Βασικές αρχές πωλήσεων Ραλλάκης Γιώργος. Ραλλάκης Γιώργος, Σύμβουλος Επιχειρήσεων -Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας -MA in.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Advertisements

Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Τίτλος μαθήματος: Ηλεκτρονική Δημοσίευση Διδάσκων: Σ. Καπιδάκης
Polyxeni Παρασκευή και πώληση φυσικών καλλυντικών
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΙΔΕΑ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
«Πως Επιλέγω το Μεταπτυχιακό που μου ταιριάζει: Κριτήρια & Μηχανισμοί» «Τα Μεταπτυχιακά Προγράμματα του Πανεπιστημίου Μακεδονίας» Λένα Κυριάκου Εργασιακή.
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
1.3 ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Διάγραμμα 1.1: Δίκτυο εφοδιαστικής αλυσίδας
Έλενα Λεβιδιώτη Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.
Επιχειρηματικο σχεδιο (business plan)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
02/11/2009. Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων Είναι μοχλός δημιουργίας & ανάπτυξης Είναι μοχλός δημιουργίας & ανάπτυξης Απασχολεί πάνω από άτομα Απασχολεί.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Κουκουρίκου Αρίστη Δασκάλα Βέροια, 2010.
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Ο δεκάλογος του Πολίτη- Καταναλωτή στην Ψηφιακή Οικονομία Δίκτυο Ελληνικών Καταναλωτικών Οργανώσεων δ-Ε.ΚΑΤ.Ο. Τηλ: Fax:
Παρουσίαση Μαθήματος Eric Soderquist Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Ευελπίδων 47Α & Λευκάδος 33, Τηλ.:
Κεφάλαιο 5 Τμηματοποίηση Αγοράς.
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ Ισόρροπης ανάπτυξης Κορεσμένες ή συμφορημένες - Υψηλό βαθμό ανάπτυξης- Υπερσυγκέντρωση.
Η στρατηγική αναλυση του εσωτερικού περιβάλλοντος. Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΟΥ ΔΡ. Α. ΡΑΦΑΗΛΙΔΗΣ ΤΜ. ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΕΙ ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑΣ.
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 9/21/2016 Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης 1.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ 1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ Ορισμοί Χρησιμότητα και πλεονεκτήματα Δομή του Επιχειρηματικού Σχεδίου. Ερωτήσεις.
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π) ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. Πού θέλω να φτάσω; Πρέπει να γνωρίζουμε τον προορισμό, για ν’ ακολουθήσουμε το σωστό δρόμο.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ MARKETING ΑΡΓΥΡΗ ΚΑΤΩΠΟΔΗ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 5η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
H Χρηματοδότηση της Ιδέας Παναγιώτης Οικονόμου Managing Partner STEP | Strategy, Technology & Planning.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ
Τιμές Μεταφοράς.
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 3η- Μέρος Α
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Δραστηριότητα: Οι μαθητές σε ομάδες να ταξινομήσουν χημικές ενώσεων με βάση τη διάλυση τους στο νερό και τη μέτρηση της αγωγιμότητας των διαλυμάτων που.
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
Ανάλυση Εσωτερικού Περιβάλλοντος
Από τον παιδίατρο, Κωνσταντίνο Τρογάδη
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΜΕΣΩ ΔΙΑΚΟΠΤΩΝ ΔΙΑΦΥΓΗΣ
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Χρήση οικολογικής ενέργειας στο οργανωμένο λιανεμπόριο
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Το σύγχρονο εργαλείο μάρκετινγκ & προώθησης προϊόντων
Τμηματοποίηση – Τοποθέτηση - Στόχευση Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Διάρκεια: 2 διδακτικές ώρες
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 7: Μέθοδοι αναγνώρισης της αγοράς και προσδιορισμού.
ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΟΝΟΜΗΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟΥ ΣΗΜΑΤΟΣ ECOLABEL
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Όλοι μας καθημερινά παρακολουθούμε τηλεόραση. Βασικός σκοπός της είναι η ενημέρωση-πληροφόρηση.
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Βασικές αρχές πωλήσεων Ραλλάκης Γιώργος

Ραλλάκης Γιώργος, Σύμβουλος Επιχειρήσεων -Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας -MA in Management & Organizational Learning, Lancaster University -Founder/Partner Evolution Consulting -Founder/Partner LearningEvolution.gr

Για τι θα μιλήσουμε σήμερα ▪ Αγορά Στόχος (target group) ▪ Μοναδικό Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα (USP) ▪ FAB Approach

Αγορά Στόχος (target group) Μια ομάδα ανθρώπων με κοινά χαρακτηριστικά στους οποίους θα πουλήσουμε το προϊόν μας

Αγορά Στόχος (target group) Το δικό μας προϊόν απευθύνεται σε ΟΛΟΥΣ!

Αγορά Στόχος (target group) ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΪΟΝ ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

Αγορά Στόχος (target group) Στόχος μας πρέπει να είναι να βρούμε μια ομάδα καταναλωτών η οποία να χρειάζεται αυτό που προσφέρουμε και να μπορεί και να θέλει να το αγοράσει.

Αγορά Στόχος (target group) Εντοπίστε τα χαρακτηριστικά του ιδανικού σας πελάτη: Ηλικία Γεωγραφία Επάγγελμα Μορφωτικό Επίπεδο Αξίες Επίπεδο καριέρας

Αγορά Στόχος (target group) Σε ποιους είμαι ήδη αξιόπιστος; Χτίστε την αξιοπιστία σας

Αγορά Στόχος (target group) Ποιοι χρειάζονται περισσότερο αυτό που πουλάω; Ποιοι είναι περισσότερο δεκτικοί σε αυτό που προσφέρω;

Αγορά Στόχος (target group) Ποιος μπορεί να πληρώσει το προϊόν/την υπηρεσία μου;

Αγορά Στόχος (target group) Που μπορώ να βρω αυτό το κοινό;

Μοναδικό Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα Είναι ο λόγος για τον οποίο οι καταναλωτές προτιμούν το δικό σας προϊόν από αυτό των ανταγωνιστών σας.

F.A.B. Approach Features – Advantages – Benefits Χαρακτηριστικά – Πλεονεκτήματα - Οφέλη

F.A.B. Approach Ο καταναλωτής αγοράζει τα οφέλη. Δεν τον ενδιαφέρουν τα χαρακτηριστικά

Ραλλάκης Γιώργος Τηλ Κιν