ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΕΠΑΛ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ Α΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑ ΑΣΧΟΛΙΕΣ-ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
 XΡΗΣΤΟΣ Ο Χρήστος σπουδάζει μακριά απτο σπίτι του,στη Σύρο.Είναι ένας συνειδιτοποιημένος φοιτητής με οικολογικές αναζητήσεις.Παρά τη μέτρια οικονομική.
Advertisements

ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
ΤΥΧΕΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ!!! Μαθητής:Σπύρος Παπανδρέου Τμήμα:Α3.
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Ρ Α Δ Ι Ο Φ Ω Ν Ο.
Με πόση ασφάλεια χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο;
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
O ελεύθερος χρόνος παιδιών σχολικής ηλικίας
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ
Eρευνητική εργασία Β΄ Λυκείου Στατιστική μελέτη των μαθητών της Α΄και της Β΄Λυκείου σχετικά με τις εξωσχολικές ενασχολήσεις τους.
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΕΠΑΛ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ Β ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑ ΑΣΧΟΛΙΕΣ-ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ.
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Δ.Υ. ΣΤΡΟΦΗ - ΤΜΗΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ Χαρακτηριστικά των εφήβων χρηστών που προσέγγισαν τη ΣΤΡΟΦΗ το 2002.
Νέοι και Κοινωνικά Δίκτυα
Χαρακτηριστικά των εφήβων χρηστών που προσέγγισαν το Δ.Υ. ΣΤΡΟΦΗ το 2008 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ-ΤΜΗΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ.
Πώς περνούν τον ελεύθερό τους χρόνο οι μαθητές του σχολείου μας.
Κατάγομαι από ένα ορεινό χωριό του Ζαγορίου. Έζησα στον τόπο καταγωγής μου μέχρι την ηλικία των 9 ετών και, στη συνέχεια, εγκαταστάθηκα με την οικογένειά.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.
Τα χομπι μου Γεια σας είμαι η Αποστολία είμαι 12 ετών και πάω 6η τάξη. Μου αρέσει η μουσική, ο χορός και το τραγούδι. Επίσης μου αρέσει να ζωγραφίζω να.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Είμαστε μια τάξη πολύ πολύ εντάξει…
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ “Τρόποι Επικοινωνίας των νέων μέσα από τη διασκέδαση και τις εφηβικές συνήθειες ” Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ, Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ, 2Ο ΓΕΛ ΠΕΥΚΗΣ, ΣΧ. ΕΤΟΣ.
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
Η ΈΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Έρευνα Κοινού στο Δήμο Παύλου Μελά για την καπνιστική συνήθεια (ΕΝΑΡΞΗ – ΛΗΞΗ)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ : ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: ΠΟΝΤΙΚΑΚΗ ΕΙΡΗΝΗ (ΠΕ02) ΧΕΛΜΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ( ΠΕ01)
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
ΜΑΡΙΑ ΜΠΡΑΣΤΙΑΝΟΥ ΜΑΡΙΑ - ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΠΟΥΤΣΗ
….για πολλές ώρες…..
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
Το Πορτρέτο του Εαυτού μου
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ- ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΑΝΗΛΙΚΟΙ ΚΑΙ ΤΥΧΕΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΟΜΕΑΣ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΙΕΚ ΞΥΝΗ ΤΜΗΜΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ MEDITERRANEAN COLLEGE.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΖΕΡΒΟΧΩΡΙΩΝ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
Grundtvig Learning Partnership Parents-School-Children: Learning by doing together Γονείς – Σχολείο – Παιδιά: Μαθαίνουμε μέσα από κοινές δραστηριότητες.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΤΑΞΗ Β’ Έρευνα Συμπεριφοράς – Στάσης Θέμα: «Νέοι και Διαδίκτυο – Εθισμός» Χρόνος διεξαγωγής:
Εργαστήριο Στατιστικής (9 ο Εργαστήριο) Συσχετίσεις μεταξύ μεταβλητών (ερωτήσεων)
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΦΩΤΙΑ ΤΑ ΣΑΒΒΑΤΟΒΡΑΔΑ. ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ Σκοπός της ερευνητικής εργασίας είναι η διερεύνηση του τρόπου που διασκεδάζουν οι μαθητές τα Σαββατοκύριακα.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Γ2 τάξη Δημοτικού Σχολείου Αρναίας
Στατιστικές Υποθέσεις
Συνθήκες Διαβίωσης Στη Ζίτσα
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση!
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ Σχολικό έτος : Τμήμα : Β2 ΜΑΘΗΤΕΣ: Κακαργιάς Βαγγέλης Θηραίος Γιάννης Γιαννακόδημος Ηλίας.
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΛ ΠΑΤΡΩΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Ομάδα GLM (Girls Love Music)
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΙΑ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΡΟΥΦΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
Το μουσικό ερωτηματολόγιο
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης για την επικοινωνία
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ Ερευνητική Εργασία του 9ου ΕΠΑΛ Πάτρας
Δημοσκόπηση Τμήμα A1 Αλκοόλ και μαθητές.
Παρουσίαση αποτελεσμάτων έρευνας με τη μορφή ερωτηματολογίου
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
Θέμα: «Ενημέρωση, ψυχαγωγία και σύγχρονα Μ.Μ.Ε.»
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ 4Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ «Γ.ΣΕΦΕΡΗΣ»
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
10ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Η εκπαίδευση στο Βυζάντιο Κεφ. 12 Ούρδας Ιωάννης 2013.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΕΠΑΛ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ Α΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑ ΑΣΧΟΛΙΕΣ-ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ 1. Ηλικία: ……… 2. Φύλο:  Αγόρι  Κορίτσι 3. Ποιος είναι ο τόπος κατοικίας σας; ……………………………………………………………………………………………………………………………. 4. Οικογενειακή κατάσταση: α) Ανήκετε σε μονογονεϊκή οικογένεια (διαζευγμένοι γονείς ή απώλεια του ενός γονέα ή ο γονέας δεν παντρεύτηκε ποτέ); ΟΧΙ  ΝΑΙ  β) Έχετε αδέρφια; Αν ναι πόσα; …………………………………………………………………………………….. 5. Αυτή τη στιγμή ποιο από τα παρακάτω θα σας χαρακτήριζε;  Μαθητής  Φοιτητής / Σπουδαστής  Εργαζόμενος  Άνεργος  Οικιακά 6. Ποιο είναι το επίπεδο σπουδών σας;  Διδακτορικό  Μεταπτυχιακό  ΑΕΙ / ΑΤΕΙ  Ι.Ε.Κ. / Λοιπές Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης  Γενικό Λύκειο  ΕΠΑΛ / Τεχνικό Λύκειο / Τ.Ε.Ε.  Γυμνάσιο  Δημοτικό 7. Αν είστε μαθητής, πόσο χρόνο αφιερώνετε για διάβασμα τη μέρα (μαθήματα του σχολείου-φροντιστήρια); ………………………………………………………………………………………………………………………………………. 8. Πηγαίνετε σε ιδιωτικό φροντιστήριο ; ………………………………………………………………………………………………………………………………………. 9. Ποιες ξένες γλώσσες γνωρίζετε ή μαθαίνετε; ………………………………………………………………………………………………………………………………………. 10. Με τι ασχολείστε στον ελεύθερο χρόνο σας (χόμπυ); ………………………………………………………………………………………………………………………………………. 11.Ασχολείστε με τον αθλητισμό και με ποιο άθλημα; …………………………………………………………………………………………………………………………………………. 12.Ποιους τρόπους διασκέδασης χρησιμοποιείτε; …………………………………………………………………………………………………………………………………………

13.Πόσες ώρες την ημέρα χρησιμοποιείτε το κινητό σας τηλέφωνο; …………………………………………………………………………………………………………………………………………. 14. Περιηγείστε στο διαδίκτυο και αν ναι πόση ώρα ημερησίως; …………………………………………………………………………………………………………………………………………. 15. Χρησιμοποιείτε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης? (Facebook-Twitter-Instagram κλπ) ………………………………………………………………………………………………………………………………………… 16.Πόσες ώρες τη μέρα παρακολουθείτε τηλεόραση; ………………………………………………………………………………………………………………………………………. 17. Διαβάζετε εξωσχολικά βιβλία ή άλλα έντυπα (εφημερίδες, περιοδικά); …………………………………………………………………………………………………………………………………………. 18. Κάνετε κάποια εργασία που να σας αποφέρει χρήματα; Αν ναι ποια; ……………………………………………………………………………………………………………………………………… Είστε καπνιστής και αν ναι από ποια ηλικία; …………………………………………………………………………………………………………………………………………. 20. Καταναλώνετε αλκοόλ και αν ναι πόσο συχνά; Τι ποτό προτιμάτε και σε τι ποσότητα κάθε φορά; …………………………………………………………………………………………………………………………………………. 21. Τι είδος μουσικής ακούτε; ……………………………………………………………………………………………………………………………………….. 22.Τι οδηγείτε; Μηχανάκι  Έχετε δίπλωμα; ……….. Φοράτε κράνος; …………. Αυτοκίνητο  Έχετε δίπλωμα; ……….. Φοράτε ζώνη ασφαλείας; …………. Δεν οδηγώ  23. Πόσο συχνά τρώτε έξω και τι προτιμάτε (πίτες, πίτσες κλπ); ………………………………………………………………………………………………………………………………………… 24. Ποιο είναι το αγαπημένο σας σπιτικό φαγητό; ………………………………………………………………………………………………………………………………………… 25. Έχετε κάποιο ζώο και αν ναι τι(σκύλο, γάτα, άλογο κλπ); ……………………………………………………………………………………………………………………………………… Έχετε ταξιδέψει μακριά από τον τόπο σας και αν ναι πού; (Ελλάδα ή εξωτερικό) ………………………………………………………………………………………………………………………………………… 27. Η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει την ψυχολογία ή τις συνήθειές σας και αν ναι με ποιον τρόπο-σε ποιον τομέα; ………………………………………………………………………………………………………………………………………… 28. Οι σχέσεις με τους γονείς σας χαρακτηρίζονται από:  Συμφωνία με όλες τις ασχολίες σας  Διαφωνία με όλες  Διαφωνία με μερικές Για ποιους λόγους έρχεστε σε σύγκρουση με τους γονείς σας; ………………………………………………………………………………………………………………………………………… 29. Με ποιο επάγγελμα θέλετε να ασχοληθείτε μελλοντικά; ……………………………………………………………………………………………………………………………………… Σας ενδιαφέρει να εργαστείτε στον τόπο σας ή να φύγετε άλλου;

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΠΑΝΤΗΣΕΩΝ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ Το δείγμα των ερωτηθέντων ήταν 165 άτομα εκ των οποίων τα 79 αγόρια και τα 86 κορίτσια. Το εύρος ηλικίας των ερωτηθέντων περιελάμβανε όλες τις ηλικίες από 12 έως και 25 ετών. Οι 151 από τους ερωτηθέντες είναι κάτοικοι του Πλωμαρίου και των χωριών της περιοχής, 5 είναι κάτοικοι Μυτιλήνης, 2 κάτοικοι Αθήνας και 1 κάτοικος Θεσσαλονίκης. 33 άτομα του δείγματος ανήκουν σε μονογονεϊκή οικογένεια. Τα περισσότερα παιδιά έχουν 1 αδερφό/ή (60), έπονται αυτά με 2 αδέρφια (49) και ακολουθούν αυτά με 3(17), με 4 (11), με κανένα (10). Οι 142 από τους ερωτηθέντες είναι μαθητές,, 9 φοιτητές, 6 εργαζόμενοι, 6 άνεργοι και 2 ασχολούνται με τα οικιακά. Επίπεδο σπουδών: 66 Γυμνάσιο, 51 Γενικό Λύκειο, 36 Τεχνικό Λύκειο, 9 ΑΕΙ/ΤΕΙ, 2 Δημοτικό, και 1 ΙΕΚ. Το 61% των μαθητών μελετά από 1-4 ώρες τη μέρα, το 22% πάνω από 4 ώρες, το 12% λιγότερο από μία ώρα και το 3% ελάχιστα έως καθόλου. Το 47% των μαθητών πηγαίνει σε ιδιωτικό φροντιστήριο. Το 69% των μαθητών Γενικού Λυκείου πηγαίνει σε ιδιωτικό φροντιστήριο, το 42% των μαθητών Γυμνασίου πηγαίνει σε ιδιωτικό φροντιστήριο, ενώ μόνο το 25% των μαθητών Τεχνικού Λυκείου πηγαίνει σε ιδιωτικό φροντιστήριο. Οι περισσότεροι από τους ερωτηθέντες γνωρίζουν ή μαθαίνουν δύο (2) ξένες γλώσσες (74) ή μία (1) ξένη γλώσσα (69). Οι δημοφιλέστερες ξένες γλώσσες είναι τα Αγγλικά (136), τα Γαλλικά (53) και τα Γερμανικά (30). Η δημοφιλέστερη ασχολία των ερωτηθέντων στον ελεύθερο χρόνο τους είναι κατά σειρά: αθλητισμός (65), υπολογιστής/τάμπλετ/διαδίκτυο/ηλεκτρονικά παιχνίδια (43), παρέα/βόλτες με φίλους (37) και ακούω μουσική (29). Το 68% του δείγματος ασχολείται με τον αθλητισμό. Το 76% των αγοριών και το 61% των κοριτσιών ασχολείται με τον αθλητισμό. Τα δημοφιλέστερα αθλήματα είναι για τα αγόρια το ποδόσφαιρο (36) και το μπάσκετ (23), ενώ για τα κορίτσια το βόλλεϋ (32) και το μπάσκετ (11). Οι δημοφιλέστεροι τρόποι διασκέδασης των ερωτηθέντων είναι κατά σειρά: βόλτες/παρέα με φίλους (78), μουσική (41), clubbing/μπαρ/πάρτυ/καφέ/ ταβέρνα (38), υπολογιστής/τάμπλετ/διαδίκτυο/ηλεκτρονικά παιχνίδια (31).

Το 39% του δείγματος κάνει χρήση του κινητού του τηλεφώνου 1-4 ώρες τη μέρα, το 22% πάνω από 4 ώρες, το 15% όλη τη μέρα, ενώ το 11% καθόλου. Το 55% του δείγματος περιηγείται στο διαδίκτυο 1-4 ώρες τη μέρα, το 22% πάνω από 4 ώρες, το 7% συνέχεια/σχεδόν όλη μέρα, το 6% καθόλου και το 5% λιγότερο από μία ώρα. Το 83% των ερωτηθέντων χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το 51% του δείγματος παρακολουθεί τηλεόραση 1-4 ώρες την ημέρα, το 18% ελάχιστα/μέχρι μία ώρα, το 15% καθόλου και το 11% πάνω από 4 ώρες. Οι 95 από τους ερωτηθέντες διαβάζουν εξωσχολικά βιβλία ή άλλα έντυπα (εφημερίδες- περιοδικά). Το 36% των ερωτηθέντων κάνουν κάποια εργασία που να αποφέρει χρήματα. Οι περισσότεροι απασχολούνται σε αγροτικές καλλιέργειες/ελιές (24) και ως σερβιτόροι (11). Οι 28 από τους ερωτηθέντες (17%) δηλώνουν καπνιστές. Από αυτούς οι περισσότεροι άρχισαν το κάπνισμα στην ηλικία των 15 ετών (7), των 17 ετών (6) και των 14 ετών (5). Το 51% του δείγματος δηλώνει ότι καταναλώνει αλκοόλ. Από αυτούς το 40% καταναλώνει αλκοόλ 1-3 φορές την εβδομάδα, συνήθως κατά την έξοδο του Παρασκευοσαββατοκύριακου. Το 20% αυτών που καταναλώνουν αλκοόλ δήλωσε ότι πίνει 1 ποτό, ενώ το 19% δήλωσε ότι πίνει μέχρι 4 ποτά κάθε φορά. Τα δημοφιλέστερα σε κατανάλωση ποτά είναι κατά σειρά: βότκα (29), μπύρα (25), κρασί (16), ουίσκι (13) και ούζο (12). Οι δημοφιλέστερες απαντήσεις στην ερώτηση τι είδος μουσικής ακούτε ήταν: όλα/διάφορα (49), ροκ (24), ελληνικά (21), ποπ (21), ραπ (17) έντεχνα (16), χιπ- χοπ (14), λαϊκά (13), τραπ (12). Οι 75 από τους ερωτηθέντες οδηγούν μηχανάκι, οι 4 αυτοκίνητο, οι 17 μηχανάκι και αυτοκίνητο, ενώ οι 69 δεν οδηγούν. Το 70% αυτών που οδηγούν μηχανάκι δεν έχει δίπλωμα και το 49% δεν φοράει κράνος. Το 62% αυτών που οδηγούν αυτοκίνητο δεν έχει δίπλωμα, όμως το 76% φοράει ζώνη ασφαλείας. Το 49% των ερωτηθέντων τρώει έξω 1-4 φορές την εβδομάδα, συνήθως κατά την έξοδο του Παρασκευοσαββατοκύριακου. Οι περισσότεροι προτιμούν πίτες/σουβλάκια (101), πίτσες (30), σάντουιτς/χάμπουργκερ (17). Το αγαπημένο σπιτικό φαγητό των ερωτηθέντων είναι κατά σειρά: παστίτσιο (34), μουσακάς (27), μακαρόνια (22), μπριζόλα (11), σνίτσελ (11), κοτόπουλο (10).

Οι 104 από τους ερωτηθέντες έχουν κατοικίδιο/α. Οι περισσότεροι έχουν σκύλο/ους (71), γάτα/ες (37) και άλογο/α (27). Οι 147 από τους ερωτηθέντες έχουν ταξιδέψει σε Ελλάδα ή εξωτερικό, ενώ οι 16 δεν έχουν φύγει ποτέ από τον τόπο τους. Δημοφιλέστεροι προορισμοί στην Ελλάδα είναι η Αθήνα (66), η Θεσσαλονίκη (28) και η Χίος (26) και στο εξωτερικό η Τουρκία (21) και η Αλβανία (14). Το 54% του δείγματος ανέφερε ότι έχει επηρεαστεί από την οικονομική κρίση. Οι κυριότεροι τομείς που αναφέρονται είναι ο οικονομικός (λιγότερο χαρτζιλίκι/αγορές/έξοδα ) (55) και η διασκέδαση (λιγότερες εξόδους) (15). Οι 104 από τους ερωτηθέντες απάντησαν ότι οι σχέσεις με τους γονείς τους χαρακτηρίζονται από: «διαφωνία με μερικές από τις ασχολίες τους», οι 50 από: «συμφωνία με όλες» και οι 9 από: «διαφωνία με όλες». Οι δημοφιλέστερες απαντήσεις στην ερώτηση: «για ποιους λόγους έρχεστε σε σύγκρουση με τους γονείς σας», ήταν: διάβασμα (32), δεν έρχομαι σε σύγκρουση για κανένα λόγο (23) και βραδινή έξοδος (19). Οι δημοφιλέστερες απαντήσεις στην ερώτηση: «με ποιο επάγγελμα θέλετε να ασχοληθείτε μελλοντικά», ήταν: δεν έχω αποφασίσει ακόμα/δεν γνωρίζω/δεν απαντώ (25), ιατρικά/ παραϊατρικά επαγγέλματα (17), κομμωτής/αισθητικός (17), σώματα ασφαλείας/στρατός (14), οικονομικά/λογιστικά/διοίκηση επιχειρήσεων (14). Οι 76 από τους ερωτηθέντες θα ήθελαν να εργαστούν αλλού, οι 48 θα ήθελαν να εργαστούν στον τόπο τους ενώ οι 32 θα τα έκαναν και τα δύο.

ΕΡΩΤΗΣΗ 1 Ηλικία

ΕΡΩΤΗΣΗ 2 Φύλο

ΕΡΩΤΗΣΗ 3 Τόπος κατοικίας

ΕΡΩΤΗΣΗ 4 Ανήκετε σε μονογονεϊκή οικογένεια; Πόσα αδέρφια έχετε;

ΕΡΩΤΗΣΗ 5 Αυτή τη στιγμή ποιο από τα παρακάτω θα σας χαρακτήριζε;

ΕΡΩΤΗΣΗ 6 Ποιο είναι το επίπεδο σπουδών σας;

ΕΡΩΤΗΣΗ 7 Αν είστε μαθητής, πόσο χρόνο αφιερώνετε για διάβασμα την ημέρα;

ΕΡΩΤΗΣΗ 8 Πηγαίνετε σε ιδιωτικό φροντιστήριο;

ΕΡΩΤΗΣΗ 9 Ποιες ξένες γλώσσες γνωρίζετε ή μαθαίνετε;

ΕΡΩΤΗΣΗ 10 Με τι ασχολείστε στον ελεύθερο χρόνο σας (χόμπυ);

ΕΡΩΤΗΣΗ 11 Ασχολείστε με τον αθλητισμό και με ποια αθλήματα;

ΕΡΩΤΗΣΗ 12 Ποιους τρόπους διασκέδασης χρησιμοποιείτε;

ΕΡΩΤΗΣΗ 13 Πόσες ώρες την ημέρα χρησιμοποιείτε το κινητό σας τηλέφωνο;

ΕΡΩΤΗΣΗ 14 Περιηγείστε στο διαδίκτυο και αν ναι πόση ώρα ημερησίως;

ΕΡΩΤΗΣΗ 15 Χρησιμοποιείτε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook-Twitter- Instagram κλπ) ;

ΕΡΩΤΗΣΗ 16 Πόσες ώρες τη μέρα παρακολουθείτε τηλεόραση ;

ΕΡΩΤΗΣΗ 17 Διαβάζετε εξωσχολικά βιβλία ή άλλα έντυπα (εφημερίδες,περιοδικά);

ΕΡΩΤΗΣΗ 18 Κάνετε κάποια εργασία που να σας αποφέρει χρήματα; Αν ναι ποια;

ΕΡΩΤΗΣΗ 19 Είστε καπνιστής και αν ναι, από ποια ηλικία;

ΕΡΩΤΗΣΗ 20 Καταναλώνετε αλκοόλ και αν ναι, πόσο συχνά; Τι ποτό προτιμάτε και σε τι ποσότητα κάθε φορά;

ΕΡΩΤΗΣΗ 21 Τι είδος μουσικής ακούτε;

ΕΡΩΤΗΣΗ 22 Τι οδηγείτε;

ΕΡΩΤΗΣΗ 23 Πόσο συχνά τρώτε έξω και τι προτιμάτε (πίτες, πίτσες κλπ);

ΕΡΩΤΗΣΗ 24 Ποιο είναι το αγαπημένο σας σπιτικό φαγητό;

ΕΡΩΤΗΣΗ 25 Έχετε κάποιο ζώο και αν ναι τι (σκύλο, γάτα, άλογο κλπ);

ΕΡΩΤΗΣΗ 26 Έχετε ταξιδέψει μακριά από τον τόπο σας και αν ναι πού; (Ελλάδα ή εξωτερικό)

ΕΡΩΤΗΣΗ 27 Η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει την ψυχολογία ή τις συνήθειές σας και αν ναι, με ποιον τρόπο-σε ποιον τομέα;

ΕΡΩΤΗΣΗ 28 Οι σχέσεις με τους γονείς σας χαρακτηρίζονται από:  Συμφωνία με όλες τις ασχολίες σας  Διαφωνία με όλες  Διαφωνία με μερικές Για ποιους λόγους έρχεστε σε σύγκρουση με τους γονείς σας;

ΕΡΩΤΗΣΗ 29 Με ποιο επάγγελμα θέλετε να ασχοληθείτε μελλοντικά;

ΕΡΩΤΗΣΗ 30 Σας ενδιαφέρει να εργαστείτε στον τόπο σας ή να φύγετε αλλού;

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Τα πιο ενδιαφέροντα σημεία της έρευνας στα οποία μπορούμε να εστιάσουμε, με αφορμή τις απαντήσεις που δόθηκαν, είναι τα εξής: 1.Το 20% των ερωτηθέντων ανήκει σε μονογονεϊκή οικογένεια, ενώ τα περισσότερα παιδιά έχουν ένα (36%) ή δύο (30%) αδέρφια. 2.Οι περισσότεροι μαθητές μελετούν 1-4 ώρες την ημέρα 61%, το 22% πάνω από 4 ώρες, το 12% λιγότερο από 1 ώρα και ένα 3% από ελάχιστα έως καθόλου. 3.Το 52% των μαθητών δεν πηγαίνει σε ιδιωτικό φροντιστήριο, όμως υπάρχει μεγάλη διαφοροποίηση σε σχέση με το σχολείο που φοιτούν, αφού το 69% των μαθητών του Γενικού Λυκείου πηγαίνει φροντιστήριο σε αντίθεση με το 25% μόνο των μαθητών του ΕΠΑΛ που πηγαίνει φροντιστήριο, ενώ το 42% των μαθητών Γυμνασίου πηγαίνει σε ιδιωτικό φροντιστήριο. 4.Το 91% των ερωτηθέντων γνωρίζει ή μαθαίνει τουλάχιστον μία ξένη γλώσσα, με τα Αγγλικά να είναι η πιο δημοφιλής γλώσσα με 136 προτιμήσεις και ακολουθούν τα Γαλλικά και τα Γερμανικά με 53 και 30 προτιμήσεις αντίστοιχα. 5.Οι περισσότεροι από τους ερωτηθέντες, στον ελεύθερο χρόνο τους ασχολούνται κυρίως με τον αθλητισμό (65), με τον υπολογιστή/τάμπλετ/διαδίκτυο/ηλεκτρονικά παιχνίδια (43), με βόλτες και παρέα με φίλους (37) και με μουσική ακρόαση (29). 6.Το 68% του δείγματος ασχολείται με τον αθλητισμό, όμως υπάρχει σαφής διαφορά μεταξύ των δύο φύλων, αφού το ποσοστό των κοριτσιών που δεν αθλούνται είναι σχεδόν διπλάσιο από το ποσοστό των αγοριών που δεν αθλούνται (38% και 21% αντίστοιχα), ενώ και τα δημοφιλή αθλήματα διαφέρουν, με το ποδόσφαιρο να συγκεντρώνει τις περισσότερες προτιμήσεις στα αγόρια και το βόλλεϋ στα κορίτσια. 7.Αξιοσημείωτο είναι ότι ο τρόπος διασκέδασης που χρησιμοποιούν οι περισσότεροι νέοι της περιοχής είναι οι βόλτες/παρέα με φίλους (78) και ακολουθούν μουσική (41), clubbing/μπαρ/πάρτυ/καφέ/ταβέρνα (38), υπολογιστής/τάμπλετ/διαδίκτυο/ηλεκτρονικά παιχνίδια (31). 8.Οι νέοι φαίνεται να έχουν εθιστεί στη χρήση του κινητού, αφού το 39% του δείγματος το χρησιμοποιεί 1-4 ώρες την ημέρα, το 22% πάνω από 4 ώρες, το 15% συνέχεια/όλη μέρα, ενώ το 8% ελάχιστα/λιγότερο από 1 ώρα και το 11% καθόλου/δεν έχει κινητό. 9.Στη χρήση του διαδικτύου τα αντίστοιχα ποσοστά είναι 55% από 1-4 ώρες την ημέρα, 22% πάνω από 4 ώρες, 7% συνέχεια/σχεδόν όλη μέρα, 5% λιγότερο από 1 ώρα και 6% καθόλου. 10.Το 83% του δείγματος χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. 11.Το 51% των ερωτηθέντων παρακολουθεί τηλεόραση 1-4 ώρες την ημέρα, το 18% ελάχιστα/ μέχρι μία ώρα, το 15% καθόλου, ενώ το 11% πάνω από 4 ώρες και το 1% όλη μέρα. 12.Το 36% του δείγματος κάνει κάποια εργασία που να αποφέρει χρήματα, με τους περισσότερους να ασχολούνται με αγροτικές καλλιέργειες/ελιές (24), σερβιτόροι (11) και γενικά βοήθεια στους γονείς (5). 13.Ένα σχετικά μικρό ποσοστό δήλωσε ότι καπνίζει (17%) και οι περισσότεροι από αυτούς ξεκίνησαν το κάπνισμα στα 15 τους χρόνια (7), στα 17 (6) και στα 14 (5).

14. Το μεγαλύτερο πρόβλημα που ανέδειξε αυτή η έρευνα πιστεύουμε πως είναι η κατανάλωση αλκοόλ, αφού το 51% του δείγματος καταναλώνει αλκοόλ. Το 40% αυτών που καταναλώνουν αλκοόλ το κάνει 1-3 φορές την εβδομάδα, ως επί το πλείστον κατά την έξοδο του Παρασκευοσαββατοκύριακου, το 15% 1-3 φορές το μήνα, το 19% σπάνια και το 4% συχνά/σχεδόν κάθε μέρα. Η ποσότητα που καταναλώνουν κάθε φορά είναι 1 ποτό (20%), μέχρι 4 ποτά (19%) και πάνω από 4 ποτά (2%). Τα πιο δημοφιλή ποτά είναι η βότκα (29), η μπύρα (25), το κρασί (16), το ουίσκι (13) και το ούζο (12). 15.Ένα άλλο μεγάλο θέμα που αναδεικνύεται από την έρευνα είναι η ασφαλής οδήγηση. Το 46% του δείγματος οδηγεί μηχανάκι, το 10% μηχανάκι και αυτοκίνητο, το 2% αυτοκίνητο, ενώ το 42% δεν οδηγεί. Το 70% των οδηγών μοτοποδηλάτου δεν έχει δίπλωμα, ενώ το 49% δεν φοράει κράνος. Το 62% των οδηγών αυτοκινήτου δεν έχει δίπλωμα, όμως το 76% φοράει ζώνη ασφαλείας. 16.Το 49% των ερωτηθέντων τρώει έξω 1-4 φορές την εβδομάδα, κυρίως το Παρασκευοσαββατοκύριακο, το 5% καθημερινά, το 6% 1-3 φορές το μήνα, το 13% σπάνια και το 3% ποτέ. Οι περισσότεροι προτιμούν πίτες/σουβλάκια (101), πίτσες (30), σάντουιτς/χάμπουργκερ (17). 17.Το αγαπημένο σπιτικό φαγητό των περισσοτέρων είναι το παστίτσιο (34), ο μουσακάς (27), τα μακαρόνια (22). 18.Οι περισσότεροι έχουν κάποιο κατοικίδιο (104), κυρίως σκύλο (71), γάτα (37) και άλογο (έκπληξη λόγω του ότι η εκτροφή του είναι πολυδάπανη) (27). 19.Το 54% του δείγματος δηλώνει επηρεασμένο από την οικονομική κρίση, κυρίως στον οικονομικό τομέα (λιγότερο χαρτζιλίκι/αγορές/έξοδα) (55), αλλά και στη διασκέδαση (λιγότερες εξόδους) (15), στην ψυχολογία (9), στη δυσκολία εύρεσης εργασίας (3). 20.Οι πιο συνηθισμένοι λόγοι που οι ερωτηθέντες έρχονται σε σύγκρουση με τους γονείς τους είναι το διάβασμα (32) και η βραδινή έξοδος (19). 21.Οι περισσότεροι από τους ερωτηθέντες δεν έχουν αποφασίσει με ποιο επάγγελμα θέλουν να ασχοληθούν στο μέλλον (25), με πιο δημοφιλή να είναι τα ιατρικά-παραϊατρικά επαγγέλματα (17), κομμωτής/αισθητικός (17), Σώματα ασφαλείας/Στρατός (14), οικονομικά (14). 22.Τέλος στην ερώτηση πού προτιμούν να εργαστούν, οι περισσότεροι απαντούν αλλού (46%), το 29% στον τόπο του και το 19% δεν έχει πρόβλημα/και τα δύο.

Στην εργασία αυτή συμμετείχαν οι παρακάτω μαθητές της Α΄ Τάξης του ΕΠΑΛ Πλωμαρίου: Αληγιάννη Περσεφόνη Αντωνάκη Μαρία Βουλαλάς Ζαφείρης Ζηραγκάκης Κωνσταντίνος Καλδής Βασίλειος Καλλία Ειρήνη Καμπάς Ιωάννης Κατωτριώτης Παναγιώτης Κούστα Αντελίνα Κρόσι Γκεράλντο Λαγουμίδης Γεώργιος Λένα Αουρέλ Πιτσιλαδής Γεώργιος Πρωτούλης Παράσχος Ρεπάνης Ευάγγελος Ταταλιά Αρετή Χατζέλης Χαράλαμπος Χατζηδημητρίου Παναγιώτης Χατζηκυριάκου Μαρία Ελένη Χρήστου Ευαγγελία Υπεύθυνος εκπαιδευτικός: Μιχαλέλης Ευστράτιος