Γενικοί στόχοι του άξονα γνώσης δημιουργίας έκφρασης να διεγείρουν και να διατηρούν το ενδιαφέρον των παιδιών να προωθούν τη δημιουργικότητα και να ερεθίζουν.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Advertisements

ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Ο Αθλητισμός στο κυπριακό Δημοτικό Σχολείο
Προσωπικές δεξιότητες
 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
“Θα πρέπει να διαλέξουμε ανάμεσα σε ένα σχολείο όπου είναι εύκολο στους δασκάλους να διδάξουν και σε ένα σχολείο εύκολο στα παιδιά να μάθουν…” Λέων Τολστόι.
ANDRONIKI NISTIKAKI, EFL TEACHER IN SECONDARY EDUCATION- 1 ST SENIOR HIGH SCHOOL OF VYRONAS ΑΡΙΣΤΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ-2013.
Το παιδικό παιχνίδι Εισαγωγικά σχόλια και ερμηνευτικές υποθέσεις
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Soft skills = προσωπικά χαρακτηριστικά και ικανότητες Δέκα προσωπικά χαρακτηριστικά και ικανότητες που αναπτύσσονται κατά την εφαρμογή ενός προγράμματος.
Δραστηριότητες προσομοίωσης
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
ΚΑΠΝΙΣΜΑ; ΌΧΙ ΕΜΕΙΣ! SİGARA MI? BİZDEN UZAK!
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ - ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ μμμμμμμμμμμμμμμ.
Συναισθηματικη αγωγη.
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
TEXNH Γιάννης Παπαδόπουλος – Ζωή Ζαφειροπούλου Φιλόλογοι.
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
ΟΜΙΛΟΣ ΡΗΤΟΡΙΚΗΣ Καλλιέργεια του προφορικού λόγου σε συνδυασμό με την ανάπτυξη της κριτικής και δημιουργικής σκέψης Καλλιέργεια επικοινωνιακών δεξιοτήτων.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
Δημιουργική Απασχόληση
Β΄ Τάξη 1ου Κύκλου Ειδικότητα: Βοηθών Βρεφονηπιοκόμων
ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΣΤΟΧΟΙ
Προαγωγή δημιουργικότητας και καινοτομίας στην Επιστήμη στο Δημοτικό Σχολείο Η Επιστήμη προσφέρεται ιδιαίτερα για προαγωγή του πιο πάνω στόχου γιατί τα.
Α΄ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ Α΄, Β΄ ΚΑΙ Γ΄ ΤΑΞΕΙΣ Λούλα Χαραλάμπους ΕΔΕ
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
Σημαντικοί άξονες του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης Παναγιώτης Νταβαρίνος Σχολικός Σύμβουλος (ΠΕ02)
ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Ι
Πόσο Ελεύθερες είναι οι Προσωπικές Επιλογές μας
ΑΥΤΟΡΡΥΘΜΙΣΗ «Ο μαθητής παίρνει την ευθύνη του εαυτού και των σχέσεών του» Πουλής Αναστάσιος Ψυχολόγος - 4ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης.
Ιχνηλατώντας το «καινούριο» στο σύγχρονο σχολείο.
ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΩΔ/ΣΟΥ.
Τίτλος Προγράμματος: Eκπαίδευση με στόχο την ειρήνη
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Αρχές οργάνωσης εκπαιδευτικού προγράμματος.
Ενότητα 8: Μιλάμε για το θέατρο
«Ευρώπη, ποδόσφαιρο, κι ελευθερία» Φιλοσοφία διδακτικής πρακτικής (γιατί το ποδόσφαιρο;) Η αγάπη των μαθητών σε αυτό το ομαδικό παιχνίδι αποτελεί έναυσμα.
John Dewey
Νηπιαγωγείο-Δημοτικό
Φιλοσοφία της εκπαίδευσης και Πρόγραμμα Σπουδών
Βιολογία Γυμνασίου.
ΗΘΙΚΗ & ΗΘΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
“Τα παιδιά μαθαίνουν όλη την ώρα σαν τρελά, μέχρι να πάνε σχολείο” – Jean Liedloff
ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
«Αυτοαντίληψη, επικοινωνία και συνεργατικότητα στο σχολικό περιβάλλον»
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Μάθημα: Πολιτική Παιδεία
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
Προσχολική Παιδαγωγική
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Επικοινωνία ….τι είναι;
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ & ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΛΑΪΚΟ ΘΕΑΤΡΟ
Project ΘΕΜΑ: Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ, ΤΡΑΓΙΚΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ, ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΑΛΛΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ Ιωάννα Κομνηνού.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
Η ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΗΜΕΡΑ
Σχολικός Σύμβουλος Ν. Φλώρινας
Σχολική Κοινωνική Ζωή Σ. Κ. Ζ.
Σχεδιασμοί 1η παρέμβαση.
6ο Γυμνάσιο Χαλκίδας Project με τα τμήματα Α2 & Α Υπεύθυνη καθηγήτρια: Λιάτζουρα Κ. ΠΕ 07.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γενικοί στόχοι του άξονα γνώσης δημιουργίας έκφρασης να διεγείρουν και να διατηρούν το ενδιαφέρον των παιδιών να προωθούν τη δημιουργικότητα και να ερεθίζουν τη φαντασία να συμβάλλουν στην ανάπτυξη της κριτικής τους ικανότητας και της αναπαραστατικής τους σκέψης να εμπλουτίζουν τις δυνατότητες τους στο να εκφράζουν, με διαφορετικούς τρόπους και μέσα, τη σκέψη και τα συναισθήματά τους να καλλιεργούν την αισθητική τους αντίληψη (“ΟΔΗΓΟΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥ” Υ.Π.Ε.Π.Θ. Σελίδα 289)

Στόχοι της δραματικής τέχνης που εξυπηρετούν την εκπαίδευση να ανακαλύψει και να εκφράσει τις δημιουργικές του ικανότητες να καλλιεργήσει και να βελτιώσει τις σχέσεις του με τους συμμαθητές του και με το ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον να αναπτύξει ελευθερία έκφρασης, πρωτοβουλία και αίσθημα ευθύνης να καλλιεργηθεί πολιτιστικά και αισθητικά κατανοώντας το ρόλο της τέχνης του θεάτρου να ενδιαφερθεί δημιουργικά για τα μαθήματα να ενθαρρυνθεί στην παρατήρηση και στην αυτοσυγκέντρωση να εφευρύσκει λύσεις προσωπικές να βελτιώσει το λεξιλόγιό του να εκφράσει ενδόμυχες καταστάσεις και προβλήματα που το απασχολούν να εκτονωθεί με την κίνηση και το λόγο να αποδέχεται όρια και περιορισμούς που του θέτει η ομάδα και να ανακαλύπτει την ανάγκη ύπαρξης και τήρησης κανόνων (Λάκης Κουρετζής Υ.Π.Ε.Π.Θ σελίδα 16)

να αποκτήσει το παιδί ιδιαίτερη σχέση με το ίδιο του το σώμα να μεταλλάσσει τη σχέση του με τους άλλους να μεταλλάσσει τη σχέση του με τον εαυτό του οδηγείται στη βιωματική γνώση και το σώμα του γίνεται ζωντανός τόπος γραφής διευρύνει το πεδίο της γλώσσας του διευρύνει την ενδοχώρα του. Μέσα από τη διαδικασία αυτή γίνεται –η ανεύρεση της ταυτότητας του –η διεύρυνση και ανανέωση των συμβόλων του –η έκδραση από τις συγκρούσεις του –η εκτόνωση από τις φορτίσεις του –η συμβολική πραγμάτωση των επιθυμιών του. ( Άλκηστης “ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ” σελίδα 28 )

Κάποτε ο σπουδαιότερος σκοπός ενός μαθήματος δράματος ήταν η επικοινωνία με τη συμμετοχή ενός ακροατηρίου. Τελευταία, η έμφαση ήταν στην αυτοέκφραση χωρίς να υπάρχει ανάγκη ακροατηρίου και ακόμη ο πειραματισμός, που σπάνια θέλει ακροατήριο. Ακόμη πιο πρόσφατα η έμφαση έχει τοποθετηθεί στη λύση προβλημάτων και στη λήψη αποφάσεων. (Λένα Σεργή “ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΗ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ” σελίδα προλόγου )

Συμμετοχή των παιδιών Ενεργή συμμετοχή Ενεργή θέαση Διανοητική, συναισθηματική συμμετοχή Κάθαρση «ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ» ΛΥΚΕΙΟΥ ΥΠΕΥΠΘ Αυτοανάλυση «ΓΙΑ ΕΝΑ ΦΤΩΧΟ ΘΕΑΤΡΟ»ΓΚΡΟΤΟΦΣΚΙ Ενσυναίσθηση « ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ- ΘΕΑΤΡΟ ΣΚΙΩΝ » ΑΛΚΗΣΤΙΣ Ταύτιση με την κούκλα (ειδικότερα στο κουκλοθέατρο) «ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ» ΔΑΡΑΚΗ ΠΕΠΗ

Πυραμίδα ποσοστών μάθησης

Η σύμβαση, που υιοθετήθηκε από τη γενική συνέλευση του Ο.Η.Ε. στις 20 Νοεμβρίου 1989 και έχει επικυρωθεί από 191 χώρες (πλην της Σομαλίας και των Η.Π.Α) έως την 2 / 12 / 1992 αποτελείται από 54 άρθρα. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχουν για τη δραματική τέχνη στο σχολείο τα παρακάτω Άρθρο 31:δικαίωμα στο παιχνίδι και στην ψυχαγωγία Άρθρο 12: ελευθερία έκφρασης Άρθρο 29: Στόχοι της εκπαίδευσης. Η ανάπτυξη της προσωπικότητας του παιδιού, ο σεβασμός των βασικών δικαιωμάτων και η καλλιέργεια σεβασμού για το περιβάλλον

Ας είμαστε λοιπόν εκτός από παιδαγωγοί και πολιτισμένοι δίνοντας ευκαιρίες για μάθηση με χαρά μέσα από το κουκλοθέατρο και τις άλλες μορφές της δραματικής τέχνης. Ας θυμηθούμε ότι ο Αριστοτέλης όρισε τον άνθρωπο ως το μοναδικό ζώο στη φύση που μπορεί να γελάει. Και ας δίνουμε γνώσεις με χαρά γιατί ότι μαθαίνω με χαρά το θυμάμαι!!!

Καλή επιτυχία στα προγράμματα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης που οραματίζεστε!!!