Movie Maker Windows Live Διήμερο εκπαιδευτικού 22/1/2016 Περιφερειακό Λύκειο Απ. Λουκά Κολοσσίου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αξιοποίηση υλικού του Ψηφιακού Σχολείου στο μάθημα της Τεχνολογίας
Advertisements

ΣΤ΄ Τάξη 42ου Δημοτικού Σχολείου Πατρών
Μετατροπή αρχείων βίντεο Με το flv to Avi Converter.
Χαρακτηριστικά Βίντεο - Ανάπτυξη εφαρμογών πολυμέσων.
Μετατροπή αρχείων βίντεο Με το flv to Avi Converter.
ΟΡΙΣΜΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ Οι προστριβές μεταξύ παιδιών αποτελούν φυσιολογικό, αποδεκτό φαινόμενο στα πλαίσια ισορροπημένων, ισότιμων σχέσεων. Όμως όταν.
Α ’ Λυκείου Κεφάλαιο 2.  Σε κάθε υπολογιστή μαζί με το λειτουργικό σύστημα γίνεται εγκατάσταση εφαρμογών που μας διευκολύνουν.  Αυτές οι εφαρμογές είναι.
Τ.Π.Ε. το λενε τωρα… Αχιλλεας Καρετσος ΠΕ 19 - Η πληροφορικη στο Δημοτικο.
Η πλατφόρμα Moodle στο Βαρβάκειο: δημιουργία, συντήρηση και διδακτική αξιοποίηση Διονύσης Λαμπρινίδης Μαθηματικός.
Δημιουργία μικρών Βίντεο με το Windows Moviemaker.
Το video στην επικοινωνία  Διαφήμιση & Προώθηση Προϊόντων  Διασκέδαση- Ψυχαγωγία  Τηλεδιάσκεψη  Εκπαίδευση-Κατάρτιση.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΣΤΑ 800 ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΕΑΕΠ ΟΕΠΕΚ Οκτώβριος 2010 Ενδεικτικά σενάρια, δραστηριότητες.
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: ΒΑΡΔΑΛΑΧΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ. 1 ΔΡΙΒΗΛΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ 2 ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ 3 ΙΩΑΝΝΟΥ ΗΛΙΑΣ 4 ΛΕΩΝΙΔΑ ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ 5 ΜΑΤΣΟΠΟΥΛΟΣ ΒΙΚΤΩΡ 7 ΤΖΑΝΗΣ.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΜΠΡΙΤΖ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ερευνητική εργασία Διαδίκτυο και Επικοινωνία
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Η δύναμη της εικόνας «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο» είναι το κυρίαρχο μήνυμα της φετινής Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου καθώς αντικατοπτρίζει.
Η Κοκκινοσκουφίτσα σε νέες περιπέτειες
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΘΕΜΑΤΟΣ
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ
Κάτω ο διαδικτυακός εκφοβισμός
Μαρία Σταυρινού Ιωάννης Παπαδόπουλος
Salsa-Αργεντίνικο Τάνγκο
BOCA SPORT ΑΘΗΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ BOCA CUP ΔΙΕΘΝΕΣ ΤΟΥΡΝΟΥΑ 2017
Λειτουργικά Συστήματα και Ασφάλεια Πληροφοριακών Συστημάτων Επαναφορά Συστήματος σε προηγούμενη κατάσταση λειτουργίας (σημείο επαναφοράς) Αντίγραφο.
Παρατακτική και υποτακτική σύνδεση, ασύνδετο σχήμα
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
Σχολικός εκφοβισμός Ιστορίες (1ο μέρος) Παρατηρητές
15ο Γυμνάσιο –Λ.Τ Β΄ Λυκείου Τμήμα 3ο
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΑΓΓΕΛΗΣ ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Την πρώτη φορά, εκτός από το βιβλίο, εγκαθίσταται και η πλατφόρμα Starlight η οποία στο μενού προγραμμάτων των Windows θα προσθέσει μία νέα.
Διαδικτυακός εκφοβισμός (Cyber-bullying)
7Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ Π.Ε. ΑΧΑΙΑΣ 10o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΙΓΙΟΥ
Ερευνητική Εργασία «Εφηβεία και προβλήματα»
Ηράκλειο 26 Ιουνίου 2014.
Εικόνα 6.1: Η οθόνη της «Βοήθειας» για την εκτύπωση εγγράφου.
Ερευνητική εργασία ταξίδι στο Διαδίκτυο 20/7/
Διαδικτυακός εκφοβισμός
Η ΑΝΩΣΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Επαγγελματική Εκπαίδευση και Αγορά Εργασίας
Παραθύρ' 99 Voucolic Windows -Κάνε κλικ-.
23o Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Α. Π. Θ
Το δημοφιλές δίκτυο κοινωνικής δικτύωσης ως δημοσιογραφικό εργαλείο
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Δημιουργια ψηφιακου Video Στ΄ ταξη
«ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ»
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ???
ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
1o Δημοτικό Σχολείο Χίου
Δημιουργία ομάδας στο facebook
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
βλέπουμε – διαβάζουμε – γράφουμε»
Οδηγίες χρήσης του προγράμματος WavePad
Fire, the power of change
Η δική μας Ελλάδα…ένα Σύννεφο…
Εθιμα διαφορετικΑ στηΣ ΕυρΩπηΣ τα στενΑ.
Εικόνα 6.1: Η οθόνη της «Βοήθειας» για την εκτύπωση εγγράφου.
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
МИФ ғылымына саяхат Интелектуалды шоу.
Αρχικά.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
TIPS για ασφάλεια στο FACEBOOK
ΑσφAλεια του ΔιαδικτΥου
Ψευδή προφίλ στο facebook
Ασφάλεια προσωπικών δεδομένων
Έλληνες Τραγουδιστές.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Β΄ Δημοτικό Σχολείο Παλουριώτισσας (Κ.Β)
Τζωρτζίνα Βαλτζή Εύα Μπινίκου
Σάββατο 8 Ιουνίου 2019 Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Movie Maker Windows Live Διήμερο εκπαιδευτικού 22/1/2016 Περιφερειακό Λύκειο Απ. Λουκά Κολοσσίου

Στόχοι Με το τέλος του εργαστηρίου οι εκπαιδευτικοί: - Να προβληματιστούν για την αξιοποίηση του λογισμικού στη διαδικασία της μάθησης – Να γνωρίζουν να εισάγουν εικόνες, μουσική και ταινίες σε μία παρουσίαση – Να επεξεργάζονται τις εικόνες και να προσθέτουν εφέ κίνησης – Να γράφουν υποτίτλους στις εικόνες και στις ταινίες και να τους μορφοποιούν – Να δημιουργούν εισαγωγικές διαφάνειες και να προσθέτουν τίτλους τέλους. – Να απομονώνουν τμήματα μιας ταινίας – Να εξαγάγουν την παρουσίασή τους στο Facebook

Αξιοποίηση του λογισμικού στη διαδικασία της μάθησης – Αφόρμηση (δημιουργία κλίματος δεκτικότητας, προβληματισμός) – Προσφορά νέου περιεχομένου (παροχή πληροφοριών, οπτικοποίηση της γνώσης, παραστατικότητα, ζωντάνια) – Εμπέδωση – Κατ’ οίκον εργασία (οικοδομισμός, καλλιέργεια κριτικής σκέψης, μετασχηματισμός της γνώσης, διαμοιρασμός της σκέψης)