2 ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ 3 Σκοπός αυτής της έρευνας ήταν να μετρήσουμε την έκταση του φαινομένου του σχολικού εκφοβισμού στην τάξη ή στο σχολείο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παγκόσμια ημέρα κατά της ενδοσχολικής βίας και του σχολικού εκφοβισμού
Advertisements

Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Κατερίνα-Ηλέκτρα Κ. Δήμητρα Γ. Χριστίνα Γk.
ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΛΕΜΕ ΌΧΙ Στο σχολικο εκφοβισμο
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ Δημοτικό Λεμεσου κ.΄β Εκπαιδευτικη ερευνα
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Λύκειο Αγίου Νικολάου ΕΡΕΥΝΑ Αυτοαξιολόγησης Μαθητή Ευγενία Γαλιούνα Καθηγήτρια Πληροφορικής.
O σχολικός εκφοβισμός Ανοιχτοί Ορίζοντες.
7ο Δημοτικό Σχολείο Τρίπολης
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Εργασία της μαθήτριας Γ’ τάξης
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
Ενδοσχολική Βία Η ενδοσχολική βία είναι μια κατάσταση κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη , απρόκλητη, συστηματική και επιθετική συμπεριφορά που έχει ως.
Γονείς Εκπαιδευτικοί Μηχανισμοί ομάδας
Έχεις ένα τουλάχιστον προφίλ σε κάποιο κοινωνικό δίκτυο;
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
Σχολικός Εκφοβισμός/Bullying
ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ & ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΤΟΥ 4 ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΗΒΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Υπ.Καθηγητής : Καραμουσαλίδης Γ.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ;  Αντικείμενο προσοχής  Εσκεμμένη η απρόκλητη  Κοινωνικό πρόβλημα  Ομαδικό φαινόμενο  Συχνό φαινόμενο.
B΄ Δ ΗΜΟΤΙΚΟ ΑΓΙΟΥ ΔΟΜΕΤΙΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ : ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΟΡΓΑΝΩΘΗΚΑΝ ΜΕ ΘΕΜΑ « ΕΠΙΛΥΣΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ - ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ »
ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ (CYBERBULLYING)
Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλ. bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας,
ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ TMHMA ΣΤ2
Ερευνητική εργασία της Ά Λυκείου Υπεύθυνος καθηγητής: Σουσαμλής Παναγιώτης.
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
Ποιο φόβο αγάπησες πάλι;
ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ TMHMA ΣΤ2
“ Ένας 15χρονος έστειλε μήνυμα μέσω e- mail και γνωστοποιούσε ότι τον κορόιδευαν για μια συμπεριφορά που είχε και που δεν ταίριαζε με το στερεότυπο συμπεριφοράς.
ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ TMHMA ΣΤ2
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
School factors related to bullying: a qualitative study of early adolescent students Σχολικοί παράγοντες που σχετίζονται με τον σχολικό εκφοβισμό: μια.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΛΙΜΑΚΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΔΕΠ / Υ - Ι V ( για γονείς και εκπαιδευτικούς ) Μάθημα : ΔΕΠ / Υ – Εκπαιδευτικές παρεμβάσεις Διδάσκουσα : Ε. Διδασκάλου.
2 Ο Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ 43 φοιτητές και φοιτήτριες του π. τ. δ. ε. – α. π. θ υπό την εποπτεία και επιστημονική καθοδήγηση του καθηγητή κ. Γιώργου.
ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ: RAINBOW TEAM ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ: ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ (BULLYING)
Όταν μιλάμε για σχολικό εκφοβισμό (bullying), εννοούμε το φαινόμενο μεταξύ των μαθητών με τα εξής χαρακτηριστικά: (1) τη στοχευμένη συμπεριφορά (2) την.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
 Υπάρχει πάντα ένας δράστης και ένα θύμα. Ο δράστης είναι αυτός που κάνει bullying και το θύμα είναι το παιδί που το δέχεται.  Ο δράστης μπορεί να.
Λέμε όχι στο σχολικό εκφοβισμό «Επίλυση διαφορών» Αλέξανδρος Θεοφιλόπουλος - Γιώργος Ιωάννου Γυμνάσιο ΩΘΗΣΗ - Α’ Γυμνασίου - τμήμα Α1 - 1 Δεκεμβρίου 2015.
Ενδοσχολική Βία (Bullying). Διαστάσεις του φαινομένου Η ενδοσχολική βία και ο εκφοβισμός μεταξύ των μαθητών έχει αρχίσει να γίνεται αντικείμενο προσοχής,
Επίλυση Διαφορών Φοβάσαι τους ‘’Νταήδες’’, τους ‘’Μάγκες’’ και τους ‘’Δυνατούς’’; Σε χτυπούν, σε κοροϊδεύουν, σε εκβιάζουν; Πες ΌΧΙ! Είμαστε μαζί σου!
Πέτρος Ρούσσος, PhD Επίκ. Καθηγητής, Τμήμα Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ Σχολικό έτος : Τμήμα : Β2 ΜΑΘΗΤΕΣ: Κακαργιάς Βαγγέλης Θηραίος Γιάννης Γιαννακόδημος Ηλίας.
ΤΟ ΜΠΟΥΛΙΝΚ ΣΤΑΜΑΤΕΙ ΕΔΩ
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
Μαρία Μπατσίλη Εκπαιδευτικός, Μ.Α Ιστορίας
6 Μαρτίου 2016 Παγκόσμια ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού!
Ερευνητική εργασία Θέμα: Σχολική βία Κατάλογος μαθητών:
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
Έρευνα για το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Σύνολο μαθητών: 63 Άκυρα: 02 Έγκυρα: 61.
1ο Γενικό Λύκειο Θεσσαλονίκης Ομάδα εθελοντισμού
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Ο Σύλλογος Διδασκόντων και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 42ου Δημοτικού Σχολείου και των 27ου και 71ου Νηπιαγωγείων Πάτρας, σας προσκαλούν.
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
«Το κάπνισμα στην καθημερινή ζωή των μαθητών
Είμαστε το ίδιο. Να το θυμάσαι. Μην το ξεχνάς.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
Ερευνα για την σχολικη βια
10ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Σύγχρονης Διαδικτυακής Κοινωνίας
Παρακαλούμε μην κάνετε ΚΛΙΚ, εκτός αν σας ζητηθεί.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

2

ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ 3 Σκοπός αυτής της έρευνας ήταν να μετρήσουμε την έκταση του φαινομένου του σχολικού εκφοβισμού στην τάξη ή στο σχολείο. Συμμετείχαν 94 μαθήτριες και μαθητές του Γυμνασίου Σαγεΐκων Αχαΐας και του 1 ου Εσπερινού Γυμνασίου Πατρών.

Στοιχεία της έρευνας 4 Το ερωτηματολόγιο που χρησιμοποιήθηκε βασίστηκε στο πρωτότυπο Questionnaire for primary/older puplis (Elliott, M. (2011). The Essential Guide to tackling Bullying. p.197 – 199)). Είναι εύχρηστο, σύντομο και κατάλληλο για μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου.

5 Μεταφράστηκε από τους εκπαιδευόμενους Κοζιώρη Βαρβάρα, Χρηστακούδη Χρήστο και τροποποιήθηκε – συμπληρώθηκε από την εκπαιδεύτρια Σωτηροπούλου Ιφιγένεια και τους εκπαιδευόμενους Μανωλόπουλο Παναγιώτη, Τέγα Χρήστο, Τελιτζίδη Σταύρο, οι οποίοι πραγματοποίησαν την έρευνα.

6 Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στις 18/12/2015 και στις 11/01/2016 στα Εργαστήρια Πληροφορικής των σχολείων. Οι ερωτήσεις καταχωρίστηκαν στην εφαρμογή Google Forms, όπου και απαντήθηκαν. Εδώ παρουσιάζεται μέρος των απαντήσεων του ερωτηματολογίου, απ΄ όπου μπορούν να εξαχθούν τα πρώτα συμπεράσματα.

7

Μαθητές και μαθήτριες που βίωσαν τον εκφοβισμό 8

9

10

Μαθητές και μαθήτριες που βίωσαν τον εκφοβισμό βίωσαν 11

Μαθητές και μαθήτριες που βίωσαν τον εκφοβισμό 12

Μαθητές και μαθήτριες που βίωσαν τον εκφοβισμό 13

Μαθητές και μαθήτριες που βίωσαν τον εκφοβισμό 14

Μαθητές και μαθήτριες που βίωσαν τον εκφοβισμό 15

Μαθητές και μαθήτριες που βίωσαν τον εκφοβισμό βίωσαν 16

Μαθητές και μαθήτριες που βίωσαν τον εκφοβισμό 17

Μαθητές και μαθήτριες που βίωσαν τον εκφοβισμό βίωσαν 18

Μαθητές και μαθήτριες που βίωσαν τον εκφοβισμό 19

Μαθητές και μαθήτριες που βίωσαν τον εκφοβισμό 20

Μαθητές και μαθήτριες που δε βίωσαν τον εκφοβισμό δε βίωσαν 21

Μαθητές και μαθήτριες που δε βίωσαν τον εκφοβισμό 22

Μαθητές και μαθήτριες που δε βίωσαν τον εκφοβισμό δε βίωσαν 23

Μαθητές και μαθήτριες που δε βίωσαν τον εκφοβισμό 24

Μαθητές και μαθήτριες που δε βίωσαν τον εκφοβισμό 25

Μαθητές και μαθήτριες που δε βίωσαν τον εκφοβισμό 26

Μαθητές και μαθήτριες που δε βίωσαν τον εκφοβισμό δε βίωσαν 27

Μαθητές και μαθήτριες που δε βίωσαν τον εκφοβισμό 28

Μαθητές και μαθήτριες που δε βίωσαν τον εκφοβισμό 29

Τι νομίζεις ότι πρέπει να γίνει γενικά για το πρόβλημα του σχολικού εκφοβισμού στο σχολείο ή στην τάξη σου;  Να ενημερώνονται οι καθηγητές και οι γονείς και να αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες.  Να θεσπιστούν αυστηροί κανόνες.  Να υπάρχει ψυχολόγος στα σχολεία.  Να γίνονται συχνές συζητήσεις μεταξύ μαθητών και καθηγητών.  Οι γονείς να αγαπούν τα παιδιά τους και να ασχολούνται με τα προβλήματά τους. 30

 Να συζητήσω με τους καθηγητές και να ζητήσω τη βοήθειά τους.  Να συζητήσω με το θύτη.  Να συζητήσω με το θύμα. 31 Τι θα μπορούσες εσύ να κάνεις για να περιορίσεις το πρόβλημα του σχολικού εκφοβισμού στο σχολείο ή στην τάξη σου;