Slide 2.1 Harrison and van Hoek, Logistics Management and Strategy: Competing Through the Supply Chain, 4 th Edition, © Pearson Education Limited 2011.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Copyright © 2003 Pearson Education, Inc. Slide 1.
Advertisements

ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ Κωνσταντίνος Γ. Ζωγράφος Καθηγητής Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Μαρία Καρύδα, Επίκουρη Καθηγήτρια
Slide 3.1 Harrison and van Hoek, Logistics Management and Strategy: Competing Through the Supply Chain, 4 th Edition, © Pearson Education Limited 2011.
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ Ισόρροπης ανάπτυξης Κορεσμένες ή συμφορημένες - Υψηλό βαθμό ανάπτυξης- Υπερσυγκέντρωση.
ΑΤΕΙ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ & ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ: Η Εφοδιαστική Αλυσίδα των Χρωμάτων Μελέτη Περίπτωσης: Εταιρεία.
1 Επιχειρησιακή Στρατηγική και Πολίτικη Στρατηγική Ανάλυση του Εξωτερικού Περιβάλλοντος Τριάρχη Ειρήνη Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα.
© Ανδρέας Νεάρχου Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων 1 Διοίκηση Λειτουργιών Ενότητα 5: Διοίκηση έργων ΙΙ (project management) Ανδρέας Νεάρχου.
Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων 1 Διοίκηση Λειτουργιών Ενότητα 2: Λειτουργίες και παραγωγικότητα Ανδρέας Νεάρχου Οργάνωση και Διοίκηση.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 6 η Προσωπικό Μάρκετινγκ και το Μάρκετινγκ Σχέσεων.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
Α.Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ (LOGISTICS) ΒΑΣΙΛΑΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΟΓΚΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ.
1 FDL Group 1 ο Αγροτικό Συνέδριο Ναυτεμπορικής. 2 Τι είναι logistics ; Παγκόσμιος κύκλος εργασιών εταιρειών Logistics 2013 Ελληνικός Κ.Ε. εταιρειών Logistics.
Δημόσιες σχέσεις – Συμπεριφορά, δεοντολογία Διονύσης Ανανιάδης Δερματολόγος - Αφροδισιολόγος 11 ο Πανελλήνιο Συνέδριο Δερματολογίας Αφροδισιολογίας
2-1 Αγορές και Στρατηγικές Ταίριασμα αναγκών και ωφελειών από το προϊόν Καθορισμός και ανάλυση προϊόντων - αγορών Περιγραφή και Ανάλυση των τελικών χρηστών.
1 1 Slide Διαδικασίες Markov. 2 2 Slide Διαδικασίες Markov n Οι διαδικασίες Markov είναι χρήσιμες στη μελέτη της εξέλιξης συστημάτων με επανειλημμένες.
ΜΑΘΗΜΑ 2.  Εργασία (άνθρωπος)  Φύση/Έδαφος (γη)  Κεφάλαιο (χρήμα)  Επιχειρηματικότητα (ιδέα, διοίκηση)
 Πανεπιστήμιο Πατρών  Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων 11 Διοίκηση Λειτουργιών Ενότητα 3: Σχεδιασμός προϊόντων και υπηρεσιών Ανδρέας Νεάρχου Οργάνωση και.
Τα γυναικεία γεννητικά όργανα διακρίνονται σε εσωτερικά και εξωτερικά. Εξωτερικά είναι το αιδοίο το οποίο αποτελείται από τα μεγάλα και μικρά χείλη εσωτερικά.
Μέθοδοι οργάνωσης νοσηλευτικής εργασίας Κατά ασθενή μέθοδος Λειτουργική ή κατά εργασία μέθοδος Ομαδική νοσηλευτική Πρωτοβάθμια νοσηλευτική Προσωπική διευθέτηση.
Εισαγωγή. Κ. Γαλανάκης Ορισμός «Management είναι να γίνονται ορισμένα πράγματα μέσω άλλων ατόμων» … American Management Association «Management.
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ Διοίκηση Λειτουργιών και Εφοδιαστικής Αλυσίδας
ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΡΔΙΑΚΟΥ ΜΥΟΣ
Η επιχειρηματικότητα ως επιλογή καριέρας
ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΡΚΩΝ»
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΒΙΟΧΗΜΕΙΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΩΤΕΙΝΩΝ/ΠΡΩΤΕΙΝΩΝ, ΠΡΩΤΕΙΝΩΝ/ΝΟΥΚΛΕΙΝΙΚΩΝ ΟΞΕΩΝ, ΠΡΩΤΕΙΝΩΝ/ΛΙΠΙΔΙΩΝ Βιβλιογραφία: [1]
ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
Οι τεχνικές των Πωλήσεων
Παλινδρόμηση – Συσχέτιση
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ αΙΓΑIΟΥ & ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ.
Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall
ΜΑΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΛΕΞΗ 8η
ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΠΑΡΑΛΥΣΗ Κ. Ασωνίτου.
Τίνα Μπιρμπίλη Δημόσια Διαβούλευση και Συμμετοχή
ΘΕΩΡΙΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ
Η σημασία της Γεωπονικής Επιστήμης-Τεχνολογίας
Ατομικός Φάκελος Αξιολόγησης Νηπίου (Portfolio Assessment)
Διοίκηση τάξης (Classroom management)
Δομή και Αξιολόγηση της Ερευνητικής Εργασίας
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ Ι
Ηλεκτρονικό Εμπόριο Επιχειρήσεων με Επιχειρήσεις, Β2Β
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4 ΛΙΠΙΔΙΑ-ΒΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΜΕΜΒΡΑΝΕΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
Μαρία Ξενιτίδου, Αντώνης Σαπουντζής ΔΠΘ
Διοίκηση Δικτύων Διανομής
Ανάπτυξη της γλώσσας Η ανάπτυξη της γλωσσικής ικανότητας περνάει από συγκεκριμένα στάδια απόκτησης γλωσσικών επιπέδων. Ο στόχος ενός παιδιού που μαθαίνει.
Άλλα είδη παραπομπής και βιβλιογραφίας.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
Όνομα Φοιτητή Η ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΒΑΣΙΣΤΕΙ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9 (σελ ) του Βιβλίου Business Logistics Mgt.
ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΖΩΩΝ 9-10/ Π.Παπαζαφείρη
أثر بعض استراتيجيات حل المشكلات الرياضية وتكوينها
Εργαστήριο Από την απλή παρατήρηση στην αξιοποίηση των στοιχείων της
ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗ ΜΕΓΑΛΩΝ ΑΓΓΕΙΩΝ d-TGA: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟΥ
THOMAS H. CORMEN, et al., ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ, Β΄ έκδοση, ΠΕΚ 2016,
ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ - ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
Jeremy M. Berg et. al., ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ, ΠΕΚ 2017,
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
Ερευνητικές Περιοχές Ενδιαφέροντος Σύνοψη
Διεθνής Προϋπολογισμός Κεφαλαίου
РАДИОАКТИВТІК.
THOMAS H. CORMEN, et al., ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ, Β΄ έκδοση, ΠΕΚ 2016,
Jeremy M. Berg et. al., ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ, ΠΕΚ 2017,
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ
Jeremy M. Berg et. al., ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ, ΠΕΚ 2017,
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Slide 2.1 Harrison and van Hoek, Logistics Management and Strategy: Competing Through the Supply Chain, 4 th Edition, © Pearson Education Limited 2011 Κεφάλαιο 2: Τον Πρώτο Λόγο έχει ο Τελικός Πελάτης

Slide 2.2 Harrison and van Hoek, Logistics Management and Strategy: Competing Through the Supply Chain, 4 th Edition, © Pearson Education Limited 2011

Slide 2.3 Harrison and van Hoek, Logistics Management and Strategy: Competing Through the Supply Chain, 4 th Edition, © Pearson Education Limited 2011

Slide 2.4 Harrison and van Hoek, Logistics Management and Strategy: Competing Through the Supply Chain, 4 th Edition, © Pearson Education Limited 2011 Πελάτες και Καταναλωτές

Slide 2.5 Harrison and van Hoek, Logistics Management and Strategy: Competing Through the Supply Chain, 4 th Edition, © Pearson Education Limited 2011

Slide 2.6 Harrison and van Hoek, Logistics Management and Strategy: Competing Through the Supply Chain, 4 th Edition, © Pearson Education Limited 2011 Επανάσταση στο Χώρο της Πληροφορικής

Slide 2.7 Harrison and van Hoek, Logistics Management and Strategy: Competing Through the Supply Chain, 4 th Edition, © Pearson Education Limited 2011 Συνέπειες για την Αλυσίδα Εφοδιασμού

Slide 2.8 Harrison and van Hoek, Logistics Management and Strategy: Competing Through the Supply Chain, 4 th Edition, © Pearson Education Limited 2011

Slide 2.9 Harrison and van Hoek, Logistics Management and Strategy: Competing Through the Supply Chain, 4 th Edition, © Pearson Education Limited 2011 Τρόποι Τμηματοποίησης της Αγοράς

Slide 2.10 Harrison and van Hoek, Logistics Management and Strategy: Competing Through the Supply Chain, 4 th Edition, © Pearson Education Limited 2011 Χαρακτηριστικά των Τμημάτων Αγοράς

Slide 2.11 Harrison and van Hoek, Logistics Management and Strategy: Competing Through the Supply Chain, 4 th Edition, © Pearson Education Limited 2011 Μείγμα Μάρκετινγκ

Slide 2.12 Harrison and van Hoek, Logistics Management and Strategy: Competing Through the Supply Chain, 4 th Edition, © Pearson Education Limited 2011 Συμβολή των Logistics

Slide 2.13 Harrison and van Hoek, Logistics Management and Strategy: Competing Through the Supply Chain, 4 th Edition, © Pearson Education Limited 2011 Πίνακας 2.2 Σύγκριση ανάμεσα στο μάρκετινγκ καταναλωτή και στο βιομηχανικό μάρκετινγκ

Slide 2.14 Harrison and van Hoek, Logistics Management and Strategy: Competing Through the Supply Chain, 4 th Edition, © Pearson Education Limited 2011 Προβλέψεις Ζήτησης

Slide 2.15 Harrison and van Hoek, Logistics Management and Strategy: Competing Through the Supply Chain, 4 th Edition, © Pearson Education Limited 2011 Σχήμα 2.2 Ο αντίκτυπος της αβεβαιότητας

Slide 2.16 Harrison and van Hoek, Logistics Management and Strategy: Competing Through the Supply Chain, 4 th Edition, © Pearson Education Limited 2011 Σχήμα 2.3α Μοντελοποίηση της τάσης και της εποχικότητας

Slide 2.17 Harrison and van Hoek, Logistics Management and Strategy: Competing Through the Supply Chain, 4 th Edition, © Pearson Education Limited 2011 Σχήμα 2.3β Μοντελοποίηση της τάσης και της εποχικότητας (συνέχεια)

Slide 2.18 Harrison and van Hoek, Logistics Management and Strategy: Competing Through the Supply Chain, 4 th Edition, © Pearson Education Limited 2011 Συνιστώσες της Συνολικής (Αθροιστικής) Ζήτησης

Slide 2.19 Harrison and van Hoek, Logistics Management and Strategy: Competing Through the Supply Chain, 4 th Edition, © Pearson Education Limited 2011 Συνιστώσες της Συνολικής (Αθροιστικής) Ζήτησης

Slide 2.20 Harrison and van Hoek, Logistics Management and Strategy: Competing Through the Supply Chain, 4 th Edition, © Pearson Education Limited 2011 Ποιότητα της Εξυπηρέτησης

Slide 2.21 Harrison and van Hoek, Logistics Management and Strategy: Competing Through the Supply Chain, 4 th Edition, © Pearson Education Limited 2011 Σχήμα 2.4 Απλουστευμένο μοντέλο για το χάσμα στην ποιότητα εξυπηρέτησης (Source: After Parasuraman et al., 1991)

Slide 2.22 Harrison and van Hoek, Logistics Management and Strategy: Competing Through the Supply Chain, 4 th Edition, © Pearson Education Limited 2011 Αφοσίωση του Πελάτη

Slide 2.23 Harrison and van Hoek, Logistics Management and Strategy: Competing Through the Supply Chain, 4 th Edition, © Pearson Education Limited 2011 Πλεονεκτήματα των Αφοσιωμένων Πελατών

Slide 2.24 Harrison and van Hoek, Logistics Management and Strategy: Competing Through the Supply Chain, 4 th Edition, © Pearson Education Limited 2011 Σχήμα 2.5 Βασικοί κινητήριοι μοχλοί για την αφοσίωση του πελάτη (Source: After Parasuraman and Grewal, 2000)

Slide 2.25 Harrison and van Hoek, Logistics Management and Strategy: Competing Through the Supply Chain, 4 th Edition, © Pearson Education Limited 2011 Αρχές της Αξίας

Slide 2.26 Harrison and van Hoek, Logistics Management and Strategy: Competing Through the Supply Chain, 4 th Edition, © Pearson Education Limited 2011 Επίπεδα Δημιουργίας Δεσμών με Πελάτες

Slide 2.27 Harrison and van Hoek, Logistics Management and Strategy: Competing Through the Supply Chain, 4 th Edition, © Pearson Education Limited 2011 Σχήμα 2.6 Διαχείριση σχέσεων με τους πελάτες: παπιγιόν και διαμάντι (Source: After Payne et al., 1995)

Slide 2.28 Harrison and van Hoek, Logistics Management and Strategy: Competing Through the Supply Chain, 4 th Edition, © Pearson Education Limited 2011 Σχήμα 2.7 Προσθήκη αξίας μέσω της ποιότητας εξυπηρέτησης

Slide 2.29 Harrison and van Hoek, Logistics Management and Strategy: Competing Through the Supply Chain, 4 th Edition, © Pearson Education Limited 2011 Πίνακας 2.6 Επιλεγμένες μετρήσεις επιπέδου εξυπηρέτησης σε αλυσίδες εφοδιασμού λιανικών πωλήσεων (Source: After Rafele, 2004)

Slide 2.30 Harrison and van Hoek, Logistics Management and Strategy: Competing Through the Supply Chain, 4 th Edition, © Pearson Education Limited 2011 Πίνακας 2.6 Επιλεγμένες μετρήσεις επιπέδου εξυπηρέτησης σε αλυσίδες εφοδιασμού λιανικών πωλήσεων (Συνέχεια) (Source: After Rafele, 2004)

Slide 2.31 Harrison and van Hoek, Logistics Management and Strategy: Competing Through the Supply Chain, 4 th Edition, © Pearson Education Limited 2011 Σχήμα 2.8 Δημιουργία πλεονεκτήματος logistics: μια διαδικασία τεσσάρων σταδίων Source: (Harrison, 2010)

Slide 2.32 Harrison and van Hoek, Logistics Management and Strategy: Competing Through the Supply Chain, 4 th Edition, © Pearson Education Limited 2011 Κατανόηση Αγοραστικής Συμπεριφοράς

Slide 2.33 Harrison and van Hoek, Logistics Management and Strategy: Competing Through the Supply Chain, 4 th Edition, © Pearson Education Limited 2011 Σχήμα 2.9 Ανάλυση της επιρροής των χαρακτηριστικών της ζήτησης

Slide 2.34 Harrison and van Hoek, Logistics Management and Strategy: Competing Through the Supply Chain, 4 th Edition, © Pearson Education Limited 2011 Ανάλυση Αξίας για τον Πελάτη

Slide 2.35 Harrison and van Hoek, Logistics Management and Strategy: Competing Through the Supply Chain, 4 th Edition, © Pearson Education Limited 2011 Σχήμα 2.12 Κινητήριοι μοχλοί της στρατηγικής και οι επιπτώσεις τους στην στρατηγική των logistics