Γ ι ά ν ν η ς Μ ό ρ α λ η ς « Π Α Ν Σ Ε Λ Η Ν Ο Σ »

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΟ «ΝΕΟ» ΛΥΚΕΙΟ. 1.Το σχολείο πρέπει να μεταδίδει γνώση λειτουργική και όχι μνημονική. 2.Η γνώση δε μεταβιβάζεται αλλά χτίζεται με ενεργητικές διαδικασίες.
Advertisements

Σύντομη Παρουσίαση των Μαθηματικών του Project «Παρθενώνας»
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης.
Ακαδ. ‘Ετος Α Ρ Χ Ι Τ Ε Κ Τ Ο Ν Ι Κ Ο Σ Σ Χ Ε Δ Ι Α Σ Μ Ο Σ 9: Α Σ Τ Ι Κ Ο Σ Σ.
ΕΛ - ΓΚΡΕΚΟ ΝΙΚΟΥ ΘΕΟΔΟΣΗΣ ΚΑΤΣΑΟΥΝΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΑΣΟΣ ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟΥ
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης / Μαρία Κουτάτζη.
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
Κωδικοποίηση και επεξεργασία ποιοτικών δεδομένων
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ
Δ Η Μ Η Τ Ρ Η Σ Ε Υ Σ Τ Α Θ Ι Α Δ Η Σ Τ Α Ξ Η : ΑΤ’1
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Πρόγραμμα σπουδών Ενημέρωση Τριτοετών
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Διαδικασία του σχεδίου
Επιμόρφωση στα Επιμόρφωση στα νέα βιβλία Συνάντηση πρώτη Μαθηματικά Γκουτζαμάνης Βασίλης – Σχολικός Σύμβουλος Ζυγούρη Έλενα – Σχολικός.
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ για την καταγραφή απόψεων & αναγκών των εκπαιδευτικών της 31ης Ε.Π. Π.Ε. Αθηνών σε θέματα ενημέρωσης και επιμόρφωσης ΣΤΕΛΙΟΣ.
ΤΟΜΕΣ.
Ανδρέου Μπέττυ Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006.
ΓΡΑΜΜΕΣ - ΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
Georgakopoulou Anna. Εμείς«Ανήκειν;»και βέβαια«Ανήκειν»
Ιστορία των ελληνικών χαρακτήρων
A Β για το φως και τη σκιά Ένα αλφάβητο.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
Μέθοδοι διδασκαλίας των Μαθηματικών
ΤΟΜΕΣ.
ΤΟΜΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ.
Τι σημαίνει ο όρος έκφραση ; ΕΚΦΡΑΣΗ: Ο όρος έκφραση προέρχεται από την αρχαία ελληνικ ή γραμματεία >.Συγκεκριμένα από την αρχαιότητα ο όρος έκφραση σήμαινε.
«ΗΓΕΤΕΣ ΤΟΥ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ»
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ.
Τα μαθηματικα στην τεχνη και στη φυση
Σχολικά Μαθηματικά, Δάσκαλος των Μαθηματικών, Μαθητής Καθηγητής Μαθηματικών Μαθητής Σχολικά Μαθηματικά Ακαδημαϊκά Μαθηματικά Φροντιστήρια ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Αισθητικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου 1 ο Γυμνάσιο Πετρούπολης Σχολικό έτος
Τα υπέρ και τα κατά Stomikrocosmotistaxismas.blogspot.gr.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
α. ο μ υ θ ο ς τ η ς π ε ρ σ ε φ ο ν η ς β. ο μ υ θ ο ς τ ο υ ε γ κ ε λ α δ ο υ γ. ο μ υ θ ο ς τ η ς α ρ α χ ν η ς.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΥΛΙΚΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ & ΧΑΡΑΚΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΥΛΙΚΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ & ΧΑΡΑΚΤΙΚΗΣ ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ.
( ) Επιφανής ζωγράφος. Γεννήθηκε στην Τήνο, όπου και πέρασε τα παιδικά του χρόνια. Μετά την εγκατάσταση της οικογένειάς του στην Αθήνα (1850)
Παλαιολόγεια Αναγέννηση 14 ος αιώνας. ΟΙ ΑΠΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΕΙΑΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ Η παλαιολόγεια δυναστεία υπήρξε η μακροβιότερη που πέρασε από την Αυτοκρατορία,
Περίμετρος- Εμβαδόν: Διάκριση με τη χρήση ψηφιακού γεωπίνακα ( Μαθηματικά Δ΄ τάξης, Ενότητα 33 «Υπολογίζω Περιμέτρους κι Εμβαδά»)
John Dewey
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
Εργασία των φοιτητών: Κοσμάς Βασίλης Ραράκου Μαρία Αγγελική
Καλλιέργεια Οδικής Συνείδησης Υπό έμφαση στόχος για τη σχολική χρονιά
Διαδικασία σχεδίασης τομών
Μηχανική των υλικών Μεταβολή όγκου λόγω παραμόρφωσης
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
Π Ι Κ Α Σ Ο Γ Κ Ε Ρ Ν Ι Κ Α.
ΡΕΥΜΑΤΟΦΟΡΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΕ ΟΜΟΓΕΝΕΣ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ
H E N R I M A T I S S E P A P I E R S D E C O U P E R.
Ερευνητική Εργασία Θέμα: ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ: Η ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ, ΤΟ ΝΗΣΙ
PAUL CEZANNE M O N T S A I N T – V I C T O I R E.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΓΕΝΙΚΟ ΘΕΜΑ: ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΕΙΣΜΟΥΣ, ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΘΕΜΑ ΟΜΑΔΑΣ: ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΗ ΔΟΜΗΣΗ ΚΤΙΡΙΩΝ ΤΜΗΜΑ Α’3 ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Κ.
EIKONIKO ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Η δυτική ζωγραφική από τον 14ο αιώνα έως τον 18ο αιώνα
Κρυστα ρακαλλιδου.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του ΣΤ2΄ του 1ου Δημοτικού Σχολείου και της ΣΤ΄ του 2ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Περάμου σας παρουσιάζουν τη βιωματική εργασία.
Έλενα Βότση, Βαλίνα Διαμαντή
Η δυτική ζωγραφική τον 14ο -18ο αιώνα
 Ο Πητ (Πίιτ) Μοντριάν γεννήθηκε στις 7 Μαρτίου του 1872 και πέθανε την– 1 Φεβρουαρίου του Ήταν Ολλανδός ζωγράφος, ένας από τους σημαντικότερους.
A A.1 ΤΙΤΛΟΣ: ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: ΣΚΟΠΟΣ:
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
για να σχηματίσω τη λέξη
ΣΤΟΧΟΙ: ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
Project.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γ ι ά ν ν η ς Μ ό ρ α λ η ς « Π Α Ν Σ Ε Λ Η Ν Ο Σ »

Ο Γιάννης Μόραλης είναι ένας από τους καλλιτέχνες του 20 ου αιώνα που προετοίμασαν και ολοκλήρωσαν το άνοιγμα της ελληνικής τέχνης προς τις διάφορες τάσεις του μοντερνισμού. Διαμόρφωσαν τη νέα φυσιογνωμία της με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της, εντάσσοντάς την στο πνεύμα της παγκόσμιας αναζήτησης και του προβληματισμού που χαρακτήριζαν την εποχή του.

Κυρίαρχο θέμα στο έργο του Γιάννη Μόραλη αποτελεί η ανθρώπινη φιγούρα. Σταδιακά απομακρύνεται από τις νατουραλιστικές αναπαραστάσεις και επιλέγει μια πορεία που οδηγεί στη διάλυση των μορφών με βάση τον αφηρημένο γεωμετρισμό

Αναπλάθει την ανθρώπινη μορφή, διαμελίζοντάς την σε επιφάνειες ήρεμες, διαχωρισμένες με σαφήνεια.

Δίνει έμφαση στην αρμονία της σύνθεσης. Κάθε μέρος του πίνακα υποτάσσεται στο σύνολο. Βασικά στοιχεία του έργου του είναι η γεωμετρική φόρμα και το καθαρό χρώμα.

Η «Πανσέληνος» είναι μια ενότητα έργων που δημιούργησε ο καλλιτέχνης την περίοδο και παρουσίασε το 1978 στην τέταρτη ατομική του έκθεση.

Πανσέληνος Α’ Ακρυλικό σε πανί, 0.98 Χ1.66μ. Ιδιωτική συλλογή

H διαγράμμιση υποδεικνύει τους βασικούς άξονες οι οποίοι καθορίζουν την σύνθεση.

Πανσέληνος Β’ 1975 Ακρυλικό σε μουσαμά. 1,14 Χ 1,65 Ιδιωτική συλλογή.

Πανσέληνος Γ’ 1975, Ακρυλικό σε πανί 1.14 Χ 1.65 μ. Ιδιωτική συλλογή

Πανσέληνος Δ’ 1976, ακρυλικό σε μουσαμά 1,14 Χ 1,65 μ. Ιδιωτική συλλογή.

Πανσέληνος Ζ’ 1976 Ακρυλικό σε μουσαμά 1,30 Χ 1,30 μ. Γραφείο πρωθυπουργού, Μέγαρο Μαξίμου.

Πανσέληνος Η’ 1976 Ακρυλικό σε μουσαμά 1,30 Χ 1,30 Ιδιωτική συλλογή.

Πανσέληνος Θ’ 1977 Ακρυλικό σε μουσαμά 1,46 Χ 1,23 μ. Γραφείο πρωθυπουργού, Μέγαρο Μαξίμου.

Πανσέληνος Κ’ 1977 Ακρυλικό σε μουσαμά 1,96 Χ1,78 μ. Ιδιωτική συ λλογή

Πανσέληνος Λ’ 1977 Ακρυλικό σε μουσαμά 1,96 Χ 1,78 μ. Ιδιωτική συλλογή

Πανσέληνος Μ’ Ακρυλικό σε μουσαμά 1,96 χ 1,78 μ. Ιδιωτική συλλογή

Το νησί. 1976, ακρυλικό σε μουσαμά 1,14 Χ 1,65 μ.

Προσχέδιο για το έργο «Το νησί», μολύβι 0,07 Χ 0,17 μ. Στο προσχέδιο φαίνονται οι βασικοί άξονες της σύνθεσης

Προσχέδιο για το έργο «Το νησί», μολύβι 0,07 Χ 0,17 μ. Επάνω στους βασικούς άξονες εντάσσονται οι γεωμετρικές φόρμες που διαμορφώνουν την γυναικεία φιγούρα.

Προσχέδιο για το έργο «Το νησί», χρωματιστά μολύβια 0,11 Χ 0,17 μ. Κάθε σχήμα χρωματίζεται με ένα καθαρό χρώμα

Προσχέδιο για το έργο «Το νησί», χρωματιστά μολύβια 0,11 Χ 0,17 μ.

Το νησί Ακρυλικό σε μουσαμά 1,14 Χ 1,65 μ.

Α Σ Κ Η Σ Η Αφού αναλύσουμε το έργο του Γιάννη Μόραλη, οι μαθητές δημιουργούν μια σύνθεση αναπτύσσοντας την με τον τρόπο του ζωγράφου. Σε πλαίσιο διαστάσεων 15 Χ 20 εκ. φέρουμε τους βασικούς άξονες της σύνθεσής μας. Επάνω σε αυτούς τους άξονες σχεδιάζουμε τις γεωμετρικές φόρμες που θα αναπαριστούν τις φιγούρες. Χρωματίζουμε επιλέγοντας από την παλέτα του ζωγράφου. Στόχος της άσκησης είναι οι μαθητές να κατανοήσουν τον ρόλο της σύνθεσης στη διαμόρφωση της εικόνας. Η άσκηση αναπτύσσεται σε δύο διδακτικές ώρες. Ο καθηγητής Μιχάλης Κοντούδης