Ποδήλατο Νικόλας Μ. 1 ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης ΑΠΘ Σχολικό Έτος 2015-16 Τάξη ΣΤ ’2.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το χρυσελεφάντινο άγαλμα του Απόλλωνα
Advertisements

ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
Αρχή.
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Ο Υπολογιστής των Αντικυθήρων, 80 μ.Χ. Μηχανισμός των Αντικυθήρων
ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ
Η ιστορία του αυτοκινήτου.
Ελληνογαλλική Σχολή ‘Άγιος Παύλος’’
Το ποδήλατο στην Καρδίτσα
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο ΠΤΔΕ-ΑΠΘ
ΜΗΧΑΝΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ
ΠΑρθενωνασ 1ο πρότυπο πειραματικό δημοτικό σχολείο Θεσσαλονίκης Δ2
Ιστορικη εξελιξη Κ.Ο.Κ-(ΣωστΗ οδικΗ συμπεριφορΑ)
Εισαγωγή στη συστημική σκέψη EDUE-140: Συνάντηση 2η
ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
Οι μαρτυρίες της εξέλιξης
Νικόλας-Κωνσταντίνος Μπαρτζώκας 1 ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης ΠΤΔΕ- ΑΠΘ Τάξη Ε2 Σχολικό Έτος
ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΩΣ ΜΕΣΟ ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΗΣ
ΚΙΘΑΡΑ Η κιθάρα ανήκει στην κατηγορία των έγχορδων μουσικών οργάνων. Αποτελείται συνήθως από έξι χορδές. Κατασκευάζεται από ξύλο σε διάφορους χρωματισμούς,
ΓΙΆΝΝΗΣ ΒΑΡΉΣ Ε2’ 1 Ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΌ ΔΗΜΟΤΙΚΌ ΣΧΟΛΕΊΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΊΚΗΣ Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θ
1η Ερώτηση Ποιος και πότε δημιούργησε τον πρώτο κινητήρα εσωτερικής καύσης; Οττο 1876 Καρλ Μπεντς 1855 Γκότλιμπ Ντάιμλερ 1901 Ρούντολφ Ντίζελ 1830.
«Ποδήλατο- τρόπος ζωής – ανακατασκευή παλιού ποδηλάτου»
ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ
ΙΣΤΟΡΙΑ ΟΡΙΣΜΟΣ. ΙΣΤΟΡΙΑ ΟΡΙΣΜΟΣ Ποδήλατο ονομάζεται το δίτροχο (μερικές φορές τρίτροχο) όχημα, που κινείται καθώς ο αναβάτης του χρησιμοποιεί τη.
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο ΑΠΘ
Μηχανές αγωνιστικές Μαρία Τσαλαπάτη.
Δημήτρια 1 ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Τάξη Ε2 Κατερίνα Γαλλιού
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Ο ΔΕΝΤΡΟΒΑΤΡΑΧΟΣ 1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης ΠΤΔΕ-ΑΠΘ Ε2 Άννα Αργυροπούλου
2o ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΩΝ ΘΕΜΑ : ποδηλατο
Τα Ρωμαϊκά Μνημεία στην Ελλάδα
Νικόλας-Κωνσταντίνος Μπαρτζώκας 1 ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Τάξη Ε2.
Η ΓΕΦΥΡΑ ΡΙΟΥ-ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
Νικόλας-Κωνσταντίνος Μπαρτζώκας 1 ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης ΠΤΔΕ-ΑΠΘ Τάξη Ε2 Σχολικό Έτος
Γιάννης Βαρής Ε2’ 1 ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θ Η Γέφυρα Ρίου- Αντιρρίου.
ΓΕΦΥΡΑ ΡΙΟΥ - ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
Αθηνά Γκόντα Ε΄ Τάξη 43 ο Δημοτικό Σχολείο Πάτρας.
Παναθηναϊκό Στάδιο 1 ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης 2015 Κατερίνα Γαλλιού Ε 2.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Σχολείο: 7ο Λύκειο Πάτρας Τμήμα: Α’1
Αξιοθέατα και μνημεία των λαών της Ευρώπης 1 ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ. Σχολικό έτος Κατερίνα Γαλλιού ΣΤ’2.
Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥΠΟΔΗΛΑΤΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΤΟΥ ΠΟΡΕΙΑ 2ο Γενικό Λύκειο Μεγάρων Β’2.
ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΞΕΛΗΞΗ. ΠΡΟΛΟΓΟΣ  Ποδήλατο ονομάζεται το δίτροχο (μερικές φορές τρίτροχο) όχημα, που κινείται καθώς ο αναβάτης του χρησιμοποιεί.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ «ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ» Εργασία στο μάθημα της τεχνολογίας. Σχολικό Έτος Υπεύθυνη Καθηγήτρια Στ. Μαυρομματάκη.
Κεφάλαιο 1 Ιστορική αναδρομή - εισαγωγή ΣΑΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ MSc in Management and Information Systems Μηχανολόγος Εκπαιδευτικός 1 ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας.
Πατήστε για προσθήκη κειμένου Οι εφευρέσεις που άλλαξαν τον κόσμο Οι εφευρέσεις που άλλαξαν τον κόσμο.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΄΄Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ΄΄ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΜΑΥΡΟΜΑΤΑΚΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΗΤΑ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ……..  Η ιστορία των μεταφορών είναι συνυφασμένη με την ύπαρξη της ανθρώπινης ζωής. Ο πρωτόγονος άνθρωπος μετακινούνταν βαδίζοντας.
ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΗΝ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΣΟΦΙΑ ΧΙΛΙΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΗΝ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΣΟΦΙΑ ΧΙΛΙΟΥ.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΗΝ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΣΟΦΙΑ ΧΙΛΙΟΥ
Η Εξέλιξη του αεροπλάνου
Το ποδηλατο στον τοπο μου
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ fdtugy
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ Δημήτρης Φ. Παύλος Ν. Νικόλας Σουντουλίδης.
ΤΑ ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΑΣ
ελληνογαλλικη σχολη πειραια ο αγιοσ παυλοσ
ΣΥΡΤΟΣ 1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Λίμνες Η λίμνη Βαϊκαλή Ευστράτιος- Ευάγγελος
Βασίλης Α Τάξη Στ2 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο
Ελληνογαλλικη σχολη-ο αγιος παυλος
Πως ηταν τοτε και πως ειναι τωρα
1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης ΑΠΘ
1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Ανανεώσιμες και μη πηγές ενέργειας
5 ΛΙΜΝΕΣ 1Ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θ
Γιάννης Βάρης Ε2’ 1ο πρότυπο πειραματικό σχολείο Θεσσαλονίκης Π. Τ. Δ
Σκυρόδεμα –Τσιμέντο 1824…εως σήμερα με λίγα λόγια
SILK 40 ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου ΤΑΞΗ Α’.
Λεωφορείο Εργασία project: Από: Βρουσάι Αμάντα, Γιατρά Νικολέτα, Ιλιάζη Ζερίνα, Ισλαμάι Γιάννη.
ΧΑΝΙΩΝ ΕΠΑΛ 2ο Ποδηλατώντας με ασφάλεια στη πόλη μου.
Το διαδίκτυο που θέλουμε !
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ποδήλατο Νικόλας Μ. 1 ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης ΑΠΘ Σχολικό Έτος Τάξη ΣΤ ’2

Ιστορία ποδηλάτου Δεν υπάρχει συγκεκριμένη χρονολογία στην οποία να αποδίδεται η εφεύρεση του ποδηλάτου, επομένως ούτε συγκεκριμένος εφευρέτης. Πολύ πριν την εμφάνιση κάποιας κατασκευής παρόμοιας με ένα τυπικό σύγχρονο ποδήλατο, έχει καταγραφεί ένα ποικίλο φάσμα οχημάτων που εκμεταλλεύονταν μόνο τη μυϊκή δύναμη του αναβάτη τους. Μία από τις κατασκευές αυτές, που από πολλούς θεωρείται ο πρόγονος του ποδηλάτου, ήταν η ‘draisienne’.

Ιστορία ποδηλάτου Η draisienne κατασκευάστηκε από τον Γερμανό βαρόνο Καρλ Φον Ντράις, το Η draisienne ήταν σχεδόν εξ ολοκλήρου κατασκευασμένη από ξύλο. Μη διαθέτοντας πετάλια, ο αναβάτης την έθετε σε κίνηση σπρώχνοντας με τα πόδια του προς τα πίσω. Η κατασκευή του Φον Ντράις έγινε γνωστή και ως hobby-horse, αντανακλώντας την πεποίθηση των οπαδών της ότι θα αντικαθιστούσε το βασικό μεταφορικό μέσο του 19 ου αιώνα, το άλογο.

Ιστορία ποδηλάτου** Το 1839, ο Σκωτσέζος σιδηρουργός Κιρκπάτρικ Μακμίλαν σχεδιάζει τη «velocipede». Ο Μακμίλαν βελτίωσε την κατασκευή του Φον Ντράις, εισάγοντας τη χρήση των πεταλιών, συνδεδεμένων με ράβδους με τον οπίσθιο τροχό. Με αυτό τον τρόπο, ο αναβάτης δεν ήταν πλέον αναγκασμένος να φέρνει τα πόδια του σε επαφή με το έδαφος, κάτι που περιόριζε σημαντικά την ταχύτητα του οχήματος. Είκοσι χρόνια αργότερα, το 1860, ο Γάλλος Πιέρ Μισώ αλλάζει το σχέδιο της velocipede, συνδέοντας τα πετάλια απευθείας με τον μπροστινό τροχό.

Ιστορία ποδηλάτου ** Αργότερα, ο Μισώ θα εισάγει τη χρήση συμπαγούς καουτσούκ στους τροχούς, δείχνοντας ουσιαστικά τον δρόμο προς τα γνωστά στις μέρες μας λάστιχα. Το 1870 οι Βρετανοί Τζέιμς Στάρλεϋ και Γουίλλιαμ Χίλμαν σχεδιάζουν ένα ποδήλατο με αρκετά μεγαλύτερο μπροστινό τροχό. Με αυτό τον τρόπο καταφέρνουν την εκπληκτική, για την εποχή, ταχύτητα των 24 χλμ / ώρα. Το μοντέλο που κατασκεύασαν ονομάστηκε ‘ariel’ και ήταν το πρώτο ποδήλατο εξ ολοκλήρου κατασκευασμένο από μέταλλο. Βασικό μειονέκτημα του μεγέθους του μπροστινού τροχού τού ariel αποτελούσε η ιδιαίτερα υψηλή θέση της σέλας που, λόγω της κακής κατανομής βάρους, είχε ως αποτέλεσμα τη μείωση της ασφάλειας του αναβάτη.

Πηγές Κείμενο : Βικιπαίδεια Βικιπαίδεια Εικόνες : Βικιπαίδεια Βικιπαίδεια

Ποδήλατο Νικόλας Μ. 1 ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης ΑΠΘ Σχολικό Έτος Τάξη ΣΤ ’2