ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ-ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ Κίνηση,επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
Advertisements

ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Ειδικά θέματα διδακτικής των Οικονομικών Συνέχεια… Μεθοδολογικές προσεγγίσεις 4 η διάλεξη.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
Τεχνικές για την ανάλυση της κίνησης και την αξιολόγηση της μάθησης
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΠΑΠΑΡΓΥΡΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΡΟΣ MSc ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ11 ΠΕΛΛΑΣ - ΠΙΕΡΙΑΣ.
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
 Εισαγωγή  Χωροταξική κατανομή  Προσωπικό  Μαθησιακές μέθοδοι  Επίλογος.
Ορισμός της Αναπτυξιακής Δυσαριθμησίας
2.2 Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ.
Σχέδιο μαθήματος “Γιάννη μου το μαντήλι σου» (Παραδοσιακό Ηπείρου) Τσερπέ Γεωργία Μαρία Δρ. ιστ. Μουσικολόγος Σχ. Σύμβουλος μουσικών ΠΕ16 Κεντρικής.
Οργανικός και Λειτουργικός Σχεδιασμός Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Συγκεντρωθείτε, Ρεε!!! Πέρκος, Ι., Στέφανος, PhD.
KM Διάλεξη 4 Η συνεισφορά των αισθήσεων στην καλύτερη απόδοση Eλιζάνα Πολλάτου επικ.καθ. Τ.Ε.Φ.Α.Α Π.Θ.
Μέθοδοι και στυλ διδασκαλίας
Αποτελεσματικές πρακτικές επικοινωνίας & συμπεριφοράς
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
Ο Μικρός Γιάννης (10 ετών) θα πρέπει να παρουσιάσει στη γιορτή του σχολείου του ένα παραδοσιακό χορό από την ιδιαίτερη πατρίδα του, στη γιορτή του σχολείου,
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ:ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ- ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ “ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ” Κίνηση, επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές.
 Ο 16χρονος Λευτέρης κολυμπά από μικρός και είναι σήμερα από τους καλύτερους κολυμβητές της ομάδας του. Στους τελευταίους αγώνες που συμμετείχε (πρόσθιο.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ‘AΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ’ ΚΙΝΗΣΗ, ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ.
Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω και κάτω.
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ  Τα τελευταία χρόνια οι Ελληνικοί Παραδοσιακοί Χοροί είναι θεματική ενότητα της Φυσικής Αγωγής σε όλες τις τάξεις του δημοτικού σχολείου.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ METAΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Επιβλέπουσα καθηγήτρια Μιχαλοπούλου Μαρία.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 7: Προετοιμασία της μαθησιακής εμπειρίας Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
Κίνηση Επεξεργασία και Μαθησιακές προσαρμογές Σχεδιασμός προγράμματος εξάσκησης Περίπτωση φυσιοθεραπείας.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ > Μάθημα : Κίνηση – Επεξεργασία και Μαθησιακές Προσαρμογές Παρουσίαση περιστατικού: Δημιουργία θεραπευτικού.
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 3: Ικανότητα προσοχής και μνήμη
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 804 «ΚΙΝΗΣΗ,
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Κίνηση επεξεργασία και Μαθησιακές Προσαρμογές ΟΝΟΜΑ: Ευαγγελία Γιαδανού.
Σενάριο Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω.
Ανοιχτές δεξιότητες Δεξιότητες που πραγματοποιούνται σε ένα μεταβαλλόμενο και απρόβλεπτο περιβάλλον και απαιτεί από τους εκτελεστές να προσαρμόσουν τις.
ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΧΟΡΟΥ Επιλογή μεθόδου διδασκαλίας Μάιος 16/2015.
ΜΠΑΤΖΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Α.Μ Φοιτήτρια ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής στο Μ.Π.Σ. «Άσκηση και Ποιότητα Ζωής» Κατεύθυνση ː «Πρόληψη- Παρέμβαση- Αποκατάσταση» Μάθημα ː.
Σχεδιασμός προγράμματος εξάσκησης
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην «Άσκηση και Ποιότητας Ζωής»
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ « ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ» ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Β:
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Δ ΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ – 2 η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ «ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ» ΜΑΡΙΑ.
ΚΙΝΗΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ Ο ΑΘΛΗΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΘΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Πλουμίδου Βρεττούλα Πλουμίδου Βρεττούλα Α.Ε.Μ.: 806 Α.Ε.Μ.: 806 Ακαδημαϊκό Έτος ΚΙΝΗΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ.
Ονοματεπώνυμο: Καρακόλια Αναστασία ΑΕΜ: 912/2012 Κομοτηνή 2013
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα ‘’Άσκηση και Ποιότητα Ζωής’’. Ατομική Εργασία στο.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Διδακτική-Μεθοδολογία της Κολύμβησης
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ, Ph.D.
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Δομημένη Εκπαίδευση Βασικές Αρχές
Διδασκαλία με την μέθοδο project
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΧΟΡΟΥ Επιλογή μεθόδου διδασκαλίας
N148 Εργαστήριο Αξιολόγησης Αθλητικής Απόδοσης
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ΄ Γυμνασίου Α΄ Τρίμηνο
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
Οργανικός και Λειτουργικός Σχεδιασμός Εκπαιδευτικού Λογισμικού
To Teach Curricular Subjects
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ-ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ Κίνηση,επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΧΟΡΩΝ «τσιγκαρέ» Σαραφούδη Ουρανία 2015

Τι γνωρίζω;  δεξιότητα - χορός « τσιγκαρέ ή Σαμ - σαμ σαμαρίνα ή χτυπώ την πόρτα » ( Βαμβακόφυτο Σερρών ) ( Μ. Μ.4/8)  εκμάθηση δεξιότητας σε διάστημα 3 μηνών  παρουσίαση της δεξιότητας σε κοινό  επίπεδο μάθησης του ασκούμενου - αρχάριος με μικρή εμπειρία

Μεθοδολογία –σχεδιασμός Χαρακτηριστικά ασκούμενου  10 ετών  μικρή χορευτική εμπειρία - αρχάριος  γνωρίζει την διαδικασία εκμάθησης χορών και τους βασικούς κανόνες παρουσίασης  κίνητρο ( χορός που γνώριζε και αγαπούσε ιδιαίτερα ο αγαπημένος του παππούς – να δείξει την ικανότητά του στο χορό μπροστά σε δασκάλους και συμμαθητές - παρουσίαση στη γιορτή )  Επίπεδο διέγερσης - μέτριο  Στάδιο μάθησης - κινητικό

Μεθοδολογία –σχεδιασμός Δεξιότητα  παραδοσιακός χορός Βαμβακόφυτου Σερρών « Τσιγκαρέ »  Κλειστή ( γνωστό περιβάλλον )  Κινητική ( ελαχιστοποίηση λήψης απόφασης - μέγιστος κινητικός έλεγχος )  αλλά και γνωστική στο σημείο που πρέπει να αποφασίσει πότε ξεκινά με τη μουσική  Αδρή κίνηση ( μεγάλες μυικές ομάδες )  Διαδοχική ( σύνολο διακεκομμένων δεξιοτήτων δεμένων μεταξύ τους )  Κλειστό κύκλωμα (4/8)

Στόχοι  Άμεσος : εκμάθηση κινητικού προγράμματος - βημάτων του χορού  Μεσοπρόθεσμος : Εκτέλεση δεξιότητας χωρίς βοήθεια με μουσική - Αυτοματοποίηση της κίνησης  Μακροπρόθεσμος : Παρουσίαση του χορού μπροστά σε κοινό - μονιμότητα και προσαρμοστικότητα στην εκτέλεση του

Πρόγραμμα εξάσκησης α)προετοιμασία  επιλογή κατάλληλου χώρου για πρόβα  προφορική περιγραφή της δεξιότητας  επίδειξη και σύντομη ανάλυση  μεταφορά μάθησης  χρήση μοντέλου  2 φορές από 40’ πρόβα την εβδομάδα για τον πρώτο μήνα και 1 φορά την εβδομάδα για τους επόμενους δύο μήνες

Χωρίζουμε το χορό σε 6 μέρη (μερική μέθοδος –σταθερή εξάσκηση) α’ μέρος(4 χρόνοι)β’ μέρος(4 χρόνοι)  γνωστό από προηγούμενη εμπειρία ( χορός χασαπιά έως το 4, με το 2 πίσω )  ξεκινώ από στάση προσοχής  μέτωπο στο κέντρο του κύκλου  γνωστό κινητικό πρόγραμμα  ανάκληση μνήμης - αναγνώριση κίνησης - ερεθίσματος ( α΄στάδιο μεθόδευσης πληροφορών )  μεταφορά μάθησης - επιλογή απάντησης - προγραμματισμός απάντησης ( β ’- γ ’ στάδια μεθόδευσης πληροφοριών )  επανάληψη του α ’ με αντίθετα πόδια προς τα αριστερά  δεν ξεκινώ από στάση προσοχής αλλά από άρση αριστερού ποδιού  μεταφορά μάθησης Συνδέω τα δύο μέρη-εκτελώ μαζί με τον Γιάννη (καθοδήγηση)(ενθάρρυνση)

Το γ’ και δ’ μέρος είναι επανάληψη του α’ και β ’ Μετρώ τα 2+2 μέρη και ο Γιάννης εκτελεί μόνος του -εάν χρειαστεί παρέχω βοήθεια -γνώση αποτελέσματος -ανατροφοδότηση -ενθάρρυνση

Εκτελώ μαζί με τον Γιάννη ( καθοδήγηση ) Ο Γιάννης εκτελεί μόνος του ( εσωτερική ανατροφοδότηση ) ( εάν χρειαστεί παρέχω βοήθεια )( ενθάρρυνση ) Εκτελώ μαζί με τον Γιάννη ( καθοδήγηση ) Ο Γιάννης εκτελεί μόνος του ( εσωτερική ανατροφοδότηση ) ( εάν χρειαστεί παρέχω βοήθεια )( ενθάρρυνση ) ε’ μέρος (7 χρόνοι)στ’ μέρος (7 χρόνοι)  κίνηση του σώματος προς τα δεξιά  μέτωπο στο κέντρο του κύκλου  στους χρόνους πατάμε το πόδι πίσω  στον 7 ο χρόνο κλείνω με το δεξί πόδι στην προσοχή.  Το στ ’ μέρος είναι επανάληψη του ε ’

 Συνδέω τα τέσσερα πρώτα μέρη με το ε ’ και στ ’ ( ολική μέθοδος )  Εκτελώ μαζί με τον Γιάννη ( καθοδήγηση )  Ο Γιάννης εκτελεί μόνος του ( εσωτερική ανατροφοδότηση )( εάν χρειαστεί παρέχω βοήθεια )  Βάζω μουσική και εκτελώ μαζί με τον Γιάννη ( καθοδήγηση )  δίνω ακουστικό ερέθισμα για να μπει σωστά στη μουσική ( καθοδήγηση )  Βελτίωση απόδοσης Ενθάρρυνση Σειριακή πλοκή περιεχομένου

 ο Γιάννης μπορεί να εκτελέσει τη δεξιότητα με ανεκτό τρόπο ( διάρκεια - σταθερότητα )  Εκτελεί μόνος του με τη συνοδεία της μουσικής ( εσωτερική ανατροφοδότηση )  αρχικά δίνω το ακουστικό ερέθισμα για να ξεκινήσει ( καθοδήγηση )  στη συνέχεια σταματώ διότι εντοπίζει εύκολα - γνωστή διαδικασία από προηγούμενη εμπειρία - το ακουστικό ερέθισμα στα μέτρα της μουσικής ( χρονική πρόβλεψη ) Ενθάρρυνση Σειριακή πλοκή περιεχομένου

διδασκαλία της κίνησης των χεριών παράλληλα με την εκτέλεση των βημάτων α’-β’-γ’-δ’ μέρος-κίνηση χεριών ε’-στ’ μέρος-κίνηση χεριών  κίνηση από πίσω - εμπρός  σημείο ελέγχου στο ένα τα χέρια να βρίσκονται μπροστά  τα χέρια λυγίζουν στους αγκώνες και κατεβαίνουν ταυτόχρονα με το κλείσιμο του ποδιού στον 7 ο χρόνο  Λέξη κλειδί στον έβδομο χρόνο « κάτω » ενθάρρυνση

ολοκληρωμένο βήμα μαζί με κίνηση των χεριών ολική μέθοδος  Επίδειξη  Εκτελώ αρχικά μαζί με τον Γιάννη(με κοινή λαβή) (φυσική καθοδήγηση)  Ακριβής αναγνώριση λαθών  Ο Γιάννης εκτελεί μόνος του  Ο Γιάννης εκτελεί μόνος του με συνοδεία μουσικής (αυτόματη επεξεργασία πληροφοριών)(έλεγχος κίνησης άρα κατάκτηση κινητικού προγράμματος)(3 ο στάδιο μάθησης- αυτοματοποίηση)(χρονική πρόβλεψη) Ο μαθητής εκτελεί τη δεξιότητα με ακρίβεια και σταθερότητα Ρυθμός Ενθάρρυνση

Καταμερισμός μαθημάτων Κατανεμημένη εξάσκηση (μεταξύ μαθημάτων)  2 ο και 3 ο μάθημα : επανάληψη ολοκληρωμένης της δεξιότητας αρχικά με μέτρημα ( πιθανές διορθώσεις λαθών στα χέρια ) και στη συνέχεια με μουσική  4 ο μάθημα : εκμάθηση μιας μικρής παραλλαγής της δεξιότητας Τα δύο πρώτα μέρη αντί να εκτελούνται δεξιά αριστερά εκτελούνται μέσα – έξω - χωρική πρόβλεψη  5 ο έως 8 ο μάθημα : διατήρηση και τελειοποίηση της δεξιότητας και της παραλλαγής ( αξιολόγηση μάθησης ) ( μονιμότητα )  9 ο έως 12 ο μάθημα : εκτέλεση μαζί με άλλα άτομα που γνωρίζουν τον χορό ( γενίκευση )  13 ο έως 16 ο μάθημα : εκτέλεση της δεξιότητας σε τελικές συνθήκες, προσαρμογή στο – σκηνική παρουσία – κοινό - χωρική πρόβλεψη

Χορός «Τσιγκαρέ» Στο συγκεκριμένο video οι μουσικοί ξεκινούν αργά και σταδιακά αυξάνουν την ρυθμική αγωγή αλλά η συνηθέστερη εκτέλεση είναι με σταθερή ρυθμική αγωγή από την αρχή έως το τέλος του χορού. Ευχαριστώ