23. Oκτωβρίου 20101 Σ. ΔΕΣΠΟΤΗΣ επί τη βάσει EFG Berlin Hohenstaufenstr Προς Κολοσσαείς η πιο περίεργη επιστολή του Παύλου Ερεθίσματα αγιογραφικής μελέτης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι πρωτο-παύλειες επιστολές
Advertisements

2. Ο Ισραηλιτικός κόσμος στα χρόνια του Χριστού
ΜΑΚΡΙ ΜΑΚΡΗ ΜΠΕΤΤΥ ΤΣΕΛΑ Γ4.
4. Η Καινη Διαθηκη Β΄: Οι Επιστολες και η Αποκαλυψη
1. Ο Ελληνορωμαϊκός κόσμος την εποχή του Χριστού στη γη Ισραήλ
ΕΙΔΙΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Μάθημα 7
Slide 1 A Free sample background from © 2003 By Default! TO Δ΄ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΜΑΚΡΟ-ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΑ ΤΗΣ ΤΗΣ ΚΑΙΝΗΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ
ΑΓΙΟΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ ΖΩΤΤΗΣ Δ΄1.
ΕIΔΙΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Μάθημα 11
ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΚΑΙ ΕΞΩΚΚΛΗΣΙΑ
ΕΛΕΝΗ.  Η Αγορά ήταν, στις αρχαίες ελληνικές και ρωμαϊκές πόλεις, το οικονομικό, διοικητικό, κοινωνικό και πνευματικό κέντρο του άστεως. Στην αγορά γινόταν.
1. Η Π.Δ. ως «Γραφή» της πρώτης εκκλησίας 2. Οι απαρχές της Κ.Δ. ως «Γραφής» 3. Οι πρώτες συλλογές βιβλίων της Κ.Δ. 4. Τέλη 2 ου αι. – Σταθμός στην ιστορία.
6. Μια νέα πρωτεύουσα η Κωνσταντινούπολη
 Βρίσκεται στην Αίγυπτο.  Είναι σημείο συναντήσεως δύο ηπείρων, της Αφρικής και της Ασίας.  Είναι διαχωριστική γραμμή δύο θαλασσών, της Ερυθράς και.
Ομαδα : Δ ΜΠΟΥΚΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΚΑΛΟΥΔΗ ΜΑΡΙΑ ΠΑΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΤΟ ΚΑΤΑ ΜΑΡΚΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ Ο συγγραφέας και εδώ δε γράφει το όνομά του, αλλά η αρχαία εκκλησιαστική παράδοση ομόφωνα αποδίδει το ευαγγέλιο αυτό στον Μάρκο.
Το Πάθος και η Ανάσταση του Χριστού
ΝΕΕΣ ΑΠΟΙΚΙΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
Η πόλη της Κερύνειας – εισαγωγικά Θέση Ονομασία Ιστορία
Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΒΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΑΜΕΡΙΚΗ:
ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
ΟΙ ΜΟΥΣΕΣ.
ΠΑΠΥΡΟΣ Από χειρόγραφο της Νεκράς Θάλασσας (2ος – 1ος αι. π.Χ.)
17. Τα σχίσματα τραυματίζουν την ενότητα των χριστιανών
Η Πόλη της Πάφου Θέση Ιστορία Πληθυσμός Πολιτιστικές εκδηλώσεις
ΤΟ ΚΑΤΑ ΜΑΤΘΑΙΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ
ΑΠΟ ΤΗ ΡΩΜΗ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ
ΟΙ ΘΕΟΙ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ -ΑΔΗΣ(ΝΙΚΟΣ ΜΕΛΙΤΣΙΩΤΗΣ)
Ο ΙΝΔΟΥΙΣΜΟΣ Καθηγητής : Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια : Κωνσταντίνα Πολίτη
33. Η προσευχή των μουσουλμάνων στο τζαμί την Παρασκευή
Χριστίνα Μπερ. Α3 Δήμητρα Μπεγ. Α3
ΒασίληςΑθανασιάδης Τάγη Ε2 ΠΤΔΕ-ΑΠΘ
Εικονεσ ΑΠΟ ΤΗ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΙΣΡΑΗΛΙΤΩΝ
Θ.Ε.3: Βία στο όνομα του Θεού και της αλήθειας
ΥΠΑΤΙΑ ΝΙΚΟΣ ΓΙΑΝΝΙΟΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Γ Θ.Ε:4.
ΤΑ ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Ναταλία Καντιώ. Λευκός Πύργος Παρθενώνας Γέφυρα Ρίο-Αντί Ρίο Ναός του Δία Επίδαυρος Το Μαντείο των Δελφών Κνωσός Μυκήνες Το Γεφύρι.
ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ Οι Εβδομήντα μεταφράζουν την εβραϊκή λέξη berith στα ελληνικά διαθήκη Απαντάται στις εκφράσεις.
Τάματα ονομάζουμε τις υποσχέσεις ή τις ευχές που κάνουμε στο Θεό. Μερικοί κάνουν τάματα για να ευχαριστήσουν το Θεό για κάτι που τους έδωσε, ενώ άλλοι.
Δημουλάς Ιωάννης ΠΓΕΣΣ Θρησκευτικά Β’ Γυμν.. Εκφώνηση ερώτησης Ισλαμισμός Βουδισμός Ινδουισμός Κομφουκιανισμός Ταοϊσμός Εικόνες Πηγές.
ΑΠΟΚΡΥΦΑ ΒΙΒΛΙΑ Αντικανονικά, νόθα ή απόκρυφα. Αρχική σημασία του όρου «απόκρυφα» είναι τα ακατάλληλα κείμενα λόγω φθαρμένου κειμένου. Οι λέξεις απόκρυφα.
 Το ευαγγελικό κήρυγμα στην αρχή διαδίδονταν μόνο προφορικά.  Οι Χριστιανοί είχαν τη συνείδηση ότι αυτό που διδάσκονταν από τους αποστόλους ήταν λόγος.
Επιστολή Παύλου προς Φιλήμονα Επιμέλεια: Όλγα Κλάδη Μάθημα: Θρησκευτικά Τμήμα: Β’2 Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Υπεύθυνος Καθηγητής:
ΚΟΥΡΙΟ, ΝΑΟΣ ΤΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΑ, ΚΟΛΟΣΣΙ Λάρα Πάτσι, Ηλιάνα Αχιλλέως.
Η ΠΟΛΗ ΦΑΝΤΑΣΜΑ. 2 3 Εικόνες από την Αμμόχωστο Αμμόχωστος Εισαγωγή Η δεύτερη μεγαλύτερη επαρχία της Κύπρου Βρίσκεται στα ανατολικά της Κύπρου Υπάρχουν.
Το αντιθετικό σχήμα Ευρώπη – Ασία
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΗΣΙΛΑΟΥ
ΒΑΘΜΟΙ ΙΕΡΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΙΕΡΑ ΣΚΕΥΗ
Άννα Δριμή Β1 Υπεύθυνος Καθηγητής: Γ. Καπετανάκης
ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΕΤΚΟΓΛΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Α2’ 2Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΛΟΥ
Κεφ. 2. Το νόημα και η εξέλιξη της χριστιανικής λατρείας
Από τη Ρώμη στη Νέα Ρώμη.
8. Χριστούγεννα, η γιορτή της ενανθρώπησης του Θεού
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΚΑΙ ΙΟΥΔΑΙΟΙ ΣΤΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ 3ος π
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΚΑΙ ΙΟΥΔΑΙΟΙ ΣΤΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ 3ος π
Στης Ζωής τη Θάλασσα Ταξιδεύοντας
ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΘΕΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΑΙΝΟ
Στης Ζωής τη Θάλασσα Ταξιδεύοντας
ΒΙΟΓΡΑΦΙΕΣ-ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
21. Το Βυζάντιο εκχριστιανίζει τους Σλάβους
ΧΩΡΟΙ ΛΑΤΡΕΙΑΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΠΡΙΝ ΤΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΤΩΝ ΜΕΔΙΟΛΑΝΩΝ
Προς Κολοσσαείς η πιο περίεργη επιστολή του Παύλου
ΠΕΡΙΚΛΗΣ Χαλβατζή Μαρία Α’3.
ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Γ΄: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΔΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ & ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ.
ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Γ΄: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΔΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ & ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ.
Βυζαντινό-Νομισματικό Μουσείο Αθηνών 2012 Κακαριάρη Άννα Κουβά Ρεγγίνα.
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΗΘΙΚΗΣ.
Μια νέα πρωτεύουσα η Κωνσταντινούπολη μάθημα 6 Διαμόρφωση παρουσίασης Ούρδας Ιωάννης2013.
ΑΜΦΙΠΟΛΗ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

23. Oκτωβρίου Σ. ΔΕΣΠΟΤΗΣ επί τη βάσει EFG Berlin Hohenstaufenstr Προς Κολοσσαείς η πιο περίεργη επιστολή του Παύλου Ερεθίσματα αγιογραφικής μελέτης

/ PPT Η ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ Οι Κολοσσές βρίσκονταν … Στη Φρυγία  Στη ρωμαϊκή επαρχία της Ασίας  Τη Μικρά Ασία στην Κοιλάδα του ποταμού Λύκου  Παραπόταμο του Μαιάνδρου  16 χλμ. νότια της Λαοδίκειας Σε μικρό λόφο Στους πρόποδες του όρους Honag Dag με ύψος 2571 μέτρα περίπου 160 χλμ. ανατολικά της Εφέσου

/ PPT Η ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ ΤΗΣ Κολοσσές στην κοιλάδα του Λύκου στους πρόποδες του Honag Dag. Η περιοχή των Κ. διαγράφηκε από το Χάρτη το μ.Χ. από φοβερό σεισμό. Και σήμερα σώζονται μόνον ερείπιαερείπιαChr. Ερείπια. Τα ερείπια βρίσκονται 4 χλμ. κοντά στις Χώνες, 16 χλμ. ανατολικά του σημ. Denizli.

/ PPT Die Ruinen von Kolossä

/ PPT Κολοσσές & Ιεράπολις & Λαοδίκεια ένα «τρίγωνο» Οι τρεις πόλεις (4,13) Ιεράπολις Λαοδίκεια Kολοσσές

/ PPT Κολοσσές & Ιεράπολις & Λαοδίκεια Ιερά πολις…  Γνωστή για τις θερμές πηγές και το Πλουτώνιο, την είσοδο στον Άδη (μύθος της Δήμητρας/Κυβέλης και της Περσεφόνης/Άττιδος) δίπλα στο ναό του Απόλλωνα  Εγκαταστάθηκε ο διάκονος Φίλιππος με τις προφήτισσες κόρες του Λαοδίκεια…  Η πιο διάσημη από τις τρεις  Μητρόπολη  Μεγάλο οικονομικό κέντρο (παραγωγή του στιλπνού μαύρου μαλλιού, κατασκευή χαλιών και υφασμάτων, έδρα Τράπεζας. Πασίγνωστοι οι χιτώνες (tunika) trimita, η οποία και της έδωσε το όνομα Trimitaria, η θεραπευτική φρυγική πούδρα-αλοιφή για τα μάτια, η οποία είχε το όνομα κολλύριο) Οι Κολοσσές …  Τον 1 ο αι. παρότι μικρή πόλη είχαν ακόμη σπουδαιότητα

/ PPT Κολοσσές… «μια φορά κι έναν καιρό» Κολοσσές … Ήταν σημαντική πόλη τη λυδική και περσική εποχή. Ο Ξέρξης (5ος αι. π.Χ.) στάθμευσε σ’ αυτήν. Ο Πέρσης Κύρος ο νεότερος ( π.Χ.) την επισκέφθηκε. Ο Ξενοφών ( π.Χ.) την ονόμασε «μεγάλη και ανθηρή».

/ PPT Κολοσσές-Ιστορία Kολοσσές Ο Στράβων τον 1 ο αι. π.Χ. την αναφέρει «πόλισμα» Αρχικά σε αυτή συναντιόνταν οι εμπορικοί οδοί από τις Σάρδεις και την Έφεσο με κατεύθυνση τα βάθη της Ανατολής, τον Ευφράτη. Έχασε σε επιρροή όταν οι οδοί μετατέθηκαν στη ανακατασκευασθείσα Λαοδίκεια

/ PPT Η περιοχή των Κολοσσών ηφαιστειακή.  Εξαιρετική για αμπελώνες Έντονα σεισμογενής.  Το μ.Χ. καταστρέφεται από τρομερό Εγκέλαδο. τα καλύτερα βοσκοτόπια του κόσμου  Ανθούσε το εμπόριο μαλλιού (χαλιών- ενδυμάτων). Εξαιρετικά αποθέματα νερού (στους πρόποδες του Honag Dag με 2571 μ. ύψος).

/ PPT Η περιοχή των Κολοσσών Η περιοχή στις Κολοσσές.… Είχε ποτάμια-ρεύματα με μεγάλη περιεκτικότητα σε κιμωλία/φυσικό ανθρακικό ασβέστιο  Το νερό ήταν… Ιδανικό για βαφή και απομίμηση πορφύρας. Την εποχή του Π. ήταν πλούσια αλλά μικρή και μάλλον ασήμαντη πόλη.

/ PPT Ο ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ Φρύγιοι  Ήταν οι ντόπιοι (ιθαγενείς). Έλληνες έποικοι  Από τον 4ο. αι. π.Χ. Ιουδαίοι  Εποίκισαν από το 200 π.Χ προερχόμενοι από τη Βαβυλώνα  Το 60 π.Χ. κατοίκησαν περίπου Ιουδαίοι στη Φρυγία.

/ PPT ΙΔΡΥΤΗΣ ΚΑΙ ΜΕΛΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ Ο Επαφράς πιθανόν ιδρυτής της Κοινότητας (1,7). Μέλη της ήταν οι:  Άρχιππος (Kολ. 4,17 Φιλήμ. 2)  Φιλήμων (Φιλήμ. 1)  Oνήσιμος (Kολ. 4,9 Φιλήμ )  Απφία (Φιλήμ. 1-2) Ο Παύλος δεν είχε επισκεφθεί ο ίδιος την Κοινότητα (2,1).

/ PPT ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΙΧΜΑΛΩΣΙΑΣ Ο Παύλος έγραψε το γράμμα μάλλον από τη Ρώμη ή την Έφεσο (4,10.18β)

/ PPT ΠΑΥΛΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ Ο Παύλος και οι συνεργάτες του: Τυχικός (4,7) Oνήσιμος (4,9) Αρίσταρχος συναιχμάλωτος (4,10) Mάρκος (4,10) Ιησούς, ο λεγόμενος Ιούστος(4,11) Ο Επαφράς «ένας από εσάς» (4,12) Ο Λουκάς ο αγαπητός γιατρός(4,15) Δημάς (4,15)

/ PPT Αφορμή Συγγραφής Συνοδευτική Επιστολή με τον Ονήσιμο που απεστάλη πίσω στο αφεντικό του Φιλήμονα Φροντίδα για την Κοινότητα :  Καταπολέμηση Θρησκείας (= λατρείας) των αγγέλων (2, 18) «ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ»  Έξαρση της μοναδικότητας Ι.Χριστού  Νουθεσία για αντίστοιχη βιοτή

/ PPT Οι ψευδοδιδάσκαλοι (υποθέσεις) Οι ψευδοδιδάσκαλοι …  Νομική αντίληψη περί αγιότητας.  Απαιτούσαν την περιτομή (2,11), την εφαρμογή εορταστικών ημερών, νέας σελήνης, Σαββάτου και συγκεκριμένων καθαρτήριων εντολών (2, ).  Απαιτούσαν έναν νομικιστικό ασκητισμό

/ PPT ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΙ ΠΑΥΛΟΥ παραλογισμός δια πιθανολογίας (2, 4) Φιλοσοφία και κενή απάτη (2, 8) εθελοθρησκεία(2, 23).

/ PPT Ένα τυπικό γράμμα Ακολουθεί τους «κανόνες» του γράμματος: Δομείται: χαιρετισμός προσευχή και ευχαριστία Κυρίως θέμα Απο-χαιρετισμοί  Δεν είναι «Επιστολή»

/ PPT Ένα παύλειο γράμμα Μέχρι τον 19 ο αι. αναγνωριζόταν ως παύλειο:  Μνημονεύεται μάλλον από τον Ιουστίνο ( μ.Χ.).  Έγινε αποδεκτή από τον Μαρκίωνα (140 μ.Χ.) και ανήκει στον „Κανόνα Muratori“ (170 μ.Χ.)  Αποδεκτή και από τους Πατέρες

/ PPT Παράδοση Κειμένου Απαντά στη γνωστή συλλογή Παπύρων Chester Beatty Papyri-II (p46). Η συλλογή είναι του 2ου. αι. και περιέχει 10 καινοδιαθηκικές επιστολές με την εξής σειρά:  Ρωμ., Εβρ.,1 & 2. Koρ.,  Eφ., Γαλ.,  Φιλ., Koλ.,  1. & 2. Θεσ.

/ PPT ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ P46 –Φιλιππησίους/Κολοσσαείς Παραλλαγή „  “

/ PPT ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ Αφορά στη ΦΙΛΙΠΠΗΣΙΟΥΣ. Στο P46 διακρίνεται με σαφήνεια μια παραλλαγή: Το Φιλ. 4,23 σύμφωνα με P46 τελειώνει με τη φράση „Αμήν“.

/ PPT ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ Αυτή η παραλλαγή παραδίδεται στα ακόλουθα χειρόγραφα : Κώδικας Sinaiticus (περ. 340) Κώδικας Alexandrinus (περ μ.Χ.) Κώδικας Bezae (περ. 450 μ.Χ.) Κώδικας Cyprius (9.αι.) Κώδικας Regius (8. αι.) όλα τα μικρογράμματα

/ PPT ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ Φαίνεται ότι ο αντιγραφέας ήταν επηρεασμένος από τη λειτουργική χρήση γι’ αυτό το ΑΜΗΝ απουσιάζει στα ακόλουθα χειρόγραφα : Κώδικας Vaticanus (ca μ.Χ.) Κώδικας Augiensis (9. Jh.) Κώδικας Boernanius (9. Jh.)

/ PPT Δομή Kεφάλαια Εν Χριστώ έχουμε τα πάντα. Kεφάλαια Οι Χριστιανοί ζουν ως καινοί άνθρωποι

/ PPT ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

/ PPT ΓΡΑΦΗΜΑΤΑ Online Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΩΝ ΚΟΛΟΣΣΩΝ ΑΠΌ :  eine phantastische US-amerikanische HP von Dr. Rasmussen / Bethel College - eine HP mit ca. 900 Photos (Stand: 5/2003) Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΟΥ:  „Chester Beatty Library“, Irland

/ PPT ΓΡΑΦΗΜΑΤΑ BΙΒΛΊΑ Το Γράφημα της Μικράς Ασίας:  Hrsg. Bimson, Kane, Paterson, Wiseman: Der neue Bibelatlas, Wuppertal: R. Brockhaus, 1992, S. 82

/ PPT ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΥΤΉ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΤΗΣ „Evangelisch-Freikirchlichen Gemeinde Berlin Hohenstaufenstraße“: hohenstaufenstr.dehttp:// hohenstaufenstr.de ΕΥΧΕΤΑΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΕΡΕΘΙΣΜΑ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΜΕΛΕΤΗΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑΣ Γν ώ σεσθε τ ὴ ν ἀ λ ή θειαν, κα ὶ ἡ ἀ λ ή θεια ἐ λευθερ ώ σει ὑ μ ᾶ ς. (Ιω. 8, 32)

/ PPT Ende der Präsentation The Mausoleum of Flavia Zeuxis in Hierapolis..

/ PPT