Introducing a New Product Ονοματεπώνυμα: Μαρία Καλογείτονα Ηλίας Χασακής Σχολείο: 2ο Λύκειο Βούλας Τάξη: Β' Λυκείου Κατευθυνση Καθηγητής: Μιχάλης Κασκαντάμης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σημ.: Οι ώρες διδασκαλίας που αναφέρονται σε κάθε φάση και στάδιο είναι κατά προσέγγιση.
Advertisements

ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην ενσωμάτωση της τεχνολογίας στη τάξη Θέμα: Γνωριμία με την ιστοσελίδα του παιδαγωγικού.
ΛΕΜΕ ΌΧΙ Στο σχολικο εκφοβισμο
Θέμα: Χωροταξική οργάνωση της τάξης στα ολιγοθέσια σχολεία – και ειδικότερα: δημιουργία «κέντρων δραστηριότητας»
Τίτλος υλοποιημένης Θεματικής Ενότητας: Όλα τα παιδιά του Κόσμου Χρειάζονται Δασκάλους.
«Εξαρτήσεις…τις χρειάζομαι;»
Μαθηματικά Ε΄ Δημοτικού Είδη προβλημάτων στην κλασματική μονάδα
ΦΥΣΙΚΗ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Της Ζωρζ Σαρή εκδόσεις : ΠΑΤΑΚΗ
Δημήτρης Λιάπης ΤΑΞΗ Β ο Γυμνάσιο Ηλιούπολης Καθηγητής: Δρ Ιωάννης Καρράς.
Για τη διδασκαλία της Τριγωνομετρίας
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
Θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
Διαχείριση της σχολικής τάξης
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
5. Χαρακτηρισμός των μαθηματικών γνώσεων των μαθητών.
Κεφ.1 Εισαγωγη στην εννοια του Αλγοριθμου και στον Προγραμματισμο
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στη διδασκαλία γνωστικών αντικειμένων Σαΐτης Θανάσης, δάσκαλος.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Διδακτική της Πληροφορικής Παρουσίαση εκπαιδευτικών παιχνιδιών με σκοπό την κατανόηση βασικών αρχών της πληροφορικής Αντωνακάκη Δέσποινα Α.Μ 933 Καντεράκης.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Γυμνάσιο-Λύκειο Γραβιάς «Ο λόγος στους μαθητές»
Διδακτική Πληροφορικής
Διαφοροποιημένη διδασκαλία - ένας ορισμός
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
“ΛΥΣΙΑΣ 2012” 16ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός μέσω Internet.
Πρακτικη Ασκηση προοδος ΘΕΜΑ : κρισιμα συμβαντα
3 η διδασκαλία. Παραγοντοποίση- Χρήση ταυτοτήτων- Επίλυση εξισώσεων Τάξη: Γ’ Γυμνασίου Αριθμός Μαθητών: 28.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Γιώργος Σούλτης.
ΚΡΙΣΙΜΟ ΣΥΜΒΑΝ ΖΑΝΝΕΙΟΣ ΣΧΟΛΗ Γ ΄ΛΥΚΕΙΟΥ ( ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ) ΠΛΥΤΑ ΕΛΕΝΗ 08/03/2013.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Παραδείγματα BP.
ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗΝ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΑΞΗ κ. ΝΑΚΗ ΧΡΗΣΤΟΥ.
ΔΙΑΣΧΟΛΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ «ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ - ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΟ ΕΠΑΛ» 2 Ο ΕΠΑΛ ΣΕΡΡΩΝ – ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΟΥΤΑΡΕΩΣ 2 Ο ΕΠΑΛ ΣΕΡΡΩΝ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Εισηγήτριες:
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Κατηγορία ΙΙΙ Διεξαγωγή Διδασκαλίας και Αξιολόγηση των Μαθητών Αλεξάνδρα Χ. Κουλουμπαρίτση.
Έλεγχος υποθέσεων για αναλογίες. Εάν έχουμε αναλογίες σχετικά με ένα συγκεκριμένο χαρακτηριστικό σε έναν πληθυσμό τότε κάνουμε ελέγχους υποθέσεων για.
ΠΩΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΛΓΕΒΡΑ.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ 3 ΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Ζώη ΠανωραίαΞενιάς Κωνσταντίνος.
Πανεπιστήμια Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική ηλικία Μάθημα: Δραστηριότητες από τον κόσμο.
Τα μουσικά φθογγόσημα (τέταρτα-όγδοα-μισό) Τάξη: Γ’ Δημοτικού Ανδρέας Σκιαδάς.
ΜΑΘΗΜΑ: ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΡΑΦΕΙΟΥ 5 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΚΤΥΠΩΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ν. ΚΑΡΑΤΑΣΙΟΣ.
Παραδοτέο έργο : Προσαρμογή υλικού για τη διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε άτομα με αναπηρίες Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΤΟ ΑΣΧΗΜΟΠΑΠΟ σε νέες περιπέτειες
Συνέντευξη με νήπια.
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΤΗΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΗΞΗΣ
Εξισώσεις στις οποίες ο άγνωστος είναι μειωτέος ή αφαιρετέος
Εργασία των φοιτητών: Κοσμάς Βασίλης Ραράκου Μαρία Αγγελική
ΡΟΖΜΑΡΙ ΤΣΙΝΑ ΣΤ’2 17/9/2015.
Παιδαγωγική Συνεδρία Λυκείου Αγ. Νικολάου 15/11/2010
Β’ γυμνασίου(Γεωμετρία)
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Πρακτική Άσκηση σε Σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
Ο Σωκρατικός διάλογος και η μαιευτική μέθοδος.
ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
(Απαντήσεις σελ βιβλίου)
Περιγραφή Εκπαιδευτικός, ενόψει του Σαββατοκύριακου, έχει μεταβεί στο νησί όπου είναι η μόνιμη κατοικία του. Τη Δευτέρα, τηλεφωνεί στο Διευθυντή και του.
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Διδασκαλία με την μέθοδο project
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΡΙΣΙΜΟΥ ΣΥΜΒΑΝΤΟΣ
Πρωτότυπα προβλήματα Κατσανού Μαρία.
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΡΙΣΙΜΟΥ ΣΥΜΒΑΝΤΟΣ
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Δ. ΠΟΤΑΡΗ ΕΤΟΣ:
Πρακτική Άσκηση: Διδασκαλία σε Σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Διαφοροποιημένη διδασκαλία και εναλλακτική αξιολόγηση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Introducing a New Product Ονοματεπώνυμα: Μαρία Καλογείτονα Ηλίας Χασακής Σχολείο: 2ο Λύκειο Βούλας Τάξη: Β' Λυκείου Κατευθυνση Καθηγητής: Μιχάλης Κασκαντάμης

● Κατα την διδασκαλία παρατηρούνται κρίσιμα συμβάντα που οφείλονται είτε ● - στον Τρόπο διδασκαλίας, είτε ● - στην Υλη

Κρίσιμο Συμβάν ● Ο καθηγητής γράφει στον πίνακα τις εξισώσεις 2 κύκλων και του ζητάει να βρούν την κοινή τους εφαπτομένη. ● Οι μαθητές βρίσκουν την σχετική θέση των δύο κύκλων. ● Δεν ξέρουν πως να συνεχίσουν και ο καθηγητής τους λέει να προσπαθήσουν να βρουν το κοινό σημείο. ● Λύνουν το σύστημα των δυο εξισώσεων. ● Ο καθηγητής προσπαθεί να τους εξηγήσει

● Όσο αφορά τον καθηγητή: ● Η ύλη “τρέχει” ● Οσο αφορά τους μαθητές: ● δεν φαίνονται να πολυενδιαφέρονται ● κάποιες γνώσεις τους ξεπερνούν

Η φύση της ύλης ● Η ύλη έρχεται από το Υπουργείο χωρίς να παίρνονται υπόψη οι εκάστοτε ● - ανάγκες των μαθητών και ● - τα ενδιαφέροντά τους

Πιο ειδικά τα προβλήματα που δημιουργεί η ύλη ● Οι μαθητές δεν επιλέγουν οι ίδιοι την ύλη τους με αποτέλεσμα την έλλειψη ενδιαφέροντος. Αφού τα εργαλεία που παίρνουν από το σχολείο δεν αντανακλούν στις ανάγκες τους ή/και στα ενδιαφέροντά τους ● Νήλ: Το θέμα είναι να φτιάξουμε ένα σχολείο που θα ταιριάζει στους μαθητές παρά να κάνουμε τους μαθητές να ταιριάξουν στο σχολείο

● Δημιουργούνται στους μαθητές ενοχές αφού όταν δεν καταλαβαίνουν πρέπει να λογοδωτούν σε γονείς καθηγητές και κοινωνία ● Επειδή τελικά οι μαθητές δεν βρίσκουν πως τα εργαλεία πο παίρνουν μπορούν ικανοποιήσουν τις ενστιχτώδεις ανάγκες τους είτε λόγω ενοχών δεν είναι ευτιχισμένοι. Καθώς επίσης νοιώθουν ότι δεν είναι έξυπνοι και πέφτει η αυτοπεποίθησή τους.

● Ακόμα και αν το πρόσχημα ότι η ύλη επιλέγεται από το Υπουργείο είναι η πολιτισμική και ατομική πρόοδος δεν επιτυγχάνεται ● Φρόυντ: Η πολιτισμική πρόοδος συνδέεται με την ένταση του ενοχικού αισθήματος και κατα συνέπεια με την απώλεια της ευτυχίας

Τι θα κάναμε εμείς; ● Προχωράμε στην ύλη και προσπερνάμε το σημείο αυτό ● + Θα μπορέσουμε να τελειώσουμε την ύλη και οι μαθητές δεν θα έχουν βασικά κενά ● - Οι μαθητές δεν μπορούν να το αφομοιώσουν και δεν μπορούν να καταλάβουν τι πρέπει να λύσουν ● Μένουμε στο συγκεκριμένο πρόβλημα ● + Οι μαθητές θα το καταλάβουν ● - Μπορεί να πάρει περισσότερο και από ένα μήνα, με αποτέλεσμα να μην τελειώσουν οι μαθητές την ύλη της χρονιάς και να έχουν άλλα κενά την επόμενη χρονιά