Βασικές αρχές πωλήσεων Ραλλάκης Γιώργος
Ραλλάκης Γιώργος, Σύμβουλος Επιχειρήσεων -Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας -MA in Management & Organizational Learning, Lancaster University -Founder/Partner Evolution Consulting -Founder/Partner LearningEvolution.gr
Για τι θα μιλήσουμε σήμερα ▪ Αγορά Στόχος (target group) ▪ Μοναδικό Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα (USP) ▪ FAB Approach
Αγορά Στόχος (target group) Μια ομάδα ανθρώπων με κοινά χαρακτηριστικά στους οποίους θα πουλήσουμε το προϊόν μας
Αγορά Στόχος (target group) Το δικό μας προϊόν απευθύνεται σε ΟΛΟΥΣ!
Αγορά Στόχος (target group) ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΪΟΝ ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
Αγορά Στόχος (target group) Στόχος μας πρέπει να είναι να βρούμε μια ομάδα καταναλωτών η οποία να χρειάζεται αυτό που προσφέρουμε και να μπορεί και να θέλει να το αγοράσει.
Αγορά Στόχος (target group) Εντοπίστε τα χαρακτηριστικά του ιδανικού σας πελάτη: Ηλικία Γεωγραφία Επάγγελμα Μορφωτικό Επίπεδο Αξίες Επίπεδο καριέρας
Αγορά Στόχος (target group) Σε ποιους είμαι ήδη αξιόπιστος; Χτίστε την αξιοπιστία σας
Αγορά Στόχος (target group) Ποιοι χρειάζονται περισσότερο αυτό που πουλάω; Ποιοι είναι περισσότερο δεκτικοί σε αυτό που προσφέρω;
Αγορά Στόχος (target group) Ποιος μπορεί να πληρώσει το προϊόν/την υπηρεσία μου;
Αγορά Στόχος (target group) Που μπορώ να βρω αυτό το κοινό;
Μοναδικό Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα Είναι ο λόγος για τον οποίο οι καταναλωτές προτιμούν το δικό σας προϊόν από αυτό των ανταγωνιστών σας.
F.A.B. Approach Features – Advantages – Benefits Χαρακτηριστικά – Πλεονεκτήματα - Οφέλη
F.A.B. Approach Ο καταναλωτής αγοράζει τα οφέλη. Δεν τον ενδιαφέρουν τα χαρακτηριστικά
Ραλλάκης Γιώργος Τηλ Κιν