ΘΕΜΑ Άρθρο 5/ ο Διαιτητής Καθήκοντα και αρμοδιότητες ΤΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ικανότητες Επικοινωνίας
Advertisements

Αντάμ!! Aφού είδαμε ποιο φύλλο κάνουμε αντάμ σε περίπτωση που έχει αγοράσει ο συμπαίκτης, τώρα θα δούμε τη δεύτερη επιλογή μας, στην περίπτωση που δεν.
ΜΠΑΣΚΕΤ: ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΩ
Κανονισμοί χειροσφαίρισης
Διευκρινήσεις στους Νέους Κανονισμούς Υδατοσφαίρισης Αθήνα:08/11/2005 ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑΣ.
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΔΙΑΙΤΗΤΩΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ & ΝΟΤΙΑΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ 2008 Σ.Δ.Κ.Κ.Ν.Π
Ανταλλαγή Μηνυμάτων και Προσδιορισμός Ρόλων μέσω Στρατηγικών
BOCCIA IN ACTION! Μια σύντομη παρουσίαση του Μπότσια, για να μάθετε πως παίζεται αυτό το υπέροχο παιχνίδι!
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Τακτικές εφαρμογές στις αναπτυξιακές ηλικίες 14 – 18 ετών
Quiz για το διαδίκτυο !.
ΟΔΒΕ 2012 ΕΞΕΤΑΣΕΙΣΕΘΝΙΚΩΝΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ. Υπόχρεοι εξέτασης ΣΥΔΠΕΒΕΘ: 27 Συμμετείχαν στις εξετάσεις: 20 Ποσοστό συμμετοχής : 74% ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ Από : 8.
ΚΡΙΤΣΙΛΙΓΚΟΣ ΚΟΚΙΟΥΣΗΣ
Το ποδοσφαιρικό παιχνίδι βασίζεται σε ένα σύνολο κανόνων, που είναι γνωστοί ως Κανόνες Παιχνιδιού, και παίζεται με τη χρήση μιας φουσκωμένης ελαστικής.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΑΡΚΑΒΕΛΙΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΔΥΝΑΜΗ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΚΑΡΑΒΕΛΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ.
ΚΟΥΒΑΡΑ ΓΙΩΤΑ ΚΑΡΑΪΣΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΑΛΜΑΣ
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΠΑΠΑΡΓΥΡΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΡΟΣ MSc ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ11 ΠΕΛΛΑΣ - ΠΙΕΡΙΑΣ.
Κοινωνίες και συνεργασία
Λήψη Αποφάσεων Δράμα Νοέμβριος Ποιες είναι οι ευκαιρίες και ποιες οι παγίδες που πρέπει να γνωρίζουμε κατά τη λήψη των αποφάσεων; Πώς ανακαλύπτουμε.
Εργαστήρι παραγωγής λεβέ!!
Μάθημα 4ο Εισαγωγή στον τραπεζικό κίνδυνο. Τι είναι ο κίνδυνος Στο προηγούμενο μάθημα συσχετίσαμε τον κίνδυνο με το δανεισμό και τη διαφοροποίηση του.

Διαχείριση της σχολικής τάξης
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
ΕΝΟΤΗΤΑ:6 ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Ζ΄ ΣΤΟΧΟΙ:
ΣΧΟΛΙΚΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΧΕΙΡΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Παραολυμπιακό Άθλημα Μία παρουσίαση των: Μαρίνα Γαλογάβρα Μαρίνα Γαλογάβρα Γεωργία Πανούση Γεωργία Πανούση Μαρία Μρινοπούλου Μαρία Μρινοπούλου.
Παιχνίδια με Μπαλόνια Ευα ιωαννιδου.
ΔΟΣΗ Α. - ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ Π. - ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ Α. - ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ Μ.
ΧΕΙΡΟΣΦΑΙΡΙΣΗ HANDBALL
Οι διαιτητές πρέπει να τηρούν τον σεβασμό και να τιμωρούν συμπεριφορές οι οποίες αποσκοπούν στο να υπονομεύσουν την εξουσία του διαιτητή. Σύμφωνα με τους.
ΜΠΑΣΚΕΤ ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ. Αλλαγές κανονισμών  Πέντε αλλαγές στους κανονισμούς του μπάσκετ θα εφαρμοστούν από τη νέα αγωνιστική περίοδο. Βασικότερη.
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
ΕΙΔΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Συγκεντρωθείτε, Ρεε!!! Πέρκος, Ι., Στέφανος, PhD.
Μηχανική Μάθηση σε Συστήματα Πολλαπλών Πρακτόρων Παπαλιάς Κωνσταντίνος Τμήμα Πληροφορικής.
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Ερευνητική Εργασία (Project) ΄Β Τετραμήνου
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ
3 η διδασκαλία. Παραγοντοποίση- Χρήση ταυτοτήτων- Επίλυση εξισώσεων Τάξη: Γ’ Γυμνασίου Αριθμός Μαθητών: 28.
Αυτόνομοι Πράκτορες Ενισχυτική Μάθηση (Q-learning algorithm) in PONG Χανιά, 4/3/2011 Μπαμπαλής Μπάμπης.
ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ. ΘΕΜΑΤΑ Θέσεις -στατικές φάσεις -κατά τη διάρκεια -άλλες περιπτώσεις Σήματα Διαιτητή Χρήση σφυρίχτρας Γλώσσα σώματος.
Σελ. 1 ΟΔΗΓΙΕΣ Φύλλου Αγώνα για τη συμπλήρωση του.
ΤΟΥΡΝΟΥΑ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ Το ΧΡΙΣΟΥΓΕΝNΙΑΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΝΟΥΑ που διοργανώνεται με την έγκριση της ΕΠΣΑ στην Αθήνα στην περίοδο των διακοπών έγινε πλέον.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 7: Προετοιμασία της μαθησιακής εμπειρίας Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.. ΤΙ ΕΙΝΑΙ;; «Είναι Ένα Από Τα Μικρά Μυστικά Του Ελέγχου Της Σκέψης. Ο Θετικός Αυτοδιάλογος Βοηθάει Τους Αθλητές/τριες Να Βρίσκονται.
ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ  ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙΣ  ΝΑ ΠΑΙΞΕΙΣ  ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙΣ ΕΝΑ ΑΘΛΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ.
ΕΝΑ ΑΘΛΗΜΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΓΩΝΙΑ. Είναι ιστορικά καταγεγραμμένο ότι σε πολλές χώρες υπήρξαν παιχνίδια όπου οι παίκτες κλοτσούν μία μπάλα, όπως το επίσκυρος στην.
 Παίζοντας οι ίδιοι παραδοσιακά παιχνίδια ( Μακριά γαϊδούρα, τυφλόμυγα, κυνηγητό) και διακινδυνεύοντας τα σχόλια των συμμαθητών μας!!!  Ρωτώντας.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ, Ph.D.. H ηθική περιλαμβάνει τις αρχές που ορίζουν το τι είναι σωστό και το τι όχι. Ως ηθική συμπεριφορά ορίζεται η επίδειξη μιας.
ΜΑΘΗΜΑ 11: ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med,
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΕΤΑΡΤΟ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
Συνέντευξη με νήπια.
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
9o ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ
Συμμετοχική παρατήρηση Συστηματική παρατήρηση
ΙΕΚ ΣΠΑΡΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ & ΑΥΤΟΑΜΥΝΑ ΘΕΜΑ:ΠΥΓΜΑΧΙΑ
Θεωρούμε σχεδόν ιδανική TDR μορφή για είσοδο και γραμμή μεταφοράς με συγκεντρωτικές ασυνέχειες στο κέντρο της που εμφανίζονται ως παράλληλη χωρητικότητα.
ΝΙΚΟΣ ΠΑΦΙΛΗΣ ΜΑΡΙΟΣ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΚΛΑΒΟΣ
ΚΑΝΟΝΑΣ 1 Ο Αγωνιστικός Χώρος.
Σελ. 1 ΟΔΗΓΙΕΣ για τη συμπλήρωση του Φύλλου Αγώνα
Γιαννακοπούλου Γεωργία Θεοκλήτου Φοίβη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΘΕΜΑ Άρθρο 5/ ο Διαιτητής Καθήκοντα και αρμοδιότητες ΤΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ο Διαιτητής: επιτρέπει τη συνέχιση του παιχνιδιού, όταν η ομάδα- σε βάρος της οποίας μία παράβαση έχει διαπραχθεί- θα επωφεληθεί από ένα τέτοιο πλεονέκτημα και τιμωρεί την αρχική παράβαση, εάν το προσδοκώμενο πλεονέκτημα δεν προκύπτει εκείνη τη στιγμή.

Με άλλα λόγια... Ο Διαιτητής εφαρμόζει το πλεονέκτημα όταν η ομάδα συνολικά και όχι μόνο παίκτης, αποκτά κάτι επιπλέον, κάτι παραπάνω, ωφελείται, αποζημιώνεται από κάτι, κάτι που τη διευκολύνει, τη συμφέρει, κάτι που αν δεν δοθεί, θα την αδικήσει, κάτι που αν δε δοθεί, θα ευνοήσει τον αντίπαλο, κάτι που θα την ευνοήσει όχι μόνο στιγμιαία αλλά και στη συνέχεια……

ΚΡΙΤΗΡΙΑ Πού έλαβε χώρα στον αγωνιστικό χώρο η παράβαση ; Πρέπει ο παραβάτης παίκτης να παρατηρηθεί (κίτρινη κάρτα); Πρέπει ο παραβάτης παίκτης να δεχθεί (δεύτερη κίτρινη) κόκκινη κάρτα; Πρέπει ο παραβάτης παίκτης να δεχθεί απευθείας κόκκινη κάρτα και να αποβληθεί από τον αγωνιστικό χώρο;

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ Οι Διαιτητές πρέπει να λαμβάνουν υπ’ όψιν τις παρακάτω περιστάσεις όταν πρόκειται να αποφασίσουν είτε να εφαρμόσουν το πλεονέκτημα είτε να σταματήσουν το παιχνίδι: Τη σοβαρότητα της παράβασης. Στις περιπτώσεις όπου ο Διαιτητής θεωρεί, ότι ο παίκτης πρέπει να λάβει μία δεύτερη κίτρινη κάρτα ή κατευθείαν κόκκινη για την αρχική παράβαση, το πλεονέκτημα δεν πρέπει να εφαρμόζεται (εκτός περιπτώσεων προφανούς ευκαιρίας για γκολ) και ένα ελεύθερο λάκτισμα να καταλογίζεται αμέσως.

Τη θέση που η παράβαση διαπράχθηκε δηλαδή όσο πιο κοντά στο αντίπαλο τέρμα, τόσο πιο αποδοτικό μπορεί να είναι. Τις ευκαιρίες μιας άμεσης, επικίνδυνης επίθεσης προς το τέρμα των αντιπάλων. Την ατμόσφαιρα του αγώνα.

΄΄ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΚΑΙ ΔΕΣ΄΄ Όταν είναι δυνατόν, οι Διαιτητές πρέπει να εφαρμόζουν την τακτική του ΄΄περίμενε και δες΄΄ με σκοπό να αξιολογήσουν, εάν η ομάδα, σε βάρος της οποίας η παράβαση διαπράχθηκε, έχει πραγματικά μία πιθανότητα επιθετικής ανάπτυξης.

Η απόφαση να τιμωρηθεί η αρχική παράβαση, πρέπει να ληφθεί μέσα στα επόμενα λίγα δευτερόλεπτα. Εάν η παράβαση απαιτεί παρατήρηση (κίτρινη κάρτα), αυτή θα δοθεί στην επόμενη διακοπή του παιχνιδιού. Συνιστάται όμως, εκτός και αν υπάρχει ένα καθαρό πλεονέκτημα, ο Διαιτητής να σταματά το παιχνίδι και να παρατηρεί τον παίκτη αμέσως. Εάν η παρατήρηση (κίτρινη κάρτα) ΔΕΝ δοθεί στην επόμενη διακοπή, δεν μπορεί να δειχθεί αργότερα.

Εφαρμογή πλεονεκτήματος Οι παίκτες, οι προπονητές και οι θεατές θέλουν το παιχνίδι να ΄΄τρέχει΄΄, αλλά μερικές φορές αφήνοντας πλεονέκτημα μπορεί να τεθεί σε κίνδυνο ο έλεγχος του αγώνα. πλεονέκτημα για την ομάδαΌταν σκεφτόμαστε σχετικά με την πιθανότητα της εφαρμογής του πλεονεκτήματος (ή να σταματήσουμε το παιχνίδι), είναι σημαντικό να ληφθεί υπ’ όψιν, εάν η ομάδα σε βάρος της οποίας έγινε η παράβαση, θα ωφεληθεί πραγματικά από την συνέχιση του αγώνα (πλεονέκτημα για την ομάδα), καθώς μόνο ή κατοχή της μπάλας δεν αποτελεί πάντα ένα πλεονέκτημα για την ομάδα.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ; Σπάνια υπάρχει πλεονέκτημα όταν ένας παίκτης απλώς κρατά τη μπάλα στη θέση που βρίσκεται, γυρνά τη μπάλα προς τα πίσω ή όταν βρίσκεται υπό την πίεση των αμυνομένων ακόμη και όταν η μπάλα είναι στον πλήρη έλεγχό του. Ως βασικός κανόνας, το πλεονέκτημα πρέπει να εφαρμόζεται μόνο όταν μία υποσχόμενη επίθεση ή μία προφανή ευκαιρία επίτευξης τέρματος πρόκειται να συμβεί.

Κοντά στην επανορθωτική περιοχή Λαμβάνοντας υπ’ όψιν, ότι σχεδόν όλες οι ομάδες, δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα στην εκτέλεση ελεύθερων λακτισμάτων κοντά στην αντίπαλη περιοχή πέναλτι, είναι πολύ συχνά μεγαλύτερο πλεονέκτημα για την ομάδα ο καταλογισμός του ελεύθερου λακτίσματος από το ρίσκο της χρήσης του πλεονεκτήματος.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΣΤΟ ΠΕΝΑΛΤΥ Πρέπει να εφαρμόζεται σπάνια και σε εξαιρετικές περιπτώσεις. Εάν ο παίκτης δεν καταφέρει να πετύχει τέρμα δεν μπορούμε να επανέλθουμε. Καθυστέρηση της σφυρίχτρας και αποφυγή νεύματος πλεονεκτήματος.

ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ / ΣΟΒΑΡΗ ΠΑΡΑΒΑΣΗ Εάν ο Διαιτητής θεωρήσει μία παράβαση ως επικίνδυνη ή σοβαρή, πρέπει να σταματήσει το παιχνίδι, εκτός εάν υπάρχει μία πολύ σημαντική επιθετική ευκαιρία. Το όφελος, του να κρατηθεί το παιχνίδι υπό έλεγχο, πρέπει να υπερισχύει από το όφελος της ομάδος.

Πλεονέκτημα Όταν ο αμυνόμενος διαπράξει μία παράβαση, συστήνεται να περιμένουμε για την πιθανότητα ενός πλεονεκτήματος. Όταν ο επιτιθέμενος διαπράξει μία παράβαση, συστήνεται να σφυρίζουμε την παράβαση, εκτός και αν υπάρχει μία καθαρή υποσχόμενη επίθεση.

ΝΕΥΜΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΟΣ Όποτε εφαρμόζεται το πλεονέκτημα, είναι σημαντικό να σημειώνεται αμέσως με φωνή ΄΄ΠΑΙΖΕΙ΄΄ και με το κατάλληλο σήμα χεριών, έτσι ώστε οι παίκτες να είναι ενήμεροι ότι η παράβαση έγινε αντιληπτή (δεν την έχασε ο Διαιτητής). Αυτή η διαδικασία πρέπει να χρησιμοποιείται σε όλες τις περιπτώσεις, ακόμη και σε εκείνες όπου το πλεονέκτημα δεν συμβαίνει αμέσως και τότε δίνεται ένα ελεύθερο λάκτισμα.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Οι Διαιτητές πρέπει να έχουν μια πιο πλατιά αντίληψη και και να μην επικεντρώνονται μόνο στην παράβαση (την τιμωρία και τη θέση της). Όταν ένα πλεονέκτημα αφήνεται, οι σωστές πειθαρχικές ποινές πρέπει επιβάλλονται στην πρώτη φυσική διακοπή του παιχνιδιού. Η συχνή χρήση του πλεονεκτήματος ίσως προκαλέσει πιο σοβαρές παραβάσεις. Πρέπει πολύ σπάνια να επιτρέπεται το πλεονέκτημα για τους αμυνομένους μέσα ή κοντά στην δική τους περιοχή πέναλτι (μόνο εάν έχουν πλήρη έλεγχο της μπάλας ή δεν υπάρχουν αντίπαλοι στην ΄΄γειτονιά΄΄ του αμυνόμενου κ.λ.π.) Πλεονέκτημα και κίτρινη κάρτα: μόνο σε ανάπτυξη υποσχόμενης- επιθετικής ενέργειας. Πλεονέκτημα και κόκκινη κάρτα: μόνο σε ευκαιρία επίτευξης τέρματος.

ΓΡΗΓΟΡΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΛΑΚΤΙΣΜΑΤΟΣ Δεν επιτρέπεται, όταν ο Διαιτητής πρέπει να παρατηρήσει (κίτρινη κάρτα) ή αποβάλει (κόκκινη κάρτα) έναν παίκτη για αυτήν την παράβαση ή προηγούμενη. Η ποινή για την αρχική παράβαση επιβάλλεται πριν την επανέναρξη του παιχνιδιού.

AR R Όταν ο ΒΔ σημειώνει ότι η μπάλα έχει εξέλθει του αγωνιστικού χώρου, πρέπει να κρατά το σήμα του μέχρι ο Διαιτητής να το αναγνωρίσει και να πάρει απόφαση σχετικά με αυτό. ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ

Αν ο Διαιτητής δεν αντιληφθεί αμέσως το σήμα του ΒΔ, αυτός πρέπει να παραμείνει με την σημαία του υψωμένη, μέχρι ο Διαιτητής να αναγνωρίσει το σήμα του ή η μπάλα να ελέγχεται πλήρως από την αμυνόμενη ομάδα. Η μπάλα καταλήγει στον τερματοφύλακα.

Αν ο Διαιτητής δεν αντιληφθεί το σήμα του ΒΔ αμέσως, ο ΒΔ πρέπει να κρατά το σήμα του μέχρι να το αναγνωρίσει ο Διαιτητής ή η αντίπαλη ομάδα να ελέγξει πλήρως τη μπάλα. ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ Παράβαση από αμυνόμενο=περιμένουμε για πλεονέκτημα Παράβαση από επιτιθέμενο =όχι πλεονέκτημα σαν βασικό κανόνα

3. ΑΠΟ ΤΕΡΜΑΤΟΣ ΛΑΚΤΙΣΜΑ (ΑΟΥΤ) –Εάν η μπάλα δεν εξέλθει της περιοχής πέναλτι δεν είναι στο παιχνίδι. –Δεν υπάρχει καμία περίπτωση εφαρμογής πλεονεκτήματος. ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ

ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΑΣ ΣΕ ΟΠΟΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ! ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ! Θανάσης ΜΠΡΙΑΚΟΣ