ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΘΕΩΡΗΜΑ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επίδραση φορολογικής πολιτικής στον κλάδο Κινητής Τηλεφωνίας Αύγουστος 2011 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ.
Advertisements

Νοσηλευτική Ψυχικής Υγείας Νευρολογική Νοσηλευτική Ενότητα 6: Οριακές Προσωπικότητες, Παιδιών, Εφήβων και Ενηλίκων Δρ. Χρυσούλα Νταφογιάννη, Επίκουρη Καθηγήτρια.
Νικολέτα Γιαννούτσου Πανεπιστήμιο Πατρών και ΕΚΠΑ Μάθηση « εν κινήσει » με ψηφιακές συσκευές σε χώρους πολιτισμού.
Γ ΕΩΠΟΝΙΚΟ Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΗΡΟΤΡΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑΣ ΣΥΛΛΟΓΗ ΠΡΟΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΒΑΜΜΑΤΟΣ ΠΡΟΠΟΛΗΣ.
ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΟΓΚΟΛΟΓΙΚΩΝ ΑΣΘΕΝΩΝ: ΠΡΟΛΗΨΗ, ΔΙΑΓΝΩΣΗ, ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ ΠΝ ΠΑΤΡΩΝ.
1 Φάκελος υλικού & επαγγελματική ανάπτυξη Μαυρομμάτη Ευφημία Σχολική Σύμβουλος.
Λίμνη Πλαστήρα Εναλλακτικές Μορφές Ενέργειας ΤΟ Φ Ρ Α Γ Μ Α.
Διάλεξη 4 η (2013 – 14) Στρατηγικες Καινοτομιας και Αναπτυξη Καινοτομων Προιοντων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΕ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΤΩΣΕΩΝ Λιούτα, Ε., Μέντης, Μ., Δημοπούλου, Α., Κεσουδίδου, Ι., Μπουρδούλης, Κ., Παναγιωτόπουλος, Η.
ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ: ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΥΠΟΣΙΤΙΣΜΟΥ.
ΥΠΕΡΤΡΟΦΙΑ ΠΡΟΣΤΑΤΗ. Τι είναι ο προστάτης και ποια η χρησιμότητα του; Ο προστάτης είναι ένας αδένας μεγέθους ενός καρυδιού και ανευρίσκεται μόνο στους.
ΣΤΑΤΙΚΗ Ι Ενότητα 7 η : ΟΙ ΜΟΝΑΧΙΚΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ Διάλεξη: Ασκήσεις πάνω στην Α.Δ.Ε. και τους καταναγκασμούς – εισαγωγή στην ελαστική γραμμή. Καθηγητής.
Δημόσιες σχέσεις – Συμπεριφορά, δεοντολογία Διονύσης Ανανιάδης Δερματολόγος - Αφροδισιολόγος 11 ο Πανελλήνιο Συνέδριο Δερματολογίας Αφροδισιολογίας
ΕΠΙΠΛΟΚΕΣ ΚΙΡΡΩΣΗΣ. ΕΠΙΠΛΟΚΕΣ ΠΥΛΑΙΑΣ ΥΠΕΡΤΑΣΗΣ.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΔΑΣΟΚΟΜΙΑ ΠΟΛΕΩΝ Ενότητα 3: Οικολογικές ιδιαιτερότητες αστικών χώρων Γρηγόριος Βάρρας Αν. Καθηγητής Άρτα, 2015.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος Φυσικοί και Περιβαλλοντικοί Κίνδυνοι Ενότητα 12: Το πρόβλημα της Ερημοποίησης στην Ελλάδα Θεοχάρης Μενέλαος.
Τα γυναικεία γεννητικά όργανα διακρίνονται σε εσωτερικά και εξωτερικά. Εξωτερικά είναι το αιδοίο το οποίο αποτελείται από τα μεγάλα και μικρά χείλη εσωτερικά.
3 ο Γυμνάσιο Νεάπολης Σιωππίδης Παναγιώτης ΠΕ12 Παραδείγματα ερευνών.
Περιβολάρης Ανδρέας –Φυσικός. Απαντήστε με ΣΩΣΤΟ – ΛΑΘΟΣ στις παρακάτω ερωτήσεις. Α. Οι όροι αντιστάτης και αντίσταση είναι διαφορετικοί. Αντιστάτης είναι.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική
Φάκελος υλικού του (υποψήφιου) εκπαιδευτικού & επαγγελματική ανάπτυξη
Προβλήματα στην παραγωγή & εξαγωγή ποιοτικών ελαιολάδων
Η μεταβαση των μαθητων απο την οπτικη τησ β/θμιασ εκπαιδευσησ : Δυσκολιεσ – προβληματα- καθοριστικεσ παραμετροι Σ. ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗ.
Εισαγωγή στην Ειδική Αγωγή
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ ΙΣΤΩΝ
Δρ. Χριστακόπουλος Γιάννης
Οι Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ)
Χειρονομίες και μαθησιακή διαδικασία
Περιεχομενο σημερινου μαθηματοσ
Δρ. Χριστακόπουλος Γιάννης
ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΠΑΡΑΛΥΣΗ Κ. Ασωνίτου.
Ευάλωτες Κοινωνικά Ομάδες Κρατούμενοι
ΓΙΩΡΟΣ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ Δ’1 ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ 2015.
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Η γνωστική προσέγγιση για την κινητική εξέλιξη του ανθρώπου
Η ανάπτυξη του κωφού παιδιού
…I.Σ.ΠΑΠΑΣΙΔΕΡΗ Κεφ. 14: ΕΞΩΚΥΤΤΑΡΙΕΣ ΟΥΣΙΕΣ
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΟΥ ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ
Ατομικός Φάκελος Αξιολόγησης Νηπίου (Portfolio Assessment)
Παυλίνα Χατζηθεοδούλου Λοϊζίδου Προϊσταμένη Τομέα Επιμόρφωσης
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΗΓΜΕΝΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ Ι
Μελετήστε το άρθρο και διαμορφώστε μια σύντομη παρουσίασή του στην τάξη (ερευνητικά ερωτήματα, μεθοδολογία/συμμετέχοντες, σύντομη παρουσίαση των αποτελεσμάτων)
Πρόβλημα: Απομάκρυνση κολλοειδών σωματιδίων
Μαρία Ξενιτίδου, Αντώνης Σαπουντζής ΔΠΘ
Οικοδομώντας την αυτοεκτίμηση του παιδιού
Ανάπτυξη της γλώσσας Η ανάπτυξη της γλωσσικής ικανότητας περνάει από συγκεκριμένα στάδια απόκτησης γλωσσικών επιπέδων. Ο στόχος ενός παιδιού που μαθαίνει.
Άλλα είδη παραπομπής και βιβλιογραφίας.
ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΩΜ
Μεθοδολογία Έρευνας 3ο εξάμηνο
Αποστολόπουλος Ιωάννης – Κοτσιφάκης Κωνσταντίνος Αθήνα, Ιούνιος 2015
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΚΛΟΣ:Α' ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΞΑΜΗΝΟ:ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ( ) ΔΙΔΑΣΚΩΝ:ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Εργαστήριο Από την απλή παρατήρηση στην αξιοποίηση των στοιχείων της
N.S. Seccareccia et al, Fig. S1.
Α. Σ. ΠΑΙ. Τ. Ε ΓΕ. Τ. Π. ΜΑ/Ε. Π. ΠΑΙ. Κ
Jeremy M. Berg et. al., ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ, ΠΕΚ 2017,
THOMAS H. CORMEN, et al., ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ, Β΄ έκδοση, ΠΕΚ 2016,
ΠΡΟΔΙΑΘΕΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ, ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ, ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ, ΚΙΝΗΤΡΑ
Jeremy M. Berg et. al., ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ, ΠΕΚ 2017,
ΟΙ ΔΙΟΜΑΔΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Βιώσιμη\Aειφόρο Ανάπτυξη
Περιφερειακό Σύστημα Ακοής
Η ανάπτυξη της Εκπαίδευσης των Μαθηματικών ή της Διδακτικής των Μαθηματικών ως ένα Ακαδημαϊκό πεδίο Χαράλαμπος Λεμονίδης Καθηγητής 12 Οκτωβρίου 2018.
THOMAS H. CORMEN, et al., ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ, Β΄ έκδοση, ΠΕΚ 2016,
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΥΓΕΊΑ (Family Health)
Jeremy M. Berg et. al., ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ, ΠΕΚ 2017,
THOMAS H. CORMEN, et al., ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ, Β΄ έκδοση, ΠΕΚ 2016,
Jeremy M. Berg et. al., ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ, ΠΕΚ 2017,
ΠΑΡΑΓΟΝΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΤΑΞΕΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΘΕΩΡΗΜΑ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΒΑΛΙΑΔΗ ΜΑΡΙΑ ΝΤΟΚΑ ΜΑΡΙΑ

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 1) Ο δήμαρχος ενός δήμου αγόρασε ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο για να το βάλει στη κεντρική πλατεία του δήμου του. Το δέντρο έχει ύψος 4m και η σκάλα που αγόρασε έχει μήκος 5 m. Ποια θα είναι η απόσταση του κορμού από την βάση της σκάλας ώστε να φτάσουν στην κορυφή του δέντρου και να βάλουν το αστέρι.

2) Στο παρακάτω διάγραμμα φαίνονται οι αποστάσεις που μπορεί να διανύσει η Μαρία από το σπίτι της. Το σπίτι της Μαρίας βρίσκεται στο σημείο Α, η στάση του λεωφορείου για να πάει στο σχολείο είναι στο σημείο Β, ενώ το σχολείο της στο σημείο Γ, και τέλος το περίπτερο της γειτονιάς βρίσκεται στο σημείο Δ.

Α) Να υπολογιστεί η απόσταση που διανύει η Μαρία για να πάει στο σχολείο (δηλαδή το ευθύγραμμο τμήμα ΑΓ). Β) Να υπολογιστεί η απόσταση που διανύει το λεωφορείο από την στάση στο σχολείο (δηλαδή το ευθύγραμμο τμήμα ΒΓ). Γ) Πoια είναι η λιγότερη απόσταση που χρειάζεται να διανύσει περπατώντας η Μαρία για να πάει στο σχολείο. Δ) Ο δήμαρχος της περιοχής σκέφτεται να βάλει πλάκες στο ΑΒΔ για να φτιάξει πεζόδρομο. Ακόμη υπολογίζει να φυτέψει λουλούδια δίπλα στο πεζόδρομο ( στο ΒΔΓ) . Μπορείτε να υπολογίσετε το συνολικό εμβαδόν που θα καλύπτουν οι πλάκες και το συνολικό εμβαδόν με που θα φυτευτούν τα λουλούδια;

ΣΤΟΧΟΙ Εφαρμογή και επίλυση προβλημάτων στο πυθαγόρειο θεώρημα. Το πυθαγόρειο θεώρημα δίνει την ευκαιρία να συσχετίσει ο μαθητής την άλγεβρα με την γεωμετρία. Να κατανοήσουν το εμβαδόν επίπεδης επιφάνειας και ότι εξαρτάται από την μονάδα μέτρησης που χρησιμοποιούμε κάθε φορά.

ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Στην πρώτη άσκηση τους ζητήθηκε να υπολογίσουν την απόσταση του κορμού από την βάση της σκάλας ώστε να φτάσουν στην κορυφή του δέντρου. Σύμφωνα με έρευνες οι μαθητές δυσκολεύονται στο να αντιληφθούν ένα τριγωνο σε μη στερεοτυπικές σχέσεις. Πράγματι, διαπιστωθήκε ότι οι περισσότεροι μαθητές δυσκολεύτηκαν στο να αντιληφθούν ότι το έλατο αντιπροσωπεύει ένα τρίγωνο. Με αποτέλεσμα να προβληματιστούν στο πως θα χαράξουν το ύψος του δέντρου που θα τους οδηγήσει στην λύση του προβλήματος.

Στη δεύτερη άσκηση στο Δ ερώτημα ζητήθηκε από τους μαθητές να βρούν τα δύο εμβαδά ΑΒΔ και ΒΓΔ. Για τον υπολογισμό του ΑΒΔ δεν υπήρξε δυσκολία καθώς εφάρμοσαν τον τύπο, του εμβαδού του τριγώνου, αφού είχαν όλα τα δεδομένα. Για τον υπολογισμό του ΒΓΔ δόθηκαν δυο λύσεις από τους μαθητές. Η μία ήταν να υπολογίσουν το (ΑΒΓ) και να το αφαιρέσουν από (ΑΒΔ), ενώ η άλλη λύση ήταν να υπολογίσουν ξεχωριστά με εφαρμογή του τύπου το (ΒΓΔ)

1ος ΤΡΟΠΟΣ ΛΥΣΗΣ Οι μαθητές έπρεπε να βρουν πρώτα το εμβαδό του ΑΒΓ , γνωρίζοντας δυο από τις πλευρές του τριγώνου ΑΒ=2√3 hm και ΑΓ=4hm Στο σημείο αυτό ζητήθηκε από μια μαθήτρια να σηκωθεί στον πίνακα να υπολογίσει το (ΑΒΓ) και αφού προηγουμένως είχαν βρει το (ΑΒΔ) τα αφαίρεσε και βρήκε το τελικό εμβαδό του ΒΓΔ

Χωρίς όμως στο τέλος να βάλει την μονάδα μέτρησης Χωρίς όμως στο τέλος να βάλει την μονάδα μέτρησης. Μετά από παρατήρηση διαπίστωσε ότι έλειπε η μονάδα μέτρησης, και συνέχεια έγραψε hm. Διάλογος : Μαθητρια: (ΑΒΔ) =2 3 Φοιτήτρια : μονάδα μέτρησης ; Μαθήτρια: hm Φοιτήτρια : στο Μαθήτρια : τετράγωνο

Η επιλογή και η χρήση των µονάδων µέτρησης αποτελεί µια δυσκολία για τα παιδιά, όπως για παράδειγµα η χρήση γραµµικών αντί τετραγωνικών µονάδων κατά τη µέτρηση του εµβαδού. Επίσης σύγχυση µπορεί να είναι η χρήση γραµµικών αντί τετραγωνικών µονάδων µέτρησης, ( Simon & Blume, 1994; Boyd & Davis, 1990).

2ος ΤΡΟΠΟΣ ΛΥΣΗΣ Οι μαθητές δυσκολεύονται να βρουν στο ΒΓΔ το ύψος ΑΒ, καθώς αυτό βρίσκεται εκτός τριγώνου. Οι περισσότεροι δεν μπορούν να ξεχωρίσουν μέσα από ένα σύνθετο σχήμα που περιέχει ένα αμβλυγώνιο όλα τα στοιχεία του. Δηλαδή το κατάλληλο ύψος και βάση για τον υπολογισμό του εμβαδού του.

Η μαθήτρια προσπάθησε να φέρει το ύψος από την γωνία Β στην πλευρά ΓΔ χωρίς όμως αυτή να είναι κάθετη στην πλευρά ΓΔ.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ http://users.sch.gr/ypapadop/index.files/Rhodos.pdf Simon & Blume, 1994 Boyd & Davis, 1990 (Bell, Costello, & Küchemann, 1983 Bell, Hughes, & Rogers, 1975 Clements & Ellerton, 1995 Dickson, 1989; Foxman et al., 1983 Hart, 1987, 1993 Hart & Sinkinson, 1988 Hirstein et al., 1978