Πρώτη φορά στο νηπιαγωγείο Ενημέρωση Γονέων. Κατάσταση υγείας Νηπίων Στις δραστηριότητες του Νηπιαγωγείου χρησιμοποιούνται διάφορα υλικά, φυσικά και τεχνικά.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...
Advertisements

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ
Ισορροπημένη διατροφή
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
ΠΡΩΙΝΟ : Το πρώτο γεύμα της ημέρας
Θέματα Ψυχολογίας για Παιδιά Προσχολικής Ηλικίας
Η δική μας έρευνα για τη διατροφή
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Όνομα:Ελευθερία+Γιώτα
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Τα μυστικα της υγειασ… για μικρουσ μαθητεσ
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
Συνεντευξη απο τη γιαγια μου για την παιδικη της ηλικια
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
 Τα παιδιά της Α΄ Τάξης εξαιρούνται από το πρόγραμμα.  Παρατηρήσαμε ότι τα παιδιά που εισέρχονται για πρώτη χρονιά στο σχολείο χρειάζονται χρόνο για.
ΕΝΟΤΗΤΑ:6 ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Ζ΄ ΣΤΟΧΟΙ:
ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ Η πρωτογενής φροντίδα του σώματος, την οποία πρέπει να εφαρμόζει συστηματικά κάθε άτομο είναι η σωματική υγιεινή. Έχει ως στόχο την.
Καλημέρα στην ζωή με … υγιεινό πρόγευμα!
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ.
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ Ι - Το περιβάλλον εργασίας
Εκπαιδευτικός και Παιδί με Διαβήτη
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο Φαγανούλης στη χώρα της κρίσης»
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΡΙΟΛΟΥ
ΠΑΙΔΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ Όπως όλοι ξέρουμε, πολλοί άνθρωποι έχουν πρόβλημα με την υγεία τους. Έχετε σκεφτεί τι φταίει γι' αυτό; Μερικές φορές δεν έχουμε καλή διάθεση.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαστε ό,τι τρώμε»
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ Μάθημα: Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών & Παραγωγικών Δραστηριοτήτων και Πρακτική Άσκηση Τίτλος: Καταγραφή.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μεσογειακή διατροφή, για μια καλύτερη ζωή»
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
Όλα για την υγεία μου Ξεκινήστε την ημέρα σας με ένα πλήρες και ισορροπημένο πρωινό. Ο οργανισμός για να λειτουργήσει καλά, χρειάζεται ενέργεια. Για τον.
KINHTO.
ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ¨Μέτρο, ποικιλία , ισορροπία¨ έχει
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 2016
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Φορέας Υποδοχής και Εκπαίδευσης : 9 ος Παιδικός Σταθμός Δ. Βύρωνα Διεύθυνση : Βορείου Ηπείρου 7 Τηλέφωνο επικοινωνίας :
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ. Για να αποκτήσεις γνώσεις, να εξασκηθείς και να πάρεις πτυχίο Βοηθού Βρεφονηπιοκόμου πρέπει να επιλέξεις σπουδές στο.
ΑΠΟ ΤΙ ΕΙΣΑΙ ΦΑΓΗΤΑΚΙ; Κουτσομήτρου Θεοδώρα 2 ο Γυμνάσιο Καλαμάτας 2014.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
 Αποτελεί έναν χώρο φύλαξης και περιποίησης του παιδιού τις ώρες που εργάζονται οι γονείς, αλλά συγχρόνως είναι και ένας χώρος προσχολικής εκπαίδευσης.
Συνέντευξη με νήπια.
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΤΗΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΗΞΗΣ
«Διαχείριση απώλειας και πένθους στο σχολείο» Συμβουλευτική ψυχολόγος
Φάκελος Αξιολόγησης για Νηπιαγωγείο
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Μάθημα : project Θέμα : Πρόληψη ατυχημάτων στο σχολείο
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ
Λίγα λόγια για τα προσωπικά δεδομένα
Όνομα δασκάλου – Επίπεδο Χ
Πρακτική στη Κοινότητα
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Καλώς ορίσατε, μαθητές! Το όνομα του καθηγητή.
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
33ο Νηπιαγωγείο Πατρών
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Νηπιαγωγείο Καλλιθέας
2 ο Νηπιαγωγείο Δεμενίκων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρώτη φορά στο νηπιαγωγείο Ενημέρωση Γονέων

Κατάσταση υγείας Νηπίων Στις δραστηριότητες του Νηπιαγωγείου χρησιμοποιούνται διάφορα υλικά, φυσικά και τεχνικά. Οι γονείς, έχουν την υποχρέωση, για την ασφάλεια των παιδιών τους να ενημερώνουν από την αρχή της χρονιάς τη Νηπιαγωγό για τυχόν ευαισθησίες, αλλεργικές αντιδράσεις και δυσανεξίες των παιδιών τους. Η Νηπιαγωγός έχει την υποχρέωση να ελέγχει το ιατρικό ιστορικό των παιδιών, να ενημερώνει τους γονείς και να είναι σίγουρη ότι τα υλικά που χρησιμοποιούνται είναι δερματολογικά ελεγμένα και μη τοξικά. Τα νήπια να μην έρχονται στο σχολείο όταν είναι άρρωστα με πυρετό, έχουν ιώσεις ή μεταδοτικές ασθένειες. Η Νηπιαγωγός να ενημερώνεται για τυχόν προβλήματα υγείας του νηπίου. Να γίνεται πολύ συχνά έλεγχος στο κεφαλάκι των νηπίων για ψείρες, ιδιαίτερα αν το παιδί ξύνει συνεχώς το κεφάλι του. Αν βρεθούν ψείρες, να ενημερώνεται αμέσως η νηπιαγωγός και να εφαρμόζεται φαρμακευτική αγωγή. Το παιδί να επιστρέφει στο σχολείο, μόνο,όταν απαλλαγεί από τα παράσιτα.. Προτείνεται επίσης τα νήπια να φορούν αθλητικά παπούτσια χωρίς κορδόνια για αποφυγή ατυχημάτων στο σχολικό χώρο.

Το πρωινό ξύπνημα Το πρωινό ξύπνημα καλό είναι να γίνεται μέσα σε κλίμα ευχάριστο, χωρίς εντάσεις και συγκρούσεις. Πώς θα το καταφέρουμε αυτό; Ορίζοντας και τηρώντας ένα σταθερό ωράριο ύπνου για το παιδί. Το παιδί της προσχολικής ηλικίας έχει ανάγκη από 10 τουλάχιστον ώρες ύπνου την ημέρα, δεδομένου ότι σταδιακά η συνήθεια του μεσημεριανού ύπνου σταματά. Ένα παιδί με κέφι, που έχει ευχαριστηθεί τον ύπνο του, ξεκινάει την ημέρα του με καλή διάθεση, που το συνοδεύει σε όλη τη διάρκεια της σχολικής του ημέρας. Είναι, επίσης, σημαντικό να έχει το παιδί αρκετό χρόνο για να ντυθεί και να πάρει το πρωινό του χωρίς να βιάζεται: για το λόγο αυτό είναι προτιμότερο να ξυπνήσει δέκα λεπτά νωρίτερα παρά να ξεκινήσει την ημέρα του με άγχος.

Τι να φοράει στο σχολείο Είναι προτιμότερο να διαλέξετε ρούχα απλά και άνετα. Γενικά, τα φερμουάρ σε σχέση με τα κουμπιά είναι πολύ πιο εύχρηστα για τα παιδικό χέρια, ενώ οι ζώνες πολύ συχνά δημιουργούν δυσκολία, ιδιαίτερα όταν το παιδί επείγεται να πάει στην τουαλέτα. Επίσης τα καλσόν σχίζονται ή φθείρονται πολύ εύκολα, ενώ δυσκολία δημιουργούν, επίσης, και τα παπούτσια με κορδόνια, καθώς πολύ συχνά λύνονται και θέτουν σε κίνδυνο την σωματική ακεραιότητα των νηπίων. Για τον λόγο αυτό προτείνονται παπούτσια με βέλκρο (αυτοκόλλητα – χρατς). Καλό θα ήταν να διαλέγετε μαζί με το παιδί τα ρούχα που θα φορέσει την επόμενη μέρα στο σχολείο, εξηγώντας, παράλληλα, ποια ρούχα είναι περισσότερο κατάλληλα για το σχολείο και γιατί.

Το δεκατιανό Συζητήστε με το παιδί σας τι ακριβώς θα παίρνει μαζί του για την ώρα του δεκατιανού. Αποφύγετε κρουασάν, τσιπς, γαριδάκια, σοκολάτες και γενικότερα τροφές με υψηλό αίσθημα κορεσμού. Ιδανικά το δεκατιανό είναι στεγνό, φυλάσσεται μέσα σε απλό τάπερ που κλείνει με καπάκι και μπορεί να περιλαμβάνει ενδεικτικά Φρούτο εποχής (πλυμένο και καθαρισμένο) Τόστ Κουλούρι ή κριτσίνια Τυρί και ψωμί Σπιτικό κέικ Γιαούρτι, Αβγό βραστό Κράκερς Μπάρες Δημητριακών Σταφιδόψωμό Για την αρχή της χρονιάς μπορείτε να διαλέξετε κάτι που αρέσει στο παιδί και δεν δυσκολεύεται να το φάει και να είναι κομμένο σε κομμάτια έτοιμο για να το φάει.

Η σχολική τσάντα Για το νηπιαγωγείο μην προτιμήσετε τροχήλατες τσάντες, δεν είναι ιδιαίτερα εύχρηστες για τα μικρά παιδιά. Χρειάζεται να είναι μία ευρύχωρη τσάντα, μίας και τα πράγματα που θα έχει μαζί του θα είναι αρκετά. Μια ευρύχωρη τσάντα βοηθά σημαντικά το νήπιο να οργανώνει και να τακτοποιεί μόνο του τα πράγματά του χωρίς την βοήθεια της Νηπιαγωγού. Ιδανικά η σχολική τσάντα του νηπιαγωγείου θα πρέπει να περιέχει: Τάπερ με δεκατιανό Μία αλλαξιά με ρούχα Παγουρίνο με φρέσκο νερό Ατομικά χαρτομάντηλα Καπέλο για την ήλιο Στα ατομικά είδη του παιδιού θα ήταν καλό να γραφτούν, με ανεξίτηλο μαρκαδόρο, το όνομα του παιδιού.

Οι Ιώσεις Οι ιώσεις είναι μία αναπόφευκτη δυσάρεστη πραγματικότητα για την πλειοψηφία των νηπίων (ιδιαίτερα για εκείνα που δεν έχουν φοιτήσει προηγουμένως σε άλλο προσχολικό πλαίσιο). Θυμηθείτε ότι είναι καλύτερο να παραμείνει το παιδί στο σπίτι από τη στιγμή που θα εμφανιστεί μία ίωση (έστω και ελαφριάς μορφής, χωρίς έντονα συμπτώματα ή πυρετό) καθώς με την ένταση της σχολικής ημέρας η κατάσταση επιδεινώνεται και η ανάρρωση καθυστερεί. Επίσης ένα παιδί που έρχεται άρρωστο στο Νηπιαγωγείο είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα μεταφέρει την ίωση σε κάποιο ή σε κάποια από τα υπόλοιπα παιδιά της τάξης.

Μικρές και ανεπιθύμητες ψείρες Οι ψείρες είναι ένα πολύ συνηθισμένο πρόβλημα στο Νηπιαγωγείο. Ακμάζουν κατά τη διάρκεια της επιστροφής των παιδιών στο σχολείο τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο. Επίσης, είναι πολύ καλό να γνωρίζουμε ότι οι ψείρες πηγαίνουν και σε καθαρά και σε βρώμικα μαλλιά, μετακινούνται από παιδί σε παιδί, ιδιαίτερα όταν μοιράζονται προσωπικά αντικείμενα (όπως χτενάκια, τσιμπιδάκια, κοκαλάκια ή καπέλα) γεγονός που σε κάθε περίπτωση πρέπει να αποφεύγεται. Το Νηπιαγωγείο θα ενημερώσει άμεσα τις οικογένειες των παιδιών σε περίπτωση που παρουσιαστεί κρούσμα, που πέσει την αντίληψη των Νηπιαγωγών. Θυμηθείτε, ωστόσο, ότι είναι σημαντικό να μιλήσετε με τις εκπαιδευτικούς, αν διαπιστώσετε στο σπίτι σχετικό κρούσμα.

Οι επίμονες ερωτήσεις Όταν το παιδί γυρίζει από το σχολείο, είναι προτιμότερο να μην το «βομβαρδίζετε» με ερωτήσεις. Τα παιδιά προσχολικής ηλικίας χρειάζονται συνήθως χρόνο, προκειμένου να εξοικειωθούν με το καινούριο περιβάλλον του Νηπιαγωγείου. Ορίστε μία ώρα μέσα στην ημέρα, κατά την οποία θα συζητάτε μαζί του σχετικά με τις χαρές και τις ανησυχίες του, τους φίλους ή τις φίλες του στο σχολείο και μην ξεχνάτε να το επιβραβεύετε συχνά και για κάθε μικρή του κατάκτηση. Αφήστε να σας πει από μόνο του πώς πέρασε τη μέρα του και δείξτε κατανόηση στην ενδεχόμενη στιγμιαία κακή του διάθεση ή στον εκνευρισμό του. Αν πάλι η ένταση του φαίνεται να παρατείνεται, μην διστάσετε να απευθυνθείτε στις εκπαιδευτικούς.

Τέλος …….. να ελέγχετε την τσάντα του, καθημερινά, για πιθανά σημειώματα. Οι εκπαιδευτικοί είναι πάντα στη διάθεση σας για να συζητούν ό,τι ακριβώς θέλετε για το παιδί σας. Οι συζητήσεις αυτές θα γίνονται πάντα μετά τη λήξη του μαθήματος και αφού έχουν φύγει όλα τα παιδιά από το σχολείο και θα είναι ιδιωτικές όταν αναφέρονται στα παιδιά σας. Το σχολείο έχει ένα πρόγραμμα που τηρείται από όλους. Η Προσέλευση των νηπίων ξεκινά από τις 8:20π.μ. έως τις 8:30π.μ. και η αποχώρηση στις 13:00μ.μ. Σας παρακαλούμε θερμά να τηρείτε το ωράριο για τη σωστή λειτουργία του εκπαιδευτικού προγράμματος. Το νηπιαγωγείο δεν είναι χώρος φύλαξης παιδιών αλλά χώρος όπου πραγματοποιείται εκπαιδευτικό πρόγραμμα. Επιπλέον, θα θέλαμε να σας επισημάνουμε κάποιες πρακτικές που διευκολύνουν την καλύτερη προσαρμογή των παιδιών στο σχολικό περιβάλλον. Καλό θα είναι να παροτρύνετε τα παιδιά να παίζουν με άλλα συνομήλικα παιδιά, να ακούν και να παρακολουθούν οδηγίες, να μοιράζονται τα πράγματά τους, να πηγαίνουν στην τουαλέτα μόνα τους και να ακολουθούν κανόνες υγιεινής, να ντύνονται και να ξεντύνονται μόνα τους, να αναγνωρίζουν τα πράγματά τους, να τρώνε μόνα τους.