1 Διάλεξη 10 η (2015 – 16) Τεχνικές μαζικής επικοινωνίας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Advertisements

Στρατηγική Προώθησης.
Προώθηση / Επικοινωνία
ΠΡΟΒΟΛΗ IV Φαίδων Θεοφανίδης
Προσωπικές Πωλήσεις.
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Προώθηση / Επικοινωνία
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ι Φαίδων Θεοφανίδης
O έλεγχος της διαφήμισης
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ I Φαίδων Θεοφανίδης
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ I: ΕΙΣΑΓΩΓΗ
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ II: ΤΕΧΝΙΚΕΣ & ΜΕΣΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΠΡΟΒΟΛΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
Το Μίγμα Μάρκετινγκ Κ. Αλεξανδρής.
Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 02/02/2015 1
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 12 Μαρτίου Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΗΝΗ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΠΡΟΒΟΛΗ I Φαίδων Θεοφανίδης
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
Προώθηση / Επικοινωνία
Δημόσιες Σχέσεις Ορισμός-Εισαγωγικά. Ορισμός «Δημοσίων Σχέσεων» Ποιους εξυπηρετούν οι δημόσιες σχέσεις. Η Δημόσιες Σχέσεις ως Διοικητική Λειτουργία του.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Ιεράρχηση Στρατηγικής –Επίπεδα Στρατηγικής.
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π) ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.
Διάλεξη 10 η ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (MIS) TEI Κρήτης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
 Διαφήμιση  Προωθητικές Ενέργειες  Δημόσιες Σχέσεις  Χορηγία.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 1 η Το Συνολικό Επικοινωνιακό Πλέγμα στον Τουρισμό.
Προσωπικές Πωλήσεις. Προσωπικές πωλήσεις είναι η προβολή των αγαθών και των υπηρεσιών μέσω των πωλητών. Είναι η προσωπική προσπάθεια να παρακινήσει κάποιον.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
Δημόσιες Σχέσεις και Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Ενότητα # 3: Στρατηγικός Σχεδιασμός των Δημοσίων Σχέσεων Διδάσκων: Γεώργιος Πανηγυράκης Τμήμα: Οργάνωση και.
ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας. Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές,
Τουριστική Διαφήμιση & Δημοσιές Σχέσεις Διάλεξη 8 η : Δημόσιες Σχέσεις στον Τουρισμό.
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 7η ( ) Αναπτύσσοντας το κατάλληλο μείγμα και σχέδιο μάρκετινγκ Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Στρατηγική Προώθησης.
Τεχνικές μαζικής επικοινωνίας
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
κεφαλαιο 2 το περιβαλλον
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Ο Οδηγούμενος από την Αγορά Οργανισμός
ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ Μεταπτυχιακης Διπλωματικης Εργασιας « Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ – ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ».
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Σχέσεις με την Κοινότητα
Cannes 2016 winner campaigns Glade Uni-Noodle Hermes 2015 case study
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Διάλεξη 10 η (2015 – 16) Τεχνικές μαζικής επικοινωνίας

Βασικά εργαλεία «μείγματος προώθησης» 2 Διαφήμιση Άμεσο μάρκετινγκ Δημοσιότητα Προσωπική πώληση Ψηφιακό μάρκετινγκ Προώθηση πωλήσεων Χορηγία

Δυνατά και Αδύνατα Σημεία

Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Μάρκετινγκ (IMC) Η επιλογή του μείγματος προώθησης εξαρτάται από: Τη διαθεσιμότητα πόρων και το κόστος των εργαλείων προώθησης Το μέγεθος της αγοράς και τη συγκέντρωση Τις πληροφοριακές ανάγκες του πελάτη Τα χαρακτηριστικά του προϊόντος Τις στρατηγικές ώθησης και έλξης 4

Η διαδικασία επικοινωνίας 5 Κωδικοποιημένο μήνυμα Αποκωδικο- ποιημένο μήνυμα Μετάδοση Θόρυβος

Ανάπτυξη διαφημιστικής στρατηγικής 6 Επισήμανση και ανάλυση του κοινού-στόχου Διαφημιστική στρατηγική Καθορισμός των διαφημιστικών στόχων Καθορισμός του διαφημιστικού προϋπολογισμού Αποφάσεις σχετικά με το μήνυμα Αποφάσεις σχετικά με τα μέσα Εκτέλεση εκστρατείας Αξιολόγηση διαφημιστικής αποτελεσματικότητας

Διαφημιστικά έξοδα ανά μέσο 7

Ηθικό ζήτημα: Παραπλανητική διαφήμιση Η διαφήμιση στη M. Βρετανία πρέπει να είναι «νόμιμη, αξιοπρεπής, ειλικρινής και αληθινή». Η Αρχή Προτύπων Διαφήμισης (Advertising Standards Authority – ASA) διαχειρίζεται το Βρετανικό Κώδικα Πρακτικών Διαφήμισης. Ορισμένες φορές ο κώδικας αυτός παραβιάζεται από τις παρακάτω πρακτικές : Η παραπλανητική διαφήμιση μπορεί να πάρει τη μορφή υπερβολικών ισχυρισμών και καμουφλαρισμένων στοιχείων Η διαφήμιση μπορεί επίσης να εξαπατήσει παραλείποντας από το μήνυμα της σημαντικές πληροφορίες 8

Προώθηση πωλήσεων Η αύξηση της προώθησης πωλήσεων οφείλεται: Στην αυξημένη πιθανότητα αυθόρμητης αγοράς Το αυξανόμενο κόστος της διαφήμισης και της διαφημιστικής σύγχυσης Οι μικρότεροι χρονικοί ορίζοντες Οι ενέργειες των ανταγωνιστών Μετρησιμότητα 9

Στρατηγική προώθησης πωλήσεων 10 Στόχοι της προώθησης Επιλογή των καταλληλότερων τεχνικών Αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας της προώθησης

Καταναλωτική και εμπορική προώθηση

Δημόσιες σχέσεις και δημοσιότητα Οι δημόσιες σχέσεις (PR) αφορούν στη διαχείριση των αλληλεπιδράσεων μεταξύ μιας εταιρείας και των ενδιαφερόμενων μερών, π.χ. καταναλωτών, προμηθευτών, τοπικής κοινότητας, εργαζομένων, μετόχων, ομάδων πίεσης Τρεις βασικοί λόγοι για την ανάπτυξη των δημοσίων σχέσεων είναι η αναγνώριση της δύναμης και της αξίας τους από τους κύκλους του μάρκετινγκ, τα αυξανόμενα διαφημιστικά κόστη που οδηγούν στην έρευνα για περισσότερο αποδοτικές οδούς επικοινωνίας, καθώς και η αυξανόμενη κατανόηση του ρόλου τους 12

Κοινό Δημοσίων Σχέσεων Εσωτερικό Κοινό – Υπάλληλοι & οικογένειες υπαλλήλων – Συνδικάτα – Μέτοχοι & ιδιοκτήτες Εξωτερικό Κοινό – Πελάτες & ενδεχόμενοι πελάτες – Συμπληρωματικοί οργανισμοί – Ανταγωνιστές – Κοινότητα του τομέα – Τοπική κοινότητα – Κράτος – Μέσα μαζικής ενημέρωσης – Χρηματοοικονομική κοινότητα – Σχολές τομέα φιλοξενίας & ταξιδιών

Ο οργανισμός και το κοινό του

Προτερήματα Δημόσιων Σχέσεων Πρόκειται για μια δωρεάν μορφή προωθήσεως Επίδραση από τρίτους: ένδειξη ότι οι ΔΣ αυξάνουν την αξιοπιστία. Σήμερα οι ΔΣ έχουν υιοθετήσει μια πιο ενεργητική στάση. Οι ΔΣ τείνουν να έχουν μεγαλύτερη αξιοπιστία σε σχέση με τη διαφήμιση (ο καταναλωτής 5 φορές πιο πιθανό να επηρεάζεται θετικά από τις ΔΣ). Αυτό είναι σχετικό με την την αξιοπιστία (ειλικρίνεια και ακρίβεια), και τη δύναμη του μηνύματος Οι ΔΣ μπορούν να αποκτήσουν την προσοχή των ανθρώπων που αποφεύγουν τα μηνύματα (αύξηση της ορατότητας) Οι ΔΣ επεκτείνουν την εμβέλεια και συμπληρώνουν τη διαφήμιση νομιμοποιώντας την ιστορία και τις απαιτήσεις του μηνύματος.

Διαφορές Διαφήμισης - ΔΣ Δημοσιές ΣχέσειςΔιαφήμιση Υποκείμενα – Πομποί Οργανωμένες ομάδες, ΕπαγγελματίεςΕπιχειρήσεις Αντικείμενα – Δέκτες Συγκεκριμένες ομάδες κοινού, Κοινή γνώμη Ομάδες καταναλωτών, ‘οικονομικός άνθρωπος’ Σκοπός Ευνοϊκή εικόνα, κύροςΑύξηση πωλήσεων προϊόντων Μέθοδος Πληροφόρηση - πειθώ Είδος Επικοινωνίας Αμφίδρομη: ΔιάλογοςΜονόδρομη/Μονόλογος Στόχος Ερεθίσματος Συνειδητό – λογική - κρίσηΣυνειδητό – Συναίσθημα - υποσυνείδητο Επικοινωνιακοί Δίαυλοι ΜΜΕ, προσωπική επαφήΜΜΕ, ιδιόκτητα μέσα Τρόπος Χρήσης Ελεύθερη συνεργασίαΑγορά χώρου/χρόνου Είδος Μηνυμάτων ΚοινωνικάΟικονομικά Διάρκεια Εφαρμογής Διαρκής / ΑέναηΒραχυπρόθεσμη Φύση Αποτελεσμάτων Μεσο/μακροπρόθεσμαΆμεσα/Βραχυπρόθεσμα Δεοντολογία Αλήθεια / ΠραγματικότηταΑλήθεια / Ωραιοποίηση / Εξιδανίκευση

Πιθανά θέματα άξια δημοσίευσης 17 Νέα προϊόντα Καινοτομίες έρευνας: μελλοντικά νέα προϊόντα Μεγάλες παραγγελίες/συμβόλαια Χορηγίες Αλλαγές τιμών Αλλαγές υπηρεσιών Νέα λογότυπα Εξαγωγική επιτυχία Βραβεία εκπαίδευσης Νικητές σε εταιρικούς διαγωνισμούς Προαγωγές/ νέες προσλήψεις Ιστορίες επιτυχίας Επισκέψεις διάσημων προσώπων Αναφορές συνεντεύξεων Συνέδρια/σεμινάρια/εκθέσεις Επέτειοι σημαντικών γεγονότων Επιτεύγματα παραγωγικότητας Εργασιακές αλλαγές Επενδύσεις κεφαλαίων Λογιστικές καταστάσεις Εξαγορές Επιτεύγματα πωλήσεων/κερδών Θέματα μάρκετινγκ: Θέματα παραγωγής: Προσωπικά θέματα: Γενικά θέματα: Οικονομικά θέματα:

Χορηγία Οι πέντε κύριοι στόχοι των χορηγιών είναι Η απόκτηση δημοσιότητας Η δημιουργία ευκαιριών για διασκέδαση Η καλλιέργεια ευνοϊκών συσχετισμών με τη μάρκα και την εταιρεία Η βελτίωση των σχέσεων με την κοινότητα Η δημιουργία ευκαιριών προώθησης 18

Άλλες τεχνικές προώθησης Εκθέσεις Τοποθέτηση προϊόντος Περιβάλλουσα-ατμοσφαιρική διαφήμιση Αντάρτικο/μη συμβατικό μάρκετινγκ

Περίληψη κεφαλαίου Το μείγμα προώθησης αποτελείται από επτά στοιχεία, μεταξύ των οποίων η διαφήμιση, η προώθηση των πωλήσεων, το άμεσο και το ψηφιακό μάρκετινγκ. Η υιοθέτηση μιας ολοκληρωμένης προσέγγισης των επικοινωνιών μάρκετινγκ επιτρέπει στις εταιρείες να δώσουν ένα σαφές, σταθερό, αξιόπιστο και ανταγωνιστικό μήνυμα στην αγορά. Η υιοθέτηση μιας συστηματικής προσέγγισης στο σχεδιασμό της επικοινωνίας είναι σημαντική. Η διαφήμιση είναι ένα πολύ ορατό στοιχείο του προωθητικού μείγματος. 20

Περίληψη κεφαλαίου Η προώθηση των πωλήσεων είναι μια ισχυρή τεχνική για βραχυπρόθεσμη τόνωση των πωλήσεων Η δημοσιότητα παίζει πολύ σημαντικό ρόλο και έχει μεγαλύτερη αξιοπιστία από άλλες επικοινωνιακές τεχνικές, όπως τη διαφήμιση. Η χορηγία μπορεί να προκαλέσει δημοσιότητα για το χορηγό, να δημιουργήσει ευκαιρίες για ψυχαγωγία και να καλλιεργήσει ευνοϊκούς συσχετισμούς με τη μάρκα και την εταιρεία. Άλλες σημαντικές τεχνικές μαζικής επικοινωνίας περιλαμβάνουν τις εκθέσεις, την τοποθέτηση προϊόντος, το περιβάλλον-ατμοσφαιρικό μάρκετινγκ και το αντάρτικο μάρκετινγκ. 21