ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ / Θεολόγος Καθηγητής DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΣΜΟ ! Όμιλος Ραδιοερασιτέχνων Κύπρου
Advertisements

Η δομή του τραπεζικού συστήματος-Αποτελεσματικότητα
ΑΥΤΟΜΑΤO ΦΙΛΤΡΑΡΙΣΜΑ ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΜΕΘΟΔΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ MAΘΗΣΗΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ «Ε ΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ Τ ΕΧΝΟΛΟΓΙΑ.
E. Stiakakis ΟΡΙΣΜΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ = ΠΑΡΑΓΟΜΕΝΟ ΠΡΟΪΟΝ / ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕΝΕΣ ΕΙΣΡΟΕΣ, ΔΙΑΤΗΡΩΝΤΑΣ ΣΤΑΘΕΡΗ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ (ορισμός.
Ολοκληρωμένη Διαχείριση στερεών αποβλήτων στην Αττική
03/04/2017 Βασίλης Φούρκας, Ζωή Παπασιώπη
Ελληνικά αεροδρόμια σε καθεστώς μετάβασης:
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Θεολόγος Καθηγητής DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ DEA ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΑΠΘ ΔΡ. ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΑΠΘ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ DEA ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΑΠΘ ΔΡ. ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΑΠΘ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ.
Καρδίτσα 8 – 10 Φεβρουάριου 2008
Ιωάννης Χάλαρης, Αντιπρόεδρος ΤΕΙ _ Α και Επιστημονικός υπεύθυνος έργου ΜΟΔΙΠ Κλειώ Σγουροπούλου, Αν. Καθ. ΤΕΙ _ Α, Μέλος ΕΠ έργου ΜΟΔΙΠ Msc Αναστάσιος.
Θεματική ενότητα: Ταξινομικά κριτήρια και είδη εκπαιδευτικής έρευνας
Music: Nightengale Serenade
Γ α λ λ ί α, Β έ λ γ ι ο, Σ κ α ν δ ι ν α β ί α Έρικ Σόντερκβιστ, Ειρήνη Βουδούρη.
1o ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ ΜΕ ΘΕΜΑ:
Διοικητικές μεταρρυθμίσεις και οικονομική αποτελεσματικότητα στον τομέα της Υγείας Γιάννη Υφαντόπουλου Καθηγητή Πανεπιστημίου Αθηνών ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ.
CampusFrance Υποτροφίες μεταπτυχιακών και διδακτορικών σπουδών στη Γαλλία.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓAIΟΥ
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓAIΟΥ Α. Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Θεολόγος Καθηγητής DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ Δρ. Θεολογίας.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Θεολόγος Καθηγητής DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ E- MAIL :
Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ 37 ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Θεολόγος Καθηγητής DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας.
1 ©2003 TRANSLOG ATHENS UNIVERSITY OF ECONOMICS AND BUSINESS TRANSPORTATION SYSTEMS AND LOGISTICS LABORATORY (TRANSLOG) ΠΡΟΤΑΣΗ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΗΣ ΔΙΑΤΡΙΒΗΣ.
CampusFrance Μεταπτυχιακές σπουδές, Διδακτορικό και Υποτροφίες στη Γαλλία.
ΙΣΧΥΟΝ ΚΑΘΕΣΤΩΣ-ΝΕΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΡΑΓΙΟΣ Συμβολαιογράφος Αθηνών, Dea Droit Communautaire Μέλος Δ.Σ ΣΣΕΑΠΑΔ Επιστημονικός Συνεργάτης στο Περιοδικό.
Δίκαιο Επιχειρήσεων ΙΙ Ενότητα 6: ΝΟΜΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων Το περιεχόμενο του μαθήματος.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Λέσχη Φιλαναγνωσίας (Πεζογραφία – Ποίηση)
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Για να αλλάξετε την εικόνα σε αυτήν τη διαφάνεια, επιλέξτε την εικόνα και διαγράψτε την. Κατόπιν, κάντε κλικ στο εικονίδιο "Εικόνες" στο σύμβολο.
Όμιλοι δημιουργικής γραφής και προφορικής έκφρασης : επιστρέφοντας στις λέξεις το νόημά τους Ρητορική και δημιουργική γραφή Βάλια Λουτριανάκη Φιλόλογος-εκπαιδευτικός.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Θεολόγος Καθηγητής DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ a
ΒΑΜΕ: Σχέδια Αντιμετώπισης και Περιορισμός Επιπτώσεων μέσω Χωροταξικού Σχεδιασμού Αθηνά Πρόγιου Φυσικός D.E.A. Δρ. Μηχανολόγος Μηχανικός.
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ Ετήσιο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Κατάρτισης / Ε.Π.ΠΑΙ.Κ.
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ / ΜΥΤΙΛΗΝΗ / Ετήσιο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Κατάρτισης Ε.Π.ΠΑΙ.Κ.
Πτυχιακή εργασία : Σχεδίαση γραμμικών στοιχειοκεραιών με τη χρήση εξελικτικών αλγορίθμων Της σπουδάστριας : Χοροζάνη Αναστασίας Επιβλέπων Καθηγητής : Δρ.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Διδάσκων στο Ε.Π.ΠΑΙ.Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ E- mail :
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Διδάσκων στο Ε.Π.ΠΑΙ.Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ E- mail :
Το βιβλίο αυτό έλεγε για τρία παιδιά τα οποία ήταν ο Διονύσης, η Ηλέκτρα και η Άννα που μια μέρα κανόνισαν να πάνε για μπάνιο. Όμως όταν χαλάρωναν άκουσαν.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Διδάσκων στο Ε.Π.ΠΑΙ.Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ / ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ E- mail :
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Διδάσκων στο Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β
NIKE DI SAMOTRACIA Nike di Samotracia Nike di Samotracia
Ζητήματα πρακτικής εφαρμογής του δικαιώματος στη λήθη στο διαδίκτυο
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
Προχωρημένες υπολογιστικές μέθοδοι για την προσομοίωση και τη βελτιστοποίηση των συνθηκών θερμικής άνεσης, υγιεινής, ασφάλειας και ενεργειακής κατανάλωσης.
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
Industrial Safety for the onshore
Δ. Ε. 2: ΕΝΤΟΛΕΣ ΚΑΙ ΔΟΓΜΑΤΑ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΣΚΛΑΒΙΑΣ Ή ΔΡΟΜΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ;
PRESENTANO GIADA PANARELLI CAMILLA MATTERAZZO SIRIA DE MARTINO
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β
Θεωρία & Αλγόριθμοι Γράφων Μονοπάτια & Κύκλοι (Hamilton)
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓAIΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Θεολόγος Καθηγητής DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ Δρ.
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓAIΟΥ
Πτυχιακή εργασία Σχεδίαση κεραίας Yagi-Uda με τη χρήση εξελικτικών αλγορίθμων βελτιστοποίησης.
Δ. Ε. 2: ΕΝΤΟΛΕΣ ΚΑΙ ΔΟΓΜΑΤΑ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΣΚΛΑΒΙΑΣ Ή ΔΡΟΜΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ;
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓAIΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Θεολόγος Καθηγητής DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ Δρ. Θεολογίας.
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓAIΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Θεολόγος Καθηγητής DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ Δρ.
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Θεολόγος καθηγητής DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ Δρ. Θεολογίας.
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
المثلث القائم الزاوية والدائرة
ΕιΣαγωγη ΣτιΣ ΒιοϊατρικεΣ ΕπιΣτημεΣ- ΑΣφαλεια Βιοϊατρικων ΕργαΣτηριων
MATEMATIČKI MODELI EFIKASNOSTI
Reprezentarea cunoașterii. Rețele semantice
μεταβολισμό θυρεοειδικών
ΜΕΤΡΗΣΗ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ
Γραμμικός Προγραμματισμός: Παραδείγματα Μοντελοποίησης
Presentation Template
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ / Θεολόγος Καθηγητής DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ

P R O J E C T / Ε Ρ Ε Υ Ν Η Τ Ι Κ Η Ε Ρ Γ Α Σ Ι Α Α΄ Τετράμηνο (Σεπτέμβριος 2014 – Ιανουάριος 2015) Β΄ Τετράμηνο (Φεβρουάριος – Ιούνιος 2015) Ο ρατσισμός στον κινηματογράφο

Ο Ι Ο Μ Α Δ Ε Σ Ε Ρ Γ Α Σ Ι Α Σ «ΜΑΘΗΤΕΣ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΡΑ» Αθηνά Διαμαντή / Κάλλια Βιόλατζη Μυρτώ Τζιάκα /Βάσω Καραμάνου «ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΡΑΤΣΙΜΟ ΜΕ ΑΛΛΟ ΜΑΤΙ» Μιχαέλα Νικολάου Ουρανία Καραγκάνη / Μαρία Σπυρέλλη Ραφαήλ Δημάκης / Ιωάννα Ιορδάνου «ΓΙΑΤΙ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ ΚΙ ΟΧΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ;» Ευσταθία Μαντζάρη / Ηλιάνα Σαγνού Άλμπι Ιστρέφι / Νάσια Τεντολούρη «ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕ ΑΠΟΨΗ» Δέσποινα Μάγειρα / Μαρία Μαδέλλη Αντζελίνα Ανέμου / Γεωργιάννα Μπανταβάνη

ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΔΑΜΕ, ΜΕΛΕΤΗΣΑΜΕ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΑΜΕ… Το αγόρι με τις ριγέ πιτζάμες. Η Λίστα του Σίντλερ. Ο Μισισιπής καίγεται. Οι Νύφες.

ΚΑΘΟΡΙΖΟΝΤΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ [1] 1 η ΟΜΑΔΑ:  Ο ρατσισμός. Έννοια και περιεχόμενο.  Σκέψεις για το αντισημιτισμό του Χίτλερ. Ποιες διαφορές υποτίθεται ότι δικαιολογούν τις διακρίσεις (π. χ., στο φύλο, τo χρώμα, εθνικότητα κ. α.); Πιστεύετε ότι από μόνες τους αυτές οι διαφορές χωρίζουν τους ανθρώπους σε ανώτερους και κατώτερους; Επιχειρηματολογήστε. Μπορείτε να δώσετε τον δικό σας ορισμό για τον ρατσισμό;

Λόγου χάριν… από τον μαθητή Ραφαήλ Δημάκη…

ΥΠΟΕΡΩΤΗΜΑ [1] Να σχολιάσετε τον τίτλο της ταινίας σε σχέση με το περιεχόμενό της… Ο τίτλος της ταινίας «Το αγόρι με τις ριγέ πιτζάμες», σε σχέση με το περιεχόμενό της είναι συμβατός, διότι ο δημιουργός της ήθελε να τονίσει τί υπέστησαν οι Εβραίοι από τη θηριωδία του Ναζισμού κατά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο. Ειδικότερα, στην ταινία διαπίστωσα τη βαναυσότητα των Γερμανών Ναζιστών έναντι σε παιδιά διαφορετικής εθνικότητας, γεγονός που δείχνει την άμεση σύνδεση του ρατσισμού με τον εθνικισμό.

ΥΠΟΕΡΩΤΗΜΑ [2] Ποιες διαφορές υποτίθεται ότι «δικαιολογούν» τη ρατσιστική συμπεριφορά αρκετών προσώπων της ταινίας, εκτός βέβαια, του βασικού ήρωα, του Μπρούνο; Η ρατσιστική συμπεριφορά αρκετών ηρώων «δικαιολογείται» από το γεγονός ότι οι Γερμανοί Ναζιστές ήταν εχθρικοί προς την εθνικότητα των Εβραίων. Αυτό φαίνεται σχεδόν σε κάθε στιγμή της ταινίας, όπου οι Εβραίοι είναι η κατώτερη φυλή και εθνικότητα, σε σχέση πάντα με τους Γερμανούς, που θεωρούσαν τον εαυτό τους ανώτερο από κάθε άλλο λαό.

ΚΑΘΟΡΙΖΟΝΤΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ [2] 2 η ΟΜΑΔΑ:  Προκαταλήψεις και ρατσισμός.  Να χαρακτηρίσετε τους μετανάστες χρησιμοποιώντας πρώτα ρατσιστική και έπειτα αντι-ρατσιστική γλώσσα. Πότε και από ποιους μαθαίνουμε το ρατσισμό; Mε ποιον τρόπο συντελείται αυτή η μάθηση και τι αποτελέσματα έχει; Να καταγράψετε πρόσφατα παραδείγματα ρατσισμού και ξενοφοβίας στην Ελλάδα.

ΚΑΘΟΡΙΖΟΝΤΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ [3] 3 η ΟΜΑΔΑ:  Ρατσισμός και εθνικισμός.  Υπάρχουν αμιγή έθνη ή αμιγείς λαοί στην ιστορία;  Πώς δημιουργείται και εξελίσσεται ένας πολιτισμός;  Τί σχέση έχει ο ρατσισμός με τον εθνικισμό;

Λόγου χάριν… από την μαθήτρια Μαρία Μαδέλλη…

ΕΝΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΕΡΩΤΗΜΑ Υπάρχουν αμιγή έθνη ή αμιγείς λαοί στην ιστορία; Η καθαρότητα ενός λαού ή ενός έθνους μπορεί να αναφέρεται σε γενετικές – ανθρωπολογικές παραμέτρους ή κριτήρια, σε πολιτισμικά, σε εθνικά, σε γλωσσικά, σε θρησκευτικά. Λόγω των πολέμων, των μετακινήσεων, των επιγαμιών, των κατακτήσεων χωρών, είναι πολύ δύσκολο να ισχυριστεί κανείς ότι κάποιος λαός είναι αμιγής. Το ναζιστικό όραμα της δημιουργίας ενός καθαρού έθνους, με την εξόντωση ομάδων του πληθυσμού και την επιστράτευση της ευγονικής, για τη δημιουργία ανθρώπων με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, προσκρούει σε κάθε έννοια λογικής και ηθικής. Ο πολιτισμός ανέκαθεν βασιζόταν στην ανταλλαγή στοιχείων μεταξύ των διαφόρων ομάδων και στην επεξεργασία τους με τρόπο που να μετουσιώνονται σε κάτι νέο. Στην εποχή μας, ιδιαίτερα, λόγω της παγκοσμιοποίησης δεν υπάρχουν πολιτιστικά στεγανά, άρα πολιτισμικά αμιγείς λαοί.

ΚΑΘΟΡΙΖΟΝΤΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ [4] 4 η ΟΜΑΔΑ:  Μας αφορά η καταπίεση άλλων μελών μιας κοινωνικής ομάδας; Γιατί;  Πώς μπορούμε να αντιμετωπίσουμε την οποιαδήποτε καταπίεση;  Αξίζει κανείς να παλεύει για τα ανθρώπινα δικαιώματα;

akal/tsiakalos_book.pdf akal/tsiakalos_book.pdf ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ [1] Γ. ΤΣΙΑΚΑΛΟΣ, Οδηγός αντιρατσιστικής εκπαίδευσης, εκδ. Επίκεντρο, Αθήνα 2012

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ [2] ΖΗΣΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, Ο ευρωπαϊκός ρατσισμός. Εισαγωγή στο φυλετικό μίσος. Ιστορική κοινωνιολογική και πολιτική μελέτη, εκδ. Ελληνικά Γράμματα, Αθήνα 2000

Σας ευχαριστούμε για την προσοχή σας…