H παράγραφος. H δομή της παραγράφου  1. Θεματική περίοδος: η κεντρική ιδέα, «το θέμα» της παραγράφου. Βρίσκεται συνήθως στην αρχή της παραγράφου.  2.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Προσωπικές δεξιότητες
Advertisements

ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΤΗΛΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
«Εξαρτήσεις…τις χρειάζομαι;»
ΠΕΡΙΛΗΨΗ 1ο ΒΗΜΑ  Διαβάζουμε ανάγνωση όλο το κείμενο, για να καταλάβουμε την άποψη του συγγραφέα.
Η ΠΕΙΘΩ ΕΙΔΗ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΩΝ.
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΦΥΛΟ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ - ΠΕΡΙΛΗΨΗ. ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ - ΠΕΡΙΛΗΨΗ Όταν θέλουμε να καταγράψουμε κάποια στοιχεία από το σύνολο ή τα επιμέρους στάδια μιας πράξης (επιστημονικό.
Κεφάλαιο 8 Η νέα οικονομία 8.1 Η μετάβαση από την παλιά στη νέα οικονομία. 8.2 Η έννοια και το περιεχόμενο της νέας ψηφιακής οικονομίας. 8.3 Οι κυριότερες.
Η σημασία της αυτογνωσίας στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
Διάσκεψη Σερρών Ιουνίου 2004 Ερίκ Γκαζόν Σύμβουλος σε θέματα Εργασιακών Σχέσεων & Απασχόλησης Ποιές είναι οι προοπτικές απασχόλησης στους νόμους.
«Γυναίκες εσμεν αθλιώτατον φυτόν»
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
ΟΙ «ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ» ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ
Ικανότητες και δεξιότητες.
III. Οι τρόποι ανάπτυξης της παραγράφου
επιπτώσεις της στους νέους
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΜΑΙΑ.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΔΥΣΣΕΙΑΣ Εργασία 6: Η θέση της γυναίκας στην ομηρική εποχή & η σύγκριση με άλλες εποχές, καθώς και σύγκριση με την σύγχρονη εποχή. Ρωμανός.
Η περιληψη.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
Ο ΘΕΣΜΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
Ο ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ. Ρόλος και Λειτουργίες  Θεραπευτικός ή αποκατάστασης  Προληπτικός  Εκπαιδευτικός.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
Η παράγραφος Είναι το βασικό δομικό στοιχείο ενός κειμένου.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ Δρ. Αθανάσιος Κόκορης Σχ. Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Ροδόπης.
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR – CHAPTER 18 ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ (ORGANIZATIONAL CULTURE)
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
9-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΚΡΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ Αλεξάνδρα Βεργέτη Αλεξάνδρα Βεργέτη.
Καταιγισμός ιδεών Συνιστάται για την πολυεπίπεδη εξέταση ζητήματος ή κεντρικής έννοιας, μέσω της παρακίνησης των εκπαιδευόμενων να προβούν σε ελεύθερη,
ΠΜΣ Ευρωπαϊκή Κοινωνική Πολιτική Ευρωπαϊκές Πολιτικές Μετανάστευσης και Κοινωνικής Ενσωμάτωσης Θεματική ενότητα 2 ου εξαμήνου / 3 τρίωρα σεμινάρια.
Διδακτική της Πληροφορικής Ορολογία
ΠερIληψη Α. Προετοιμασία
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΑΣΗΜΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Β’ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΕΣΥΠ ΑΘΗΝΑΣ ΜΑΙΟΣ 2017.
Η σύνδεση των παραγράφων (6ο μάθημα)
Φοιτητής: Τάρταρης Παναγιώτης (Α.Μ 6510)
Στην Ελλάδα, σε πρόσφατο Φύλλο της Εφημερίδας της Κυβέρνησης (ΦΕΚ B 931/ ), στο άρθρο 6 και στην παράγραφο Γ΄ σε σχέση με τα παιδιά με ειδικές.
Το παιδί με «Διάσπαση Προσοχής» (Inattention):
Γενική παρουσίαση Το όνομά σας.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επαγγέλματα Ο όρος επαγγέλματα στη γενικότερη αντίληψη χαρακτηρίζει την κατά κλάδο ή αντικείμενο συνήθη ασκούμενη βιοποριστική ενασχόληση, (εργασία), του.
Διδακτικοί στόχοι Το κεφάλαιο αυτό θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις ότι κάθε κοινωνία οργανώνεται με βάση συγκεκριμένους κοινωνικούς κανόνες, οι οποίοι προσδιορίζουν.
Ερευνητική Εργασία στην Θεματική Ενότητα Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες με θέμα “Χάσμα Γενεών και Τεχνολογία”
ΕΙΔΗ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΩΝ της Αναστασίας Κάλφα, Mst Φιλόλογος
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ-ΕΦΗΒΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
           ΠΡΑΣΙΝΗ   ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ   ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ   ΑΝΑΠΤΥΞΗ Μία  δυναμική  Οικονομική και Κοινωνική διέξοδος για  τους κατόχους πτυχίων.
Ακαδημαϊκές και Επαγγελματικές Δεξιότητες
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Ευρωπαϊκός Πυλώνας Κοινωνικών Δικαιωμάτων:
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
ΕΚΦΡΑΣΗ-ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ- ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
Κεφάλαιο 2ο: ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
ΜΝΗΜΗ: ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

H παράγραφος

H δομή της παραγράφου  1. Θεματική περίοδος: η κεντρική ιδέα, «το θέμα» της παραγράφου. Βρίσκεται συνήθως στην αρχή της παραγράφου.  2. Σχόλια ή λεπτομέρειες: οι επιμέρους ιδέες και στοιχεία που αποδεικνύουν ή σχολιάζουν τη θεματική περίοδο.  3. Κατακλείδα: συμπέρασμα, μια γενική κρίση που ολοκληρώνει το νόημα της παραγράφου. Βρίσκεται στο τέλος της παραγράφου και πολλές φορές παραλείπεται.

έμφαση συνοχή αλληλουχία να ξέρουμε τι ακριβώς θα θίξουμε στη συγκεκριμένη παράγραφο να περιέχει αρκετές λεπτομέρειε ς να μη περιέχει άσχετα θέματα οι λεπτομέρειες να βρίσκονται σε λογική σειρά να συνδέονται μεταξύ τους οι επιμέρους ιδέες χωρίς χάσματα να τονίζονται οι πιο βασικές ιδέες

Σαφής σκοπός Η θεματική πρόταση εκτός από την κύρια ιδέα εκφράζει και τη στάση του συγγραφέα απέναντι στο θέμα του, την οπτική γωνία. Έτσι 1. Σκεφτόμαστε τι θέλουμε να πούμε πάνω στο θέμα, ποιος είναι ο σκοπός μας. 2. Διατυπώνουμε σε μορφή πρότασης που εκφράζει τη στάση μας απέναντι στο θέμα.

Ενότητα Γίνεται λόγος για ένα επιμέρους θέμα. Δεν πρέπει να περιέχονται λεπτομέρειες άσχετες με την κύρια ιδέα. Κάθε πρόταση σχετίζεται άμεσα με την κύρια ιδέα της (θεματική πρόταση).

Συνοχή Χρήση διαρθρωτικών λέξεων που φανερώνουν: Χρόνο: προηγουμένως, έπειτα Επεξήγηση: δηλαδή, πιο συγκεκριμένα, με άλλα λόγια κ.ά. Παραδείγματα: λόγου χάρη, για παράδειγμα, ενδεικτικά κ.ά. Προσθήκη: επιπρόσθετα, επίσης, ακόμη κ.ά. Απαρίθμηση, σειρά: πρώτον, δεύτερον Αντίθεση: από την άλλη πλευρά, όμως, αλλά, αντίθετα Αιτιολόγηση: γιατί, επειδή, αφού κ.ά. Αίτιο – αποτέλεσμα : εξαιτίας, λόγω, για αυτό το λόγο, χάρη σε αυτό κλ.π. Συμπέρασμα: επομένως, συνοψίζοντας, άρα, λοιπόν κ.ά. Διάζευξη: ή, είτε Έμφαση, βεβαιότητα: κυρίως, βέβαια, οπωσδήποτε κ.ά. Αναλογία: σαν, όπως, παρόμοια, με τον ίδιο τρόπο κ.ά. Επανάληψη λέξεων, παράλειψη όρων που εννοούνται, χρήση αντωνυμιών, άμεση νοηματική συγγένεια.

Είναι αυτονόητο ότι η ανεργία συνιστά απειλή για τη βιολογική υπόσταση του ατόμου. Χωρίς εργασία οι περισσότεροι στη σύγχρονη εποχή στερούνται τη μοναδική πηγή βιοπορισμού τους. Αν όμως δεχτούμε ότι η εργασία δεν αποτελεί μόνο βιοποριστικό μέσο, αλλά έχει μια αυθυπόστατη αξία, τότε αναπόφευκτα οδηγούμαστε στο συμπέρασμα ότι η έλλειψή της επηρεάζει και την κοινωνική ζωή αλλά και την ψυχολογία του ανέργου. Πράγματι, στην εργασιοκεντρική κοινωνία μας η αξία του ατόμου σχετίζεται σε μεγάλο βαθμό με την επαγγελματική του κατάσταση. Η αντίληψη αυτή μοιραία οδηγεί στο στιγματισμό του άνεργου ατόμου από τον κοινωνικό του περίγυρο, στην περιθωριοποίηση και στον αποκλεισμό του. Μάλιστα, δεν επηρεάζει μόνο την εικόνα που έχουν οι άλλοι για αυτόν, αλλά και τον τρόπο που βλέπει ο ίδιος τον εαυτό του, την αυτοαντίληψή του. Χάνει την εμπιστοσύνη στις ικανότητές του, την αυτοπεποίθησή του, την αξιοπρέπειά του, δηλαδή όλα τα στοιχεία που είναι απαραίτητα για την ψυχική του ισορροπία. Δεν είναι λοιπόν περίεργο που οι μακροχρόνια άνεργοι έρχονται αντιμέτωποι με τη μελαγχολία, την κατάθλιψη, την εξάρτηση από ουσίες, κάποιοι από αυτούς και με την αυτοκτονία.

Επαρκής Ανάπτυξη/ Τρόποι ανάπτυξης – Παραδείγματα – Αιτιολόγηση – Ορισμός και διασάφηση ορισμού – Διαίρεση – Σύγκριση / Αντίθεση – Αίτιο / αποτέλεσμα – Αναλογία – Συνδυασμός μεθόδων

Ορισμός Στη θεματική περίοδο ορίζεται η (οριστέα) έννοια. Ο ορισμός της έννοιας ξεκινά από την ένταξη της στο γένος, δηλαδή το πλησιέστερο σύνολο στο οποίο ανήκει. Για να ολοκληρωθεί ο ορισμός δίνουμε και την ειδοποιό διαφορά, δηλαδή το γνώρισμα που την ξεχωρίζει από τα άλλα είδη του ίδιου γένους. Σχηματικά ο ορισμός έχει ως εξής :

Ορισμός Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Ένωση η τηλεργασία μπορεί να οριστεί ως η μορφή εργασίας που εκτελείται από ένα άτομο κυρίως ή σε σημαντικό μέρος της σε τοποθεσίες εκτός του παραδοσιακού εργασιακού χώρου, για έναν εργοδότη ή πελάτη και η οποία περιλαμβάνει τη χρήση των τηλεπικοινωνιών και προηγμένων μορφών πληροφόρησης ως ένα ουσιαστικό και κεντρικό χαρακτηριστικό της εργασίας

Ορισμός Οριστέα έννοια Τηλεργασία Προσεχές γένος Μορφή εργασίας Ειδοποιός διαφορά Τοποθεσία εκτός εργασικού χώρου Χρήση τεχνολογία

Διαίρεση Οι δύο βασικοί τρόποι τηλεργασίας είναι είτε κάποιος να είναι υπάλληλος σε έναν εργοδότη είτε ελεύθερος επαγγελματίας. Στην πρώτη περίπτωση, ο εργαζόμενος είναι μόνιμα συνδεδεμένος με το δίκτυο των εργοδοτών, η εργασιακή του ζωή είναι πολύ περισσότερο ελεγχόμενη μέσω της τεχνολογίας και έχει πολύ λιγότερη ευελιξία ως προς τον τρόπο που θα οργανώσει τον εργάσιμο χρόνο του. Στη δεύτερη περίπτωση, ο εργαζόμενος είναι πολύ περισσότερο ελεύθερος να καθορίσει τον ρυθμό εργασίας του εκτελώντας την εργασία του στον προσωπικό του υπολογιστή και συνδεόμενος μόνο, όταν είναι απαραίτητο, με το δίκτυο της επιχείρησης, το οποίο μπορεί να εφαρμοστεί σε πολλά επαγγέλματα. Θεματική περίοδ Σχόλια

Διαίρεση Διαιρετέα έννοιαείδηΔιαιρετική βάση Τηλεργασία εργαζόμενος – ελεύθερος επαγγελματίας Εργαζόμενος υπάλληλος Εργασιακή σχέση Στη θεματική πρόταση διακρίνουμε τη διαιρετέα έννοια (γένος) στα μέρη της (είδη). Η διαίρεση γίνεται με βάση κάποιο κριτήριο (διαιρετική βάση).

Με παραδείγματα Τα επαγγέλματα στα οποία μπορεί να εφαρμοστεί η τηλεργασία είναι πολλά. Για παράδειγμα, η παρουσία ενός γραφίστα ή ενός δημοσιογράφου σήμερα δεν είναι απαραίτητη, αφού μπορούν να δουλεύουν από το σπίτι τους χρησιμοποιώντας τον προσωπικό τους υπολογιστή. Επιπλέον, με τον ίδιο τρόπο μπορούν να εργάζονται και όσοι απασχολούνται στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, της οικονομίας, στην παροχή πληροφοριών ακόμη και στην εκπαίδευση. Η τηλεργασία επομένως, ανατρέπει τις παραδοσιακές μορφές εργασίας και απαιτεί την προσαρμογή μας στα νέα δεδομένα. Τα επαγγέλματα στα οποία μπορεί να εφαρμοστεί η τηλεργασία είναι πολλά. Για παράδειγμα, η παρουσία ενός γραφίστα ή ενός δημοσιογράφου σήμερα δεν είναι απαραίτητη, αφού μπορούν να δουλεύουν από το σπίτι τους χρησιμοποιώντας τον προσωπικό τους υπολογιστή. Επιπλέον, με τον ίδιο τρόπο μπορούν να εργάζονται και όσοι απασχολούνται στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, της οικονομίας, στην παροχή πληροφοριών ακόμη και στην εκπαίδευση. Η τηλεργασία επομένως, ανατρέπει τις παραδοσιακές μορφές εργασίας και απαιτεί την προσαρμογή μας στα νέα δεδομένα. Θεματική περίοδ Σχόλια Θεματική περίοδ Σχόλια Κατακλείδα Θεματική περίοδ Σχόλια Θεματική περίοδ Σχόλια Κατακλείδα Θεματική περίοδ Σχόλια Θεματική περίοδ Σχόλια Κατακλείδα Θεματική περίοδ Σχόλια

Η επιτυχία της τηλεργασίας με βάση το σπίτι δεν είναι πάντα διασφαλισμένη. Ο ανθρώπινος παράγοντας και η αλληλεπίδραση των ρόλων των μελών της οικογένειας παίζει πολύ σημαντικό ρόλο σ’ αυτό. Τα μέλη της οικογένειας είναι σε θέση να βοηθήσουν ή να παρεμποδίσουν το έργο του τηλεργαζόμενου ανάλογα με τη στάση τους. Όταν για παράδειγμα μία σύζυγος γίνεται πολύ απαιτητική και διαρκώς αποσπά την προσοχή του συζύγου που εργάζεται στο σπίτι υπονομεύει την αποδοτικότητα της εργασίας του. Ένα άλλο παράδειγμα είναι αυτό των παιδιών που παίζουν και φωνάζουν μέσα στο σπίτι όταν η μητέρα προσπαθεί να εργαστεί μπροστά από τον υπολογιστή. Ακόμη, όταν ο τηλεργαζόμενος είναι συνεχώς απομονωμένος στο γραφείο του και δεν συμμετέχει στην οικογενειακή ζωή, δημιουργεί ίσως εντονότερο πρόβλημα παρά αν εργαζόταν στην επιχείρηση. Η εναρμόνιση των ρόλων και η ισορροπία των υποχρεώσεων συμβάλλει σημαντικά στην ομαλή διεξαγωγή της τηλεργασίας. Κατακλείδα Θεματική περίοδ Σχόλια

Αίτιο αποτέλεσμα Στη θεματική περίοδο παρουσιάζονται γενικά / ονομαστικά οι αιτίες και τα αποτελέσματα. Στα σχόλια παρουσιάζονται αναλυτικά οι αιτίες ή τα αποτελέσματα, δηλαδή η διαδικασία μετάβασης από τις αιτίες στα αποτελέσματα. Συνήθως χρησιμοποιούνται διαρθρωτικές φράσεις : λόγω, εξαιτίας, απόρροια είναι, με αποτέλεσμα, το γεγονός οδηγεί, καταλήγει κ.λπ.

Συνδυασμός μεθόδων Η τηλεργασία δημιουργεί προοπτικές ένταξης σε άτομα αποκλεισμένα για διάφορους λόγους από την αγορά εργασίας. Άνθρωποι με ειδικές ανάγκες, μητέρες με οικογενειακές υποχρεώσεις, ηλικιωμένοι κάθε φύλου, απομονωμένοι γεωγραφικά, όλα αυτά είναι παραδείγματα ανθρώπων που συγκαταλέγονται στους κοινωνικά αποκλεισμένους, χωρίς προοπτική εργασίας, διάκρισης και καταξίωσης. Η τηλεργασία τους δίνει την ευκαιρία να ενσωματωθούν και να διεκδικήσουν επί ίσοις όροις το δικαίωμα στην εργασία και τη ζωή. Επίσης, τους δίνεται η ευκαιρία να εγκαταστήσουν στα σπίτια τους και να χρησιμοποιήσουν τις Νέες Τεχνολογίες που αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της κοινωνίας της Πληροφορίας. Αν δεν υπήρχε η τηλεργασία, οι άνθρωποι αυτοί θα έπρεπε να "ταξιδεύουν" καθημερινά για να γνωρίσουν τη νέα πραγματικότητα, πράγμα που θα ήταν αδύνατο.

Αξιολόγηση Ξαναδιαβάστε την παράγραφο πού έχετε γράψει ελέγχοντας τα παρακάτω στοιχεία: Θέμα: Είναι έτσι διατυπωμένο, ώστε να χρειάζεται μόνο μια παράγραφος για την ανάπτυξή του; Είναι αρκετά αναπτυγμένο; Θεματική πρόταση: Περιλαμβάνει το σκοπό σας; Διατυπώνει την κύρια ιδέα τής παραγράφου σας; Μεσαίο τμήμα: Συνδέεται κάθε πρόταση, κάθε λεπτομέρεια που υπάρχει στο τμήμα αυτό, με την κύρια ιδέα; Είναι οι λεπτομέρειες αρκετές; Είναι διαλεγμένες καλά; Είναι σαφής η διάταξή τους και η σχέση τής μίας προς την άλλη; Τοποθετήθηκαν οι πιο σπουδαίες στις εμφατικές θέσεις; Έχουν μεταξύ τους συνοχή; Τέλος: Τελειώνει η παράγραφός σας με μια καλή πρόταση κατακλείδα, πού τονίζει την κύρια ιδέα; Αν ή απάντηση σε κάποια από αυτές τις ερωτήσεις είναι «όχι», κάντε την απαιτούμενη αναθεώρηση.