Πρώτη Εργασία: Βιβλία για το βιβλίο Θέλετε να εντάξετε ένα βιβλίο στη δανειστική βιβλιοθήκη. Συνοδεύετε το βιβλίο με μία δραστηριότητα για να πραγματοποιηθεί.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Advertisements

Κανόνες χρήσης του Διαδικτύου για μαθητές
Quiz για το διαδίκτυο !.
Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά Πράξη «ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ»
Ερευνητική Εργασία Πως εργαζόμαστε κατά τις ομαδικές εργασίες;
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
Παρουσίαση του βιβλίου Τα κοριτσάκια με τα ναυτικά
Support.ebsco.com Εκπαιδευτικό μάθημα Ανάγνωση άρθρου στο EBSCOhost.
ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «ΙΑΜΑΤΙΚΗ»
Έρευνα για το Βιβλίο Δημοτικό Σχολείο Αλάμπρας Σχολική χρονιά
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
Της Ζωρζ Σαρή εκδόσεις : ΠΑΤΑΚΗ
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΣΑΚΗ ΣΕΡΕΦΑ «ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ : ΡΩΣΣΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ (Δ1), ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (δ2)
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά.
Οι μαθήτριες Ε΄ Δημοτικού Σταυρίνα Άννα. Μια φορά και έναν καιρό στο σχολείο των κοντοπόδαρων καθώς παίζανε μπάλα εμφανίστηκε ένας μακροπόδαρος που τον.
Β΄Γυμνασίου Κουτζαγιώτη Αγγέλα.  Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, γνωστό και ως (electronic mail), είναι μια από τις σημαντικότερες υπηρεσίες του διαδικτύου.
ΟΙ ΔΥΟ ΦΙΛΕΣ ΣΟΦΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Δ1.
Ενότητα 4 Σκουπίδια στη θάλασσα Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Καλοσωρίσατε στην ιστοσελίδα της τάξης μας! Εδώ μπορείτε να βλέπετε τα νέα της τάξης μας ή ακόμη και τα μαθήματα της ημέρας! Επίσης μπορείται να ανεβάζεται.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ
Ειδικά Θέματα Η/ΥΕργαστήριο 6 Χ. Καραγιαννίδης1/15 Προσθήκη Πολυμέσων, Έκδοση και Διαχείριση Σελίδων και Δικτυακών Τόπων Εργαστήριο 6 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης.
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
 Ηλεκτρονικό κείμενο ονομάζουμε ένα κείμενο που έχει ψηφιοποιηθεί.  Η νέα τεχνολογία επιτρέπει την ψηφιοποίηση του ήχου, της εικόνας και της οπτικο-ακουστικής.
Επίσκεψη Γνωριμίας στο Νηπιαγωγείο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω σωστά,μεγαλώνω σωστά» Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο Πατρών.
Βιβλιογραφική Αναζήτηση: αναλυτική παρουσίαση και εφαρμογή της Υπηρεσίας Διαδανεισμού Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο Βιβλιοθήκη και Κέντρο.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΤΑΞΗ Β’ Έρευνα Συμπεριφοράς – Στάσης Θέμα: «Νέοι και Διαδίκτυο – Εθισμός» Χρόνος διεξαγωγής:
17/9/15 ΣΤ2. Το όνομα του συγγραφέα είναι Γουέντι Σμιθ.
Τα φύλα στη λογοτεχνία Τάξη: Α΄ Λυκείου. Α΄φάση: Πριν από την ανάγνωση (ενδεικτικός χρόνος: τρεις διδακτικές ώρες) 1 η ώρα : τα παιδιά συζήτησαν για τα.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΩΦΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ Χριστίνα Γιασεμή Ειδική.
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Στο προηγούμενο μάθημα είχαμε μιλήσει για το παιχνίδι, τον ορισμό του, τη σημασία του, τα είδη του παιχνιδιού κατά τον Piaget , και το.
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ- ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΔΡΑΓΟΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΕΩΤΣΑΚΟΥ ΜΑΤΙΝΑ.
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Γεια! Καλώς ήρθες! Πώς σε λένε;
Καλλυντήριο Νομός Ροδόπης
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εθισμός σε αυτά
Κάνε διπλό κλικ πάνω στην εικόνα και ανοίγει το power point
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: ΦΕΡΜΕΛΗ ΙΩΑΝΝΑ Τάξη:Α2
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Οικολογική Κρίση Μαρουλιώ Πασχάλη, ΠΕ 15.
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ σχολική χρονιά
Τι άραγε μας προσφέρουν τα βιβλία;
~ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ Κ.Π.Α~ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ-ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Πληροφορίες στον Παγκόσμιος Ιστός
Κανοντας μαθημα με… Σχεδια εργαςιας (projects) ςε τμημα ενταξης ΠΑΡΟΥΣΙΝΑ ΜΑΡΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ Τ.Ε. ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Παρουσίαση των δεδομένων με γραφικό τρόπο
Μικροχώρι Νομού Ξάνθης Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου
Διαδικασία/Βήματα υλοποίησης
Παράδειγμα χρήσης λογισμικού παρουσίασης
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ : ΒΑΣΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ Α΄ΒΟΗΘΕΙΩΝ
Καλώς ορίσατε, μαθητές! Το όνομα του καθηγητή.
ΚΕΣΠΕΜ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Ταξίδου Δήμητρα & Σίμογλου Αθανασία Επιστημονική Υπεύθυνη : Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Λένα Παπαδοπούλου.
Μικροχώρι Νομού Ξάνθης Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου
ΜΝΗΜΗ: ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
Ένα κουίζ για την ασφάλεια στον ψηφιακό κόσμο
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρώτη Εργασία: Βιβλία για το βιβλίο Θέλετε να εντάξετε ένα βιβλίο στη δανειστική βιβλιοθήκη. Συνοδεύετε το βιβλίο με μία δραστηριότητα για να πραγματοποιηθεί στο σπίτι. Ποια θα είναι αυτή; Οι εργασίες να σταλούν ηλεκτρονικά μέχρι την Πέμπτη 20/10 στο Η εργασία να είναι σε power point. Το mail να έχει οπωσδήποτε θέμα “Πρώτη εργασία” Ως αποστολέας να εμφανίζεται στα ελληνικά το ονοματεπώνυμό σας.

Δείγμα εργασίας Το βιβλίο:

Η δραστηριότητα: «Οι απίθανες κρυψώνες του βιβλίου που δεν ήθελε να διαβαστεί» Ένα βιβλίο που δεν θέλει να διαβαστεί, σίγουρα δεν είναι διαθέσιμο όταν το θέλουμε. Για αυτό και οι γονείς πριν την ανάγνωσή του φροντίζουν να το κρύψουν σε διάφορα σημεία του σπιτιού τους. Όταν έρθει η ώρα της ανάγνωσης, θα πρέπει να προηγηθεί ένα παιχνίδι ψαξίματος ούτως ώστε να βρεθεί το βιβλίο. Το παιχνίδι μπορεί να είναι από ένα απλό ‘Ψάξε’ μέχρι ένα οργανωμένο παιχνίδι θησαυρού, ανάλογα με τη διάθεση του γονιού. Όταν βρεθεί, το βιβλίο φωτογραφίζεται μέσα στην απίθανη κρυψώνα του και η φωτογραφία είτε εκτυπωμένη είτε ηλεκτρονικά κοινοποιείται στο σχολείο. Την επόμενη φορά μέσα στο φάκελο δανεισμού, εκτός από το βιβλίο, υπάρχει και η φωτογραφία της προηγούμενης κρυψώνας. Σε κάθε νέα ανάγνωση προστίθεται και νέα φωτογραφία. Στο τέλος της χρονιάς δημιουργείται ένα πόστερ: «Οι απίθανες κρυψώνες του βιβλίου που δεν ήθελε να διαβαστεί» με την προσθήκη όλων των φωτογραφιών.

Αιτιολόγηση επιλογής δραστηριότητας Η δραστηριότητα αυτή επιλέχθηκε γιατί:  Ταιριάζει στο πνεύμα του βιβλίου  Είναι πολύ ευχάριστη και καθόλου δύσκολη να πραγματοποιηθεί  Συνδυάζει την ανάγνωση με το παιχνίδι  Αποτελεί ένα μεγάλο κίνητρο για να διαβαστεί το βιβλίο  Μπορεί άνετα να εμπλουτιστεί ανάλογα με τη διάθεση κάθε οικογένειας Π.χ. μπορεί να συνοδευτεί από ένα παιχνίδι ρόλων, όπου κάποιος να κάνει το βιβλίο και να λέει τι σκέφτεται εκείνο όση ώρα διαρκεί το ψάξιμο. Μάλιστα, αν το βιβλίο παίζεται από το παιδί, ενδέχεται ο μονόλογός του να μαγνητοφωνηθεί και να κοινοποιηθεί και αυτός στο σχολείο σε ένα μικρό αρχείο ήχου.  Προκύπτει ένα ενδιαφέρον τελικό αποτέλεσμα, που μπορεί να παρουσιαστεί στο τέλος της χρονιάς, όταν γίνεται αναφορά στο πρόγραμμα φιλαναγνωσίας, που πραγματοποιήθηκε.

Το σημείωμα προς τους γονείς: Αυτό το βιβλίο δεν θέλει να διαβαστεί. Γι’ αυτό κρύβεται συνεχώς. Αύριο το πρωί που θα θελήσετε να το διαβάσετε σίγουρα δεν θα το βρείτε στη θέση του. Κάπου θα έχει κρυφτεί. Προκαλέστε το παιδί να το βρει. Όταν το ανακαλύψει, φωτογραφήστε το στην κρυψώνα του και φέρτε την φωτογραφία στο σχολείο, εκτυπωμένη ή σε ηλεκτρονική μορφή. Σκοπεύουμε να καταγράψουμε όλα τα ‘κόλπα’ που χρησιμοποίησε το βιβλίο στα σπίτια των παιδιών προκειμένου να μη διαβαστεί. Καλή διασκέδαση

Δείγμα δραστηριότητας