ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΔΠΜΣ : ΑΣΚΗΣΗ & ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ Παυλόπουλος Θεμιστοκλής Α.E.M.: 804 Θέμα : Η εκμάθηση μπάσκετ σε αρχάρια.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΑΘ-3122/106 Γλώσσα προγραμματισμού Ξενοφών Ζαμπούλης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Ταξινόμηση και Αναζήτηση.
Advertisements

ΕΠΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΕΝΩΝ ΥΓΡΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ ΓΙΑ ΑΡΔΕΥΣΗ
Audio mini-jack Σε ηλεκτρονική, ένας συνδετήρας τηλέφωνο είναι μια κοινή οικογένεια του συνδετήρα που χρησιμοποιούνται συνήθως για αναλογικά σήματα, κυρίως.
Γλωσσάρι πληροφορικής Γιώργος καραγίαννης Σταύρος καλογερόπουλος.
Conjugação Verbal. Verbo ε ἰ μί Presente do Indicativo.
Pronomes. Demonstrativos Singular m.f.n. Nom.αὐτόςαὐτήαὐτό Acus.αὐτόναὐτήναὐτό Gen.αὐτοῦαὐτῆςαὐτοῦ Dat.αὐτῷαὐτῇαὐτῷ Plural m.f.n. Nom.αὐτοίαὐταίαὐτά.
Κοσμητολογία ΙΙΙ (Θ) Ενότητα 2: Κραγιόν (Ι) Δρ. Αθανασία Βαρβαρέσου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Κοσμητολογίας Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας Ανοικτά Ακαδημαϊκά.
Ο κλάδος του επισιτισμού ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΠΛΑΔΑΣ ΜΑΘΗΜΑ 1 ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΜΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΣΤΟ ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ.
 Μια μεγάλη ομάδα ασθενών με εγκεφαλικό είναι και οι ασθενείς με βλάβη του δεξιού ημισφαιρίου.  Ήπια προβλήματα:  Προβλήματα κατονομασίας  Κατανόηση.
Δ.Π.Θ. ΤΕΦΑΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ» ΜΑΘΗΜΑ: ΚΙΝΗΣΗ, ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ Υπεύθυνη καθηγήτρια Μ. Μιχαλοπούλου.
ΚΑΘΑΡΟΤΕΡΗ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΣΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ Σεπ 2007 – Σεπ 2008.
Chương 5: Vận chuyển xuyên hầm
ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΣΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΑΘΛΗΜΑ: ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ: ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΑΓΙΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΡΙΖΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΜΟΙΡΙΔΗΣ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ »
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΑΝΤΙΓΟΝΗ-ΑΛΜΠΑ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ Διδάσκουσα Π.Δ. 407/80 ΜΑΘΗΜΑ 12 ο (24/05/2013): ΤΟ ΔΙΑΖΥΓΙΟ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΑΘΗΜΑ ΚΟΡΜΟΥ: ΚΙΝΗΣΗ, ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ.
Θρεπτικά Υποστρώματα Εισαγωγή Μικροβιολογίας Dr Αγγελική Γεροβασίλη.
Δρ. Γ.Μαλινδρέτος PHYSICAL DISTRIBUTION CHANNEL (ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΝΑΛΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ – KANAΛΙ LOGISTICS)‏ Περιγράφει τη μέθοδο και τα μέσα με το οποίο το προϊόν φυσικά.
Κίνηση και επεξεργασία – μαθησιακές προσαρμογές (804)
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΜΠΡΙΤΖ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Το μάθημα ‘Διεπαφή Χρήστη-Υπολογιστή’ στο Τμήμα ΕΠΠ
ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός (Object Oriented Programming)
Moντέλα Αναπαράστασης της Πραγματικότητας - Μοντέλα
Ελένη Στυλιανή Καρκαλά Παναγιώτης Κουτρουμάνος Γεωργία Κωνσταντέλια
ΣΗΜΕΙΩΤΙΚΗ ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑ: ΑΝΑΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΙ
Διερεύνηση της συμβιωτικής χλωρίδας δύο πληθυσμών της μύγας της Μεσογείου (Ceratitis capitata) Κουνατίδης Ηλίας1, Γιαννούση Κλεονίκη1, Πασχαλίδου Αναστασία1,
To ατομικό Πρότυπο του Bohr
Στρατηγική Κυβερνοασφάλειας
Παν. Πάλλα - ΕΚΦΕ Ν. ΣΜΥΡΝΗΣ
ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΟΙΚΟΠΕΔΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Συγκριτική Φυσιολογία Ζώων
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΒΙΟΧΗΜΕΙΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6 ΒΙΟΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
APPLE.
Είδη Μουσικής - Ραπ.
ΜΗΧΑΝΙΚΕΣ – ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΙΣ
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ??
Πρακτική Άσκηση στην Κοινότητα Α’ & Β΄ Εξάμηνο
To ατομικό Πρότυπο του Bohr
Κεφάλαιο 5 Κατηγορίες υπολογιστικών συστημάτων
Ι. Γιδαράκου (Ομότιμη Καθηγήτρια ΓΠΑ) Α. Κουτσούρης (Καθηγητής ΓΠΑ)
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΘΡΟΜΒΟΦΙΛΙΑΣ ΣΕ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΘΑΛΑΣΣΑΙΜΙΚΑ ΣΥΝΔΡΟΜΑ
Πυρηνική Φυσική και Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων (5ου εξαμήνου, χειμερινό ) Τμήμα T2: Κ. Κορδάς & Δ. Σαμψωνίδης Μάθημα 5 Μάζα πυρήνα, ενέργεια.
Μιχάλης Μανούσος Ταξίδι στο χρόνο συνιδρυτής Γ. Διευθυντής.
Oργανικό ψυχοσύνδρομο
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Μέχρι που φτάνουν οι δυνατότητες των μικροϋπολογιστών;
2018 Χορός Αποφοίτησης ΣΤ’ Τάξης Δημοτικού Σχολείου Κολλεγίου Ψυχικού
بسم الله الرحمن الرحيم.
ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΖΩΩΝ 7-8/ Π.Παπαζαφείρη
Trường THPT QUANG TRUNG
فصل7: منطق فازی و استدلال تقریبی
Μεγάλο Promo Box Σοκολάτας
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2018 Έκπτωση 50% 4 display 20% έκπτωση
SADENT ΑΕΒΕ Wieland Προσφορές –

العنوان الحركة على خط مستقيم
Μια άλλη εκπαίδευση για τα παιδιά της μειονότητας στη Θράκη
MÔN VẬT LÝ 10 Bài 13 : LỰC MA SÁT Giáo viên: Phạm Thị Hoa
Unit 15 Interrogative Pronouns/Adjectives, Indefinite Pronouns/Adjectives, Enclitics, εἰμί, Dative of the Possessor, Adverbial Accusative, Personal/Reflexive.
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
Πίστωση έως 15 Ιανουαρίου
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2018 Δώρο 25 αναπτήρες
Бор постулаттары. Сутегі тектес атом үшін Бор теориясы
Δρ. Γεωργία Κηπουροπούλου
Γιώργος Θ. Δημόπουλος ΜD, PhD, FCCP Λέκτορας Εντατικής Θεραπείας

Agenda 3/22/16 SB #13 Student Examples DE
ΦΑΡΜΑΓΑΛ A.E. Γαλακτοβιομηχανία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΔΠΜΣ : ΑΣΚΗΣΗ & ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ Παυλόπουλος Θεμιστοκλής Α.E.M.: 804 Θέμα : Η εκμάθηση μπάσκετ σε αρχάρια κορίτσια ηλικίας ετών με σκοπό τη συμμετοχή τους σε εσωτερικό πρωτάθλημα στο τέλος μιας κατασκηνωτικής περιόδου

 Φύλο: Κορίτσια  Ηλικία: ετών  Επίπεδο: Αρχάριες (αρχ.στάδιο μάθησης, απουσία μεταφοράς μάθησης)  Κίνητρο: Υψηλό (Προσ. επιλογή – Συμμ. τουρνουά)  Ικανότητες: σωματικές (καλή ευλυγισία) -πνευματικές (καλή μνήμη)

Ντρίμπλα Πάσα χειρ. μπάλας διακεκομμένη ανοικτή διακριτή ανοικτή λεπτή χειρ. μπάλας αδρή

 Γήπεδο μπάσκετ ( Διαστάσεις : 15m Χ 28m)  Κανονική μπάλα γυναικών ( όχι mini)  Αγωνιστικές συνθήκες ( τουρνουά )  Παρουσία κοινού ( Γονείς, κατασκηνωτές )  Πίεση χρόνου ( Συγκεκριμένη χρον. διάρκεια )

Η ανταπόκριση των κοριτσιών στις αγωνιστικές απαιτήσεις της παιδιάς Απαραίτητες δεξιότητες απόκτηση κινητικού προγράμματος Ντρίμπλα Πάσα έλεγχος προώθηση υποδοχή προώθηση

 Αρχικό στάδιο μάθησης ( ουδέτερη μεταφορά μάθησης )  Συνοπτική και απλή προφορική περιγραφή των δεξιοτήτων ( λέξεις κλειδιά, τονισμός σημαντικών σημείων της κάθε κίνησης )  Επίδειξη των δεξιοτήτων ( οπτικοποίηση )  Μερική μέθοδος εξάσκησης – κατάτμηση της κίνησης

χωρίς μπάλα  Ντρίμπλα : Εκτέλεση της κίνησης σε στάση με μπάλα Εκτέλεση της δεξιότητας σε κίνηση Εκτέλεση της δεξιότητας με εναλλαγή ταχύτητας (GMP) χωρίς μπάλα  Πάσα : Εκτέλεση κάθε κίνησης σε στάση με μπάλα ( στον τοίχο ) υποδοχής - προώθησης Εκτέλεση της κίνησης από στάση σε ζυγούς Εκτέλεση της κίνησης με κίνηση σε ζυγούς Εκτέλεση της δεξιότητας με εναλλαγή ταχύτητας (GMP)

1. Στρατηγική του “ όλο - μέρος - όλο ” : επίδειξη - κατάτμηση - συνολική εκτέλεση κινητικού προγράμματος ( μερική μέθοδος ) 2. Από το απλό στο σύνθετο : από στάση & χωρίς το χειρισμό αντικειμένου → σε στάση με το χειρισμό αντικειμένου → σε κίνηση → με εναλλαγές ρυθμού → με την παρουσία παθητικής άμυνας → ενεργητικής άμυνας ( συνθήκες αγώνα - χρονος αντιδρ. επιλογής, γενικευμένο κινητικό πρόγραμμα ) 3. Κατανεμημένη εξάσκηση ( διευκολύνει τη μάθηση κινητ. δεξιοτήτην, καλύτερη ανατροφοδότηση, αποφυγή τραυματισμών ) 4. Αρχικά ομαδοποιημένη εξάσκηση & προοδευτικά τυχαία μέθοδος ( καλύτερη μεταφορά μάθησης σε αγωνιστικές συνθήκες )

Προωθητική Ντρίμ π λα Σαγόνι ψηλά - βλέμμα στο γή π εδο Δάκτυλα π ίσω α π ό την μ π άλα Σώμα π ίσω α π ό την μ π άλα Σ π άσιμο καρ π ού Πάσα Στήθους Τεντωμένα χέρια Παλάμες στραμμένες π ρος τα έξω Μάτια στην μ π άλα Πόδια λυγισμένα στο άνοιγμα των ώμων

 Αρχικά επαυξημένη ( περιγραφική & καθοδηγητική )  Μετά από κάποιες προπονήσεις περιληπτική  Η συχνότητα ανατροφοδότησης είναι φθίνουσα με την πάροδο του χρόνου

 Η σωστή εκτέλεση της ντρίμπλας θα αξιολογείται με πέρασμα από κώνους σε προκαθορισμένο χρόνο (3/5 επιτυχημένες προσπάθειες )  Η σωστή εκτέλεση της πάσας θα αξιολογείται με 7/10 εύστοχες πάσες σε προκαθορισμένο τετραγωνάκι - στόχο