Υδραυλική ανοικτών αγωγών Υδραυλική ανοικτών αγωγών Επισκόπηση του θέματος και σχόλια Δρ Μ. Σπηλιώτη Λέκτορα Κείμενα από Μπέλλος, 2008, Σούλης 2013 και.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Περί Διαγραμμάτων Ταχύτητα Επιτάχυνση Μετατόπιση.
Advertisements

ΣΤΑΤΙΚΗ Ι Ενότητα 1 η : Ο ΔΙΣΚΟΣ ΚΑΙ Η ΔΟΚΟΣ Διάλεξη: Εσωτερικές δυνάμεις του δίσκου – η δοκός και οι εσωτερικές δυνάμεις της δοκού – τα διαγράμματα της.
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΑΣΘΕΝΩΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Εσωτερικές Ηλεκτρικές Εγκαταστάσεις Ι Ενότητα 4: Υλικά μιας Ε.Η.Ε. Σταύρος Καμινάρης Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ανώτατο Εκπαιδευτικό.
Δηλαδή, οι συναρτήσεις Μ(x,y) και N(x,y) αποτελούνται από εκφράσεις που έχουν τον ίδιο βαθμό ως προς x και y. Παραδείγματα: f(x,y) = 3x 4 -0,5x 2 y 2 +xy.
ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΕΙΣ. ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΗ  Η εκούσια (απόπειρα αυτοκτονίας) ή ακούσια (ατύχημα- υπέρβαση δόσης) είναι πιθανή σε κάθε ασθενή που παρουσιάζει.
ΚΟΡΕΣΜΕΝΟΙ ΥΔΡΟΓΟΝΑΝΘΡΑΚΕΣ (ΑΛΚΑΝΙΑ & ΚΥΚΛΟΑΛΚΑΝΙΑ)
Κεφάλαιο 5 Ενέργεια συστήματος. Εισαγωγή στην ενέργεια Οι νόμοι του Νεύτωνα και οι αντίστοιχες αρχές μας επιτρέπουν να λύνουμε μια ποικιλία προβλημάτων.
Εισαγωγή στην Οικονομική Ι Θεωρία Καταναλωτή. Χρησιμότητα είναι η ιδιότητα εκείνη που κάνει ένα αγαθό να είναι επιθυμητό. Συνολική χρησιμότητα (U) ονομάζεται.
Σχεδιασμός των Μεταφορών Ενότητα #8: Μοντέλα γένεσης των μετακινήσεων. Generation models. Δρ. Ναθαναήλ Ευτυχία Πολυτεχνική Σχολή Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών.
Μηχανική των Ρευστών Ενότητα 2: Στατική των Ρευστών Βασίλειος Λουκόπουλος, Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Φυσικής.
1 Βιοχημεία - Αρχές Βιοτεχνολογίας - Ιοντικές ιδιότητες και ρυθμιστικές ιδιότητες και ρυθμιστική δράση των διαλυμάτων των αμινοξέων, Τμήμα Τεχνολόγων γεωπόνων,
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΟΞΕΟΒΑΣΙΚΗΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ
Α ΝΩΤΑΤΗ Σ ΧΟΛΗ ΠΑΙ ΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ Τ ΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος.
1 Μηχανικές Ταλαντώσεις. 2 Μελέτη ελατηρίου Θέση Φυσικού Μήκους (ΘΦΜ) Θέση Ισορροπίας (ΘΙ) ΘΙ -Α +Α mg mg = F ελ mg = kℓ 0 F ελ = kℓ 0 mg = F ελ mg =
ΟΜΑΔΑ 1 Γ1 (2).
EΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ
Επίκ. Καθηγήτρια Ελένη Λεοντσίνη, Τομέας Φιλοσοφίας,
Τεχνητός Εμπλουτισμός
-ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ- ΕΝΑΛΑΚΤΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΓΙΑ ΜΗΧΑΝΕΣ Μ.Ε.Κ.
ΕΙΔΙΚΗ ΚΥΤΤΑΡΙΚΗ ΑΝΟΣΙΑ Τ- ΛΕΜΦΟΚΥΤΤΑΡΑ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ Ι ΘΕΩΡΙΑ ΣΦΑΛΜΑΤΩΝ
Θεωρία.
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΚΥΚΛΩΜΑΤΟΣ RLC ΣΕΙΡΑΣ
Μικροβιολογία Τροφίμων I
Για λεκάνες απορροής μικρότερες των 10 Km2
Ανάλυση κατηγορικών δεδομένων
ΠΕΤΡΟΧΗΜΙΚΑ ΠΡΟΠΥΛΕΝΙΟ
Ενότητα 1η: Ο ΔΙΣΚΟΣ ΚΑΙ Η ΔΟΚΟΣ
Χημεία Γυμνασίου ΕΚΦΕ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ Παρασκευές διαλυμάτων Μέτρηση pH
ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΚΑΙ ΠΕΝΘΕΣΙΛΕΙΑ
MSc in Management and Information Systems
Παροχή ποιοτικών υπηρεσιών
Διάλεξη 10 Αποστάσεις στο Σύμπαν
ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΠΑΡΑΓΟΜΕΝΩΝ HC
ΑΝΤΙΡΡΥΠΑΝΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΘΕΡΜΑΝΣΗ
Μηχανική των υλικών Στρέψη Διδάσκων: Γ. Αγγελόπουλος, καθηγητής
γραμμικές διαφορικές εξισώσεις
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΞΑΝΘΗΣ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Democritus University of Thrace Department of Production.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
(χωριζόμενων μεταβλητών, γραμμικές 1ης τάξης)
ΜΗΧΑΝΙΚΕΣ – ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΙΣ
Χημεία Β΄ Λυκείου ΕΚΦΕ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ Θετικής Κατεύθυνσης
ΨΗΦΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Διάλεξη 7: Βελτιστοποίηση-ελαχιστοποίηση λογικών συναρτήσεων με χάρτη Karnaugh - Ασκήσεις Δρ Κώστας Χαϊκάλης ΨΗΦΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (105)
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΡΥΠΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
ΦΥΣΙΚΗ Γ΄ ΕΠ.Λ 2ος ΚΥΚΛΟΣ ΚΥΜΑΤΑ ΕΚΦΕ ΑΛΙΜΟΥ 2010 ΛΑΓΟΥ ΜΑΡΙΑ 2010.
ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΠΑΡΑΓΟΜΕΝΩΝ HC
2. Αντίδραση οργανισμού επηρεάζει τη σχέση
Πίνακας σταθερών των εμπειρικών τύπων Hazen-Williams και Manning για διάφορα υλικά κατασκευής των αγωγών.
ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΕΙΣ.
آشنایی با دستگاه اندازه‌گیری خواص مغناطیسی VSM
Φασματοσκόπιο Κωδ.F/9 Τεχνικά χαρακτηριστικά.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (105)
(χωριζόμενων μεταβλητών, γραμμικές 1ης τάξης)
גלים אורנים 2009 פרנסיס דרקסלר.
الكيــمــيــــــــــــاء
Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας
Κοινωνικές & Πολιτισμικές Δυνάμεις
וקטורים מהו וקטור? וקטור העתק, וקטור מיקום חיבור וחיסור וקטורים
الحركة الدروانية الفصل الأول فيزيـــــــــاء 2 الصف الثاني ثانوي
الكيناتيكا الدورانية المفاهيم المستخدمة في الحديث عن مسببات الحركة الدورانية لها علاقة كبيرة بمفاهيم مسببات الحركة الخطية.
Στοιχεία θεωρίας σφαλμάτων
Дацэнт кафедры агульнай і тэарэтычнай фізікі
Μία σύγχρονη, «νόμιμη», συνεχής γενοκτονία
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (105)
ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ & ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΕΣ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΝΕΥΜΟΝΟΛΟΓΙΑ
Л.11. Фізіка малекул 1. Паняцце аб хімічнай сувязі 2. Валентнасць
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
(χωριζόμενων μεταβλητών, γραμμικές 1ης τάξης)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Υδραυλική ανοικτών αγωγών Υδραυλική ανοικτών αγωγών Επισκόπηση του θέματος και σχόλια Δρ Μ. Σπηλιώτη Λέκτορα Κείμενα από Μπέλλος, 2008, Σούλης 2013 και από τις σημειώσεις Χρυσάνθου (βλπ βασικές σημειώσεις από Διαφάνειες), 2014

│dy/dx │ <1 (Δημητρίου, 1988) Υδροστατική διανομή πιέσεων, αμελητέες κατακόρυφες κινήσεις Ισχύς της εξίσωσης του Manning για τη διατμητική τάση στερεού ορίου με βάση όμως την κλίση της γραμμής ενέργειας Σχόλιο: Στη ΒΜΡ η κλίση πυθμένα, στάθμης ελεύθερης επιφανείας αλλά και γραμμής ενέργειας δε συμπίπτουν.

Γενική εξίσωση: Ενέργειας σε διάφορες μορφές Μορφή καμπύλης στάθμης (βλπ πίνακες) Ισχύς εξίσωσης Manning σε διατομή μόνο που αντί της κλίσης πυθμένας θέτω την κλίση γραμμής ενέργειας Μέση κλίση της γραμμής ενέργειας μεταξύ δύο τμημάτων Δύο βασικές περιπτώσεις προβλημάτων: – Γνωστό υψόμετρο και ΔL, άγνωστο το ανάντη (ή κατάντη υψόμετρο) – Γνωστά δύο υψόμετρα και άγνωστο το μήκος ΔL (θέμα)

Βαθμιαία μεταβαλλόμενη ροή

Σχήμα: Σχήμα: Βαθμιαία μεταβαλλόμενη ροή

Για L= dx → 0

Μορφή καμπύλης Γιατί? Βλπ επόμενη διαφάνεια Προτιμώ τη σύγκριση με βάθη ροής και όχι με τις κλίσεις

Δύο ειδών διατομές Τύπου β Τύπου β δύο λύσεις βάθους ροής για δεδομένη παροχή Τύπου α Τύπου α μία βάθους ροής για δεδομένη παροχή, όσο αυξάνει το βάθος ροής αυξάνει η υδραυλική διοχετευτικότητα και η παροχή

S 0 (κλίση πυθμένα) > S f

Προφίλ Για να δω αν υπάρχει κατάπτωση η ανύψωση ε.ε. συγκρίνω τον αριθμητή και τον παρανομαστή. Ο όρος S 0 αναφέρεται στην κλίση και είναι ίσιος με την κλίση ομοιόμορφης ροής. Ο όρος S f στις πραγματικές απώλειες ενέργειας Έλεγχος κρίσιμης ροής στον παρανομαστή (πραγματική) Προτιμώ τη χρήση πινάκων

Μεθοδολογία με πίνακες Αν Πρώτα τσεκάρω την κλίση. Αν είχαμε ροή ομοιόμορφη (υπόθεση δεν συμβαίνει πάντα, αποκλειστικά για έλεγχο κλίσης) η ροή θα ήταν υποκρίσιμη, υπερκρίσιμη ή κρίσιμη? Εξαίρεση αποτελεί η περίπτωση της οριζόντιας και της αντίστροφης κλίσης που είναι καλό να αποφεύγονται για μεγάλα μήκη Αφού προσδιορίσω την καμπύλη (γράμμα) τότε με βάση τις πραγματικές συνθήκες ελέγχω το πραγματικό βάθος ροής με βάση τους πίνακες και αντιστοιχώ τον αριθμό

Προσδιορισμός ομοιόμορφου βάθους από εξίσωση Manning Προσδιορισμός κρίσιμου βάθους από την εξίσωση Fr =1 Είναι απαραίτητο να προσδιοριστούν αυτά τα βάθη, δεν σημαίνει όμως ότι στην περιοχή όπου μελετώ θα εμφανιστούν αυτά (δηλαδή «μπορεί να μην συμβαίνουν»)

Τσακίρης και Παπαθανασιαδης, 2011

Σακκάς, 1988

Θέμα, Μ2

θέμα

Πάντα θετική, δηλαδή, πτώση Παπανικολάου, 2008

Υποκρίσημη ροή: Από κατάντη σε ανάντη (θέμα) εφόσον Υποκρίσημη ροή: Από κατάντη σε ανάντη (θέμα) εφόσον (τα κύματα βαρύτητας μετακινούνται και ανάντη και κατάντη, ‘φορείς πληροφοριών’) Υπερκρίσιμη ροή: Από ανάντη σε κατάντη. «Η υπερκρίσιμη ροή δε γνωρίζει τη συμβαίνει κατάντη αυτής» Υπερκρίσιμη ροή: Από ανάντη σε κατάντη. «Η υπερκρίσιμη ροή δε γνωρίζει τη συμβαίνει κατάντη αυτής» (τα κύματα βαρύτητας μετακινούνται μόνο κατάντη)

Βαθμιαία μεταβαλλόμενη ροή

Διάφορες φόρμουλες Ειδική ενέργειαΕνέργεια

Ασκησιολογικά – Όταν γνωρίζω τα βάθη ροής, η μπορώ να υποθέσω μεταξύ αρχικού και τελικού και ζητούνται τα μήκη L – Εύκολη εφαρμογή σε θέμα – Μόνο για πρισματικούς αγωγούς

Σούλης, 2015

Εκτίμηση μέσης κλίσης

Ύλη: Μέθοδος που κατ αρχήν πρέπει να μάθουμε ανάντη

Για αποφυγή αρνητικών πρόσημων (1) ανάντη (2) κατάντη

Θέμα, Μ2 θέμα

Σύνταξη άσκησης, Χρυσάνθου Βλ. Καθ.

Vc=Q/(B*hc)=q/hc Ισχύει: hn>hc κλίση ήπια (Μ) δηλαδή αν ήταν ροή ομοιόμορφη αυτή θα ήταν υποκρίσιμη Aπό την εκφώνηση η ροή αρχικά ομοιόμορφη. Εφόσον έχουμε πτώση θεωρητικά στο χείλος πτώσεις θα είχαμε κρίσιμη ροή. Επομένως, η ροή είναι μεταξύ της ομοιόμορφης και της κρίσιμης άρα καμπύλη Μ2.

hc