ΓΑΛΛΙΚΑ – FRANÇAIS ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ ΓΑΛΛΙΚΩΝ: -ΠΟΛΑ ΜΑΘΗΚΟΛΩΝΗ Β.Δ. -ΡΕΝΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ολοκληρωμένο Σύστημα Παρακολούθησης της Θαλάσσιας και Ποτάμιας Μεταφοράς των Επικίνδυνων Φορτίων στη Νοτιοανατολική Ευρώπη Αθήνα, 18/10/2013 Ναταλία Ρουμελιώτη,
Advertisements

1 “ Η Καινοτομία στα συστήματα παραγωγής.” Γενικός Γραμματέας Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Καθηγητής Γιώργος Τσιότρας.
AIS (Automotive Information System)
ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ Ινδοευρωπαϊκές Αλβανική
ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (Π.Π.Σ.) TOY ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ Κωνσταντίνος Στεφάνου, MSc, PhD.
19/04/2005Γεώργιος Α Βούρος ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ Τμήμα Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.
Αποτελέσματα Αξιολόγησης Προγράμματος Σπουδών Σπύρος Κοκολάκης Τμ. Μηχ/κών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων.
Petros Theodorou Ph.D., Post Doct. Στοιχεία Ανάπτυξης Επιχειρησιακών Λύσεων με τη βοήθεια της Πληροφορικής Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗΣ & Ο.
Ενότητα 2: La Renaissance française Ειρήνη Αποστόλου Φιλοσοφική Σχολή Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας & Φιλολογίας Εκφάνσεις της Πολιτισμικής Ζωής στη Σύγχρονη.
Ενότητα 4: La contre–Réforme ou La Réforme catholique Ειρήνη Αποστόλου Φιλοσοφική Σχολή Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας & Φιλολογίας Εκφάνσεις της Πολιτισμικής.
Ενότητα 5: Le règne de Henri IV Ειρήνη Αποστόλου Φιλοσοφική Σχολή Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας & Φιλολογίας Εκφάνσεις της Πολιτισμικής Ζωής στη Σύγχρονη Γαλλία.
Pourquoi apprendre le français ? Γιατί να μάθω γαλλικά;
Δημιουργία παρουσίασης: Βάσω Ραμπαούνη
Γαλλόφωνη χορωδία Μουσικός διευθυντής : Gil Gourdier-Leroy.
Ταξινόμηση Χειρουργικών Τραυμάτων. Χειρουργικό τραύμα Ταξινόμηση ανάλογα με:  Βάθος τραύματος  Βαρύτητα  Δύναμη που εφαρμόστηκε  Αίτιο  Σημείο βλάβης.
Αρχαϊκή περίοδος Σημαντικές εξελίξεις σε όλους τους τομείς της κοινωνικής εξέλιξης Επέκταση των ορίων του ελλαδικού κόσμου από την Ισπανία ως την Μαύρη.
ΝΑΥΤΙΛΙΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Εισαγωγή N. ΝΙΚΗΤΑΚΟΣ Καθ. Παν. Αιγαίου Γ.ΛΕΒΕΝΤΑΚΗΣ Μεταδιδακτορικός υπότροφος Δ.ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ μέλος ΕΔΙΠ ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΤ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
ΝΑΥΤΙΛΙΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ISPS Code N. ΝΙΚΗΤΑΚΟΣ καθηγητής Παν. Αιγαίου Γ.ΛΕΒΕΝΤΑΚΗΣ μεταδιδακτορικός υπότροφος Δ.Παπαχρήστος μέλος ΕΔΙΠ ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΤ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
ΓΕΥΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΑΝΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. Οι ομάδες αυτού του project ερεύνησαν : ΓΑΛΛΙΚΗ ΚΟΥΖΙΝΑ ΑΣΙΑΤΙΚΗ ΚΟΥΖΙΝΑ ΙΤΑΛΙΚΗ ΚΟΥΖΙΝΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΟΥΖΙΝΑ.
ΦΥΣΙΚΗ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ Διαλέξη:29η 8/12/2015 Ε. Δ. Βαλάκος Η έλευση του Προμηθέα Η διαφοροποίση του Homo Η γεωγραφική διαφοροποίση του Homo Τα σενάρια εξάπλωσης.
Ο Τουρισμός για τη Φύση & το Περιβάλλον.  ΕΙΣΑΓΩΓΗ  Τουρισμός, βιοποικιλότητα και μείωση της φτώχειας  Αγαθά και υπηρεσίες οικοσυστήματος  Περιβαλλοντικές.
Μουσικός διευθυντής : Gil Gourdier-Leroy
Γεωργική Χημεία Ενότητα 1 : Βασικές εργαστηριακές τεχνικές - διαλύματα
Η Ευρωπαϊκή Ένωση: 500 εκατομμύρια κάτοικοι – 28 χώρες
Ηλεκτρονική Διπολικά Τρανζίστορ Ένωσης (ΙIΙ)
Ναυτικές Επικοινωνίες Βοηθητικό υλικό
Καλώς Ορίσατε στο CERN Το Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Κέντρο Σωματιδιακής Φυσικής CERN - Σήμερα και στο Μέλλον... Ευάγγελος ΓΑΖΗΣ Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.
Μεμβρανική Βιοφυσική Χ. Λαμπρακάκης 2015.
Η διδασκαλία της λογοτεχνίας με τη μέθοδο της λογοτεχνικής δικτύωσης: δικτύωση γύρω από τη θεματική ενότητα «οι πρόσφυγες»
Ηλεκτρομαγνητική Ακτινοβολία
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Εισαγωγικό Πλαίσιο
4Ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ «ΝΕΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ»
Ο Κρητικός Πόλεμος μ.Χ.
Κυβερνοασφάλεια και Eμπορική Ναυτιλία
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ/ 4 & 5
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Gilbert Newton Lewis: Η φύση του χημικού δεσμού.
Στοιχεία Διαγνωστικής Απεικόνισης
Η μοριακή και κυτταρική βιολογία ιονικών διαύλων
Καλώς Ορίσατε στο CERN Το Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Κέντρο Σωματιδιακής Φυσικής CERN - Σήμερα και στο Μέλλον... Ευάγγελος ΓΑΖΗΣ Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.
ΤΟ ΓΑΛΛΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
Τμήμα Μηχανικών Η/Υ, Τηλεπικοινωνιών και Δικτύων
Vert = nominatif Bleu = acc Gris = génitif Orange = datif
Συγχρονισμένο Οπτικό Δίκτυο (Synchronous Optical Network, SONET)
Πυρηνική Φυσική και Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων (5ου εξαμήνου, χειμερινό ) Τμήμα T2: Κ. Κορδάς & Δ. Σαμψωνίδης Μάθημα 1β Μια εισαγωγή στο αντικείμενο.
Αύριο γίνομαι είκοσι χρονών Αλαίν Μαμπανκού
Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Περίπατος στην παλιά Αθήνα
ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΑΙ ΕΓΚΑΙΡΗ ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΚΑΡΚΙΝΟΥ ΤΟΥ ΜΑΣΤΟΥ
4ο Αεροπορικό Συνέδριο: Οι Αερομεταφορές του Σήμερα και του Αύριο
Document paru dans la revue "Crónica de los Tiempos" d’avril 2002.
Βασιλική Ν. Καραβάνα Ph.D
ΗΜΥ-210: Σχεδιασμός Ψηφιακών Συστημάτων Χειμερινό Εξάμηνο 2008
Εισαγωγή στη Συγκριτική Πολιτική
An Ardteistiméireacht Ardleibhéal Páipéar 1 Uimhreacha Coimpléascacha
ΗΜΥ-210: Λογικός Σχεδιασμός Εαρινό Εξάμηνο 2005
Document paru dans la revue "Crónica de los Tiempos" d’avril 2002.
«Η ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝ» Δ/ντής Εσπερινού Γυμνασίου Λ.Τ. Καρδίτσας
Document paru dans la revue "Crónica de los Tiempos" d’avril 2002.
An Ardteistiméireacht Ardleibhéal Páipéar 2
Document paru dans la revue "Crónica de los Tiempos" d’avril 2002.
Oι ιδιωτισμοί στη διδασκαλία της γαλλικής ως ξένης γλώσσας και στη μετάφραση (641025) Enseignante: Moustaki Argyro Étudiante: Xylogianni Artemis ( )
Μυστικά και κώδικες της κρυπτογραφίας
Document paru dans la revue "Crónica de los Tiempos" d’avril 2002.
Ο Karl Marx και η Πολιτική Οικονομία στην Ελλάδα Εκδήλωση Περιοδικού Ξενοφών, 3o Τεύχος Πανεπιστήμιο Πειραιά, Θεόδωρος Μαριόλης Τμήμα Δημόσιας.
De la féodalité à la monarchie absolue : institutions politiques et mutations sociales en France du Moyen Âge au XVIIe siècle Section 5: Le règne de Henri.
De la féodalité à la monarchie absolue : institutions politiques et mutations sociales en France du Moyen Âge au XVIIe siècle Section 10: La Société française.
Document paru dans la revue "Crónica de los Tiempos" d’avril 2002.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΓΑΛΛΙΚΑ – FRANÇAIS ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ ΓΑΛΛΙΚΩΝ: -ΠΟΛΑ ΜΑΘΗΚΟΛΩΝΗ Β.Δ. -ΡΕΝΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Σκοπός του μαθήματος των Γαλλικών, είναι να αποκτήσουν οι μαθητές και μαθήτριες τις αναγκαίες επικοινωνιακές δεξιότητες, που θα τους επιτρέπουν να επικοινωνούν αποτελεσματικά και σε άλλη γλώσσα πλήν της μητρικής, διευρύνοντας έτσι τις πολιτιστικές εμπειρίες τους και αναπτύσσοντας θετικές στάσεις και συμπεριφορές απέναντι στο φαινόμενο της ετερότητας.

ΔΕΙΚΤΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ Α΄ ΤΑΞΗ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΩΝ Τα αναλυτικά προγράμματα έχουν αναδομηθεί με βάση τους Δείκτες Επιτυχίας και τους Δείκτες Επάρκειας. Σύμφωνα με τους Δείκτες Επιτυχίας, οι μαθητές στο μάθημα των Γαλλικών θα πρέπει: Να κατανοούν και να κάνουν χρήση απλών λέξεων και εκφράσεων που αφορούν τις πιο κάτω θεματικές ενότητες: Χαιρετισμοί και εκφράσεις ευγένειας Ο εαυτός μας ή άλλο άτομο από το κοινωνικό περιβάλλον Τα μέλη μιας οικογένειας Τα μαθήματα Ο σωματικός πόνος Προσωπικές προτιμήσεις σε οικεία θέματα όπως έξοδοι με φίλους ή και οικογένεια, εξωσχολικές δραστηριότητες, μαθήματα, γαστρονομία Επίσης θα πρέπει να κατανοούν και να ετοιμάζουν/παρουσιάζουν μια απλή και σύντομη πρόσκληση σε γιορτή (π.χ. γενέθλια, επέτειος), να απαντούν θετικά ή αρνητικά και να απευθύνουν ευχές.

Τι πρέπει να προσέξουν Οι μαθητές της Α΄ τάξης διδάσκονται για πρώτη φορά Γαλλικά γι’ αυτό, όταν συμμετέχουν στο μάθημα, εργάζονται με συνέπεια ατομικά ή ομαδικά, κρατούν τις απαραίτητες σημειώσεις, και κάνουν την κατ’ οίκον εργασία τους, θα μπορέσουν να βάλουν γερές βάσεις.

ΜΕΛΕΤΗ Οι μαθητές θα πρέπει να εκτελούν την κατ’ οίκον εργασία τους, η οποία μπορεί να είναι: Ασκήσεις από το βιβλίο (1-2 απλές) Εκτέλεση δημιουργικής εργασίας (εργασία σε φύλλο χαρτιού Α4. Οι μαθητές καλούνται να ζωγραφίσουν ή να κολλήσουν εικόνες και να γράφουν απλές προτάσεις ή λέξεις). Εκμάθηση νέου λεξιλογίου (λίγες λέξεις)

Αξιολόγηση Η αξιολόγηση είναι συνεχής και βασίζεται: Στη γραπτή αξιολόγηση (ένα τουλάχιστον διαγώνισμα το τετράμηνο) Στην προφορική συμμετοχή Στην ατομική συμμετοχή και ομαδική συνεργασία Στην εκτέλεση της κατ’ οίκον εργασίας Στην ποιότητα της υλοποίησης των δημιουργικών εργασιών Στην επιμέλεια τήρησης τετραδίου και φυλλαδίων

Διαγώνισμα Το διαγώνισμα του τετραμήνου αποτελείται από 4 μέρη: Γραπτό κείμενο για κατανόηση (οι μαθητές διαβάζουν απλό κείμενο και απαντούν σε ερωτήσεις του τύπου Σωστό – Λάθος, πολλαπλής επιλογής …). Χρήση γλώσσας (γραμματική, λεξιλόγιο κλπ) Γραπτή παραγωγή (οι μαθητές γράφουν απλές προτάσεις). Ακουστικό κείμενο για κατανόηση (οι μαθητές ακούν απλό ακουστικό κείμενο και απαντούν σε ερωτήσεις Σωστό – Λάθος, πολλαπλής επιλογής ή αντιστοίχισης).

Σας ευχαριστούμε για την προσοχή σας. Πόλα Μαθηκολώνη Β.Δ.