MARKETING & CREATIVE MEDIA ΠΛΑΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
A bit of Greece.
Advertisements

Επιχειρηματικότητα & ΤΠΕ - ΕΚΤ Aθήνα, 19-20/06/2007 EuropeforAll.com: σύλληψη, υλοποίηση και διδάγματα Σπ. Μιχαηλίδης
TRUE GREECE ΕΙΔIΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ. Τα διεθνή ΜΜΕ επικοινωνούν συνεχώς αρνητικές ειδήσεις για την Ελλάδα οι περισσότερες από τις οποίες απέχουν.
Ένα απαραίτητο στοιχείο στην ζωή μας. Εργασία Α’ εξαμήνου (Internet)  Τμήμα:1Ι-ΙΝΠ01  Έτος:  Ονοματεπώνυμο : Αντώνης Δημητριάδης  Μάθημα: Τεχν.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΧΟΡΗΓΙΑ.
Greek Geeks Sa Εταιρική παρουσίαση
Σασών Ισαάκ Σπηλιάκος Κωνσταντίνος Τσιάνα Καλλιόπη
Κατασκευή & Προώθηση Ιστοσελίδων
H πρωτοβουλία Greek Building Materials & Greek Building Services Παναγιώτης Δρόσος Διευθύνων Σύμβουλος Αθήνα, 29 Ιουνίου 2007.
Αντιγόνη Αρχοντίκη Account Manager. Executive Summary  Web Site Development Παρουσίαση των λύσεων μας στην ανάπτυξη web sites  Οφέλη της επιχείρησης.
Διαδίκτυο και Επιχειρηματικότητα
Το νέο Twinspace Η συνεργατική πλατφόρμα του etwinning, εργαλείο για την κοινωνική δικτύωση την επικοινωνία των εκπαιδευτικών και τη διαχείριση ενός έργου.
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
CASE STUDY ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ INTERNET MARKETING:
Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager. 1η Φάση: Ειδήσεις & Portals Στόχος: Παρουσία 3η Φάση: Ψηφιακή Οικονομία Στόχος: Κέρδος 2η Φάση: Απλές.
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
Case Study: Philly Dentistry Αποστολέρη Η., Ιωαννίδης Α., Ναζίρη Μ., Πεχλιβάνη Ε. S.E.M. & S.E.O.
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΠΕΙΡΑΙΩΣ DIRECT SERVICES
Τι είναι το Made in Greece Ο Συνεργάτης σας στην αξιοποίηση των δυνατοτήτων του Ίντερνετ Εργαλείο για την ανάπτυξη των πωλήσεων και των εξαγωγών Η μηχανή.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΟΜΑΔΑ:ΦΑΝ ΦΑΤΑΛ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΦΡΟΣΣΩ ΔΙΣΚΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΔΙΤΣΟΛΑ ΕΛΕΝΗ ΣΤΟΥΓΙΑΝΝΗ ΕΛΕΝΗ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΥΠ.ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:ΤΡΑΨΙΩ ΤΗ ΑΘΗΝΑ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΑΟΥΣΑΣ.
Web 2.0 (περιεχόμενο παραγόμενο από τον χρήστη) Forums (ομάδες συζήτησης) Web Blogs η Blogs (ιστολόγια) You Tube, Vimeo (Video Sharing) Social Networking.
3-month Marketing Plan. Website Design More contemporary Create a CTA Download demo/ free trial Blog Why InsMan (tagline, we solve YOUR problems, compare.
Hotel Digital Marketing Από τη Προβολή στη Πώληση
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
ΜΑΘΗΜΑΤΑ SEO & CONTENT Κάποτε οι « καταναλωτές » αγόραζαν κάπως έτσι … ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΣΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ Και μετά άρχιζε το « παζάρι »…
Είμαστε ένα δίκτυο έμπειρων επαγγελματιών BizExperts.
Ενισχύοντας την Δέσμευση και τα Αποτελέσματα σε Έποχές Κρίσης Δεσμεύοντας και Κινητοποιώντας τους Franchisees.
. 00:00:00 Λογότυπο Τελικό λογότυπο Slogan Always look on the bright side of life… Always look on the greek side of life!
Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Ελένη – Αναστασία Κερκεντζέ Υπεύθυνη λειτουργίας ΔΑΣΤΑ.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΞΑΓΩΓΩΝ B2B-B2D Πριν μόλις χρόνια η ανάπτυξη σε ξένες αγορές εξαρτιόταν αποκλειστικά από τις διαδικασίες των εκθέσεων και.
ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ « Δεσμοί Αλληλεγγύης » Εργαστήρι Διαβούλευσης Α.Σ. «ΚΟΙΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΩΝ ΣΥΜΠΡΑΞΕΩΝ ΚΑΙ ΟΑΕΔ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΩΝ Τοπ.Ε.Κ.Ο.
Η αγορά εργασίας στον διαδικτυακό τουρισμό Αλέξανδρος Καραβίτης Διευθυντής Λειτουργιών.
Όλη η ομορφιά της Ελλάδας σε ένα site! Follow your interests… Το ιδανικό μέσο για όσους επιθυμούν να ταξιδέψουν με βάση τα ενδιαφέροντά τους!
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 1 η Το Συνολικό Επικοινωνιακό Πλέγμα στον Τουρισμό.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ MARKETING
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Orbitz.com Παρουσίαση της ιστοσελίδας
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
Βιβλιογραφική Αναφορά ενός Κοινωνικού Δικτύου: PINTEREST
Proposal.
Οι μαθητές μου κι εγώ γυρίζουμε ταινία
24 Media Network. 24 Media Network Publishers Ranking in Unique Browsers MEDIA DOL Pegasus JIP
Εισαγωγή στη Δημοσιογραφία/1
Υπηρεσίες Σχεδιασμός και κατασκευή ιστοσελίδων Κατασκευή e-shop
Social Media Apostolos Sinioris.
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ – ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ
Εκστρατεία για την υπεύθυνη κατανάλωση από τη Diageo Μάρτιος 2014
Ιανουάριος 2014 Ομάδα 4 Γαβριηλίδης Γεώργιος Διακουμάκος Αριστείδης
ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Συμβουλευτική υποστήριξη κοινωνικών vs
Το σύγχρονο εργαλείο μάρκετινγκ & προώθησης προϊόντων
Ι3: Διερεύνηση και καταγραφή παρουσίας στο Internet
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Είμαστε ένα δίκτυο έμπειρων επαγγελματιών
ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Διαδραστική Μάθηση © 2018.
Ψηφιακή ευκαιρία: μια μεγάλη ευκαιρία! Πως να την διεκδικήσετε;
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΜΕ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ή ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΟΤΑ Εξ αποστάσεως εκπαιδευτικό.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

MARKETING & CREATIVE MEDIA ΠΛΑΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ

MARVELLOUS TRAVEL NOW MARKETING & CREATIVE MEDIA

Λειτουργεί σαν Travel Agency με έδρα του την Γλυφάδα MARKETING & CREATIVE MEDIA Απευθύνεται στην μεσοανώτερη οικονομική τάξη Ειδικεύεται σε outgoing τουρισμό Στοχεύει να επεκτείνει τη γκάμα υπηρεσιών του σε: business travels (bonus trips), leisure, conferencing, incoming τουρισμό To Marvellous travel σήμερα: Προσφέρει σιγουριά και φιλικότητα στους πελάτες του MARVELLOUS TRAVEL NOW

Το marvellous travel εμφανίζεται στο διαδύκτιο με τρία (3) διαφορετικά ονόματα : στο site gtp (Greek Travel Pages) αναφέρεστε σαν Marvellous Travel Shop στο site gtp (Greek Travel Pages) αναφέρεστε σαν Marvellous Travel Shop στο site vrisko.gr σαν Marvellous Travel –Μεγάλη Γέφυρα Travel στο site vrisko.gr σαν Marvellous Travel –Μεγάλη Γέφυρα Travel στο facebook αναφέρεστε σαν Marvellous Travel Greece στο facebook αναφέρεστε σαν Marvellous Travel Greece ενώ σήμερα χρησιμοποιείτε και άλλο ένα: Marvellous Travel Experience ενώ σήμερα χρησιμοποιείτε και άλλο ένα: Marvellous Travel Experience MARKETING & CREATIVE MEDIA MARVELLOUS TRAVEL NOW Αδυναμίες & Επιπτώσεις

Τα mail accounts δεν σχετίζονται με εταιρικό domain Τα mail accounts δεν σχετίζονται με εταιρικό domain Το stationary (έντυπο υλικό π.χ card visit κλπ) δεν έχει συνοχή Το stationary (έντυπο υλικό π.χ card visit κλπ) δεν έχει συνοχή Δεν έχει επικοινωνήσει έντονα τις υπηρεσίες του στην τοπική «αγορά» της Γλυφάδας με προωθητικές ενέργειες Δεν έχει επικοινωνήσει έντονα τις υπηρεσίες του στην τοπική «αγορά» της Γλυφάδας με προωθητικές ενέργειες Ο ανταγωνισμός «βγαίνει» πιο επιθετικός Στην εταιρική σελίδα στο facebook παρατηρούνται επικοινωνιακά κενά Στην εταιρική σελίδα στο facebook παρατηρούνται επικοινωνιακά κενά MARKETING & CREATIVE MEDIA MARVELLOUS TRAVEL NOW Αδυναμίες & Επιπτώσεις

Το Marvellous Travel αν και λειτουργεί επιτυχημένα στην Ελληνική αγορά εδώ και 10 χρόνια δεν έχει καταφέρει ακόμα να δημιουργήσει... MARKETING & CREATIVE MEDIA Confirmed Brand Identity Διαδικτυακή παρουσία Επικοινωνία των προγραμμάτων του με το υπάρχων πελατολόγιο Tα μέσα να προσεγγίσει νέους εν δυνάμει πελάτες Tα μέσα να επικοινωνήσει νέες παροχές-εκδηλώσεις-ταξίδια MARVELLOUS TRAVEL NOW Αδυναμίες & Επιπτώσεις

ΣΤΟΧΟΙ - ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ Αναγνωρισημότητα του brand name/ brand awareness Ανάπτυξη & αξιοποίηση διαδικτυακής οντότητας marvelloustravel.gr Διεύρυνση πελατειακής βάσης μέσω του διαδυκτίου Traffic στο επίσημο site της εταιρείας MARKETING & CREATIVE MEDIA

ΒΑΣΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΔΡΑΣΗΣ Για να: επιτευχθούν οι στόχοι και οι επιδιώξεις μεγιστοποιηθούν οι επισκέψεις στο site σας δημιουργηθεί συνέργεια μεταξύ των online media προτείνουμε τις παρακάτω ενέργειες: MARKETING & CREATIVE MEDIA

ΒΑΣΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΔΡΑΣΗΣ Επικοινωνιακή Στρατηγική Δημιουργία Slogan (Tagline) Δημιουργία & Διαχείρ ι ση social media profiles Ενίσχυση brand / brand awareness Δημιουργία & Διαχείρ ι ση περιεχομένου MARKETING & CREATIVE MEDIA

ΒΑΣΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΔΡΑΣΗΣ Εδραίωση Δικτύου Συνεργατών Travelers Photo Experience (on site & social media) Ad Hoc ενέργειες Δημιουργία blog Καταχώρηση σε καταλόγους (Directory listings) Δημιουργία συνδέσμων (Link Building) MARKETING & CREATIVE MEDIA

ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ Localization Σελίδες κοινωνικής δικτύωσης και actions Facebook Edit & management (posting, sales, fun engagement) Personalized interaction (follow up στους likers-fans) Fun base growth Appealing Headers (meme-in other news) Travel proposals (sure measure) Δημιουργία διαγωνισμών MARKETING & CREATIVE MEDIA

Set-up εταιρικής σελίδας ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ Σελίδες κοινωνικής δικτύωσης και actions Pinterest Board management Sales / Social pins Key Words / Targeting Δημιουργία διαγωνισμών MARKETING & CREATIVE MEDIA

Δημιουργικό για το περιεχόμενο video που θα στοχεύουν σε συγκεκριμένες εκδρομές / προορισμούς Social Media promotion / integration ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ Σελίδες κοινωνικής δικτύωσης και actions Mουσικό association Βελτιστοποίηση SEO MARKETING & CREATIVE MEDIA You Tube

Follower growth ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ Σελίδες κοινωνικής δικτύωσης και actions Set-up εταιρικής σελίδας Board management Διαγωνισμοί Retweet Διάδραση με τους followers MARKETING & CREATIVE MEDIA Twitter

ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ Σελίδες κοινωνικής δικτύωσης και actions Δημιουργία Blog και Τακτικές ενημερώσεις του Δημιουργία διαγωνισμών Commenting Appealing topics Διάδραση / Διασύνδεση με το main site της εταιρείας Χρήση feed και προώθηση (live feed utilization and promotion) Relevant blogs commenting (σχολιασμοί σχετικών blogs) MARKETING & CREATIVE MEDIA Blogging

ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ OVER ALL Site consulting βελτίωση εμπειρίας επισκέπτη Site consulting βελτίωση εμπειρίας επισκέπτη Social media analytics μετρήσεις απόδοσης ενεργειών στα social media Social media analytics μετρήσεις απόδοσης ενεργειών στα social media Web analytics μετρήσεις απόδοσης – εντοπισμός αδυναμιών Web analytics μετρήσεις απόδοσης – εντοπισμός αδυναμιών Conversion rate optimization βελτίωση απόδοσης μετατροπών Conversion rate optimization βελτίωση απόδοσης μετατροπών MARKETING & CREATIVE MEDIA

Η Click Factor για το Marvellous Συνοψίζοντας λοιπόν και με βάση τα παραπάνω η Click Factor προτείνει την ανάληψη των παρακάτω για το Marvellous travel: Συνοψίζοντας λοιπόν και με βάση τα παραπάνω η Click Factor προτείνει την ανάληψη των παρακάτω για το Marvellous travel: MARKETING & CREATIVE MEDIA Communication Strategy Social Media Marketing Content Management Bloging και υποστηρικτικές ενέργειες Δημιουργικές και σύγχρονες προτάσεις για το site Μετρήσεις και αναφορές απόδοσης

MARKETING & CREATIVE MEDIA