλι; Συζήτηση - Ανίχνευση - Εισαγωγή της έννοιας της μετάδοσης της θερμότητας Εφαρμογή Πειράματος Βράζουμε νερό μέσα σε ένα μεταλλικό μπρίκι με πλαστική λαβή. Αφού διαπιστωθεί από τους μαθητές το υλικό από το οποίο είναι φτιαγμένη η λαβή, τους παροτρύνουμε να κάνουν προβλέψεις σχετικά με την αγωγιμότητα του πλαστικού. Στην συνέχεια, ελέγχουν μέσω της αφής τα αποτελέσματα του πειράματος και τέλος, ακολουθείται μια συζήτηση.

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2: «ΤΑ ΑΝΑΚΑΤΕΜΑΤΑ» Συνέχεια της ιστορίας Ο κύριος Τάκης βρίσκεται σε νέο δίλλημα. Ποιό κουτάλι πρέπει να χρησιμοποιήσει για να μην καεί; Το μεταλλικό ή το ξύλινο; Εφαρμογή πειράματος Επαναλαμβάνουμε το ίδιο πείραμα τοποθετώντας αυτή τη φορά μέσα στο μπρίκι πρώτα ένα ξύλινο κουτάλι και αργότερα ένα μεταλλικό. Ακολουθούν προβλέψεις και στην συνέχεια σωματική επαφή με το εκάστοτε κουτάλι για επιβεβαίωση ή διάψευση της πρόβλεψης.

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 3: «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΟΛΑΖ» Χωρίζουμε την τάξη σε 2 ομάδες Τους «καλούς» και τους «κακούς» αγωγούς. Δίνουμε ένα μεγάλο χαρτόνι, καθώς και εικόνες με αντικείμενα της καθημερινότητας φτιαγμένα από διάφορα υλικά Το χαρτόνι είναι χωρισμένο σε δύο μέρη, αντίστοιχα. Πραγματοποιείται ταξινόμηση των υλικών και αιτιολόγηση.

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Παρουσίαση χαρτονιού με κέντρο τη λέξη «θερμότητα». Συζήτηση και καταγραφή των απόψεων-εντυπώσεων των παιδιών με σκοπό την δημιουργία εννοιολογικού χάρτη. Συνολική αποτίμηση εκπαιδευτικού προγράμματος.

ΥΛΙΚΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ: 1.Camping gas 2.Νερό για βρασμό 3.Μπρίκι με πλαστική λαβή 4.Ξύλινο κουτάλι 5.Μεταλλικό κουτάλι 6.2 άσπρα Α3 χαρτόνια 7.Εικόνες με αντικείμενα διάφορων υλικών