Ένα γράμμα για την Ιωάννα Χατσίκου Ιωάννα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Triglianoi.gr Δημιουργήσαμε αυτή την παρουσίαση, ώστε τα μέλη μας να πάρουν μία σύντομη ιδέα, σχετική με την λειτουργία του φόρουμ μας.
Advertisements

Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
Δημιουργία παρουσίασης:
ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΚΕΡΙΑ.
Ενότητα 6 Είμαστε έτοιμοι; Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
ΡΗΜΑ – ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ - ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟ
Ποιήματα με ζωγραφιές σε μικρά παιδιά
Πρόσωπα: Τόπος: Χρόνος: Μάτα μπαμπάς μαμά Το δωμάτιο της Μάτας
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Σήμερα θα μιλήσουμε για το ηλεκτρικό ρεύμα. Εσείς πως τι νομίζεται πως είναι; Γράψτε στο τετράδιό σας τι πιστεύετε.
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Πως κάνουμε μια παρουσίαση σε Power Point
Επιμελήτρια παρουσίασης: Μαρία Γαϊτανίδου
Όνομα:______________________________Τάξη:Β΄
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
Μήλα και καμήλα Τα μήλα είναι πάνω στη μηλιά. Ένας παππούς τα κόβει και τα δίνει στο παιδί λέγοντας του: -Πάρε τα μήλα. -Τι είναι παππού; H καμήλα;
Ιστορίες σ ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
ωρα σκεφτομαι στιχο για να φιαξω…
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
O Σωκράτης και το τεστ του φιλτραρίσματος
Οδηγίες Εισαγωγής Ανακοινώσεων στο site του ΤΜΕΥ Με το F5 αρχίζει το animation.
Music: Smoke gets in your eyes Pictures By: Unknown source Edited by AMRA.
Ενότητα 6 Γράφω το δικό μου άρθρο Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Απο τον ευθυ στον πλαγιο λογο
12/ Θ 1 Ο ΟΛΟΗΜΕΡΟ Δ. Σ. Ν. ΠΕΡΑΜΟΥ Παλάζογλου Μαρία Ντελή Βασιλική Υψηλού Ελισάβετ.
Διδακτική της Πληροφορικής Παρουσίαση εκπαιδευτικών παιχνιδιών με σκοπό την κατανόηση βασικών αρχών της πληροφορικής Αντωνακάκη Δέσποινα Α.Μ 933 Καντεράκης.
Το μικρό ελεφαντάκι Ένα παραμύθι για μικρά παιδιά
Ενότητα 2 Το ποτάμι τρέχει να συναντήσει τη θάλασσα
Πεπόνι, πεπόνι! σ ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
PROJECT με θέμα ¨χριστούγεννα¨
Ας ελέγξω το γραπτό μου!.
Δημ. Σχολείο Κοκκινοχώματος Α΄ Τάξη
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
Μαθηματικά ΣΤ΄ τάξης Δίκαιη μοιρασιά! Διαίρεση φυσικών και δεκαδικών αριθμών.
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Τα σημεία στίξης Β΄τάξη.
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
Ετοιμασίες για το ταξίδι (1)
Σχολικός εκφοβισμός (1)
τις κεραίες του κουνάει και το σπίτι του φοράει.
Η ημέρα που σε πήρα αγκαλιά <3 Σε ποιον πιστεύετε ότι αναφέρομαι;
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.58-61
ΌΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.62-63
Φτιάχνω διψήφιους αριθμούς με πρόσθεση ίδιων ή διαφορετικών αριθμών.
Σενάριο (Παρένθεση) - Τελεία.
Πάμε για ψώνια; (2) Βιβλίο σελ.45
Πάμε για ψώνια; (2) Βιβλίο σελ.44
Μάθημα 8ο Ζητήματα γραφής και επιμέλειας κειμένου-εργασίας
Ενότητα 2:Η παρέα Μάθημα:Τάσος το σαλιγκάρι Ι ΄Δημοτικό Λεμεσού (ΚΑ) Θεοδούλου Αφροδίτη Θεοδούλου Αφροδίτη Χατζηκυπρή Εύα Χατζηκυπρή Εύα.
Πάμε για ψώνια; (5) Βιβλίο σελ.47
Χατσίκου Ιωάννα Η παρέα Αντίο θάλασσα Α α Βιβλίο μαθητή Χατσίκου Ιωάννα
Πληροφορική Β΄ Γυμνασιου Κεφάλαιο 3, 3.4
Γραφή της πρόσθεσης με τη χρήση συμβόλων
Μια γυναίκα φρόντιζε τον κήπο του σπιτιού της,
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ - VARIABLES
Με το σεις και με το σας (3)
Παίζουμε παντομίμα; Χατσίκου Ιωάννα
Βδομάδα 12_16/6/16 Θέλω να …..
Θρησκευτικά Α Γυμνασίου
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Ο Υπολογιστής και η Επεξεργασία των Δεδομένων
Γεια σας! Τι κάνετε, ελπίζω να είστε όλοι καλά!
Ούρδας Ιωάννης Παιδιά ας μιλήσουμε για οικοσυστήματα Οικοσυστήματα τι είναι πάλι αυτό.
Γνωριμία με τους ήρωες Χατσίκου Ιωάννα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ένα γράμμα για την Ιωάννα Χατσίκου Ιωάννα

Τι έχουμε εδώ;

νφ Ποιος είναι ο τίτλος του κεφαλαίου;

νφ Τι μορφή έχει το κείμενο μας; Από πού το καταλάβατε; Μοιάζει με τα άλλα κείμενα που κάναμε;

Εσείς έχετε στείλει ποτέ γράμμα; Σε ποιον;

Εσείς έχετε πάρει ποτέ γράμμα; Από ποιον;

Τι νομίζετε πως έχει γράψει στο γράμμα του ο θείος Παύλος;

νφ Διαβάζει σιωπηλά ο καθένας το γράμμα του θείου Παύλου.

νφ Ακούμε προσεκτικά τι λέει το γράμμα.

νφ Τι γράφει ο θείος Παύλος στην Ιωάννα; Πού πήγε και τι είδε;

νφ Η Ιωάννα του έχει γράψει γράμμα; Από πού το κατάλαβες;

νφ Τι νομίζεις ότι του έγραψε;

Ας δούμε πρώτα πού βρίσκεται ο θείος Παύλος.

Τι νομίζετε ότι είναι τα πάρκα άγριων ζώων; Στα πάρκα άγριων ζώων τα ζώα ζουν ελεύθερα στο φυσικό τους χώρο!

Ας παρακολουθήσουμε ένα μικρό βίντεο από τη ζωή σε αυτά τα πάρκα.

Ας δούμε πώς γράφουμε ένα γράμμα.

Πρώτα γράφουμε τον τόπο και την ημερομηνία

Μετά γράφουμε τα νέα μας και ό,τι άλλο θέλουμε να πούμε ή να ρωτήσουμε.

Τέλος, Χαιρετάμε αυτόν που στέλνουμε το γράμμα Και γράφουμε ποιοι είμαστε.

Τι λείπει εδώ;

Τι θα συμπληρώσουμε εδώ;

Κι εδώ;

Στο τέλος;

Τι είναι οι προτάσεις ;

Προτάσεις είναι λεξούλες στη σειρά που μας λένε ποιος κάνει κάτι.

Δεν ξεχνάμε ποτέ: Ξεκινώ με κεφαλαίο και τελειώνω με τελεία. Δεν ξεχνώ τους τόνους.

Αν μας μείνει χρόνος, παρακολουθούμε ένα ακόμα βίντεο με τη ζωή στα πάρκα άγριων ζώων.

Ένα γράμμα για την Ιωάννα Τετράδιο εργασιών

Διαβάζουμε

Βάζουμε πού ή που. Που πας; Που είσαι; Το μολύβι που μου πήρε η μαμά. Είδα τον παππού που έφευγε. Που είναι τα κλειδιά μου;

Βάζουμε πώς ή πως Νομίζω πως έχασα το μολύβι μου. Πως σε λένε; Πως θα πάτε Θεσσαλονίκη; Είπε πως θα πάμε με λεωφορείο.