2 ο ΓΕΛ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ Παρουσίαση Γ Τάξης Νέου Γενικού Λυκείου 2015-16 ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ 4327, ΦΕΚ 50/ΤΕΥΧΟΣ Α ́/14-5-2015 Σεπτέμβριος 2015.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Όλοι γνωρίζουμε ότι το διαδίκτυο αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο δουλειάς, διασκέδασης και επικοινωνίας. Υπάρχει όμως και η επικινδυνότητά του και δεν.
Advertisements

Διερευνητική Εργασία. Μετά το πέρας της διερευνητικής εργασίας οι μαθητές θα πρέπει να μπορούν: Να αναφέρουν τα πλεονεκτήματα των ήπιων μορφών ενέργειας.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΦΟΙΤΗΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Η μουσική βιομηχανία σήμερα: Η πτώση μιας αυτοκρατορίας; Μανατάκη.
Ψηφιακό Σχολείο Σύνδεση στο Διαδίκτυο Σύνδεση στο Εσωτερικό Δίκτυο Εξοπλισμός Εργαλεία Τράπεζα Υλικού Παιδαγωγικές Μέθοδοι Αξιοποίησης.
Twitter & Facebook ΣΠΥΡΟΣ ΑΡΜΕΝΗΣ. Όλα ξεκίνησαν όταν δημιουργήθηκαν αυτά τα δύο sites.
Σύντομη αρχική παρουσίαση ομάδας. Η ομάδα μας  Εμμανουήλ Μεγαλοοικονόμος  Σχεδιαστής  Κωνσταντινος Φρυδάς  Σχεδιαστής  Ιωάννης- Μάριος Φλωράς  Υπεύθυνος.
Πληροφοριακά συστήματα Marketing Social media marketing The fiesta movement Γιώργος Κυριακίδης Βασίλης Μανάσας Γιώργος Μωυσιάδης Πληροφοριακά συστήματα.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
Ο ηλεκτρονικός εκφοβισμός αποτελεί την πιο σύγχρονη μορφή εκφοβισμού, η οποία παίρνει εύκολα και γρήγορα διαστάσεις και εκτός σχολείου.
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ/ ΤΙΜΗ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ/ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ
…πηγαίνοντας την κλήρωση μία ώρα μετά από τις 21:00.. στις 22:00 στις 22:00 …πηγαίνοντας την κλήρωση μία ώρα μετά από τις 21:00.. στις 22:00 στις 22:00.
Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών Δυτικής Ελλάδας Πανεπιστήμιο Πατρών, ΤΕΕΑΠΗ - Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, ΤΚΕΠ Εκπαίδευση Επιμορφωτών Β΄Επιπέδου.
Εργασία στην Κ.Π.Α. Γ’ Γυμνασίου Θέμα: «ΤΑ ΜΜΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ» Διδάσκουσα καθηγήτρια: Μαγαλιού Λαμπρινή Γυμνάσιο Κολινδρού Τμήμα Γ1 Σχολικό έτος:
ΜΜΕ, ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Συνοπτικά Συμπεράσματα έρευνας φοιτητών του Πανεπιστημίου Αθηνών.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ.
ΧΡΗΣΗ ΤΥΧΕΡΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΚΟΣΜΟ Μονάδα Εφηβικής Υγείας Β’ Παιδιατρική Κλινική, Ιατρική Σχολή Πανεπιστημίου Αθηνών, Νοσοκομείο.
ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ. ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ Τ.Ε. ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ. ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ.
17 ΜΑΡ ΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΤΟΧΩΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΖΩΝΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ (ΖΕΠ) ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΟΡΙΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ.
Γνωστικά (cognitive tools) ή νοητικά εργαλεία (mindtools) Γώγουλος Γ., Κουτσουρελάκης Χ., Παπαδάκης Στ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Πληροφορική και Εκπαίδευση - Νέες Τεχνολογίες Δια βίου εκπαίδευση Διδάσκουσα: Καθηγήτρια.
Νομική οργάνωση της εκμετάλλευσης Διευθυντικό δικαίωμα Πεδίο ανάπτυξης του διευθυντικού δικαιώματος Υποχρέωση πίστης και υποχρέωση πρόνοιας Υποχρέωση σεβασμού.
Ηλεκτρονική Αδελφοποίηση και Κοινωνική Δικτύωση Επιμέλεια Υλικού: ΕΥΥ e twinning Πρεσβευτής Κεντρικής Ελλάδας: Ιουλία Γκίκα.
Διαδίκτυο / Internet (International Network). Οδικό Δίκτυο.
31 ΜΑΡ ΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΤΟΧΩΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΖΩΝΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ (ΖΕΠ) ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΟΡΙΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-ΛΥΚΕΙΟΥ
Κοινωνικές Συνεταιριστικές Επιχειρήσεις
ΨΕΥΔΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ.
ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΖΟΥΝ ΣΤΟ FACEBOOK
Το σύστημα της Δικαιόχρησης (Franchising) και ο Επιχειρηματίας
ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΥ
ΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΤΟΧΩΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΖΩΝΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ (ΖΕΠ) ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΟΡΙΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΔΗΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ.
ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΝΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ «ΚΟΙΛΑΔΑ ΣΑΡΑΜΑ»
Motor Festival IV (πρώην Auto Battleships Festival)
ΕΥΤΥΧΙΑ ΜΟΥΛΑ ΘΕΟΔΩΡΑ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ 2Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Α’2
9Ο Διεθνές Συνέδριο ΕΕΤΤ (Ιούνιος 2017) Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης
Τι είναι το Sexting; Το sexting είναι η ανταλλαγή προκλητικών µηνυµάτων ή γυµνών φωτογραφιών µέσω διαδικτύου ή µέσω κινητών τηλεφώνων, που λανθασμένα.
Ενότητα 3.1 Το ∆ιαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών και εκπαιδευτικών πόρων, ως µέσο επικοινωνίας και ως «χώρος» δημοσίευσης έργων.
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: Αρχές Επιστήμης Περιβάλλοντος
ΔΟΜΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ & ΑΡΧΕΙΩΝ
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΝΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ «ΦΡΑΓΜΑ ΑΧΝΑΣ»
ΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΤΟΧΩΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΖΩΝΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ (ΖΕΠ) ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΟΡΙΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΔΗΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ.
Χαρτογράφηση των μνημείων Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO.
To ατομικό Πρότυπο του Bohr
Creativity, innovation and change...in class.
ΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΤΟΧΩΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΖΩΝΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ (ΖΕΠ) ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΟΡΙΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΔΗΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ.
ΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΤΟΧΩΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΖΩΝΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ (ΖΕΠ) ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΟΡΙΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΔΗΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΔΤΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
“Εφαρμογές Κοινωνικής δικτύωσης & Σύγχρονης ανταλλαγής μηνυμάτων”
ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΝΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ «ΔΑΣΟΣ ΠΑΦΟΥ»
Ο όρος Web 2.0.
ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΝΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ «ΓΚΡΕΜΜΟΙ ΕΖΟΥΣΑΣ»
To ατομικό Πρότυπο του Bohr
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Qian Wan, Yifei Qi, Ning Yin, Luhua Lai
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
Δημοτικό Σχολείο Νεοχωρούδας
Δομή και λειτουργία του ΕΠΕΣΠΠΕ
ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΝΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ «BOYNI ΠΑΝΑΓΙΑΣ»
Κίνδυνοι στο : Τα στοιχεία μας μοιράζονται με τρίτους
Survey123® System Η “φωνή” του πελάτη σας.
ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΙΑΣ
Lượng hóa link building
ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ ΕρΓΑΣΤΗΡΙΟ 2018
Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2
4η ΕΝΟΤΗΤΑ «Φορείς – Οργανισμοί – Χάρτα δικαιωμάτων»
Πολυτεχνείο Κρήτης - Αρχιτεκτονική Σχολή χειμερινό εξάμηνο Ιστορία & Θεωρία Αρχιτεκτονικής 1 Αμαλία.
ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
Μεσα Κοινωνικησ Δικτυωσησ
ΟΠΣ ΕΣΠΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

2 ο ΓΕΛ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ Παρουσίαση Γ Τάξης Νέου Γενικού Λυκείου ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ 4327, ΦΕΚ 50/ΤΕΥΧΟΣ Α ́/ Σεπτέμβριος 2015

Απολυτήριο με ενδοσχολικές εξετάσεις Για την απόλυση των μαθητών της Γ Λυκείου απαιτείται γενικός μέσος όρος τουλάχιστον 9,5, ο οποίος προκύπτει από τον Μ.Ο. των βαθμών ετήσιας επίδοσης του μαθητή όλων των γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων. Ο βαθμός του απολυτηρίου δεν προσμετράται για την πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση

Οι γραπτές απολυτήριες εξετάσεις στην Γ΄ τάξη του Γενικού Λυκείου διεξάγονται ενδοσχολικά και περιλαμβάνουν όλα τα διδασκόμενα μαθήματα εκτός του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής. Τα θέματα των απολυτηρίων εξετάσεων ορίζονται αποκλειστικά από τον διδάσκοντα το μάθημα. Τα γραπτά διορθώνονται από τον οικείο διδάσκοντα Νόμος 4327/2015 άρθρο 2

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΗΣ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ: Α) Μαθήματα Γενικής Παιδείας: 15 ώρες Β) Μαθήματα Ομάδας Προσανατολισμού: 15 ώρες Δυνατότητα αλλαγής Ομάδας Μαθημάτων Προσανατολισμού έως και την 20ή Σεπτεμβρίου Γ) Μαθήματα Επιλογής: 2 ώρες Δυνατότητα αλλαγής Μαθήματος Επιλογής έως και την 30ή Σεπτεμβρίου ΣΥΝΟΛΟ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΩΝ ΩΡΩΝ: 32 ώρες

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΗΣ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ: Α) Μαθήματα Γενικής Παιδείας 15 ώρες (επεξήγηση χρωμάτων: Κόκκινο: υποχρεωτικά πανελλαδικά εξεταζόμενο Μπλε: προαιρετικά πανελλαδικά εξεταζόμενο, Πορτοκάλι: ειδικά μαθήματα Μαύρο: μη πανελλαδικά εξεταζόμενο) Θρησκευτικά 1 Νεοελληνική Γλώσσα 2 Νεοελληνική Λογοτεχνία 1 Ιστορία 2 Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής 2 Βιολογία 2 Ιστορία Κοινωνικών Επιστημών 1 Ξένη Γλώσσα ( Αγγλικά ή Γαλλικά ή Γερμανικά) 2 Φυσική Αγωγή 2

Β) Μαθήματα Ομάδων Προσανατολισμού της Γ΄ Λυκείου: 15 ώρες Ανθρωπιστικών Σπουδών Θετικών Σπουδών Οικονομίας & πληροφορικής ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΡΧΑΙΑ 5 ΙΣΤΟΡΙΑ 3 ΛΑΤΙΝΙΚΑ 3 ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 2 ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ 2 ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 5 ΑΕΠΠ 2 ΑΟΘ 3 ΙΣΤΟΡΙΑ 3 ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ 2 ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΗ 3 ΧΗΜΕΙΑ 3 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 5 ΒΙΟΛΟΓΙΑ 2 ΑΕΠΠ 2

Γ) Μαθήματα Επιλογής 2 ώρες Επιλέγετε ένα μάθημα υποχρεωτικά α) Δεύτερη Ξένη γλώσσα (Αγγλικά ή Γαλλικά ή Γερμανικά), β) Ελεύθερο Σχέδιο γ) Γραμμικό Σχέδιο, δ) Ιστορία της Τέχνης, ε) Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και Υπηρεσιών (ΑΟΔΕΥ). Όσοι μαθητές επιθυμούν να προετοιμαστούν για τις εξετάσεις των Ειδικών Μαθημάτων Ελεύθερου Σχεδίου και Γραμμικού Σχεδίου, μπορούν να δηλώσουν ότι θέλουν να παρακολουθήσουν και τα δύο μαθήματα, εκ των οποίων το ένα θα διδάσκεται μετά τη λήξη του ημερήσιου ωρολογίου προγράμματος.

Τα Επιστημονικά πεδία : 1 ο πεδίο Ανθρωπιστικές, Νομικές και Κοινωνικές Σπουδές 2 ο πεδίο Τεχνολογικές και Θετικές Σπουδές 3 ο πεδίο Σπουδές Υγείας και Ζωής 4 ο πεδίο Παιδαγωγικές Σπουδές 5 ο πεδίο Σπουδές Οικονομίας και Πληροφορικής

Όλοι οι υποψήφιοι, ανεξάρτητα από την ομάδα προσανατολισμού, έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν από τρία επιστημονικά πεδία το ένα ή τα δύο επιστημονικά πεδία στα οποία θα έχουν πρόσβαση. Στον υπολογισμό των μορίων, δύο από τα τέσσερα μαθήματα που θα αντιστοιχούν σε ένα Επιστημονικό Πεδίο έχουν αυξημένο συντελεστή βαρύτητας.

Επιστημονικά πεδία Ομάδες Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών Θετικών σπουδών Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής Ν. Γλώσσα Αρχαία Ιστορία Λατινικά Λογοτεχνία Κοινωνιολογία Ν. Γλώσσα Φυσική Χημεία Μαθηματικά Βιολογία ΑΕΠΠ Ν. Γλώσσα Μαθηματικά ΑΕΠΠ ΑΟΘ Ιστορία Κοινωνιολογία 1ο1ο Ανθρωπιστικές, Νομικές και Κοινωνικές Σπουδές Λατινικά 2ο2ο Τεχνολογικές και Θετικές Σπουδές Μαθηματικά 3ο3ο Σπουδές Υγείας και Ζωής Βιολογία Γ.Π.ΒιολογίαΒιολογία Γ.Π. 4ο4ο Παιδαγωγικές Σπουδές Μαθηματικά Γ.Π.Ιστορία Γ.Π. 5ο Σπουδές Οικονομίας και Πληροφορικής ΑΟΘ

Ποια πεδία «ανοίγουν» σε κάθε Ο.Π με:

Πεδία και σχολές

αναλυτικά

Συντελεστές βαρύτητας

Οι βάσεις (2015)και τα πεδία Στρατιωτικών Σχολών

Συμπλήρωση Μηχανογραφικού Οι υποψήφιοι για εισαγωγή, μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων απόλυσης από το Γενικό Λύκειο και των αποτελεσμάτων των Εξετάσεων Εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, καταθέτουν δήλωση προτίμησης για δύο (2) κατ’ ανώτατο όριο Επιστημονικά Πεδία και για συγκεκριμένα τμήματα ή σχολές των πεδίων αυτών.

Ειδικά μαθήματα Ο υποψήφιος που μεταξύ των Τμημάτων που επέλεξε περιέλαβε και Τμήμα για το οποίο απαιτείται εξέταση σε ένα ή περισσότερα ειδικά μαθήματα ή δοκιμασίες, σύμφωνα με τις διατάξεις που ισχύουν κάθε φορά, πρέπει να έχει εξεταστεί το ίδιο έτος στα απαιτούμενα ειδικά μαθήματα ή δοκιμασίες και να έχει επιτύχει βαθμολογία στο καθένα από αυτά τουλάχιστον ίση με το μισό της προβλεπόμενης μέγιστης δυνατής.»

Χρήσιμες Ιστοσελίδες Σχολές - Πεδία & Βάσεις & Sites Κοινές Σχολές στα Πεδία καταχωρημένα sites απο τις 465 σχολές του Μηχανογραφικού [94.62 %]