1. Μετρήσεις σε ποικιλίες ροδιάς (όπως Περσεφόνη και Wonderful). 2. Βοηθητικές εργασίες πάνω σε πτυχιακή εργασία που αφορά την επίδραση της αλατότητας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρόγραμμα αντιμετώπισης Μεταβολικού Συνδρόμου
Advertisements

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ – ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ 22-24/10/2007 ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ
Γενικό πλαίσιο παρουσιάσεων Διάρκεια παρουσιάσεων: 10 λεπτά με 5 λεπτά για ερωτήσεις Φόρματ παρουσιάσεων: PowerPoint ή αντίστοιχο πρόγραμμα Αριθμός ομιλητών:
Το εργαστηριακό θέμα στην τραπεζα- ΠΑΝΕΚΦΕ- Α.ΒΕΛΕΝΤΖΑΣ 1 ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΘ. ΒΕΛΕΝΤΖΑΣ – ΕΚΦΕ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Διαδίκτυο:Νέα δεδομένα για την λογοτεχνία και την διδασκαλία της.Μία εφαρμογή Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου.
Διαδραστικοί πίνακες ΔΠ  Ψηφιακοί λευκοί πίνακες που συνδέονται με υπολογιστή, απεικονίζουν την οθόνη του σε πραγματικό χρόνο και δέχονται απευθείας εντολές.
ΦΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Παρουσίαση πτυχιακή εργασίας Νταμπίζα Καλλιόπη.
Ιατρική του Ύπνου ΔΙΑΓΝΩΣΗ.
ΦΥΣΙΚΗ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΓΙΑΛΟΥΡΗΣ.
Η ελιά είναι δέντρο με σκληρό βλαστό,
Σχεδιασμός, Προδιαγραφές & Έλεγχος Λειτουργίας Μονάδας Παρασκευής Παρεντερικών Διαλυμάτων.
ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΣΙΤΙΣΜΟΥ - ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
Εργαστηριακή διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στα Σχολεία Δ/θμιας Εκπ/σης του Ν. Καρδίτσας Σεραφείμ Μπίτσιος, Φυσικός, υπεύθυνος Ε.Κ.Φ.Ε. Ν. Καρδίτσας.
Μηχανική συγκομιδή γεωργικών προϊόντων Μηχανική συγκομιδή σιτηρών (λειτουργία θεριζοαλωνιστικών, χαρακτηριστικά, απώλειες) Μηχανική συγκομιδή αραβοσίτου.
Εισαγωγή Απαιτούμενα όργανα Συναρμολόγηση συσκευής Πληροφορίες.
1ο Εργαστήριο Οργάνωση Παραγωγής I
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Ορισμοί-Είδη επιδημιολογικής έρευνας
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΝΔΡΟΚΟΜΙΑΣ - ΓΠΑ ΙΟΥΛΙΟΣ –ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2012 ΗΡΑ–ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΚΑΓΚΙΟΥΖΗ- ΠΟΝΤΜΠΙΕΛΣΚΙ ΑΦΠ ΚΑΙ ΓΜ – ΕΔΑΦΟΛΟΓΙΑ ΑΜ : Ζ15863 ΕΞΑΜΗΝΟ 8º.
Περιεχόμενα Α’ Μέρος: Καλλιεργητικές φροντίδες 1. ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΣΠΕΡΙΔΟΕΙΔΩΝΑ 2. ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΕΔΑΦΟΥΣ 3. ΑΡΔΕΥΣΗ ΕΣΠΕΡΙΔΟΕΙΔΩΝ 4. ΘΡΕΨΗ ΚΑΙ ΛΙΠΑΝΣΗ 5. ΠΑΓΕΤΟΙ.
Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Αξιοποίησης Φυσικών Πόρων Εργαστήριο Γεωργικής Υδραυλικής.
ΕΛΙΑ Olea europaea ΟΙΚ. Oleaceae
Εργασία για την Πρακτική άσκηση του φοιτητή Αντώνη Κουφάκη.
Μαριάνθη Αγριτέλη Ελευθερία Ηλιάδη Καφετζής Κωνσταντίνος.
1. ΙΝΔΙΑ Τόνους 2. ΙΡΑΝ Τόνους 3. ΗΠΑ Τόνους 4. ΤΟΥΡΚΙΑ Τόνους 5. ΙΣΠΑΝΙΑ Τόνους 6. ΙΣΡΑΗΛ Τόνους 7. ΕΛΛΑΔΑ.
Εγκεντρισμοί και ενοθφαλμισμοί. Ως εμβολιασμό εννοούμε την καλλιεργητική τεχνική με την οποία ενώνουμε τα μέρη δύο διαφορετικών φυτών με σκοπό την δημιουργία.
ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Εργαστήριο Ανθοκομίας & Αρχιτεκτονικής Τοπίου Πρακτική Εξάσκηση μέσω ΕΣΠΑ ΛΕΩΝΙΔΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ ΣΠΥΡΙΔΑΚΗ ΙΖΑΜΠΕΛΑ 1101.
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Β΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ:ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΩΝ - ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΩΝ Στρατίκη Δήμητρα Κουντουρά Μαρία Μανζώρου Μαρία Ρούντα Μαρία.
Γυμνάσιο Αγίου Νεοφύτου Φυσιογνωστικά Α΄ Γυμνασίου.
Β ΕΞΑΜΗΝΟ. o 1 Βρεφικό τμήμα (ηλικίας ετών) o 1 Προνηπιακό τμήμα (ηλικίας ετών) o 1 Νηπιακό τμήμα (ηλικίας ετών)
Ποιοτική σύσταση και πληθυσμιακή διακύμανση Αφίδων (Homoptera : Aphidoidea) σε ποικιλίες εσπεριδοειδών.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ & ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΕΝΤΕΡΙΚΩΝ ΔΙΑΛΥΜΑΤΩΝ.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Εργαστήριο Κηπευτικών Καλλεργειών Χάνδρα Μαρία ΑΠΡΙΛΙΟΣ – ΜΑΪΟΣ 2012 ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ AGRICULTURAL UNIVERSITY OF ATHENS.
ΕΥΑ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΗ ΓΕΩΠΟΝΙΚΗ ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Γ /05/ /05/ /07/ /07/2012.
Παραγωγή Αγενούς Πολλαπλασιαστικού υλικού
OΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ
ΣΤΟΧΟΙ ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ ΚΑΛΛΙΕPΓΕΙΑ ΜΟΛΥΝΣΗ ΜΕ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΦΥΤΟΠΑΘΟΓΟΝΟΥ ΒΑΚΤΗΡΙΟΥ PSEUDOMONAS SAVASTANOI subsp.SAVASTANOI.
Πρακτική Άσκηση - Εργαστηριο δενδροκομιας Ονοματεπώνυμο: Ματιάτος Αριστοφάνης ΑΜ: Τμήμα: ΕΦΠ, 8ο Εξάμηνο Διάρκεια: 12/7/2014 εως 31/8/2014.
 Βρίσκεται στην οδό Αναγνωστοπούλου 37 στο Κολωνάκι  18 γραφεία nutrimed σε όλη την Ελλάδα  Στελεχώνεται από έναν κλινικό διαιτολόγο- διατροφολόγο,
Καταιγισμός ιδεών Συνιστάται για την πολυεπίπεδη εξέταση ζητήματος ή κεντρικής έννοιας, μέσω της παρακίνησης των εκπαιδευόμενων να προβούν σε ελεύθερη,
Σκοποί αγωγής υγείας-συμβουλευτικής  Διατήρηση σωματικής ισορροπίας ατόμου: υγιεινή, διατροφή, άσκηση  Διατήρηση ψυχικής-κοινωνικής ισορροπίας ατόμου-
ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ ΕΞΕΛΙΞΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ Α.Ν.Παπαδόπουλος, Επίκουρος Καθηγητής ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ Επιλογή από κάθε σπουδαστή ενός χώρου αστικού πρασίνου (πόλεις > κατοίκους) Καταγραφή των κλιματολογικών, γεωλογικών, εδαφολογικών.
Ερμηνεία Σχετικού λόγου ( Odds ratio ) -1
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
Ορισμός Επίδειξη είναι η παρουσίαση μιας πράξης μιας διαδικασίας ή ενός φαινόμενου με πραγματικά μέσα. Όταν δεν χρησιμοποιούνται πραγματικά μέσα ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ.
Πρακτική στην Κοινότητα
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Σχεδιασμός και Τεχνολογία
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
Το γραφείο μου: Ιπποκράτους 20 – 3ος όροφος ή αργότερα Ισόγειο ΜΔΔΕ
CombiSet CS 1411 F Προϊοντικά χαρακτηριστικά
ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΛΥΣΗΣ Στην τεχνολογική εκπαίδευση, η διδασκαλία μέσω επίλυσης προβλημάτων έχει γίνει το επίκεντρο των διδακτικών.
Νοσηλευτική Δεοντολογία
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Το κόστος Ποιότητας    
Εργαστήρια Ε Εξαμήνου στον κλινικό χώρο
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
Α' ΤΑΞΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ - ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
ΛΗΨΗ ΔΕΙΓΜΑΤΩΝ ΑΡΤΗΡΙΑΚΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ (για μέτρηση αερίων αίματος)
Συσκευές ηλεκτροφόρησης. Ηλεκτροφόρηση Αναλυτική μέθοδος που χρησιμοποιείται συνήθως στη βιολογία και στην ιατρική για το χωρισμό – σπάσιμο – διάλυση.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΠΟΝΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΦΥΤΩΝ
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Εργαστήρια Ε Εξαμήνου στον κλινικό χώρο
Ανάπτυξη της δενδροκομίας φυλλοβόλων οπωροφόρων δένδρων με τη διατήρηση και οργάνωση της τράπεζας γενετικού υλικού, τη δημιουργία μητρικών φυτειών και.
- Προσεκτικός σχεδιασμός Α΄Φάση - Επιλογή του θέματος - Καθορισμός στόχων       Από τους μαθητές      - Προσεκτικός σχεδιασμός  
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1. Μετρήσεις σε ποικιλίες ροδιάς (όπως Περσεφόνη και Wonderful). 2. Βοηθητικές εργασίες πάνω σε πτυχιακή εργασία που αφορά την επίδραση της αλατότητας στην μουσμουλιά. 3. Προετοιμασία υποκειμένων νερατζιάς για να γίνει εμβολιασμός. 4. Εμβολιασμοί με λεμονιά. 5. Υποστύλωση στις ροδιές. 6. Συλλογή φύλλων ελιάς, που προορίζονται για φυλλοδιαγνωστική. 7. Επίδειξη λειτουργίας συσκευής φωτοσύνθεσης. 8. Παρασκευή υποστρώματος. 9. Δημιουργία υδροπονικού διαλύματος. 10. Βοηθητικές εργασίες: πλύσιμο φύλλων ροδιάς. 11. Τοποθέτηση μπεκ στις φραγκοσυκιές. 12. Εμβολιασμοί στη συκιά. 13. Διαχωρισμός υγιών-εύρωστων καρποφόρων δένδρων από ασθενή, σε χώρο του δενδροκομείου και καθαρισμός από ζιζάνια. 14. «Περιοδεία» στο δενδροκομείο για έλεγχο ασθενειών, τροφοπενιών και εντομολογικών προσβολών στα καρποφόρα δένδρα. 15. Καθαρισμός φραγκοστάφυλων από ζιζάνια. 16. Αφαίρεση παραφυάδων από εσπεριδοειδή και φιστικιές. 17. Παρουσίαση εργασίας που αφορά τα blueberries. 18. Αφαίρεση βλαστών (άγριου υποκειμένου) σε λεμονιές, παραφυάδων και ζιζανίων σε φραγκοσυκιές.

Η πρακτική άσκηση στο εργαστήριο δενδροκομίας βοήθησε στην εξοικείωση με τις βασικές δενδροκομικές εργασίες, όπως:  καταγραφή και αξιολόγηση χαρακτηριστικών που σχετίζονται με την ανάπτυξη και την καρποφορία των δένδρων,  συμμετοχή σε πειραματικές διαδικασίες, όπως: α. προσδιορισμός της ανόργανης θρεπτικής κατάστασης των δένδρων με τη μέθοδο της φυλλοδιαγνωστικής, β. παρασκευή υδροπονικών διαλυμάτων,  εμβολιασμοί καρποφόρων δένδρων,  σχεδιασμός αρδευτικού συστήματος,  έλεγχος ασθενειών και τροφοπενιών στα καρποφόρα δένδρα και εκτίμηση για τα πιθανά αίτια κ.λ.π.