Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης & Τμήμα Οικονομικών ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ‘ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
FRANK GEHRY: GUGGENHEIM MUSEUM: BILBAO. SANTIAGO CALATRAVA: MUSEUM OF FINE ARTS, MILAUKEE, USA.
Advertisements

ΜΑΘΗΜΑ 3. Κάθε οργάνωση έχει στόχους οι οποίοι δικαιολογούν και την ύπαρξη της. Ως στόχος της εταιρίας θα μπορούσε να οριστεί μία επιθυμητή κατάσταση.
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ Ισόρροπης ανάπτυξης Κορεσμένες ή συμφορημένες - Υψηλό βαθμό ανάπτυξης- Υπερσυγκέντρωση.
1.Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών 2. Ξένων Γλωσσών και Ευρωπαϊκών Σπουδών 3. Θετικών Επιστημών - Βιοεπιστημών – Πληροφορικής - Τεχνολογίας 4. Οικονομικών.
Ο κλάδος του επισιτισμού ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΠΛΑΔΑΣ ΜΑΘΗΜΑ 1 ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΜΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΣΤΟ ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ & ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ Η TSAKALOU INTERACTIVE PR είναι μία σύγχρονη εταιρεία, με νέα αντίληψη για την ποιότητα των υπηρεσιών, που εξειδικεύεται.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ  Ευρώπη: Ήπειρος Ευρώπη: Ήπειρος  Η ιδέα της Ευρωπαϊκής Ένωσης Η ιδέα της Ευρωπαϊκής Ένωσης  Διεύρυνση Διεύρυνση  Τα σύμβολα της Ε. Ε.
ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ.
Στρατηγικό σχέδιο για το branding και marketing του Επώνυμου Ελληνικού Κρασιού στην Ελλάδα και το εξωτερικό ΕαρΟινά 2010 Δρ Ιωάννης Βογιατζής.
Νοσηλευτική Ψυχικής Υγείας Μάθημα 1 ο Εισαγωγή – Ψυχική Υγεία – Ψυχική Διαταραχή.
ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Δρ Φώτης Κιλιπίρης, καθηγητής Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Φιλοξενίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αλεξάνδρειο.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 1 ο. Ο όρος marketing είναι πολύ ευρύς και περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που γίνονται κατά τη διακίνηση των.
Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου. Επιχειρηματικός Σχεδιασμός Επιχειρηματικός σχεδιασμός σημαίνει ότι ο επιχειρηματίας αποφασίζει τι θα κάνει, πώς θα.
Κοστολόγηση Ενότητα 2: Δομή επιχειρήσεων γραφικών τεχνών και χαρακτηριστικά σύγχρονων τεχνολογιών Δρ. Αναστάσιος Ε. Πολίτης, Αναπληρωτής Καθηγητής Τεχνολογία.
Μανώλης Χαιρετάκης, Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ, Πανεπιστήμιο Αθηνών ΟΙ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΜΕ.
HUMAN RESOURCE MANAGEMENT ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ.
Η εικόνα των Ελλήνων διεθνολόγων για την Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας Επιστημονικός υπεύθυνος: Κυριάκος Πάχος Επιστημονικός υπεύθυνος:
ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ. Εναλλακτικός Τουρισμός & Αειφόρος Τουριστική Ανάπτυξη.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 3η Διαφήμιση και Προώθηση Τουριστικής Καμπάνιας Παρακαλώ μελετήστε τις πρακτικές ερωτήσεις 3, στο e-class.
Cluster δημιουργικών υπηρεσιών και οι λύσεις που προσφέρουν στο αγρο-διατροφικό τομέα. Η περίπτωση του Agro Design. 12 Δεκεμβρίου 2015 Πάνος Ρεμούνδος.
Αθλητική Διοίκηση Ενότητα 7: Σχεδιασμός και οργάνωση Προγραμμάτων αθλητισμού, άσκησης και αναψυχής Δήμητρα Παπαδημητρίου, Ph.D. Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
TM KEΦΑΛΑΙΟ 3 ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ STRESS ΣΤΟ MANAGEMENT.
ΜΑΘΗΜΑ 2.  Εργασία (άνθρωπος)  Φύση/Έδαφος (γη)  Κεφάλαιο (χρήμα)  Επιχειρηματικότητα (ιδέα, διοίκηση)
Αρχιτεκτονική μουσείων Μουσείο Guggenheim, Μπιλμπάο.
Μέθοδοι οργάνωσης νοσηλευτικής εργασίας Κατά ασθενή μέθοδος Λειτουργική ή κατά εργασία μέθοδος Ομαδική νοσηλευτική Πρωτοβάθμια νοσηλευτική Προσωπική διευθέτηση.
Ενότητα # 1: Εισαγωγικές Έννοιες Διδάσκουσα: Άννα Ζαρκάδα Τμήμα: Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων Συμπεριφορά Καταναλωτή.
Εισαγωγή. Κ. Γαλανάκης Ορισμός «Management είναι να γίνονται ορισμένα πράγματα μέσω άλλων ατόμων» … American Management Association «Management.
Δημιουργια ανταγωνιστικων πλεονεκτηματων
Διοικητική Λογιστική Ενότητα # 1: Εισαγωγή στη λογιστική κόστους
Το Μάνατζμεντ ως μέσο Ενεργοποίησης των Επιχειρήσεων
Σχεδιασμός & Διαχείριση Τουριστικών Προορισμών
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 4
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ Επιχειρηματικός Σχεδιασμός ΤΕΙ ΙΝ - ΑΡΓΥΡΗ ΚΑΤΩΠΟΔΗ.
Λόγος και Αναλογία Μαθηματικά και Τέχνη Ο αριθμός φ της Χρυσής Αναλογίας. Εφαρμογές στην Τέχνη και τη Φύση. Μάθημα: Διδακτική των Μαθηματιών.
Η Ερμηνευτική Μέθοδος Η διαλεκτική του βέβαιου και του αβέβαιου
ΦΑΙΑΚΙΔΑ: ΕΝΟΤΗΤΑ 11 ζ Η Φαιακίδα αποτελεί ένα επεισόδιο της ενότητας του “Νόστου” της Οδύσσειας (αγώνας του Οδυσσέα να επιστρέψει στην Ιθάκη).
Ανάλυση και Γνώση της Αγοράς
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
Τριήρης Η τριήρης ήταν ταχύτατο αρχαίο κωπήλατο πολεμικό πλοίο, δηλαδή ένα είδος γαλέρας, με τρεις σειρές κωπηλάτες (όχι πάντα και τρεις σειρές κουπιά),
vadelia® san Υγρό καθαριστικό χεριών για επαγγελματική χρήση
Η έννοια του τουρισμού Ο τουρισμός είναι αποτέλεσμα μεμονωμένης ή ομαδικής μετακίνησης ανθρώπων σε διάφορους τουριστικούς προορισμούς και η διαμονή τους.
Αν δεν υπήρχε το Tουριστικό Marketing πως θα γνωρίζαμε για…
Στρατηγική Έξυπνης Εξειδίκευσης ΕΠ «Βόρειο Αιγαίο»
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Εφαρμογές Συστημάτων Πληροφόρησης σε Επιχειρήσεις Φιλοξενίας
Συνέδριο της ΕΛΕΣΥΠ: Η επιχειρηματικότητα ως Επαγγελματική Επιλογή & η Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας Κυριακή 08 Δεκεμβρίου 2014 Παραστατίδης Κων/νος, Εκπαιδευτικός.
VINCENT VAN GOGH (ΒΙΝΤΣΕΤ ΒΑΝ ΓΚΟΓΚ Έτος γέννησης: 30 Μαρτίου 1853
Οι προοπτικές του αγροτικού τομέα στη Μεσσηνία
Σέρρες, 2016 Πτυχιακή εργασία της Κωνσταντίνας Παπαζήση
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ - ΣΤΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Γενική Διεύθυνση Αγροτικής Ανάπτυξης
Από το ΔΟΣ σε Πίνακες Δρ. Νίκος Καρούσος
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
ΕΠΙΛΗΨΙΑ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΒΕΛΙΣΣΑΡΗΣ ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΑΘΟΛΟΓΙΑΣ.
Α Ο Δ Ε ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Παρουσίαση κατευθύνσεων Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων
Συμβουλευτική υποστήριξη κοινωνικών vs
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
Κύριε ενοικιαστή. Σας πληροφορώ ότι, το συμβόλαιο που υπογράψαμε εδώ και μερικά εκατομμύρια χρόνια, έφθασε στο.
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
Κύριε ενοικιαστή. Σας πληροφορώ ότι, το συμβόλαιο που υπογράψαμε εδώ και μερικά εκατομμύρια χρόνια, έφθασε στο.
Φάσεις ολοκλήρωσης επενδυτικών σχεδίων
Κύριε ενοικιαστή. Σας πληροφορώ ότι, το συμβόλαιο που υπογράψαμε εδώ και μερικά εκατομμύρια χρόνια, έφθασε στο.
Ν 501 ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΑΝΑΨΥΧΗ 1/10/2014
ΑΝΑΣΤΟΛΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕΤΑΤΡΕΠΤΙΚΟΥ ΕΝΖΥΜΟΥ ΤΗΣ ΑΓΓΕΙΟΤΕΝΣΙΝΗΣ (α-μεα)
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Κύριε ενοικιαστή. Σας πληροφορώ ότι, το συμβόλαιο που υπογράψαμε εδώ και μερικά εκατομμύρια χρόνια, έφθασε στο.
Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Στρατηγική της Π.Ν.Α για τον Τουρισμό Αντιπεριφερειάρχης Ν.Αιγαίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης & Τμήμα Οικονομικών ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ‘ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ’ ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ (PLACE MANAGEMENT & MARKETING) Ακαδημαϊκό Έτος Διαχείριση και Μάρκετινγκ Τόπου/ Πόλης – Σύγχρονες Θεωρητικές Τάσεις και Προοπτικές Καραχάλης Νικόλας Βόλος, ΚΑΡΑΧΑΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Α. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΛΕΩΝ, ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ 1.ΕΙΣΑΓΩΓΗ 2.ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΛΕΩΝ/ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ 3.ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΠΟΛΙΤΩΝ 4.ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ – RAVAL Β. ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ – ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ/BRANDING 1.ΕΙΚΟΝΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ 2.CITY BRANDING - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΡΑΧΑΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ

1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Πόλεις, Πολιτισμός και Τουρισμός Ανάπτυξη του Αστικού Τουρισμού Πολιτιστικός Τουρισμός: Ειδική Αγορά με την μεγαλύτερη ανάπτυξη (OΑΣΑ 2009) - Στροφή προς μορφές πολιτιστικής κληρονομιάς / δημιουργικές βιομηχανίες (Richards 2008) Οικονομία της Εμπειρίας (Pine and Gilmore 1998) H αναζήτηση της αυθεντικότητας και του καθημερινού (Urry 1990) – Dark tourism? Πώς οι ΤΠΕ επηρεάζουν τα 5 στάδια του ταξιδιού Νέες Τάσεις 3ΚΑΡΑΧΑΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΛΕΩΝ/ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΚΑΡΑΧΑΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ

Bilbao 5ΚΑΡΑΧΑΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ

Ανάπλαση Bilbao Guggenheim effect Ολοκληρωμένο σχέδιο αστικών παρεμβάσεων Δημιουργία εταιρίας ειδικού σκοπού (ΕΕΣ) με την ονομασία Bilbao Ria 2000 Συμμετοχικές Διαδικασίες – Προβλήματα Επιδράσεις στην πόλη 6ΚΑΡΑΧΑΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ

Bilbao 7ΚΑΡΑΧΑΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ

8

Nέα Είσοδος Stedelijk 9ΚΑΡΑΧΑΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ

2. Διεθνής εμπειρία 2.1. Άμστερνταμ Περιοχή μουσείων Museumplein Rijksmuseum - Βράβευση Rijksmuseum 10 1/8 ΚΑΡΑΧΑΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ

Van Gogh MuseumConcert Gebouw Stedelijk Museum 11 2/8 ΚΑΡΑΧΑΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ

Στρατηγική I amsterdam 12 4/8 ΚΑΡΑΧΑΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ

Βαρκελώνη (Raval – MACBA) 13ΚΑΡΑΧΑΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ

Raval - Βαρκελώνη H Βαρκελώνη έχει συνδεθεί με τον πρωτοποριακό πολεοδομικό σχεδιασμό Raval: Κεντρική πρώην βιομηχανική περιοχή της Βαρκελώνης, ταυτισμένη μέχρι πρόσφατα με τους μετανάστες από την Αφρική, την πορνεία και τα ναρκωτικά. Barrio Chino (Βόρειο και Νότιο τμήμα) Πολεοδομικές Παρεμβάσεις Από το 2000 και έπειτα η περιοχή υποδέχεται νέες πολιτιστικές χρήσεις 14ΚΑΡΑΧΑΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ

15

Raval - Βαρκελώνη Διχοτόμηση σε Βόρειο και Νότιο Raval Κινήματα πόλης / Φεστιβάλ περιοχής 16

Αλλαγή της εικόνας της περιοχής Καταλυτικός υπήρξε ο ρόλος του Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης (MACBA). Φοιτητές – Νέα Ζευγάρια Εγκληματικότητα – Ενσωμάτωση Μεταναστών Η περίπτωση του ξενοδοχείου 5 αστέρων Ρόλος Πολιτικής Προβολής και Επικοινωνίας (Re- branding) 17ΚΑΡΑΧΑΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ

18

Ravalejar 19ΚΑΡΑΧΑΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ

NYT: How Hipsters Ruined Paris 20ΚΑΡΑΧΑΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ

Εικόνα μιας περιοχής ή μιας πόλης: Θετική ή Αρνητική… 21ΚΑΡΑΧΑΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ

Εικόνα ενός τόπου Ορισμοί (Lynch, κ.α.) Η εικόνα ενός οποιουδήποτε τόπου είναι η απλοποιημένη, γενικευμένη και συχνά στερεότυπη εντύπωση που έχουν τα άτομα για αυτόν. Πώς σχηματίζεται η εικόνα για μια περιοχή ή μία πόλη; – Από τις προωθητικές ενέργειες στο πλαίσιο ενός σχεδίου μάρκετινγκ (π.χ., φυλλάδια, διαφημίσεις) – Με την κάλυψη γεγονότων από τα μέσα ενημέρωσης – Με την σάτιρα – Από προσωπική εμπειρία – Από τις περιγραφές και τις φήμες 22

Αρνητικές Εικόνες Στιγματισμός από αρνητικά γεγονότα ή χαρακτηριστικά Ορισμένες φορές η ταύτιση με μία συγκεκριμένη εικόνα ενδέχεται μακροπρόθεσμα να ζημιώνει την πόλη, αφού δημιουργεί μία πάγια δεδομένη εικόνα που δεν ανατρέπεται εύκολα 23ΚΑΡΑΧΑΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ

24

25

26ΚΑΡΑΧΑΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ

27

Β. Μεταμορφώνοντας την εικόνα της πόλης – Μάρκετινγκ/Branding 28ΚΑΡΑΧΑΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ

Ιστορικό της προώθησης των αστικών περιοχών Πρόσφατη αναγνώριση του ρόλου του αστικού μάρκετινγκ (μετά τη δεκαετία του 1980) Μ. Βρετανία, Η.Π.Α., Αυστραλία Μεταφορές, Τουρισμός Μετανάστευση Αποβιομηχάνιση Σήμερα: μεγαλύτερος ανταγωνισμός, περισσότεροι φορείς, ποικιλία εικόνων - Ειδικές Αγορές (Niche Markets) 29ΚΑΡΑΧΑΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ

Παραδείγματα Τομέων Ανταγωνισμού Οι έδρες πολυεθνικών εταιριών Οι έδρες διεθνών οργανισμών (π.χ. Ε.Ε., ΟΗΕ) Έξυπνες Πόλεις -Καινοτομικά Πάρκα Διοργάνωση συνεδρίων Θεματικά πάρκα Σύγχρονες εικαστικές τέχνες Γαστρονομία 30ΚΑΡΑΧΑΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ

Μάρκετινγκ-Branding 31 Μάρκετινγκ του τόπου (Hospers and Penn 2011): «Είναι μία μακροπρόθεσμη διαδικασία ή στρατηγική αλληλένδετων ενεργειών και μέτρων με σκοπό την διατήρηση ή αύξηση της ελκυστικότητας ενός τόπου για συγκεκριμένες ομάδες του πληθυσμού» Με τον όρο branding του τόπου εννοούμε την απόδοση συγκεκριμένης χωρικής ταυτότητας σε μία περιοχή ή πόλη ώστε να διαμορφωθεί μία κεντρική ιδέα για τα χαρακτηριστικά και την προσωπικότητά της. Το αποτέλεσμα πρέπει να είναι πρωτότυπο, αξιομνημόνευτο, κατανοητό και εύχρηστο. Στόχος είναι η σύνδεση της πόλης, της περιφέρειας ή της χώρας με μία πρωτότυπη ταυτότητα. ΚΑΡΑΧΑΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ

Rebranding: Αντιστροφή Αρνητικής Εικόνας ενός προορισμού Κρήτη: Μάλια – Χερσόνησος: Έχουν ξεπεράσει τη φέρουσα ικανότητα όσον αφορά τον τουρισμό Κορεσμένος προορισμός – προβλήματα με την εικόνα/φήμη Πρόταση Σχεδίου Μάρκετινγκ 32

33

Χιούμορ 34ΚΑΡΑΧΑΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ

35ΚΑΡΑΧΑΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ

36

37

Μάρκετινγκ/Branding του Τόπου Δεν είναι τόσο καινοτόμο: η εικόνα, η φήμη και η ταυτότητα ενός τόπου έχουν αποτελέσει αντικείμενο έρευνας εδώ δεκαετίες (Lynch, Jacobs, Rossi, κλπ) Οι σύγχρονες προσεγγίσεις λαμβάνουν υπόψη τους εξής παράγοντες: την πολυεπιστημονική διάσταση του αντικειμένου την συμπληρωματικότητα με άλλες διαδικασίες στρατηγικού σχεδιασμού σε τοπικό επίπεδο την αποφυγή ταύτισης με το μάρκετινγκ τουριστικού προορισμού τη μεθοδολογία αποτίμησης των επιπτώσεων της εφαρμογής του την πρακτική διάσταση της εμπλοκής των εταίρων ΚΑΡΑΧΑΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ 39ΚΑΡΑΧΑΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ