ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ ΣΤΟΝ ΕΦΗΒΙΚΟ ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ. ΜΕΛΕΤΗ I. FAMILY Τορναρίτης Μ., Χατζηγεωργίου Χ.,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Advertisements

ΟΡΙΣΜΌΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΘΥΤΕΣ ΘΥΜΑΤΑ ΘΕΑΤΕΣ
Εκπαίδευση σε θέματα Υγείας: πώς την αντιλαμβάνονται τα παιδιά; σελίδα 77 ……Οι γονείς σε όλες τις χώρες δήλωσαν ότι σπάνια επιβάλλουν κανόνες σχετικά με.
Διατροφικές Διαταραχές και εφηβεία
Η ευρεία έννοια της μόδας στην ενδυμασία
φυτικές στερόλες & στανόλες, ελαιόλαδο.
«Διατροφή και καρδιοπάθειες.
ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ Συνέχιση της έρευνας Δια.Μ.Αντ.Ι σε συνεργασία με το Ερευνητικό ίδρυμα «Υγεία του παιδιού» Μέτρηση των αλλαγών στο σωματικό.
ΕΠΑΛ ΑΓΙΑΣ Σχολικό Έτος:
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΦΥΛΟ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ
7ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΙΑΤΡΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑΣ
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
Πανεπιστήμιο Κρήτης Υπουργείο Υγείας Υπουργείο Παιδείας&Πολ/μού.
Εταιρία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου
Ενδοσχολική Βία Η ενδοσχολική βία είναι μια κατάσταση κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη , απρόκλητη, συστηματική και επιθετική συμπεριφορά που έχει ως.
Βλάχος Φίλιππος & Παπαδημητρίου Άρτεμις Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ της Μιχάλη Αργυρώς.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΘΕΜΑ:ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΠΟΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ. ΟΜΑΔΑ:ΧΧΧΕ.
ΚΑΠΝΙΣΜΑ Δρ Μιχάλης Τορναρίτης.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Δ.Υ. ΣΤΡΟΦΗ - ΤΜΗΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ Χαρακτηριστικά των εφήβων χρηστών που προσέγγισαν τη ΣΤΡΟΦΗ το 2002.
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΗ (MEDI-TEST)
Ο ρόλος του θύτη στην ενδοσχολική βία Το προφίλ και τα χαρακτηριστικά του, τα αίτια που τον ωθούν και οι συνέπειες των πράξεών του.
ΤΡΩΝΕ ΣΩΣΤΑ ΟΙ ΝΕΟΙ;.
ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ & ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΤΟΥ 4 ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΗΒΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Υπ.Καθηγητής : Καραμουσαλίδης Γ.
Ο ρόλος του θύτη στην ενδοσχολική βία
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΣΚΗΣΗ Εργαλείο για τη ζωή μας.
Ακραία Φυσικά Φαινόμενα
Ποιο φόβο αγάπησες πάλι;
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
Κάπνισμα & Εφηβεία Ομάδα Α’.
Εθισμός στο διαδίκτυο.
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΧΑΡΤΖIΛΙΚΙ
….για πολλές ώρες…..
Θέμα project : Cyberbullying
Μια εργασία του Νικόλα Ρώσση, Φάνη Κουσσουρή και του ‘Ιωνα Καπράλου ΄΄Τα κρούσματα σχολικού εκφοβισμού αυξάνονται ραγδαία στη χώρα μας. Εκεί δε που το.
ΑΣΚΗΣΗ & ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ Ενότητα 4: Υγεία, fitness και ευεξία κατά την αύξηση της ηλικίας Βασιλική Ζήση, Ph D Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής.
Οικονομοτεχνικές Μελέτες στην Εκπαίδευση Πληθυσμός, εργασία & Υγεία.
Περιεχόμενα 3.ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ 4.Σε ποιά περιοχή είναι η μόνιμη κατοικία σας;(1) 5.Σε ποιά περιοχή είναι η μόνιμη κατοικία σας;(2) 6.Έρχεστε πρώτη φορά.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΤΑΞΗ Β’ Έρευνα Συμπεριφοράς – Στάσης Θέμα: «Νέοι και Διαδίκτυο – Εθισμός» Χρόνος διεξαγωγής:
Λευκωσία τηλ : Λεμεσός τηλ :
ΑΣΚΗΣΗ & ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ Ενότητα 2: Φυσιολογικές μεταβολές, απόδοση και fitness κατά την αύξηση της ηλικίας Βασιλική Ζήση, Ph D Τμήμα Επιστήμης.
ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΒΆΡΟΥΣ Παπαηλιού Άννα -Διαιτολόγος.
Υπό της φοιτήτριας : ΠΑΠΑΝΙΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Επιβλέπουσα καθηγήτρια :
Παραδοσιακά Παιχνίδια
Καθηγητής Στατιστικής - Βιοστατιστικής
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Διαλέξεις στη Βιοστατιστική
Πού χρησιμοποιείται ο συντελεστής συσχέτισης (r) pearson
4ο ΜΑΘΗΜΑ ΜΑΡΙΟΣ ΚΟΥΚΟΥΝΑΡΑΣ ΛΙΑΓΚΗΣ
ΥΓΕΙΑ & ΤΡΟΠΟΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΑΓΧΟΣ και ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ
Δραστηριότητες και εξάρτηση στην εφηβεία
Σταυρούλα Σαμαρτζή και Σμαράγδα Καζή Τμήμα Ψυχολογίας
Ο Παράγοντας της Αυτοδιαχείρισης σε Σχέση με την Υγεία των Καρδιοπαθών
Παχυσαρκία.
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ 4Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ «Γ.ΣΕΦΕΡΗΣ»
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
Καθηγητής Στατιστικής - Βιοστατιστικής
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
ΨΧ06 ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΦΗΒΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑ 6 : ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ
ΜΕΤΑΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: 1/ θ Νηπιαγωγείο Φράγκα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ ΣΤΟΝ ΕΦΗΒΙΚΟ ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ. ΜΕΛΕΤΗ I. FAMILY Τορναρίτης Μ., Χατζηγεωργίου Χ., Σολέα Α., Gwozdz W., Κουρίδης Γ., Santaliestr-Pasias A., Konstabel K., De Henauw S., Barone R., Keski- Rahkonen A., Eiben G., Thumann B., Reisch L.

Σκοπός: Η διερεύνηση της χρήσης πολυμέσων συσκευών και διαδικτύου μεταξύ των εφήβων στην Ευρώπη και οι επιδράσεις τις οποίες έχουν στην ψυχοσωματική τους υγεία. Συμμετέχοντες: Η έρευνα αποτελεί μέρος της μελέτης I. Family ( ), με δεδομένα από έφηβους οχτώ Ευρωπαϊκών χωρών. Το δείγμα αποτελείται από 3969 άτομα (1969 έφηβους και 2000 έφηβες) μεταξύ των ηλικιών 12 και 17 (μέσος όρος ηλικίας 13,6). Η αξιολόγηση περιλάμβανε σωματομετρήσεις, μετρήσεις των επιπέδων λιπιδίων αίματος, συμπλήρωση από τους συμμετέχοντες ερωτηματολογίων σχετικών με την χρήση πολυμέσων καθώς και συμπλήρωση του ερωτηματολόγιου για την ευημερία KINDL ®.

Πολυμέσες συσκευές που βρίσκονται στα υπνοδωμάτια των εφήβων Καμία Συσκευή: Αγόρια 4,5% Κορίτσια 3,0%

Χρήση διαδικτύου των εφήβων τις καθημερινές και τα Σαββατοκύριακα (περισσότερο από 3 ώρες την ημέρα)

Επίπεδα Ψυχικής Υγείας ΕΥΗΜΕΡΙΑΑΓΟΡΙΑ (%)ΚΟΡΙΤΙΣΙΑ (%) ΧΑΜΗΛΗ21,727,5 ΜΕΤΡΙΑ21,422,0 ΚΑΛΗ25,822,5 ΠΟΛΎ ΚΑΛΗ31,128,1  1 στους 5 έφηβους στην Ευρώπη έχουν χαμηλή ευημερία  Τα κορίτσια έχουν χαμηλότερες βαθμολογίες από τα αγόρια (t=3.894, p<.000) Η Χαμηλή Ευημερία οδηγεί σε ψυχικά νοσήματα, διατροφικές διαταραχές, παχυσαρκία κ.α.

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΥΗΜΕΡΙΑ Βαριούνται (συχνά/ όλη την ώρα): 10,2 % Ένιωθαν μόνοι (συχνά/ όλη την ώρα): 3,4 % Φοβισμένοι ή αβέβαιοι για τον εαυτό τους (συχνά/ όλη την ώρα): 3,3% Διασκέδασαν και γέλασαν πολύ (ποτέ/ σπάνια): 2,2%

Αυτοεκτίμηση Ποσοστά εφήβων που δήλωσαν πως ΠΟΤΕ/ΣΠΑΝΙΑ είναι: % Περήφανα για τον εαυτό τους 15,4 Αισθάνονται χαρούμενα20,1 Ικανοποιημένα με τον εαυτό τους 11,0 Έχουν καλές ιδέες15,6

Χρήση διαδικτύου και Ψυχοσωματική Υγεία ΠαράμετροςΛιγότερο από 3 ώρες/ημέρα Περισσότερο από 3 ώρες/ημέρα T-testSig. Ψυχική ευημερία (ολική βαθμολογία) (6.9)39.79 (7.1) Συναισθηματική (1.9)12.06 (2.1) Οικογενειακές Σχέσεις (2.5)12.32 (2.7) Αυτοεκτίμηση 9.90 (2.8)9.48 (2.93) Βάρος (13.3)57.59 (13.6) Περίμετρος Μέσης (10.5)72.44 (10.5) ΔΜΣ (4.2)21.46 (4.2) οι τιμές παρουσιάζονται ως mean (+/- SD) Αύξηση Μείωση

Χρήση Διαδικτύου και Ευημερία

Ανάλυση πολλαπλής γραμμικής παλινδρόμησης Ανάλυση πολλαπλής γραμμικής παλινδρόμησης έδειξε ότι η χρήση του διαδικτύου είναι βασικότερος προγνωστικός παράγοντας γενικής ευημερίας από ότι η τηλεόραση, η κονσόλα παιχνιδιών, ο ΔΜΣ και το φύλο. Model Unstandardized Coefficients Standardized Coefficients tSig. BStd. ErrorBeta 1 (Constant) ΦΥΛΟ_T ΔΜΣ_T (Constant) ΦΥΛΟ_T ΔΜΣ_T TV_dur_wd_T WEB_dur_wd_T PC_dur_wd_T Note: R 2 =.009 for step1; Δ R 2 =.07 for step2. p<.000

Ανάλυση πολλαπλής γραμμικής παλινδρόμησης έδειξε ότι η χρήση του διαδικτύου είναι βασικότερος προγνωστικός παράγοντας γενικής ευημερίας από ότι η τηλεόραση, η κονσόλα παιχνιδιών, ο ΔΜΣ και το φύλο. Το διαδίκτυο έχει γίνει τρόπος ζωής για τους νέους και η επίδραση τόσο στη ψυχική όσο και στη σωματική υγεία είναι αναμφισβήτητη και πρέπει να μας προβληματίσει σε προσωπικό και κοινωνικό επίπεδο. Χρήση Διαδικτύου πάνω από 2 ώρες/ημέρα επηρεάζει αρνητικά την ευημερία των εφήβων.