Επίσκεψη στο Βιοάρωμα. Στις 7 Φεβρουαρίου 2012, η ομάδα μας επισκέφτηκε το Βιοάρωμα. H Βιοάρωμα αποτελεί μια μονάδα γύρω από τον χώρο των βοτάνων, με.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
11η Επιτροπή Παρακολούθησης LEADER + 9η Σύνοδος Δικτύου LEADER +
Advertisements

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΊΔΡΥΜΑ ΚΡΗΤΗΣ Δομή Απασχόλησης και Σταδιοδρομίας Δ.Α.ΣΤΑ. ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ.
Περιφερειακό Γυμνάσιο και Λύκειο Λευκάρων
Διαβίωση στη Φύση – Μικροί Κατασκηνωτές
Μια παρουσίαση από την …
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟ ΚΑΣΤΡΟ ΛΕΜΕΣΟΥ
6ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ ‘’ΠΙΝΟΚΙΟ’’
Αρωματικά φυτά και βότανα
Το μάθημα της Αστρονομίας και Μάτια στο Ηλιακό Σύστημα
Η ΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΖΕΣΤΗΣ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ.
ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΜΑΡΙΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ
«ΕΘΙΜΑ kai παραδοσεις του τοπου μου»
1ο Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑ : Η αυλή μας χώρος μόρφωσης, παιχνιδιού, δημιουργίας.
Μαθαίνω να προχωρώ … και συναντώ το Πανεπιστήμιο της πόλης μου 1 ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Σχολικό έτος: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ.
Σειληνή η Κύθνια Silene cythnia σπάνιο είδος ενδημικό των Κυκλάδων.
Διαβίωση στη Φύση – Μικροί Κατασκηνωτές Περιβαλλοντική Ομάδα Δημοτικού Σχολείου Νέας Χηλής Στ1 τάξη Υπεύθυνη προγράμματος: Ελένη Δελίδου Υπεύθυνη τμήματος:
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
ΤΙ ΚΡΥΒΟΥΝ ΟΙ ΘΑΛΑΣΣΕΣ ΜΑΣ.
άτομα και μόρια Άτομα και μόρια
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ. ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Ν.ΓΥΝΑΙΚΟΚΑΣΤΡΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΑΥΡΟΔΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΑΥΡΟΔΗΣ ΣΟΦΙΑ ΠΑΝΤΕΛΙΑΔΟΥ ΣΟΦΙΑ ΠΑΝΤΕΛΙΑΔΟΥ.
Χημεία και καθημερινή ζωή Ομάδα Εργασίας
Το σύνολο των φυτών μιας συγκεκριμένης περιοχής
ΚΡΗΤΗ ΟΝΟΜΑΤΑ ΟΜΑΔΑΣ Μαρία Κρόκου Σοφία Κότσαρη Δήμητρα Γιαγκίνη.
«ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΠΟΙΗΣΗ ΒΟΤΑΝΩΝ»
ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΗΡΕΜΙΣΤΙΚΗ ΜΑΛΑΞΗ
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Είστε έτοιμοι να πάμε μια εκδρομή;
ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η ελιά στον τόπο μας»
Φιλοτελισμός, ένα πρόγραμμα πολιτιστικών θεμάτων που δουλέψαμε στο 14ο Νηπιαγωγείο Δράμας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους ΟΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ Γεωργιαδου.
Από την αρχαιότητα, τα βότανα εκτιμήθηκαν για τις αναλγητικές και θεραπευτικές τους ıκανότη- τες. Όλα τα αρχαία μυστικά του κόσμου των βοτάνων (διάκριση,
ΛΥΚΕΙΟ ΖΕΦΥΡΙΟΥ ΠΕΡΙΒΑΝΤΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2012/2013
ΘΗΣΑΥΡΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΜΑΣ
ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
«Περιβάλλον- βότανα : Προστατεύω αυτό που με προστατεύει» είναι το θέμα του προγράμματος με το οποίο ασχολήθηκε η Β΄ τάξη με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
<< Το σποράκι πηγή ζωής >>
Το δένδρο της ελιάς. Η σχέση του με τα φάρμακα και τα καλλυντικά
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Αρωματικά φυτά Θεραπευτικά βότανα.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Αρχές οργάνωσης εκπαιδευτικού προγράμματος.
Όταν το λάδι συνάντησε τα βότανα! Μία καινοτόμος δράση συνεργασίας των περιβαλλοντικών ομάδων: 1 ου Γυμνασίου Πύργου με τίτλο :«Βότανα και αρωματικά φυτά.
KΛΕΟΠΑΤΡΑ ΚΤΕΝΑ LECTURE:2 KΛΕΟΠΑΤΡΑ ΚΤΕΝΑ LECTURE:2.
ΕΝΖΥΜΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΟΞΥΓΑΛΑΚΤΙΚΗΣ ΖΥΜΩΣΗΣ Εργαστήριο Χημείας & Τεχνολογίας Τροφίμων - Άσκηση 8η.
 Τα Αρωματικά Φυτά αποτελούν μια σπουδαία παράδοση για την Κρήτη.  Βοτανολογικές μελέτες αποκαλύπτουν ότι το νησί έχει από τα πιο ενδιαφέροντα οικοσυστήματα.
Τα μουσεία της Θεσσαλονίκης
Πληροφορική και νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση
Στόχος Υπουργείου Παιδείας για τον Πολιτισμό
Γραπτή εργασία και παρουσίαση
Γνώρισε και ανταποκρίσου στις ανάγκες των μαθητών
Το Νέο Αρχαιολογικό Μουσείο Πάτρας
ΜΝΗΜΕΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΞΕΝΑΓΟΥ
Χρήση της πλατφόρμας moodle για συντονισμό περιβαλλοντικών προγραμμάτων 43ο ΓΕΛ Αθηνών
«Διασχίζοντας το δρόμο που χάραξε ο Άραχθος»
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
ΠΛΑΚΑ.
Ένα Σαββατοκύριακο στην Καστοριά!!!
Η ΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΖΕΣΤΗΣ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ Μερικοί απόφοιτοι, με καλές δουλειές πλέον, συζητούσαν για τις ζωές τους σε μία «γιορτή σχολικής επανένωσης». Αποφάσισαν.
ΒΟΤΑΝΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.  Από την αρχαιότητα οι άνθρωποι γνώριζαν τη βότανα στη λαϊκή θεραπευτική δράση των φυτών. Διάφορες ουσίες των φυτών χρησιμοποιούνται.
Η ΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΖΕΣΤΗΣ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ
ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΓΗΣ
Αγα-Πάμε Αρχαιολογικό Μουσείο Μεγάρων;
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Νηπιαγωγείο Καλλιθέας
Νηπιαγωγείο Λουσικών
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επίσκεψη στο Βιοάρωμα

Στις 7 Φεβρουαρίου 2012, η ομάδα μας επισκέφτηκε το Βιοάρωμα. H Βιοάρωμα αποτελεί μια μονάδα γύρω από τον χώρο των βοτάνων, με δικές της βιολογικές καλλιέργειες, αποστακτήριο για την παραγωγή-απόσταξη αιθέριων ελαίων, καθώς και με επισκέψιμο μουσείο και κήπο με βότανα στον Άγιο Νικόλαο Κρήτης. Μερικοί από τους τομείς που επικεντρώνεται είναι: φυτικά καλλυντικά, αιθέρια έλαια και κρητικά βότανα.

Η Βιοάρωμα, προχώρησε μετά από μακροχρόνιες μελέτες των αρχαιολογικών στοιχείων των μινωικών αρωματοποιών αλλά και παλιών συνταγών των γιαγιάδων του νησιού μας, στην παρασκευή για πρώτη φορά 100% φυτικών χειροποίητων καλλυντικών με πρώτες ύλες από τον φυσικό πλούτο της Κρήτης όπως μελισσοκέρι, ελαιόλαδο, δίκταμο, αλάδανο κ.α.. Η διαδικασία παρασκευής τους πραγματοποιείται με τον πατροπαράδοτο τρόπο σε συνδυασμό με τις νέες τεχνολογίες για έλεγχο της ποιότητας και ασφάλεια, χωρίς καθόλου χρήση χημικών και συντηρητικών.

Στους χώρους της εταιρίας φιλοξενηθήκαμε από τον ιδιοκτήτη κύριο Μανούσο Πεδιαδίτη, ο οποίος μας ενημέρωσε σχετικά με τα βότανα, τις θεραπευτικές τους χρήσεις, τις δραστηριότητες της μονάδας κ.λπ. Στη συνέχεια ακολούθησε ξενάγηση των μαθητών στις εγκαταστάσεις βιομηχανικής απόσταξης της μονάδας και ενημέρωση σχετικά με τα αιθέρια έλαια, τις χρήσεις τους κ.λπ., ξενάγηση στο βοτανικό κήπο όπου οι μαθητές μπόρεσαν να δουν περίπου 30 είδη κρητικών βοτάνων, να γνωρίσουν τις θεραπευτικές τους ιδιότητες

Ακολούθησε ξενάγηση στο χώρο του μουσείου των βοτάνων όπου τα παιδιά μπόρεσαν να δουν φωτογραφίες από ενδημικά λουλούδια και ορχιδέες της Κρήτης, και να συμμετέχουν σε ένα παιχνίδι όσφρησης όπου οι ομάδες των μαθητών εξοικειώθηκαν με τις διάφορες μυρωδιές και τις αναγνωρίζουν (αιθέρια έλαια).

Στη συνεχεία η ομάδα παρακολούθησε μέσω μιας παρουσίασης την διαδικασία απόσταξης αιθέριων ελαιών, και αφού παρακολούθησαν την κατασκευή αρώματος με χρήση αιθέριων ελαίων, κεράστηκαν με αφέψημα τοπικών βοτάνων,

Αφήνοντας το μουσείο, τα παιδιά κράτησαν μέσα τους την αίσθηση της δύναμης της φύσης, που για άλλη μια φορά είδαν σαν σύμμαχο στην ζωή τους. Ευχαριστούμε πολύ και συγχαίρουμε τον κύριο Πεδιαδίτη για την πραγματικά σημαντική του προσπάθεια.