Droid Wars Episode I: Battle for Humanity 1. Δημιουργία Shoot ‘em Up - Adventure 3D Game.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Support.ebsco.com Εκπαιδευτικό μάθημα για το Δικό μου EBSCOhost Εκπαιδευτικό μάθημα.
Advertisements

ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟΙ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΙ
Δημιουργία της πρώτης σας βάσης δεδομένων Access 2013 j και στη συνέχεια πατήστε το πλήκτρο F5 ή κάντε κλικ στις επιλογές Προβολή παρουσίασης > Από την.
Εκμάθηση διεπαφής MS Kodu. Δημιουργώ τον Κόσμο Το πρώτο πράγμα που θα φτιάξουμε είναι ο κόσμος. Λογικό, αφού χωρίς κόσμο, πού θα τοποθετούσαμε μετά τα.
Η Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO
ΓΑΙΑ ΙΙ ΔΙΑΣΥΝΔΕΟΜΕΝΟΙ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΙ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΓΗΣ Περίληψη Το εγχειρίδιο χρήσης παρέχει στον τελικό χρήστη όλες τις απαραίτητες.
Crazy machines Θερμός Σπύρος Φλώρος Γιώργος Κυρίτσης Κων/νος
Να περιγράψετε τους 2 τρόπους οργάνωσης Ιστοσελίδων
ΟΙ “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
Εγκατάσταση & Διαχείριση
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Δημιουργία εφαρμογών Επίπεδο.
Δημιουργός Μοντέλων & ModellingSpace
EΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ
Μαθητές: Αγγελόπουλος Γεώργιος, Βασιλικόπουλος Αθανάσιος Υπεύθυνη καθηγήτρια: Τζάκη Διονυσία (Πληροφορικής)
Ενότητα 1: Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Δημιουργία εκπαιδευτικού παιχνιδιού
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
Σιδηρόπουλος Δημήτρης
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΑΙΘΟΥΣΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
Γνωριμία με το Scratch.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Δεδομένα, Πληροφορίες και Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές
21η Συνάντηση Εκπαιδευτικών στη ΔΜ σε Θέματα Τ.Π.Ε. Καστοριά, 18 Οκτωβρίου 2009 Εισαγωγή στην Logo Στυλιάδης Κων/νος, Υπ. Κέντρου ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Ν. Φλώρινας.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – MS Windows – Περιβάλλον εργασίας
ΗΥ302 Διδακτική της Πληροφορικής Η γλώσσα προγραμματισμού LOGO Writer Ομάδα Εργασία: Αλεβίζου Βασιλική (Α.Μ.:1029) Κοφφινά Ιωάννα (Α.Μ.:1035) Τριανταφυλλίδου.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
KoduLand Computer Game σε Kodu Game Lab Νότου Βασίλης Νότου Παναγιώτης.
Computer Games Παναγιώτης Καζάκος 511/ Ελπίδα Μαυρικίδου 511/ Κώστας Τσιτσιρίκος 511/
Ο ρόλος της τρισδιάστατης Ψηφιακής Μοντελοποίησης στη διδασκαλία του Προγραμματισμού: υλοποιώντας ένα μοντέλο του DNA – μια διαθεματική προσέγγιση Β. Ρεπαντής.
Για τη διεκπεραίωση ενός προβλήματος πρέπει να ακολουθηθεί η εξής διαδικασία:  να γραφεί ο αλγόριθμος να συνταχθεί το πρόγραμμα σε γλώσσα υψηλού επιπέδου.
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής HTML CGI JAVASCRIPT Κουμπούλης Χρήστος Α.Μ. 921 Χαλαβαζής Βασίλης Α.Μ. 988.
XERTE TUTORIAL - ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΘΜΕΛ ΣΤ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ Xerte Interaction – Διάδραση Θεωρίες Μάθησης & Εκπαιδευτικό Λογισμικό Σημειώσεις Εργαστηρίου.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: To λογισμικό του υπολογιστή
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών – Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών 1 Κεφάλαιο 4 Σημασιολογία μιας Απλής Προστακτικής Γλώσσας Προπτυχιακό.
1 ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΜΕ SCRATCH ΤΜΗΜΑ ΣΤ1.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
Ένα Παιχνίδι Ρόλων στο Δημοτικό για τη Διδασκαλία των Διαδικασιών σε Logo Θωμάς Σκυλογιάννης Καθηγητής Πληροφορικής.
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΑΡΆΡΤΗΜΑ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΉΤΡΙΑ Δρ. ΤΣΙΝΤΖΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ Οι παρουσιάσεις του μαθήματος βασίζονται στο.
Η συλλογιστική για το σχεδιασμό. Για το μάθημαΙ  « Παραδοτέα :  Ασκήσεις  Σχεδιασμός και κατασκευή ενός λογισμικού με το Αβάκιο  Ένα κείμενο
Προγραμματιστικά Εργαλεία για το Διαδίκτυο Κατασκευή Ιστοσελίδων 3 ο Κεφάλαιο Βελώνης Γεώργιος – Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20.
Το Παιχνίδι των Ανοικτών Εκπαιδευτικών Πόρων. Επισκόπηση Φάση Α’: Αναζητώντας ΑΕΠ – Προετοιμασία – Παιχνίδι Αναζήτησης ΑΕΠ – Ανάδειξη νικητή Φάση Β’:
Κινούμενη Εικόνα - Animation. … κάποτε ήταν το Κινούμενο Σχέδιο  Τα κινούμενα σχέδια είναι ταινίες, στις οποίες πρωταγωνιστούν ζωγραφιστές φιγούρες αντί.
Διδακτική της Πληροφορικής Ορολογία
Παρουσίαση Web 2.0 εργαλείων
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΛΥΣΗ
Η πλατφόρμα Βασίλης Γαργανουράκης Υπεύθυνος 2ου ΕΚΦΕ Ηρακλείου
Κατηγορίες και Προδιαγραφές Λογισμικού Η/Υ (Software)
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Το εκπαιδευτικό περιβάλλον ανάπτυξης εφαρμογών AppInventor
Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ POWERPOINT
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ Ανάπτυξη Εφαρμογών για Φορητές Συσκευές
109ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Video Game Programming
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΗΤΕΙΑΣ - ΤΑΞΗ Γ'
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ Η/Υ
Δημιουργια ψηφιακου Video Στ΄ ταξη
Καλώς ορίσατε στο PowerPoint
TO BIOS βρίσκεται στην μητρική πλακέτα και τα αρχικά του σημαίνουν: Βασικό Σύστημα Εισόδου-Εξόδου.
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός με GreenFoot
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΑ  Προγραμματιστικό Υπόδειγμα: Είναι ένα πρότυπο ανάπτυξης προγραμμάτων, δηλ. μια καθορισμένη μεθοδολογία με βάση την οποία.
Γρήγορη αναφορά του Lync 2013 για Office 365
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ΄ Γυμνασίου Α΄ Τρίμηνο
Γ' ΤΑΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Droid Wars Episode I: Battle for Humanity 1

Δημιουργία Shoot ‘em Up - Adventure 3D Game

3

Αποφασίζοντας να πάρουμε μέρος στο 8ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής, ομοφώνως καταλήξαμε να ασχοληθούμε με την δημιουργία ενός Shoot‘em Up- Adventure Game που θα υλοποιήσουμε στο περιβάλλον του NeoAxis Game Engine. Η μηχανή NeoAxis είναι ένα περιβάλλον ανάπτυξης 3D έργων. Υλοποιημένη σε.NET, C#, περιλαμβάνει πληθώρα εργαλείων για τη δημιουργία 3D σχεδίων. Προορίζεται για χρήση σε τομείς όπως η δημιουργία παιχνιδιών βίντεο, η ανάπτυξη προσομοιωτών ή η ανάπτυξη virtual reality. Σενάριο: Καθώς ο πόλεμος μεταξύ robot και ανθρώπων βρίσκεται σε εξέλιξη, ο παίκτης χάνει το ελικόπτερό του και βρίσκεται με λιγοστά εφόδια, μόνος στο πεδίο της μάχης. Στόχος είναι να φτάσει σε μια πόλη όπου βρίσκονται συμμαχικές μονάδες. Εκεί θα δοθεί η τελική μάχη που θα κρίνει το τέλος του πολέμου. Σε όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού ο παίκτης μπορεί να έχει προοπτική πρώτου αλλά και τρίτου προσώπου, καθώς και το λεγόμενο, σύμφωνα με το πρόγραμμα, «FreeCam» που του επιτρέπει να δει όλο τον χάρτη, πριν και κατά την διάρκεια του παιχνιδιού. Λέξεις κλειδιά: επιβίωση, μάχη, NeoAxis Game Engine. 4

5

Τα Shoot 'em up ανήκουν στην κατηγορία shooter των video games. Σε ένα Shoot 'em up, ο χαρακτήρας - παίκτης παίζει μόνος του, συχνά σε ένα διαστημικό σκάφος ή αεροσκάφος, πυροβολώντας μεγάλο αριθμό των εχθρών, καθώς αυτοί κάνουν συνεχείς επιθέσεις. Τα Shoot 'em up απαιτούν γρήγορες αντιδράσεις από τον παίκτη για να μπορεί να ανταπεξέλθει στα χτυπήματα του εχθρού. Η ιστορία τους ξεκινά τη δεκαετία του 1950 σε ερευνητικό κέντρο του MIT με τη δημιουργία του Spacewar και αργότερα με την κυκλοφορία του παιχνιδιού – σταθμού Space Invaders. Μεγάλες επιτυχίες shoot’ em up σήμερα αποτελούν οι τίτλοι Call of Duty, Brothers in Arms. 6

7

Τα παιχνίδια περιπέτειας είναι επίσης ένα είδος βιντεοπαιχνιδιών. Ο παίκτης αναλαμβάνει το ρόλο του πρωταγωνιστή σε μια διαδραστική ιστορία με γνώμονα την εξερεύνηση και επίλυση γρίφων. Τα παιχνίδια περιπέτειας καλύπτουν μια ευρεία θεματολογία, συμπεριλαμβανομένου της φαντασίας, της επιστημονικής φαντασίας, του μυστηρίου, του τρόμου και της κωμωδίας ή σάτιρας. To Colossal Cave Adventure προσδιορίζεται ως το πρώτο τέτοιο παιχνίδι περιπέτειας. Σημαντικές επιτυχίες adventure games ήταν The Legend of Zelda της Nintendo και το Tomb Raider της Core Design. 8

9 Colossal Cave Adventure

10

Προορίζεται για χρήση σε τομείς όπως: η δημιουργία παιχνιδιών βίντεο, η ανάπτυξη προσομοιωτών ή η ανάπτυξη virtual reality. Υλοποιημένο σε.NET, C# επιτρέπει στο χρήστη να συμπεριλάβει βιβλιοθήκες γραμμένες σε C++. Περιλαμβάνει πληθώρα εργαλείων για τη δημιουργία 3D έργων προσφέροντας λεπτομέρεια, ζωηρά χρώματα, ρεαλισμό. Η επιλογή του Neo Axis Game Engine βασίστηκε στην ευκολία εκμάθησης και χρήσης του προγράμματος, ακόμη και από χρήστες με μικρή εμπειρία στον τομέα της σχεδίασης με τη βοήθεια υπολογιστή και φυσικά στην δυνατότητα δωρεάν εγκατάστασης και χρήσης της βασικής του έκδοσης. Η χρήση του έγινε προσιτή σε εμάς, ύστερα από πολλούς πειραματισμούς, και μετά από προσεκτική μελέτη των manuals, των tutorials αλλά και των demo που συνοδεύουν την εφαρμογή. 11

Το περιβάλλον του NeoAxis είναι σχετικά απλό και κατανοητό για τον χρήστη. Διαθέτει τα παρακάτω εργαλεία ανάπτυξης :  Game.exe: Είναι ένα demo του NeoAxis 3D Engine και παράλληλα ο σκελετός για την ανάπτυξη ενός έργου.  Resource Editor: Το εργαλείο που χρησιμοποιούμε για τη διαχείριση των πόρων του έργου και τη δημιουργία νέων.  Map Editor: Είναι το κύριο εργαλείο για τη δημιουργία των κόσμων του έργου. 12

Ο Map Editor περιλαμβάνει εξειδικευμένους συντάκτες όπως :  Logic Editor: Πρόγραμμα - συντάκτης για την προσθήκη λογικής συμπεριφοράς στα αντικείμενα του χάρτη.  HeightmapTerrain: Πρόγραμμα επεξεργασίας τοπίων και δημιουργίας υψομετρικών εικόνων.  MapCompositorManager: Πρόγραμμα για τη ρύθμιση παραμέτρων και εφέ του 3D χάρτη.  DecorativeObjectManager: Πρόγραμμα διαχείρισης των διακοσμητικών αντικειμένων του χάρτη. 13

Αξίζει ιδιαίτερα να αναφερθούν 3 από τα εργαλεία ανάπτυξης. Συγκεκριμένα:  Game.exe: Το Game.exe είναι ένα demo του NeoAxis 3D Engine και παράλληλα ο σκελετός για την ανάπτυξη ενός έργου. Περιλαμβάνει το μενού του συστήματος, τη διαχείριση της φόρτωσης των χαρτών, επίδειξη των διαφόρων τύπων έργου, παραδείγματα χαρτών και πολλά άλλα.  Map Editor: Το Map Editor είναι το κύριο εργαλείο για τη δημιουργία των κόσμων του έργου. Είναι ένα σύνθετο πρόγραμμα επεξεργασίας για τη διαχείριση αντικειμένων στο χάρτη που επιτρέπει στη χρήστη να τοποθετήσει τα αντικείμενα που χρειάζεται και να ρυθμίσει τις παραμέτρους τους.  Logic Editor: Πρόγραμμα - συντάκτης για την προσθήκη λογικής συμπεριφοράς στα αντικείμενα του χάρτη. Με τη βοήθεια του Logic Editor μπορούν να δημιουργηθούν διάφορες κλάσεις αντικειμένων (Static ή Entity). Σε αυτές μπορούν να αποδοθούν μεταβλητές και μέθοδοι. Οι μέθοδοι είναι αλγόριθμοι που μπορεί να δημιουργηθούν με δύο τρόπους: σε Designer Type mode (μέσω του περιβάλλοντος εργασίας χρήστη) ή σε Script Type mode. Υποστηρίζει τις δομές επιλογής if - then - else και επανάληψης while και επιτρέπει στο χρήστη τη δημιουργία τοπικών μεταβλητών. 14

15 Το περιβάλλον του Map editor κατά την εκκίνηση ενός νέου project

16 Η επεξεργασία του HeightmapTerrain

17 Εισαγωγή αντικειμένων και ορισμός των ιδιοτήτων τους

18 Logic editor – προγραμματισμός των αντικειμένων μας για τη δημιουργία ενός cutscene

Η δημιουργία ενός έργου περιλαμβάνει τα ακόλουθα βήματα: τη δημιουργία της βάσης του χάρτη τοποθέτηση αντικειμένων τη ρύθμιση των ιδιοτήτων και της λογικής συμπεριφοράς των αντικειμένων προσθήκη διακοσμητικών αντικειμένων δοκιμή και αποσφαλμάτωση. 19

Η Ιστορία του παιχνιδιού, λαμβάνει χώρα στη γη, έναν πλέον πολύ αναπτυγμένο πλανήτη, που έχει φτάσει στο σημείο να δημιουργήσει μια ειδική ομάδα ανδροειδών στην οποία έχει ανατεθεί η διαφύλαξη της τάξης. Η νοημοσύνη τους είναι τόσο υψηλή ώστε να μιμείται το ανθρώπινο μυαλό και να τους δημιουργεί συναισθήματα και επιθυμίες. Στην πορεία εξελίσσονται και δυστυχώς βάζουν στόχο να κυβερνήσουν την γη. Οι άνθρωποι δημιουργούν τότε το «Πρώτο Τάγμα» το οποίο αποτελεί το κέντρο της Αντίστασης. Το παιχνίδι ξεκινά λοιπόν, όταν γνωστό μέλος της Αντίστασης, που έχει αναλάβει μια αρκετά δύσκολη αποστολή, χάνει το ελικόπτερο του και μένει μόνο με λιγοστά διασκορπισμένα εφόδια, στο πεδίο της μάχης. Απώτερος στόχος είναι να φτάσει σε μια πόλη, όπου περιμένει ο εχθρικός στρατός από ανδροειδή, καθώς και συμμαχικές μονάδες. Εκεί θα δοθεί η μάχη, που θα δώσει τέλος σε αυτή τη φάση του πολέμου. 20

Το NeoAxis υποστηρίζει τη δημιουργία πολλών διαφορετικών τύπων αντικειμένων. Πρώτα τα static objects που, όπως καταλαβαίνει κανείς από το όνομα τους, είναι τα αντικείμενα που δεν αλληλεπιδρούν με το περιβάλλον, πχ οι βράχοι και τα κτίρια. Αντίθετα υπάρχουν και τα dynamic objects που αλληλεπιδρούν τόσο μεταξύ τους όσο και με άλλα αντικείμενα μέσα στο περιβάλλον τους και μπορούν να μεταβάλλουν τις ιδιότητες τους με το πέρασμα του χρόνου. 21

 Humans (Girl_Entity): Πρόκειται για τον χαρακτήρα - παίκτη (characterEntity) που χρησιμοποιήσαμε. Είναι ένα ήδη προγραμματισμένο entity object. Κινείται σύμφωνα με τα πλήκτρα που πατάει ο παίκτης. Μπορεί να χρησιμοποιήσει διάφορα αντικείμενα που βρίσκονται στο περιβάλλον (Gun_Items, HealthItems, BulletItems κτλ). 22

 Robots: Tα robots είναι αντικείμενα μερικώς προγραμματισμένα, εκτελούν κάποιες βασικές κινήσεις (βάδισμα προς τον αντίπαλο και πυροβολισμός κλπ). Μπορούν να δεχθούν προγραμματισμό, μέσω του logic editor, για extra βηματισμούς, για δήλωση της φατρίας (bad ή good), για δημιουργία νέων robots κατά την εκτέλεση του παιχνιδιού. 23

 Teleporter : Το teleporter είναι ένα αντικείμενο μεταφοράς του παίκτη από μια τοποθεσία σε μια άλλη απευθείας με διακτινισμό. 24

 MapCurveCamera_Entity: Με την βοήθεια αυτού του entity, ο χρήστης, μπορεί να δημιουργήσει cut scenes, πριν, κατά την διάρκεια ή ακόμα και μετά το τέλος του παιχνιδιού. Οι κάμερες, τοποθετούνται εκεί που θέλει ο χρήστης, και με την βοήθεια του βοηθητικού προγράμματος CutScene Manager, δημιουργεί μικρά κλιπάκια τα οποία μπορούν να αναπαράγονται αυτόματα. 25

26

Το παιχνίδι ξεκινά με ένα Cut Scene το οποίο προβάλει σκηνές μιας συγκεκριμένης περιοχής του χάρτη του παιχνιδιού. Στη συνέχεια ο έλεγχος περνάει στον παίκτη ο οποίος μπορεί να κινηθεί μέσα στον χώρο αυτό. Καλείται λοιπόν να βρει μερικά αντικείμενα (συγκεκριμένα Health Items και ένα όπλο) και στη συνέχεια ακολουθεί μια πορεία, εύκολα κατανοητή και προβλέψιμη εξαιτίας του σχεδιασμού του χάρτη. Κατά την διάρκεια της πορείας, θα εμπλακεί σε διάφορες αψιμαχίες, για να φτάσει στην τελική μάχη. 27

28

Βασικά πλήκτρα χειρισμού του παίκτη W: Μπροστά κίνηση S: Πίσω κίνηση A: Κίνηση Αριστερά D: Κίνηση Δεξιά Shift:Τρέξιμο / επιβράδυνση Ποντίκι: Δεξί και αριστερό πλήκτρο Χρήση Όπλων Space: Πήδημα 1: Αλλαγή Όπλου 2:Αλλαγή Όπλου Esc: Μενού Παιχνιδιού F7: Αλλαγή Κάμερας 29 Μουσική Επένδυση Η μουσική επένδυση του παιχνιδιού έγινε με μουσική που δημιουργήσαμε με την εφαρμογή Music Maker Jam (εφαρμογή Android).

Στο μέλλον θα θέλαμε να σχεδιάσουμε δικά μας αντικείμενα (με τη βοήθεια κάποιας εφαρμογής όπως το blender) και να τα ενσωματώσουμε στο παιχνίδι μας. Επίσης σκοπεύουμε να δημιουργήσουμε στον ίδιο χάρτη καινούργιες αποστολές, αφότου το παιχνίδι θα έχει τερματιστεί. Τέλος, αναμένεται η δημιουργία του Droid Wars Episode II: The Rise of the Droid Army. 30

Για την χρήση του συστήματος Neo Axis SDK οι ελάχιστοι υπολογιστικοί πόροι που απαιτούνται είναι : i) Επεξεργαστής Dual-Core 2.5GHz, ii) Mνήμη RAM: 4GB, iii) Λειτουργικό σύστημα 10, 8, 7, Vista, XP με εγκατεστημένο.NET

Ευχαριστούμε πολύ τη φιλόλογό μας κ. Αικατερίνη Αργύρη για την πολύτιμη βοήθεια και συμπαράστασή της, καθώς και την πληροφορικό του σχολείου μας κ. Αικατερίνη Κουτσουμπού. 32

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας ! 33