Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 3η Διαφήμιση και Προώθηση Τουριστικής Καμπάνιας Παρακαλώ μελετήστε τις πρακτικές ερωτήσεις 3, στο e-class.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
CASE STUDY ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ INTERNET MARKETING:
Advertisements

Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα C.A.L.L. Πρωτοβουλία της Ε.Ε. για την Ενδυνάμωση της Συνεργασίας σε Τοπικό Επίπεδο (Enhancement of Co-operation At Local Level) Μάρτιο.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Μαρία Καρύδα, Επίκουρη Καθηγήτρια
Μαρία Καρύδα, Επίκουρη Καθηγήτρια Γραφείο B13, Κτήριο Λυμπέρη Ώρες Γραφείου: Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη 10:00 – 11: 00
 Μη έγκαιρη λήψη μέτρων ► Σημαντικά προβλήματα  Υψηλό δημοσιονομικό έλλειμμα  Μεγάλο έλλειμμα στο ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών  Φθίνουσα ανταγωνιστικότητα.
Τι είναι το ΑΞΙΟΜΑ Καινοτόμο σύστημα ανίχνευσης και αξιολόγησης των βασικών γνωστικών δεξιοτήτων και ενίσχυσης των κοινωνικών δεξιοτήτων.
Ο Συνεργάτης Σας Στην Αποτελεσματικότητα Σύντομη Εταιρική Παρουσίαση.
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ Ισόρροπης ανάπτυξης Κορεσμένες ή συμφορημένες - Υψηλό βαθμό ανάπτυξης- Υπερσυγκέντρωση.
1.Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών 2. Ξένων Γλωσσών και Ευρωπαϊκών Σπουδών 3. Θετικών Επιστημών - Βιοεπιστημών – Πληροφορικής - Τεχνολογίας 4. Οικονομικών.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ - ΤΡΟΦΙΜΩΝ Εισήγηση 1 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 6 η Προσωπικό Μάρκετινγκ και το Μάρκετινγκ Σχέσεων.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 1 ο. Ο όρος marketing είναι πολύ ευρύς και περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που γίνονται κατά τη διακίνηση των.
Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου. Επιχειρηματικός Σχεδιασμός Επιχειρηματικός σχεδιασμός σημαίνει ότι ο επιχειρηματίας αποφασίζει τι θα κάνει, πώς θα.
ΔΙΠΛΑ ΧΡΩΜΑΤΑ- ZONING (ΖΩΝΕΣ) ΕΝΑΡΜΟΝΙΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΤΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΤΟΚΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ.
1 Ανάλυση Χρηματοοικονομικών Καταστάσεων Επενδυτικοί Αριθμοδείκτες Διακομίχαλης Μιχαήλ Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Η εικόνα των Ελλήνων διεθνολόγων για την Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας Επιστημονικός υπεύθυνος: Κυριάκος Πάχος Επιστημονικός υπεύθυνος:
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 2η Τουριστική Διαφήμιση.
Θεματικό Εργαστήριο για τον Τουρισμό Περιφέρεια Ιονίων Νήσων Ιούνιος 2016 Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Επιστημονικός Διευθυντής Ινστιτούτο ΣΕΤΕ Νέες Τάσεις στον.
ΤΜΗΜΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΒΕΛΙΣΣΑΡΙΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 1 η Το Συνολικό Επικοινωνιακό Πλέγμα στον Τουρισμό.
1 Ανάλυση Χρηματοοικονομικών Καταστάσεων Αριθμοδείκτες Αποδοτικότητας Διακομίχαλης Μιχαήλ Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Ακαδημαϊκός τρόπος γραφής & λογοκλοπή Schools of Hospitality & Engineering Ευχαριστίες στη Δρ. Πηνελόπη Λουκά και στον κ. Δημήτρη Κόγκα Renata Tsaousi,Coordinator.
1 Ανάλυση Χρηματοοικονομικών Καταστάσεων Αριθμοδείκτες Διάρθρωσης Κεφαλαίων & Βιωσιμότητας Διακομιχάλης Μιχαήλ Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό.
Κεφάλαιο 2 Ροπή Φυσικές έννοιες & Κινητήριες Μηχανές ΣΑΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ MSc in Management and Information Systems Μηχανολόγος Εκπαιδευτικός 1 ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας.
Μέθοδοι οργάνωσης νοσηλευτικής εργασίας Κατά ασθενή μέθοδος Λειτουργική ή κατά εργασία μέθοδος Ομαδική νοσηλευτική Πρωτοβάθμια νοσηλευτική Προσωπική διευθέτηση.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ Δημήτριος Κ. Καρδαράς
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
MSc in Management and Information Systems
Ανάλυση Χρηματοοικονομικών Καταστάσεων
Το σύστημα της Δικαιόχρησης (Franchising) και ο Επιχειρηματίας
Κεφάλαιο 4 Βενζινομηχανές (4χρονες – 2χρονες)
Ανάλυση Χρηματοοικονομικών Καταστάσεων
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Η διαδικασία του σχεδιασμού Τουριστικού Μάρκετινγκ
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ Επιχειρηματικός Σχεδιασμός ΤΕΙ ΙΝ - ΑΡΓΥΡΗ ΚΑΤΩΠΟΔΗ.
Ανάλυση Χρηματοοικονομικών Καταστάσεων
Διαφημιστική εκστρατεία
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Η έννοια του τουρισμού Ο τουρισμός είναι αποτέλεσμα μεμονωμένης ή ομαδικής μετακίνησης ανθρώπων σε διάφορους τουριστικούς προορισμούς και η διαμονή τους.
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΡΙΑΝΟΥ ΣΤΗ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λιναρίτη Μαρία 6ο Γυμνάσιο Ηρακλείου.
Πληροφοριακά Συστήματα στα Τουριστικά Επαγγέλματα
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
Δομή και Αξιολόγηση της Ερευνητικής Εργασίας
Αν δεν υπήρχε το Tουριστικό Marketing πως θα γνωρίζαμε για…
10th MIBES – Management of International Business & Economic Systems 15 – 17 Οκτωβρίου 2015 TEI Θεσσαλίας.
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4 ΛΙΠΙΔΙΑ-ΒΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΜΕΜΒΡΑΝΕΣ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ
Programme for International Student Assessment 2018
Φυσική Β΄ Λυκείου Άσκηση 2 (άσκηση 8, εργ. οδ. Α΄ Λυκείου)
Λιβέρη Δήμητρα Επιβλέπων: Γκρίτζαλης Δημήτρης
Κεφάλαιο 4 Βενζινομηχανές Κυλινδροκεφαλή
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Α Ο Δ Ε ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
18/9/2018.
« به نام خدا» 1-جايگاه ايران در توزيع جهاني درآمد
Programme for International Student Assessment 2018
Παρουσίαση κατευθύνσεων Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
Programme for International Student Assessment 2018
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
PIERCE – ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΕΛΛΑΔΟΣ
Φάσεις ολοκλήρωσης επενδυτικών σχεδίων
Μ.Ε.Κ. Ι Κεφάλαιο 2 Πρώτος Θερμοδυναμικός Νόμος
Ν 501 ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΑΝΑΨΥΧΗ 1/10/2014
Διεθνής Προϋπολογισμός Κεφαλαίου
РАДИОАКТИВТІК.
ΕΕΕΕΚ ΡΟΔΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Παιδικά γάλατα Τάξη – τμήμα : Β3β
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 3η Διαφήμιση και Προώθηση Τουριστικής Καμπάνιας Παρακαλώ μελετήστε τις πρακτικές ερωτήσεις 3, στο e-class

Στόχοι Μαθήματος Ο καθορισμός των στόχων Ο καθορισμός των μηνυμάτων Ο καθορισμός των μέσων Η αξιολόγηση της τουριστικής καμπάνιας

Τι Είναι η Τουριστική Καμπάνια Με την έννοια της τουριστικής διαφημιστικής καμπάνιας, αντιλαμβανόμαστε μια προσπάθεια συλλογικού χαρακτήρα πολλών εκδηλώσεων. Η σύνθεση αλλά και η προβολή του τουριστικού προϊόντος, έχει σα σκοπό να ελέγχει, να επιστρατεύει και τέλος να εξορμά με προγραμματισμό και με κάθε άλλο μέσο, έτσι ώστε η γνωστοποίηση της ύπαρξης του τουριστικού προϊόντος να είναι γεγονός. Οι αλλεπάλληλες αναγγελίες με τη βοήθεια των μέσων ενημέρωσης, όπως για παράδειγμα ότι η χώρα μας προσφέρει έντονη νυχτερινή ζωή, δραστηριοποιεί άμεσα την πάγια καθιέρωση της στον διεθνή τουριστικό περίγυρο.

Πού Στοχεύει η Τουριστική Διαφήμιση Κάθε φορέας που σχεδιάζει την τουριστική διαφημιστική καμπάνια προσέλκυσης επισκεπτών, προσεγγίζει το κοινό με συγκεκριμένο τρόπο Τουριστική αγορά / ζήτηση / υποψήφιος επισκέπτης Διαφημιστική καμπάνια κράτους: Προβολή των γενικών πλεονεκτημάτων του τουρισμού Διαφημιστική καμπάνια μεσολαβητή (χονδρέμπορου: ‘Πακετάρισμα’ του τουριστικού προορισμού και ενθάρρυνση των λιανέμπορων να το πουλήσουν Διαφημιστική καμπάνια λιανέμπορων: Προσπάθεια των τελικών καταναλωτών (επισκεπτών) να προτιμήσουν τον προορισμό

Ο Καθορισμός των Μηνυμάτων Η επιλογή του κεντρικού μηνύματος είναι το κλειδί της επιτυχίας μιας τουριστικής διαφημιστικής καμπάνιας Για την δημιουργία ενός επιτυχημένου μηνύματος απατούνται τα εξής: –Βαθιά γνώση των χαρακτηριστικών της τουριστικής αγοράς –Γνώση της επιμέρους αγοράς (κοινού – στόχου) στην οποία απευθύνεται η καμπάνια –Γνώση των μεθόδων χειρισμού και διαμόρφωσης της κοινής γνώμης –Γνώση της καθημερινής ζωής της τουριστικής αγοράς και των κοινωνικών, οικονομικών, και πολιτικών συνθηκών –Γνώση των ηθών και των εθίμων της τουριστικής αγοράς –Γνώση του τουριστικού προϊόντος του προορισμού

Ο Καθορισμός των Μέσων Ο παράγοντας της επιλογής των κατάλληλων διαφημιστικών μέσων θεωρείται ιδιαίτερα σημαντικός και αποτελεί κρίσιμο σημείο για την επιτυχία ή την αποτυχία της συνολικής διαφημιστικής καμπάνιας. Για την αποτελεσματικότερη και ορθολογικότερη επιλογή του μείγματος των διαφημιστικών μέσων απατούνται τα εξής: –Γνώση της επιστήμης (τεχνολογίας) των μέσων –Παρακολούθηση των εξελίξεων στις νέες τεχνολογίες –Αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των σύγχρονων μέσων προβολής –Μελέτη της εμβέλειας, της κάλυψης και της αναγνωσιμότητας των μέσων προβολής –Μελέτη της αποδοτικότητας του συνδυασμού των καθιερωμένων και των σύγχρονων μέσων προβολής.

Αντικειμενικού Σκοπού Καμπάνιας Τοποθέτηση της επιχείρησης και των προϊόντων της –Παραδείγματα; Αύξηση των πωλήσεων –Παραδείγματα; Εύρεση νέων αγοραστών / αγορών –Παραδείγματα; Ενθάρρυνση των επιχειρήσεων λιανικής πώλησης –Παραδείγματα;

Η Αξιολόγηση της Τουρ. Καμπάνιας Μια αντιμετώπιση της διαδικασίας της τελικής αξιολόγησης αποτελεί η άμεση συσχέτισή της με το αποτέλεσμα του στόχου που είχε τεθεί από την αρχή. Η πρακτική της δοκιμής εκ των προτέρων της καμπάνιας σε μικρή κλίμακα, πριν από την πλήρη εφαρμογή της. Μετρήσεις της απήχησης της διαφημιστικής καμπάνιας παρά μετρήσεις του αποτελέσματος των πωλήσεων. Όλες οι μετρήσεις χρησιμοποιούν τεχνικές στατιστικής, ανάλυσης και έρευνας αγοράς και εφαρμόζονται πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το τέλος της περιόδου εφαρμογής της διαφημιστικής καμπάνιας.

Βιβλιογραφία Dionyssopoulou P., and Stafylakis G., (2007), “Actions for the Promotion and Advertising of Tourism at national Level and Definition of their Impact”, Management of International Business and Economic Systems, vol. 1 (1), pp. 1 – 16 Kotler P.,Bowen J., and Makens J., (22006, 4 th Edition), ‘Marketing for Hospitality and Tourism’, Especially ch. 15: pp. 539 – 587 Τζωρτζάκης Κ., και Τζωρτζάκη Α., (2002, 2 η Εκδ.), ‘Αρχές Μάρκετινγκ: Η Ελληνική Προσέγγιση’, Ειδικά κεφ. 8: σελ Καραβελίδου Δ., (2008), «Διαφήμιση, Δημόσιες Σχέσεις και Προώθηση Πωλήσεων στον Τουρισμό», Πτυχιακή Εργασία, ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης, Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων