Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Μάθημα: Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση Διδάσκων: Γ. Παλαιγεωργίου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
O ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΙΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ
Advertisements

ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΜΑΡΑΣΛΕΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΟ
Μια πόλη για τους πεζούς
ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΩΤΟΝ Γ.Σ ΠΑΤΗΣΙΩΝ ΔΙΑΤΑΞΗ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΩΝ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΧΩΡΟ
Γνωρίζετε ότι… Το κινητό τηλέφωνο πρέπει να το χρησιμοποιούμε μακριά από το κεφάλι μας … ενδείκνυται η ανοιχτή ακρόαση ή η χρήση hands-free.
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Όνομα: Λεκάκης Κωνσταντίνος καθ. Τεχνολογίας
Αντικείμενο μελέτης της Φυσικής είναι:
2.1 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ.
Μέτρηση χρόνου – Η ακρίβεια
Κεφάλαιο 2 Κίνηση σε μία διάσταση
Φυσική Α΄ Γυμνασίου Στόχοι και μέσα
Συμβουλές για τις Διαρροές και το Ντους
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 : ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΟΥ;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Θανάσης Θεοφιλόπουλος
Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες Φύλλο Εργασίας 2 ΕΚΦΕ Αμπελοκήπων Αθ. Βελέντζας ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης.
ΥΛΗ ΚΑΙ ΚΙΝΗΣΗ Η κίνηση είναι χαρακτηριστική ιδιότητα της ύλης. Κίνηση παρατηρούμε από τους μακρινούς γαλαξίες έως μέχρι το εσωτερικό των ατόμων. Η.
1 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΙΒΑΔΙΑΣ Σχολ. Έτος Γνωρίζετε ότι… Το κινητό τηλέφωνο πρέπει να το χρησιμοποιούμε μακριά από το κεφάλι μας !!! Ενδείκνυται η ανοιχτή.
Ως τώρα ασχοληθήκαμε με τα μεγέθη Μήκος (L) Εμβαδόν (S) και Όγκο (V) Με τη μέτρηση τους μπορέσαμε να απαντήσαμε σε ερωτήματα σαν τα παρακάτω: Πόσο μακριά.
Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΜΕΤΡΟΥ ΤΗΣ ΓΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΡΑΤΟΣΘΕΝΗ.
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ Ο ΧΡΌΝΟΣ 1 Σλίκα Ραφαηλία Γ’ εξάμηνο Π.Τ.Δ.Ε Α.Ε.Μ 3879 Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Ο ΧΡΟΝΟΣ 1 Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης.  Ο χρόνος εννοείται "η ακαθόριστη κίνηση της ύπαρξης και των γεγονότων στο παρελθόν, το παρόν, και το μέλλον,
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Ο Χρόνος1 Η διδασκαλία του χρόνου 2η Εργαστηριακή Άσκηση Πληροφορικής Θέμα : Παρουσίαση Μαρία Τσεβρεντζίδου,3904.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΩΡΑΣ ( ΧΡΟΝΟΣ) ΜΠΑΤΣΙΚΑ ΖΩΗ ΑΕΜ: « Ο χρόνος » Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πέικου Μαρία Α.Ε.Μ:3867 Ο ΧΡΟΝΟΣ 1 2η Εργαστηριακή Άσκηση.
ΜΠΑΖΟΠΟΥΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ Α.Ε.Μ Γ’ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Συμμιγείς αριθμοί.
Τα 5 στάδια του πένθους Το 1969 η ψυχίατρος Kübler-Ross εισήγαγε για πρώτη φορά «τα 5 στάδια του πένθους». Τα στάδια αυτά αποτελούν τις υγιείς ψυχικές.
ΔΙΑΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΟ ΠΑΡΑΔΟΞΟ ΤΩΝ ΔΙΔΥΜΩΝ. Παράδοξο χαρακτηρίζεται κάθε φαινόμενο το οποίο φαίνεται ν’ αντιβαίνει τους κανόνες της κοινής λογικής, επειδή.
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας 2 η Εργαστηριακή Άσκηση Διδάσκων: Γ. Παλαιγεωργίου ΕΛΕΝΗ ΚΑΛΑΪΤΖΗ Α.Ε.Μ.: 3783.
Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση Χατζηφώτης Αντώνιος Α.Ε.Μ Ο ΧΡΟΝΟΣ Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης.
ΧΡΟΝΟΙ-ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ- ΠΟΙΟΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Η Διδασκαλία του χρόνου
ΧΑΡΜΑΝΤΖΗ ΙΩΑΝΝΑ-ΣΩΤΗΡΙΑ Α.Ε.Μ:3910
Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
«Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση»
ΣΕΛΕΜΙΔΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ Α.Ε.Μ.: 3876
Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
Ο ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ
ΠΑΠΑΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ ΜΑΡΙΑ ΑΕΜ:3861 Γ' ΕΞΑΜΗΝΟ
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Τμήμα Δημοτικής εκπαίδευσης
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Παρουσίαση της ώρας(χρόνος)
Διδασκαλία της ώρας Τσορμπάρη Αρετή ΑΕΜ:3908 Χρόνος.
ΠΑΠΑΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ ΜΑΡΙΑ ΑΕΜ:3861 Γ' ΕΞΑΜΗΝΟ
Πληροφορική και νέες τεχνολογίες
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
ο χρόνος 2η εργαστηριακή άσκηση
Πληροφορικη και νεεσ τεχνολογιεσ στην εκπαιδευση
Θέμα παρουσίασης: Ο χρόνος
Πληροφορική και νέες τεχνολογίες
H Ώρα Ρότζιος Γεώργιος, ΑΕΜ : 3960.
Το φαινόμενο ΤΑΛΑΝΤΩΣΗ.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Αντωνιάδης Αλέξανδρος
ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ
ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΛΥΒΑ ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ Ο ΧΡΟΝΟΣ.
Η διδασκαλία του χρόνου
2Η ΕΡΓΑΣΤΙΡΙΑΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
H AΡΚΤΙΚΗ ΕΙΣΒΟΛΗ ΣΤΙΣ ΗΠΑ
2η ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗ ΆΣΚΗΣΗ Η ΒΑΡΥΤΗΤΑ
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
H διδασκαλία του χρόνου
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
Πληροφορική και νέες τεχνολογίες
ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΜΗΚΟΥΣ ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Μάθημα: Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση Διδάσκων: Γ. Παλαιγεωργίου 2 η Εργαστηριακή εργασία : «Ο Χρόνος» ΜΑΡΘΑ ΤΣΙΡΙΓΩΤΗ ΑΕΜ : "Ο Χρόνος"

Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης « Ο Χρόνος » Τι είναι ο χρόνος; 2 "Ο Χρόνος" Ο χρόνος εννοείται "η ακαθόριστη κίνηση της ύπαρξης και των γεγονότων στο παρελθόν, το παρόν, και το μέλλον, θεωρούμενη ως σύνολο". 2 Γενικά Χρόνος χαρακτηρίζεται η ακριβής μέτρηση μιας διαδικασίας από το παρελθόν στο μέλλον. Κάθε φυσικό φαινόμενο π.χ. μια πτώση αντικειμένου στο έδαφος εξελίσσεται στην έννοια της ορισμένης χρονικής περιόδου. Ο χρόνος μετράται σε μονάδες όπως το δευτερόλεπτο και με ειδικά όργανα τα χρονόμετρα π.χ. ρολόι. Οι καθημερινές εμπειρίες αποδεικνύουν πως ο χρόνος "κυλάει" με τον ίδιο πάντα ρυθμό και μόνο προς μια κατεύθυνση - από το παρελθόν προς το μέλλον. Η κίνηση γενικότερα ούτε μπορεί να διακοπεί αλλά και ούτε να αντιστραφεί στην έννοια του χρόνου. Παρά ταύτα, όπως εξηγεί η ειδική θεωρία της σχετικότητας, αυτή η κίνηση μπορεί να επιβραδυνθεί με ασύλληπτα μεγάλες ταχύτητες.παρελθόνπαρόνμέλλον 2φυσικό φαινόμενοχρονόμετραθεωρία της σχετικότητας

Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης « Γιατί χρειαζόμαστε την ώρα; » Η ώρα που κερδίζουμε είχε "εξαφανιστεί" την τελευταία Κυριακή του Μάρτη, όταν, με την ίδια λογική, γυρίσαμε τους δείκτες από τα ρολόγια μπροστά, προχωρόντας στο +3 από την ώρα του Γκρίνουιτς. Όμως, αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί είμαστε “αναγκασμένοι” να τρέχουμε να αλλάζουμε ώρες και δείκτες, πολλές φορές, καταλήγοντας να μπερδευόμαστε, τις πρώτες μέρες μετά την αλλαγή; Η απάντηση βρίσκεται κάπου στο 1784 και τις Ηνωμένες Πολιτείες. Τότε ήταν που ο Βενιαμίν Φραγκλίνος, επιστήμονας, διαφωτιστής και ένας από τους εθνοπατέρες των ΗΠΑ, πρότεινε την αλλαγή, με στόχο την εξοικονόμηση ενέργειας και κατ' επέκταση, χρημάτων. Αν αναρωτιέστε τι σχέση μπορεί να έχουν τα χρήματα με την ώρα, συνεχίστε το διάβασμα.Βενιαμίν Φραγκλίνος Χρόνος σημαίνει χρήμα Στη χώρα μας, συνηθίζουμε, όταν τα ρολόγια πάνε μπροστά, τον Μάρτη, να λέμε ότι η μέρα μεγαλώνει. Οι μεγαλύτερες μέρες σε συνδυασμό με το ελληνικό καλοκαίρι είναι ένας πολύ καλός λόγος για να χαιρόμαστε. Δηλαδή, όταν λέμε ότι μεγαλώνει η μέρα, στην πραγματικότητα εννοούμε ότι κερδίζουμε περισσότερες ώρες ηλιοφάνειας. Αλλά η περισσότερη ηλιοφάνεια δεν φέρνει μόνο περισσότερο χρόνο για πλατσουρίσματα στη θάλασσα. Παράλληλα, μας βοηθά οικονομικά, αφού εκμεταλλευόμαστε την παρουσία του φυσικού φωτός, για να κρατάμε κλειστά τα φώτα σε δρόμους, σπίτια και γραφεία, για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Στην Ελλάδα, υπολογίζεται ότι εξοικονομούμε 210 ώρες ηλεκτρικής ενέργειας.εξοικονομούμε 210 ώρες 3 "Ο Χρόνος"

Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης « Διαβάζοντας» την ώρα. ωροδείκτης < ὡροδείκτης στην καθαρεύουσα < ὥρα + δείκτ ης Ουσιαστικό[επεξεργασία]ὡροδείκτηςκαθαρεύουσαὥραδείκτ ηςΟυσιαστικόεπεξεργασία ωροδείκτης αρσενικό η μικρότερη από τις δύο βελόνες ενός ρολογιού -εκείνη που δείχνει την ώρα.βελόνεςρολογιούώρα λεπτοδείκτης < λεπτό + δείκτης Ουσιαστικό[επεξεργασία] λεπτοδείκτης αρσενικό ο μεγάλος δείκτης του ρολογιού, αυτός που δείχνει τα λεπτά της ώρας 4"Ο Χρόνος"

Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης «ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ» 5 "Ο Χρόνος" ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΑΡΑ ΤΕΤΑΡΤΟ ΚΑΙ ΜΙΣΗ ΚΑΙ ΤΕΤΑΡΤΟ Στα δεξιά και Στα αριστερά παρά

Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης « Η διαδικασία » 6"Ο Χρόνος" Ο σωστός τρόπος για να διαβάσουμε την ώρα είναι από τα δεξιά στα αριστερά. Διαβάζοντας πρώτα τον αριθμό που δείχνει ο μικρός δείκτης και έπειτα τον αριθμό του μεγάλου!

Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης « ΕΠΙΛΟΓΟΣ » Σας ευχαριστώ για τον δικό σας χρόνο!!! 7"Ο Χρόνος"