ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΚΟΜ 102 ΕΒΔΟΜΑΔΑ 5.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
LES MAISONS DE LA MODE ΟΙΚΟΙ ΜΟΔΑΣ ΟΙ
Advertisements

της τέχνης, των γραμμάτων
Ράλλειο Λύκειο Πειραιά
H Κοινωνιολογία τησ μόδασ
ΜΑΘ-3122/106 Γλώσσα προγραμματισμού Ξενοφών Ζαμπούλης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Ταξινόμηση και Αναζήτηση.
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ.
Την παράσταση αυτή δημιούργησα με φωτογραφίες που μού ‘στειλε ο Μιχάλης Σκούλουκος με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Χαμπής Κιατίπης
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΚΑΙ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ ΤΕΧΗΣ
Inappropriate Dress Code At school ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
CSS – Cascading Style Sheets (Φύλλα επάλληλων στυλ) Κανόνες που καθορίζουν τη μορφή και τη διάταξη των στοιχείων των σελίδων (X)HTML Σκοπός είναι ο διαχωρισμός.
ΘΕΜΑ : "Γεωμετρικές Δημιουργίες" Γεωμετρία και Μόδα
Μια εργασία από την Δεμέστιχα Μαρία και την Φαίδρα Δημοπούλου
CSS – Cascading Style Sheets (μορφοποίηση πινάκων)
“Η μόδα στη ζωή μας” Η μόδα είναι ένα πολυσύνθετο φαινόμενο που καθρεπτίζει τις εξελίξεις μιας κοινωνίας σε μια ιστορική περίοδο. Ο ρόλος της είναι να.
Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ
ΠΡΟΤΑΣΗ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΛΙΒΑΔΕΙΑ Msc Tsaroucha Eleni
Δώρα Μέντη «Με λογισμό και μ’ όνειρο». Εφαρμοσμένες ιδέες και δράσεις δημιουργικής γραφής.
Λαούτο και Ούτι Ελένη Πατσαλίδου. Η χρήση του είναι πολύ διαδεδομένη στην Κρήτη,όπου συνοδεύει κυρίως την λύρα,καθώς και στην Κύπρο, όπου συνοδεύει συνήθως.
ΝΕΟΛΑΙΑ ΤΟΥ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Λέσχη Φιλαναγνωσίας (Πεζογραφία – Ποίηση)
ΠΡΟΓΕΥΜΑΤΑ 2 Ευριπίδης Σάββα 1. ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ: Απαριθμεί τις παρασκευές που περιλαμβάνουν τα διάφορα είδη προγευμάτων. Κατονομάζει.
Project - Βιωματικής Δράσης ‘Το σχολείο που μας αξίζει’ Σχολική και Κοινωνική Ζωή Τμήμα Α4 2 ο Γυμνάσιο Άνω Λιοσίων.
Ατομική Ψυχολογία (Alfred Adler) Bασικές προτάσεις Πίσω από κάθε ανθρώπινη ενέργεια υπάρχει μια προσπάθεια να προχωρήσει ο άνθρωπος από μια μειονεκτική.
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΣΕ ΚΡΙΣΙΜΟ ΣΤΑΥΡΟΔΡΟΜΙ ΟΜΙΛΗΤΗΣ ΚΑΡΑΔΗΜΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ Δ/ΝΤΗΣ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΕΛΑΙΟΥΡΓΙΚΟΥ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΥ ΣΤΥΛΙΔΑΣ 1ο Αγροτικό Συνέδριο Ναυτεμπορικής.
Διαχείριση Ενέργειας και Περιβαλλοντική Πολιτική Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών.
Ενδυμασία-Ταξίδι στο χρόνο Κουλούμπαρδου Ελένη Παπακωνσταντίνου Βασιλική Στραβοσκούφης Αθανάσιος-Ανάργυρος Τιλιγαδά Βερόνικα-Αναστασία.
Αναμφίβολα η διαφήμιση έχει εισβάλλει στη ζωή μας δυναμικά. Καθημερινά βομβαρδιζόμαστε με διαφημιστικά μηνύματα από τα ΜΜΕ, το ραδιόφωνο, τις αφίσες, το.
 Ορισμός περιβάλλοντος, ατμόσφαιρας, υδρόσφαιρας, λιθόσφαιρας  Ορισμός της μόλυνσης του περιβάλλοντος  Τύποι μόλυνσης  Μόλυνση του αέρα  Μόλυνση.
Η Αξιολόγηση του μαθητή (portfolio) Σεμινάριο Νηπιαγωγών 2009 Μουσιάδου Νικολέτα Σχ. Σύμβουλος Νηπιαγωγών.
Δίκαιο Ανταγωνισμού και Άρθρο 101 ΣΛΕΕ ( άρθρο 1 ν.3959/2011) Ιωάννης Κόκκορης Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Λονδίνου – Queen Mary Δημήτρης Λουκάς Αντιπρόεδρος.
Το ποδήλατο ως πηγή έμπνευσης Συντελεστές: Αγγελίνα Παναγοπούλου, Κυριακή Ακρίβου, Μαριάννα Τσιγαρίδα, Ασπασία Ζωγράφου, Βαγγέλης Βάζος, Νικόλας Δούκας,
Ο σκοπός της παρουσίασης
Η Αμερικανική Επανάσταση 1ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας
Συλλογή στοιχείων: Φεβρουαρίου
Οι θέσεις του Συνδυασμού “ΕΛΠΙΔΑ” επί του Απολογισμού της Περιφερειακής Αρχής για το έτος 2016 ΓΡΕΒΕΝΑ
Ομάδα: Τέχνη & Πολιτισμός
Τυπογραφία - Typography
Πρώτος προγόμφιος κάτω γνάθου 1/2
Εργασία στο μάθημα της γεωγραφίας Με θέμα: Κάτοικοι της Βόρειας Αμερικής ΕΛΕΝΗ ΠΛΙΑΚΟΥ Α4.
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων
Μπότσια Boccia.
ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΠΑΡΑΛΥΣΗ Κ. Ασωνίτου.
Έλενα Φελούκα, Eλένη Ανδρέου, Κωνσταντής Πεθαίνος
Χιροσίμα και Ναγκασάκι
Βάσεις Δεδομένων Ι 7η διάλεξη
Η ΑΤΟΜΙΚΗ ΒΟΜΒΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ Β’ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ
Το τρίγωνο των βερμούδων
Το πολιτιστικό γίγνεσθαι της Ισπανίας
Δομή και Αξιολόγηση της Ερευνητικής Εργασίας
Ηφαιστειότητα και Θερμοπίδακες της Ισλανδίας
HTML - CSS Δίνεται παρακάτω ο κώδικας HTML μιας ιστοσελίδας
Ο ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΜΑΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ
Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΟΙΗΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
5ο Λύκειο Περιστερίου Σχολ.Έτος Project 5
ROSA PARKS Η Ρόζα Παρκς (Rosa Louise McCauley Parks, 4 Φεβρουαρίου Οκτωβρίου 2005) ήταν μια έγχρωμη μοδίστρα, που έμελλε να μείνει στην ιστορία.
Αναστασία Παπαδοπούλου
ΔομΗ Και ΛειτουργεΙαΣ ΚεντρικΗΣ ΤρΑπεζαΣ ΚΥπρου
Άλλα είδη παραπομπής και βιβλιογραφίας.
ΣΤΙΓΜΑ ΨΥΧΙΚΗ ΝΟΣΟΣ ΚΑΙ Η ΡΙΖΑ ΤΟΥ ΑΕΤΟΥ
Ο μεταβολισμός του γλυκογόνου στα ζώα
Ο φεμινισμός της «Εφημερίδος των Κυριών»
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2018 Έκπτωση 50% 4 display 20% έκπτωση
Παραπτωματικοτητα: προληψη & αντιμετωπιση
Τίτλος Μαθήματος Ενότητα 1: Γενικά περί λογικού προγραμματισμού
Καταστήματα οπτικών στην Αθήνα & online shop
Τα άστρα και οι μύθοι τους
Δρ. Πήλιος Σταύρου Κλινικός Ψυχολόγος
Δρ. Πήλιος Σταύρου Κλινικός Ψυχολόγος
Η τηλεόραση και η εξέλιξή της…
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΚΟΜ 102 ΕΒΔΟΜΑΔΑ 5

Μετά τον πρώτο παγκόσμιο πόλεμο η τον μεγάλο πόλεμο όπως τον αποκαλούσαν τότε μη γνωρίζοντας το μέλλον, οι κοινωνικές και οι οικονομικές εξελίξεις άλλαξαν τελείως τον ρόλο των γυναικών και έκαναν την εμφάνιση τους επαναστατικές καινοτομίες στην γυναικεία ενδυμασία αλλά και γενικότερα στην τέχνη και την αισθητική. Αυτό που έρχεται στο μυαλό των περισσοτέρων όταν αναφερόμαστε στην δεκαετία του ’20 είναι το “garçonne” style.Οι γυναίκες αρχίζουν να γίνονται ανεξάρτητες. H επανάσταση στη μόδα είχε εξισώσει τις απλές γυναίκες με τις κοσμικές κυρίες. Το πιο δημοφιλές hairstyle το 1920 για τα κορίτσια ήταν το κούρεμα καρέ (Bob). Είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι οι γυναίκες τη δεκαετία του 1910 και '20, κατέκλυαν τα κομμωτήρια να κόψουν τα μακριά τους μαλλιά.

Υπήρχαν πολλοί διαφορετικοί τύποι του καρέ, όπου τα δουλευουμε ακόμα και σήμερα. Υπάρχει το γαλλικό καρέ (French bob), το ευθεία καρέ (straight bob), shingle bob (γνωστό ως το αγορίστικο καρέ). Αυτό ήταν το διάσημο κούρεμα χτένισμα της δεκαετίας του 1920 διαδόθηκε από την Louise Brooks. Καθοριστικά χαρακτηριστικά του είναι η δυσκολία του στης Γωνίες στις "φαβορίτες" προς τα εμπρός και το στόμα.

Είναι η περίοδος των αποκαλούμενων φλάπερ κοριτσιών (flappergirls) που ζουν έντονα και προκλητικά. H εποχή του Τσάρλεστον που παρουσιάστηκε η μόδα των φτερών με τα έντονα χρώματα. Ένα μοντέρνο flapper είχε κοντά λεία μαλλιά, στήθος επίπεδο, φορούσε έντονο μακιγιάζ, κάπνιζε με μια μακρά πίπα,είχε εκτεθειμένα τα άκρα και ενσάρκωνε το πνεύμα της απερισκεψίας χορεύοντας τις νύχτες στην εποχή της τζαζ μουσικής.

Το στενό αγορίστικο στυλ επικράτησε και γυναικείες καμπύλες εξαλείφθηκαν. Η γραμμή των ρούχων έγινε πιο απλή. Το κοντό μαλλί, είχε αφέλειες,άλλες φορές ίσιο και άλλες κυματιστό. Οι γυναίκες καπνίζουν, αποκτούν σεξουαλική ελευθερία και πλέον μπορούν να ψηφίσουν. Διαβάζουν περιοδικά όπως Vogue, The Queen, Gazette και Harper’s. Ο κορσές καταργείται δίνοντας ακόμα περισσότερη ελευθερία και τα ρούχα αποκτούν φαρδιές γραμμές, ενώ για πρώτη φορά τα πόδια αποκαλύπτονται. COCO CHANEL Από απλή σχεδιάστρια καπέλων γίνεται ιέρεια του στιλ και απογειώνει τη γυναικεία κομψότητα. Η καμέλια -το αγαπημένο της λουλούδι- και οι λατρεμένες της πέρλες αποτελούν πια σύμβολα της μόδας. Η Chanel δημιουργεί το ταγιέρ αλλά και το γνωστό «little black dress»: ένα απλό μικρό φόρεμα που το φάρδος του φτάνει μέχρι το γόνατο με στρογγυλή λαιμόκοψη και μακριά μανίκια χωρίς μανσέτες. Η αίσθηση ελευθερίας και η πρακτικότητα που αποπνέουν τα ρούχα της την κάνουν αγαπητή στις γυναίκες της δεκαετίας, αλλά την καθιερώνουν επίσης ως μια από τις σχεδιάστριες που σφράγισαν τον κόσμο της μόδας.

Τα καπέλα εφαρμόζουν τέλεια στο κεφάλι, κατεβαίνουν μέχρι το ύψος των φρυδιών, αναδεικνύοντας τα κοντά κουρέματα. Μέχρι την δεκαετία του 1920 η υψηλή μόδα απευθυνόταν μόνο στις πλουσιότερες γυναίκες της κοινωνίας. Επειδή όμως το flapper’s dress είχε πολύ πιο απλή κατασκευή από τα -μέχρι τότε- περίπλοκα φορέματα, οι γυναίκες που έραβαν στο σπίτι μπορούσαν πιο εύκολα και πιο γρήγορα να αναπαραγάγουν την σύγχρονη μόδα. Η καταγραφή φωτογραφιών στην ιστορία της μόδας δείχνει ότι και οι απλές γυναίκες πια μπορούσαν να φορέσουν ενδιαφέροντα ρούχα με πιο απλοποιημένη γραμμή.

H δεκαετία του 1930 καταργεί ορισμένες επαναστάσεις που σημάδεψαν τη Μόδα την προηγούμενη δεκαετία, δίνοντας παράλληλα μία νέα ώθηση σε άλλα ρεύματα. Όπως όλοι γνωρίζουμε η μόδα δεν εκφράζει μόνο την ανάγκη ανανέωσης της εξωτερικής εμφάνισης ανά εποχή. Επηρεάζεται άμεσα και από τις κοινωνικοπολιτικές συνθήκες που επικρατούν. Έτσι, η οικονομική κρίση του 1929 είναι φυσικό να επηρεάσει και τη μόδα.

Η γυναίκα, μέσα σ’αυτά τα πλαίσια, παίρνει τον κλασσικό της ρόλο. Να είναι νοικοκυρά, να ανατρέφει τα παιδιά της, να προσφέρει ένα ευχάριστο θέαμα στις κοσμικές της εμφανίσεις «αγορίστικο» στυλ του 1920 παραχωρεί τη θέση του σε μία παραδοσιακή θηλυκότητα. Η σιλουέτα είναι ψηλόλιγνη με τονισμένη μέση και έντονους ώμους χυτές γραμμές επικρατούν, κυριαρχεί το ξανθό πλατινέ και τα κυματιστά μαλλιά. Η μόδα συναντά τον κινηματογράφο και το Χόλυγουντ δημιουργεί σύμβολα κομψότητας, καθώς οι γυναίκες θέλουν να είναι διαρκώς λαμπερές, όπως οι αγαπημένες τους πρωταγωνίστριες. Η σιλουέτα είναι λεπτή και ψιλή με τονισμένη μέση και έντονους ώμους. Τα απαστράπτοντα αυτά είδωλα, επηρέαζαν όσο κανένας άλλος, το στυλ των ρούχων, του μακιγιάζ, των χτενισμάτων και γενικότερα της όλης εμφάνισης των γυναικών. Ξανθό πλατινέ, πολύ κοντές αφέλειες και κυματιστά μαλλιά.