Υπαίθριες Δραστηριότητες Χιονοδρομία ΙΙ 1η ενότητα: «Η έννοια της «Η έννοια της Αναψυχής», Υπαίθριας Αναψυχής» «Διαστάσεις της Υπαίθριας Αναψυχής» Κουθούρης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ Ισόρροπης ανάπτυξης Κορεσμένες ή συμφορημένες - Υψηλό βαθμό ανάπτυξης- Υπερσυγκέντρωση.
Advertisements

ΑΝΟΙΧΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Στρατηγική Επιχειρήσεων Ενότητα 5: Εκτίμηση Κιδύνου Νικόλαος Καρανάσιος Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
1 Εμπορικό και Οικονομικό Δίκαιο Εταιρείες Παππά Βιβή Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Γενική Οικονομική Ιστορία Ενότητα # 3: Οι μεγάλες αυτοκρατορίες Διδάσκων: Ιωάννα-Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ Ενότητα 7: Mυϊκή ενδυνάμωση κορμού & άνω άκρων Βασιλική Ζήση, Ph D Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
HUMAN RESOURCE MANAGEMENT II CHAPTER 7 HUMAN RESOURCE MANAGEMENT II CHAPTER 7 Η Αξιολόγηση της Απόδοσης των Εργαζομένων.
Τεχνολογία και ποιοτικός έλεγχος Σιτηρών & Αρτοσκευασμάτων Ενότητα 7: Λειτουργικά προϊόντα δημητριακών. Θεοφάνης Γεωργόπουλος, Kαθηγητής Εφαρμογών, Τμήμα.
Ιστορία και Θεολογία των Εκκλησιαστικών Ύμνων Ενότητα 2: Η πρώτη περίοδος της εκκλησιαστικής υμνογραφίας (Α´ - Δ´αι.) Γεώργιος Φίλιας Θεολογική Σχολή Τμήμα.
Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων Ενότητα 1α: Εισαγωγή στη Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων. Αναγνωστόπουλος Αχιλλέας Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό, Τμήμα Λογιστικής.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΚΑΛΛΩΠΙΣΤΙΚΑ ΔΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΘΑΜΝΟΙ Ενότητα 2: Χαρακτηριστικά φύλλων ανθέων και καρπών Γρηγόριος Βάρρας Αν. Καθηγητής.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΚΑΛΛΩΠΙΣΤΙΚΑ ΔΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΘΑΜΝΟΙ Ενότητα 10: Παράγωγη καλλωπιστικών φυτών. Μέρος Β’ Γρηγόριος Βάρρας Αν. Καθηγητής.
1 Ελεγκτική Διεξαγωγή Ελέγχου Επιχείρησης Γ΄ Διακομιχάλης Μιχαήλ Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 7: Σχιζοφρένεια - Διδασκαλία Αυτοφροντίδας. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής, T.E.I. Θεσσαλίας.
HUMAN RESOURCE MANAGEMENT ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ.
Διδακτική της Λογοτεχνίας στην Προσχολική Εκπαίδευση Εισαγωγή στον Γραμματισμό – Πρακτικές Ασκήσεις Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
Φορέας Λειτουργίας: Διεύθυνση Συμβουλευτικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού & Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων (ΣΕΠΕΔ) Θεσμός Αριστείας και ανάδειξη καλών.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 17: Ερμηνευτικές παρατηρήσεις στίχων της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 1: Γραμματικός και συντακτικός σχολιασμός στίχων 1-48 της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
: Οργάνωση Προγραμμάτων Αναψυχής ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ & ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών : «Άσκηση & Ποιότητα Ζωής» Κατεύθυνση.
ΥΔΡΟΗΛΕΚΤΡΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ Μηδενικό κόστος καυσίμου Μικρή συντήρηση και λίγο προσωπικό για τη λειτουργία Ετήσιες δαπάνες εξυπηρετήσεως.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 9: Επικοινωνία. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής, T.E.I. Θεσσαλίας.
Γενική Οικονομική Ιστορία Ενότητα # 2: Η Ευρώπη πριν από τη Βιομηχανική Επανάσταση Διδάσκων: Ιωάννα-Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ - ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΙΜΩΝ ΕΡΓΩΝ ΠΡΑΣΙΝΟΥ Ενότητα 3: Σύνταγμα - Δικαστήρια Γρηγόριος Βάρρας Αν.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ (1) ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Αυλωνίτης Μάρκος ΕΞΑΜΗΝΟ Β ΄ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
Εορτολογία Ενότητα 2: Η εορτή του Πάσχα Γεώργιος Φίλιας Θεολογική Σχολή Τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 16: Ερμηνευτικές παρατηρήσεις στίχων της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
1 Ενοποιημένες Χρηματοοικονομικές Καταστάσεις Στάδια Κατάρτισης των ΕΟΚ Δρ. Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 2.1: Μυθολογία Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
Επιχειρηματικότητα Ενότητα # 3: Γενικές επισκοπήσεις για την επιχειρηματική δράση στην πράξη στην Ελλάδα. Από την ιδέα στην υλοποίηση: Το νομικό πλαίσιο.
Οικονομική Ανάπτυξη Ενότητα # 1: Εισαγωγή Διδάσκων: Πάνος Τσακλόγλου Τμήμα: Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών.
ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ Ενότητα 8: Mυϊκή ενδυνάμωση κοιλιακών και ποδιών Βασιλική Ζήση, Ph D Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΤΑΜΟΙΒΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ Άλκηστις Παπαϊωάννου Ph.D., M.Sc. Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού.
1 Λογιστική Εθνικών Λογαριασμών Διανεμητικές Συναλλαγές Διακομιχάλης Μιχαήλ Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Χρήστος Τζεκίνης (σελ:21-28)
Εξωτερικός Έλεγχος: Σκοπός – Αναγκαιότητα - Οφέλη Διακομιχάλης Μιχαήλ
Όνομα Καθηγητή: Χρήστος Τερέζης
Ο Υπαλληλικός Κώδικας του 1951
Η μονιμότητα των δημοσίων υπαλλήλων
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
Υπαίθριες Δραστηριότητες Χιονοδρομία ΙΙ
Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Οι διοικητικές εκκαθαρίσεις
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Λογιστική Κόστους Ενότητα # 4: Κοστολόγηση Συνεχούς Παραγωγής
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Ενότητα 12 : Μορφές Αγοράς Καραμάνης Κωνσταντίνος
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ
Λογιστική Κόστους Ενότητα # 1: Εισαγωγή Διδάσκουσα: Σάνδρα Κοέν
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Ποιοτικός Έλεγχος Πρώτων Υλών
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ(6)
Ενότητα 10: Άτμιση του Ξύλου.
(ΙΕΡΟΓΛΥΦΙΚΑ,ΓΡΑΜΜΙΚΗ ΓΡΑΦΗ Α’,ΓΡΑΜΜΙΚΗ ΓΡΑΦΗ Β’)
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Όνομα Καθηγητή: Χρήστος Τερέζης
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
ΘΕΩΡΙΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ και Σχολική Μονάδα.
U.S.A Ηλίας Μιχάλης Αλέξης.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
Παχυσαρκία.
Σέρρες, 2016 Πτυχιακή εργασία της Κωνσταντίνας Παπαζήση
Ν 501 ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΑΝΑΨΥΧΗ 1/10/2014
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Υπαίθριες Δραστηριότητες Χιονοδρομία ΙΙ 1η ενότητα: «Η έννοια της «Η έννοια της Αναψυχής», Υπαίθριας Αναψυχής» «Διαστάσεις της Υπαίθριας Αναψυχής» Κουθούρης Χαρίλαος, Αν. Καθηγητής Τ.Ε.Φ.Α.Α, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

Άδειες Χρήσης Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό υπόκειται σε άδειες χρήσης Creative Commons. Για εκπαιδευτικό υλικό, όπως εικόνες, που υπόκειται σε άλλου τύπου άδειας χρήσης, η άδεια χρήσης αναφέρεται ρητώς. 2

Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στα πλαίσια του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα Πανεπιστημίου Θεσσαλίας» έχει χρηματοδοτήσει μόνο τη αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους. 3

Στο τέλος του μαθήματος οι φοιτητές θα πρέπει να γνωρίζουν: Τον ορισμό του Ελεύθερου Χρόνου, της Ψυχαγωγίας, της Διασκέδασης, του Παιγνιδιού. Την σύνδεση των ανωτέρω εννοιών με την Αναψυχή και τις δραστηριότητες που περιλαμβάνει. Το περιεχόμενο της Υπαίθριας Αναψυχής και τις δραστηριότητες που περιλαμβάνει Τον προσδιορισμό της λέξης Περιπέτεια ή Πρόκληση στην σφαίρα της Υπαίθριας Αναψυχής. Τους τομείς της Υπαίθριας Αναψυχής, της Υπαίθριας Αγωγής, του Υπαίθριου Αναπτυξιακού Μάνατζμεντ, της Υπαίθριας Θεραπευτικής Αναψυχής. Φορείς και οργανισμούς που παρέχουν & εμπλέκονται σε προγράμματα αναψυχής Ιστορική αναδρομή προγραμμάτων Υπαίθριας Αναψυχής

Ελεύθερος χρόνος, Σχόλη - σχολή, (Leisure) Ελεύθερος χρόνος, Σχόλη - σχολή, (Leisure) : Ο ‘ελεύθερος χρόνος’ γίνεται ‘σκόλη’ μόνον όταν ξοδεύεται εσκεμμένα από το άτομο στην επιδίωξη αξιόλογων εμπειριών για την ζωή (Miller & Robinson’s, 1963)

Σχόλη - σχολή, (Leisure) Σχόλη - σχολή, (Leisure) : Υπολειπόμενος χρόνος Δραστηριότητα Ελευθερία Λειτουργική αξία (επανάκτηση…) Ολιστική

Σχόλη (Leisure) & Αναψυχή (Recreation) Ο Max Kaplan (1975), υποστήριξε ότι η «σχόλη» σαν έννοια εμπεριέχει πολύ περισσότερα στοιχεία από μία απλή ένδειξη ύπαρξης ελεύθερου χρόνου ή επιλογής δραστηριοτήτων. Η «σχόλη» πρέπει να αντιμετωπίζεται σαν βασικό στοιχείο της πνευματικής καλλιέργειας του ατόμου, με βαθύς και δαιδαλώδεις δεσμούς με την οικογένεια και την εργασία.

Σχόλη (Leisure) & Αναψυχή (Recreation) O Seymour M. Gold υποστηρίζει ότι «στην διαδικασία της αναψυχής, το κεντρικό σημείο δεν είναι το είδος των δραστηριοτήτων, των εγκαταστάσεων ή των προγραμμάτων, αλλά αυτό που έχει σημασία είναι το τελικό συναίσθημα των συμμετεχόντων».

Η κατηγοριοποίηση Η κατηγοριοποίηση των δραστηριοτήτων «αναψυχής» εξαρτάται από κριτήρια, όπως: ι) ο τρόπος της εμπλοκής του συμμετέχοντα (ενεργητικός ή αδρανής), ιι) η συμβολή του συμμετέχοντα στην παραγωγή ή την κατανάλωση της δραστηριότητας, ιιι) ο έλεγχος που ασκεί στο τελικό αποτέλεσμα (τυχερά παιγνίδια ή παιγνίδια γνώσεων / δεξιοτήτων), ιv) κατά πόσο οι δραστηριότητες που συμμετέχει είναι της ελεύθερης επιλογής κάθε πολίτη ή τελούνται κάτω από κοινωνικό ή κρατικό έλεγχο, ή ακόμη απαγορεύονται από τον νόμο

«Αργία μήτηρ πάσης κακίας» Αρχαία Ελλάδα Ρωμαϊκή εποχή Μεσαίωνας (θρησκευτικό καθήκον) Αναγέννηση (εργασία / σχόλη) Βιομηχανική εποχή (ο χρόνος χρήμα) Β’ παγκόσμιος πόλεμος (1955 – 1985)

Οι δραστηριότητες του Ελεύθερου χρόνου μπορεί να είναι: Παιγνίδι, (Play – Game)Παιγνίδι, (Play – Game) : Το παιγνίδι αποτελεί μία αυθόρμητη δραστηριότητα, που όμως δεν είναι αποκλειστικά ανθρώπινη, όπου κυρίως μετέχει η φαντασία του ατόμου Διασκέδαση, (Fun – Amusement)Διασκέδαση, (Fun – Amusement) : Η διασκέδαση δηλώνει την συμμετοχή για την απόλαυση, το ξέδομα, την απομάκρυνση της έγνοιας και των προβλημάτων, το ξόδεμα Ψυχαγωγία, (Enjoyment)Ψυχαγωγία, (Enjoyment) : Οι δραστηριότητες ψυχαγωγίας προϋποθέτουν δημιουργική και σοβαρότερη ενασχόληση του ατόμου με αυτές, αποβλέποντας σε σημαντικά και διαχρονικά για το άτομο οφέλη

Στόχος της διασκέδασης, του παιγνιδιού, της ψυχαγωγίας είναι η Αναψυχή του ατόμου: ‘Αναψυχή’ ‘Αναψυχή’ είναι μία ψυχική πνευματική σωματική κατάσταση, μία ευεξία, ένα φρεσκάρισμα, στην οποία το άτομο οδηγείται ως αποτέλεσμα, της εθελοντικής του ενασχόλησης με δραστηριότητες δικής του επιλογής στην διάρκεια του ελεύθερού του χρόνου (Κουθούρης, 2001).

Ψυχαγωγία Διασκέδαση Ελεύθερος Χρόνος Leisure - Σχόλη ευεξία γέλιο ευχαρίστηση Ψυχική Σωματική Πνευματική ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ του ατόμου υγεία Άθληση Σπορ Ανέμελη διάθεση του ΕΧ, ξόδεμα χωρίς κέρδος Σοβαρήοργανωμένηαπασχόληση Τέχνες Εικαστικά Τουρισμός Αγορά αγαθών υπηρεσιών Πολιτισμός Ιστορία Φυσικό περιβάλλον Αναψυχή Παιγνίδι

Η αγορά του Ελεύθερου χρόνου & της αναψυχής περιλαμβάνει: Τον χώρο της κατοικίας Την προμήθεια αγαθών & υπηρεσιών Την άσκηση – άθληση Την κοινωνική ζωή Τις τέχνες & τα γράμματα Τον τουρισμό Τον εθελοντισμό Την ανομία & παρανομία

Το περιεχόμενο της Υπαίθριας Αναψυχής «... είναι αυτές οι δραστηριότητες που πραγματοποιούνται σε ανοικτό χώρο σε αστικό ή και ανθρώπινα διαμορφωμένο περιβάλλον, όπως επίσης και αυτές που παραδοσιακά εξελίσσονται στην φύση» (Outdoor Recreation Resources Review Commission, USA, 1962). Οι πλέον δημοφιλέστερες δραστηριότητες ΥΑ είναι : Γεύμα στην φύση – Οδήγηση για ευχαρίστηση – Κολύμβηση – Περπάτημα – Παρακολούθηση αγώνων – Υπαίθρια Παιγνίδια & σπορ – Ψάρεμα – Κυνήγι – Ιστιοπλοΐα – Ποδήλατο – Παρακολούθηση συναυλιών & Θεάτρου – Κάμπινγκ – Πεζοπορία – Παγοδρομία – Χιονοδρομία – Παρατήρηση πουλιών – Κανό καγιάκ – Ράφτινγκ – Σκι νερού – Φωτογραφία άγριας φύσης – Αναρρίχηση – Ορειβασία – Προσανατολισμός

Κατευθύνσεις - τομείς της Υπαίθριας Αναψυχής Outdoor Recreation Outdoor Education Outdoor Development Management Outdoor Therapeutic Recreation

Η αγορά των Υπαίθριων Δραστηριοτήτων Αναψυχής (Outdoor Recreation) Συνήθως είναι τουριστικού χαρακτήρα, αποσκοπούν στην αναψυχή και την ευχαρίστηση του συμμετέχοντα, απαιτούν ενεργητική συμμετοχή και ταυτόχρονα εφαρμογή κανόνων ασφαλείας και συμπεριφοράς έναντι της φύσης

Η αγορά της Αγωγής Υπαίθρου. Outdoor Education «Εκπαίδευση σε οτιδήποτε υπάρχει μέσα και γύρω από το φυσικό περιβάλλον, με στόχο την ενημέρωση και την γνώση του ατόμου για την φροντίδα και την προστασία του». Συνήθως, είναι μέρος υπαίθριων αναψυχικών προγραμμάτων, που ανάλογα με το περιεχόμενό τους απευθύνονται σε όλες τις ηλικίες και απαιτεί ενεργητική συμμετοχή και ευαισθητοποίηση (Coles, 2000).

Στην αγορά προγραμμάτων Ανάπτυξης Ανθρώπινων Δεξιοτήτων Ζωής Outdoor Development Management Προγράμματα ανάπτυξης και βελτίωσης ανθρώπινων σχέσεων και δεξιοτήτων ζωής. Αξιοποιώντας τις προκλήσεις του φυσικού περιβάλλοντος απαιτούν από τους συμμετέχοντες συνεργασία, δημιουργικότητα, πνεύμα ομάδος και λύσεις προβλημάτων, εφαρμόζοντας άμεσα τις θεωρητικές αρχές του Μάνατζμεντ.

Στην κατηγορία της Θεραπευτικής Αναψυχής Therapeutic Recreation Προγράμματα επανένταξης για χρήστες απαγορευμένων ουσιών, όπως και ατόμων με παραπτωματική συμπεριφορά. Χρησιμοποιώντας τις ευκαιρίες και θεραπευτικές ιδιότητες που προσφέρει το φυσικό περιβάλλον, σε συσχέτιση με τις δυνατότητες συνεχούς ενασχόλησης με δραστηριότητες σε υπαίθριο χώρο (Priest & Cass, 1997

Παραδείγματα για εφαρμογή Υπαίθριες Δραστηριότητες Αναψυχής Πως εμπλέκονται ως συνοδοί δραστηριοτήτων οι καθηγητές ΦΑ; Σε ποια αγορά τις βρίσκουμε; Με ποια μορφή απαντώνται στην Ελλάδα; Ποιοι φορείς εμπλέκονται; Ποιες είναι οι πλέον φημισμένοι προορισμοί στον πλανήτη;

Υπαίθρια Θεματικά πάρκα Παραδείγματα για εφαρμογή Υπαίθρια Θεματικά πάρκα Μορφή αναψυχής εξαρτώμενη από την τεχνολογία; Ορισμός της αγοράς των θεματικών πάρκων Η περίπτωση της Disneyland. Με ποια μορφή απαντώνται στην Ελλάδα; Ποιες είναι οι πλέον φημισμένες μονάδες στο Παγκόσμιο στερέωμα; Πως εμπλέκονται επαγγελματικά οι καθηγητές ΦΑ στον χώρο των θεματικών πάρκων;

Παιδικές κατασκηνώσεις Παραδείγματα για εφαρμογή Παιδικές κατασκηνώσεις Φιλοσοφία και αξίες Οργανόγραμμα κατασκήνωσης Δραστηριότητες Συνοδοί προσόντα & εκπαίδευση Ο θεσμός των κατασκηνώσεων στην Ελλάδα Ο διεθνής χώρος Προσκοπισμός

Θέματα για συζήτηση, προβληματισμό Μελέτη και συμπλήρωση των ερωτηματολογίων καταγραφής «Ελεύθερου Χρόνου», από τους φοιτητές. Κατασκευή ερωτηματολογίων καταγραφής δραστηριοτήτων ψυχαγωγίας, παιγνιδιού, διασκέδασης και σύνδεσή τους με την ανάλογη αγορά και τους φορείς που τα προωθούν.

Θέματα για συζήτηση, προβληματισμό Εντοπισμός των χώρων ύπαρξης και υλοποίησης προγραμμάτων και υπηρεσιών υπαίθριας αναψυχής στην ελληνική επικράτεια. Σύγκριση αντίστοιχων εμπειριών των φοιτητών από την αγορά του εξωτερικού. Συζήτηση για το μέλλον της υπαίθριας αναψυχής σύμφωνα με τους επηρεασμούς που δέχεται λόγω οικονομικών, κοινωνικών, πολιτικών, περιβαλλοντικών και τεχνολογικών αλλαγών στο παγκόσμιο στερέωμα.

Σχετική βιβλιογραφία 1.Phyllis Ford, Jim Blanchard (1993). Leadership and Administration of Outdoor Pursuits. Venture Publishing, U.S.A. 2.Simon Priest & Michael A. Gass (1997). Effective leadership in Adventure Programming. Human Kinetics, U.S.A. 3.John J. Pigram & John M. Jenkins (1999). Outdoor Recreation Management. Routledge, Taylor & Francis Group, London & N.Y.

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ