1 Σχεδιασμός της διεπαφής μιας πολυμεσικής εφαρμογής.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ένα παγκόσμιο δίκτυο που συνδέει εκατομμύρια υπολογιστές.,. Περισσότερες από 100 χώρες που συνδέονται με τις ανταλλαγές των δεδομένων, ειδήσεις και απόψεις..Σε.
Advertisements

Λογισμικο συστηματοσ Κεφάλαιο 4ο
Τεχνικές Προγραμματισμού με την JavaScript Στυλιάδης Κων/νος Φλώρινα, Οκτώβριος 2004.
Η Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO
Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή
Καθηγητής: Δ. Μπουτακίδης
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 6: Το Γραφικό Περιβάλλον Επικοινωνίας (Γ.Π.Ε.)
Να περιγράψετε τους 2 τρόπους οργάνωσης Ιστοσελίδων
Μεταγωγή και Πολυπλεξία
Λειτουργικό Σύστημα 2ο μέρος.
H διαδικασία ανάπτυξης λογισμικού. Tι θα γνωρίσουμε •Τις φάσεις ανάπτυξης του λογισμικού. •Γιατί χρειάζεται να γίνει ανάλυση του προβλήματος. •Τι θα πρέπει.
ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.
Τμήμα Αρχειονομίας-Βιβλιοθηκονομίας Ιόνιο Πανεπιστήμιο
Οδηγίες Σχεδίασης Διαδραστικών Συστημάτων
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΨΕΥΔΟΚΩΔΙΚΑ ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ ΒΑΣΙΚΟΙ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ ΠΙΝΑΚΩΝ
Λογισμικο συστηματοσ Κεφάλαιο 4ο
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Κεφάλαιο 11 ο Βασικές Έννοιες Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.
Αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού DT Trainer
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 6: Το Γραφικό Περιβάλλον Επικοινωνίας (Γ. Π. Ε
Η ποιότητα της πληροφορίας στο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται ή διανέμεται μέσω του Internet Χρήστος Σαβρανίδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα ΦΠΨ.
1 Εισαγωγή στις Βάσεις Δεδομένων  Ανάγκη Αποθήκευσης και Διαχείρισης Δεδομένων  Συστήματα Αρχείων  Συστήματα Βάσεων Δεδομένων  Παραδοσιακές και Σύγχρονες.
Πολυμέσα – Δίκτυα (μαθ. επιλογής Γ’ Λυκείου)
Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 6: Το Γραφικό Περιβάλλον Επικοινωνίας (Γ.Π.Ε.)
ΟΔΗΓΟΣ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΙΣΔΙΑΣΤΑΤΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ ΚΑΙ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΩΝ ΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ: ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΡΟΚΙΔΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ-ΔΙΟΝΥΣΙΑ.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. OI “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ Τι είναι τα πολυμέσα? Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – MS Windows – Περιβάλλον εργασίας
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 1/15 ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης,
1 Εισαγωγή στις Βάσεις Δεδομένων  Ανάγκη Αποθήκευσης και Διαχείρισης Δεδομένων  Συστήματα Αρχείων  Συστήματα Βάσεων Δεδομένων  Παραδοσιακές και Σύγχρονες.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:RECENT DEVELOPMENTS IN FORMAL SETTINGS.(ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ. ) ΌΝΟΜΑ ΦΟΙΤΗΤΡ.:ΔΟΜΑΛΗ ΕΙΡΗΝΗ.
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
Αλληλεπιδρώσες Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Εισαγωγή σε ένα ειδικό ζήτημα σχετικά με την αλληλεπιδραστικότητα στις Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Jo.D.I.: Journal of Digital.
Γρήγορη αναφορά για © 2012 Microsoft Corporation. Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος. Lync Web App Συμμετοχή σε σύσκεψη Lync με ήχο από τον υπολογιστή.
© 2012 Microsoft Corporation. Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος. Προγραμματισμός σύσκεψης Lync Μπορείτε να προγραμματίσετε μια σύσκεψη Lync χρησιμοποιώντας.
Microsoft PowerPoint Powerpoint Κίκα Χρυσοστόμου.
Σχεδιασμός Διεπαφής με τον Χρήστη
Διδακτική της Πληροφορικής ΗΥ302 Εργασία :Παρουσίαση σχολικού βιβλίου Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης «Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον»
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ  Επιμορφωτής:
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Δ’ τάξης.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Βρίσκοντας κατάλληλα αντικείμενα μάθησης:
Μάνος Κόλλιας SwetsWise Searcher. Παρουσίαση - Σημερινή πραγματικότητα στον τρόπο αναζήτησης - Federated αναζήτηση με το SwetsWise Searcher - Βασικά Χαρακτηριστικά.
1Κεφάλαιο 4 Κανόνες Σύνταξης HTML Όλες οι ετικέτες εσωκλείονται μεταξύ των χαρακτήρων “ “. Κάθε τι που βρίσκεται μεταξύ των χαρακτήρων “ ”, αποτελεί σχόλιο.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
Το δικαιωμα ςτο παιχνιδι
Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
Μπόλαρη Αγγελικη(1451) Επιβλέπων Βολογιαννίδης Σταύρος ΑΤΕΙ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Σέρρες 2013.
ΦΩΤΟΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΓΡΑΦΕΙΑΚΗΣ ΥΛΗΣ. Φωτοαναπαραγωγή είναι η διαδικασία δημιουργίας αντίγραφων των διαφόρων εγγράφων. Τα κύρια στοιχεία που.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι Τμήμα Λογιστικής ΤΕΙ Κρήτης Γιάννης Χρυσάκης
ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ 1 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: WINDOWS XP ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ν. ΚΑΡΑΤΑΣΙΟΣ.
ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ 2 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Μενού,Εντολές και Παράθυρα Διαλόγου Καθηγητής: Γρηγόριος Νικ. Καρατάσιος.
Κλιμίδης Αρτέμης (ΑΕΜ: 2748) Σταματίου Θεόδωρος (ΑΕΜ: 2873) Χατζής Σταμάτιος (ΑΕΜ: 2822) ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ. Χρήστος Αναστασίου ΣΥΝΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Γνωρίσματα των Χρηστικών Ιστοσελίδων. Κατά το πρότυπο ISO/DIS :  αποτελεσματικότητα (effectiveness)  αποδοτικότητα (efficiency)  ικανοποίηση.
Σχεδίαση Διαφανειών Πρακτικός Οδηγός Μιχαηλίδη Αφροδίτη.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Κατηγορίες και Προδιαγραφές Λογισμικού Η/Υ (Software)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 12: Επεξεργασία κειμένου – LibreOffice #2
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Επεξεργασία Κειμένου Διδακτική προσέγγιση των λογισμικών γενικής χρήσης Ζωγραφική Λογιστικά φύλλα Βάσεις δεδομένων.
Στην Ελλάδα, σε πρόσφατο Φύλλο της Εφημερίδας της Κυβέρνησης (ΦΕΚ B 931/ ), στο άρθρο 6 και στην παράγραφο Γ΄ σε σχέση με τα παιδιά με ειδικές.
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 11: Επεξεργασία κειμένου - LibreOffice
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Β΄ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΙΑ ΠΕ03
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Εισαγωγή Για σχεδόν τέσσερις δεκαετίες, οι προσωπικοί υπολογιστές αποτελούνταν από ένα desktop system και ένα folder system metaphors για τη διαχείριση.
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Σχεδιασμός της διεπαφής μιας πολυμεσικής εφαρμογής

Τι είναι διεπαφή Διεπιφάνεια, διασύνδεση Επικοινωνία λογισμικού με τους χρήστες Επιτρέπει την εκτέλεση λειτουργιών στην εφαρμογή 2/16

Είναι σημαντική; Οι χρήστες συνήθως αξιολογούν τα συστήματα με βάση την διεπαφή τους Φτωχά σχεδιασμένη διεπαφή μπορεί να προκαλέσει καταστροφικά λάθη από την πλευρά του χρήστη Φτωχά σχεδιασμένη διεπαφή είναι βασικός λόγος για μη χρησιμοποίηση ενός συστήματος Ο σχεδιασμός της διεπαφής συνήθως αφορά το γραφικό σχεδιασμό Είναι το αντίστοιχο της εργονομίας στα μηχανήματα 3/16

Σημασία διεπαφής Άμεση αφομοίωση τεχνολογικών εξελίξεων (π.χ. iphone) Χρήστες χωρίς εμπειρία και ειδικές γνώσεις Χρήστες με διαφορετικές ανάγκες Αύξηση παραγωγικότητας Ασφάλεια χρήσης 4/16

Πλεονεκτήματα του γραφικού περιβάλλοντος (GUI) Είναι εύκολη η εκμάθησή και χρήση τους, δεν απαιτείται εμπειρία χρήστη Γρήγορη, πλήρους οθόνης αλληλεπίδραση είναι δυνατή με άμεση πρόσβαση οπουδήποτε στην οθόνη 5/16

Ευχρηστία Ικανότητα ενός συστήματος να λειτουργεί αποτελεσματικά ενώ παρέχει ικανοποίηση στους χρήστες Παράμετροι: Ευκολία μάθησης, απόδοση, χαμηλή συχνότητα σφαλμάτων, ικανοποίηση, συγκράτηση γνώσης, δεν το ξεχνάς εύκολα 6/16

Κανόνες σχεδιασμού Ο σχεδιασμός UI πρέπει να λαμβάνει υπόψη τις ανάγκες, την εμπειρία και τις δυνατότητες των χρηστών Οι χρήστες πρέπει να συμμετέχουν στην διαδικασία σχεδιασμού στη φάση της ανάλυσης σχεδιασμού Υπάρχουν παράγοντες όπως το μέγεθος οθόνης τους οποίους οι σχεδιαστές πρέπει να λαμβάνουν υπόψη. 7/16

Κανόνες σχεδιασμού Η διεπαφή πρέπει να είναι προσανατολισμένη στον χρήστη παρά στον υπολογιστή Για παράδειγμα ένα σύστημα γραφείου πρέπει να χρησιμοποιεί όρους όπως γράμματα, αρχεία, φάκελοι από καταλόγους αρχείων, δείκτες αρχείων, κ.α. Το σύστημα πρέπει να εμφανίζει κατάλληλο επίπεδο συμβατότητας και ομοιογένειας Οι εντολές και τα μενού πρέπει να έχουν την ίδια μορφή 8/16

Κανόνες σχεδιασμού Το σύστημα δεν πρέπει να εκπλήσσει τον χρήστη Εάν μία εντολή λειτουργεί με γνωστό τρόπο, ο χρήστης θα πρέπει να μπορεί να προβλέψει την λειτουργία συγκρίσιμων εντολών Το σύστημα πρέπει να παρέχει ανοχή σε λάθη χρήστη και να του επιτρέπει να ανακάμπτει από αυτά Δυνατότητα undo, επιβεβαίωση λειτουργιών καταστροφής, κ.α. Πρέπει να παρέχονται οδηγίες στον χρήστη Συστήματα Help, on-line εγχειρίδια, κ.α. 9/16

Κανόνες σχεδιασμού Οι σχεδιαστικές επιλογές της διεπαφής πρέπει να περνάνε όσο το δυνατόν περισσότερο απαρατήρητες και να είναι φυσικές σε σχέση με τη θεματολογία Η διάταξη των αντικειμένων πρέπει να ακολουθεί τη διαδικασία εργασίας του χρήστη Ο χρήστης πρέπει να γνωρίζει που βρίσκεται, τι μπορεί να κάνει και πώς να προχωρήσει Η μορφή των οθονών πρέπει να είναι ενιαία 10/16

Παράδειγμα 11/16

Εστίαση προσοχής Η σημαντική πληροφορία πρέπει να τοποθετείται σε εμφανή θέση Λιγότερο σημαντικές πληροφορίες τοποθετούνται σε λιγότερο εμφανείς θέσεις αλλά σταθερές Πληροφορία που σπανίως χρειάζεται, εμφανίζεται κατόπιν αιτήματος 12/16

Εμφάνιση χρωμάτων Το χρώμα δίνει μία επιπλέον διάσταση στην διεπαφή και βοηθά τον χρήστη να καταλάβει σύνθετες δομές πληροφορίας Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την υπογράμμιση εξεχόντων γεγονότων Συνήθη λάθη στην χρήση χρώματος στον σχεδιασμό διεπαφής περιλαμβάνουν: Χρήση χρώματος ως μέσου επικοινωνίας Υπερβολική χρήση χρώματος 13/16

Αναγνωσιμότητα Παράγοντες που επηρεάζουν την αναγνωσιμότητα: Ποσότητα κειμένου Βαθμός συγκέντρωσης Αριθμός λέξεων ανά γραμμή Αντίθεση χρωμάτων Μήκος γραμμής, γραμματοσειρά και διαστήματα χαρακτήρων 14/16

Αναγνωσιμότητα Κανόνες σχεδιασμού: Λέξεις με κεφαλαία 20% πιο δυσανάγνωστες Η απόσταση των γραμμών πρέπει να είναι τουλάχιστον το 50% του ύψους των γραμμάτων Μέγιστος αριθμός λέξεων ανά γραμμή: 15 Βέλτιστο μέγεθος παραγράφου: 4 γραμμές 15/16

Αναγνωσιμότητα 16/16

Αλληλεπίδραση Μπορεί να γίνει με πολλούς τρόπους: Εντολές, Μενού, Φυσική γλώσσα, Φόρμες, Γραφικό περιβάλλον, Εικονική πραγματικότητα Παλιότερα γινόταν με εντολές σήμερα με εικονίδια και σύμβολα που χειρίζεται ο χρήστης 17/16

Απευθείας χειρισμός Απευθείας χειρισμός είναι όταν η διεπαφή παρουσιάζεται στον χρήστη με μοντέλο του πληροφοριακού χώρου που μπορεί να αλλάξει με απευθείας δράση, π.χ. ονόματα αλλάζουν με πληκτρολόγηση νέου ονόματος πάνω σε αυτά Η διεπαφή φόρμας είναι ένα απλό παράδειγμα απευθείας χειρισμού Η GUI's παρέχει απευθείας χειρισμό, π.χ. κάποια αρχεία μπορούν να διαγραφούν με μετακίνηση εικόνας σε ένα καλάθι αχρήστων 18/16

Παράδειγμα 19/16

Πλεονεκτήματα απευθείας χειρισμού Χρήστες θέλουν να ελέγχουν τον υπολογιστή τους και όχι να ελέγχονται Ο χρόνος εκμάθησης των χρηστών είναι πολύ μικρός Οι χρήστες έχουν άμεση ανάδραση από τις πράξεις τους και τα λάθη μπορούν εύκολα να βρεθούν και να διορθωθούν 20/16

Μειονεκτήματα απευθείας χειρισμού Η διαμόρφωση ενός μοντέλου πληροφορίας μπορεί να γίνει δύσκολη Με δεδομένο ότι ο χώρος της πληροφορίας είναι μεγάλος, τι εργαλεία θα πρέπει να τους δοθούν για την πλοήγηση τους στον χώρο; Οι διεπαφές απευθείας χειρισμού καθιστούν πολύπλοκο τον προγραμματισμό διεπαφών και έχουν μεγάλες απαιτήσεις από το σύστημα Η έννοια των συμβόλων διαφέρει με το πολιτισμικό υπόβαθρο 21/16

Μενού Οι χρήστες επιλέγουν από ένα κατάλογο δυνατοτήτων που παρουσιάζονται σε αυτούς από το σύστημα Η επιλογή μπορεί να γίνει με το ποντίκι ή με τα βέλη ή με την εκτύπωση κάποιου ονόματος Συνήθως χρησιμοποιούνται εύκολα για χρήση τερματικά όπως touchscreens 22/16

Πλεονεκτήματα των Συστημάτων με Μενού Οι χρήστες δεν χρειάζεται να θυμούνται ονόματα εντολών και πάντα τους δίνεται η δυνατότητα να έχουν λίστα των εντολών Απαιτείται ελάχιστη εργασία εκ μέρους τους Τα λάθη των χρηστών παγιδεύονται στην διεπαφή Παρέχεται βοήθεια με την επιλογή του τρέχοντος μενού 23/16

Προβλήματα με Συστήματα με Μενού Τα συστήματα μενού αφορούν μικρό αριθμό επιλογών. Εάν υπάρχουν πολλές επιλογές τότε πρέπει να υπάρχει δυνατότητα δόμησης μενού Οι έμπειροι χρήστες βρίσκουν τα μενού πιο αργά από τις γλώσσες εντολών 24/16

Γλώσσες Εντολών Προτιμώνται από πεπειραμένους χρήστες διότι επιτρέπουν γρηγορότερη αλληλεπίδραση με τον χρήστη Δεν είναι κατάλληλες για άπειρους χρήστες Προσφέρονται ως εναλλακτικές σε εντολές μενού. Συνήθως υπάρχουν και τα δύο ταυτόχρονα 25/16

Φυσική Γλώσσα Διατύπωση από το χρήστη των χειρισμών στη γλώσσα του μέσω κειμένου ή ομιλίας Πλεονέκτημα: προσομοίωση ανθρώπινης επικοινωνίας Μειονεκτήματα: ασάφειες, περιττολογίες, τεχνικές δυσκολίες, δημιουργεί προσδοκίες Εφαρμογές: αναζήτηση, παροχή πληροφοριών, επικοινωνία με απομακρυσμένο σύστημα μέσω τηλεφώνου 26/16

Ανάδραση Γνωστοποίηση της κατάστασης του συστήματος Παραδείγματα: καθυστέρηση εκτύπωσης, επιλογή αντικειμένου, ολοκλήρωση εργασίας, σφάλματα, πρόοδος εργασίας, Προστασία από επικίνδυνες ενέργειες: αναίρεση, προειδοποίηση Η κατάχρηση προστασίας οδηγεί το χρήστη να αγνοεί τα μηνύματα προειδοποίησης (π.χ. Windows) 27/16

Παράδειγμα 28/16

Βοήθεια Πρέπει να παρέχεται συνεχώς Πρέπει να είναι πολλών επιπέδων Εύκολη πρόσβαση Δεν πρέπει να είναι απλά ένα on-line εγχειρίδιο Τα δυναμικά χαρακτηριστικά της οθόνης μπορούν να βελτιώσουν την παρουσίαση της πληροφορίας 29/16

Χρυσοί κανόνες Ομοιομορφία και συνέπεια Σύντομοι χειρισμοί (π.χ. λιγότερα κλικ) Συνεχής ανάδραση Πρόβλεψη για σφάλματα χρήσης Δυνατότητα αναίρεσης Ο χρήστης να νιώθει ότι ελέγχει την εφαρμογή 30/16

Βιβλιογραφία SGL-C104/423/2835,10768/ SGL-C104/423/2835,10768/ _4/lecture_notes.htm 31/16