Κίνηση Επεξεργασία και Μαθησιακές προσαρμογές Σχεδιασμός προγράμματος εξάσκησης Περίπτωση φυσιοθεραπείας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ικανότητες Επικοινωνίας
Advertisements

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Ειδικά θέματα διδακτικής των Οικονομικών Συνέχεια… Μεθοδολογικές προσεγγίσεις 4 η διάλεξη.
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
TEST ΑΈΡΙΑ ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗ.
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
Τεχνικές για την ανάλυση της κίνησης και την αξιολόγηση της μάθησης
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Ο φυσικοθεραπευτησ ωσ εκπαιδευτικοσ
ΤΙΤΛΟΣ: CAAS (Cognitive-Aptitude-Assessment-Software) ΕΠΙΠΕΔΟ: Παιδιά δημοτικού – γυμνασίου – λυκείου ΕΚΔΟΣΕΙΣ: Educational Help. Inc ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ: CD-ROM.
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΟΥΡΚΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
 Εισαγωγή  Χωροταξική κατανομή  Προσωπικό  Μαθησιακές μέθοδοι  Επίλογος.
Ορισμός της Αναπτυξιακής Δυσαριθμησίας
ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΚΑΙ ΑLZHEIMER
ΤΜΗΜΑ Γ΄ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑΣ ΕΠΑΛ
Οργανικός και Λειτουργικός Σχεδιασμός Εκπαιδευτικού Λογισμικού
KM Διάλεξη 4 Η συνεισφορά των αισθήσεων στην καλύτερη απόδοση Eλιζάνα Πολλάτου επικ.καθ. Τ.Ε.Φ.Α.Α Π.Θ.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
Ο Μικρός Γιάννης (10 ετών) θα πρέπει να παρουσιάσει στη γιορτή του σχολείου του ένα παραδοσιακό χορό από την ιδιαίτερη πατρίδα του, στη γιορτή του σχολείου,
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ:ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ- ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ “ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ” Κίνηση, επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές.
 Ο 16χρονος Λευτέρης κολυμπά από μικρός και είναι σήμερα από τους καλύτερους κολυμβητές της ομάδας του. Στους τελευταίους αγώνες που συμμετείχε (πρόσθιο.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ.
Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω και κάτω.
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ  Τα τελευταία χρόνια οι Ελληνικοί Παραδοσιακοί Χοροί είναι θεματική ενότητα της Φυσικής Αγωγής σε όλες τις τάξεις του δημοτικού σχολείου.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ METAΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Επιβλέπουσα καθηγήτρια Μιχαλοπούλου Μαρία.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 7: Προετοιμασία της μαθησιακής εμπειρίας Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ > Μάθημα : Κίνηση – Επεξεργασία και Μαθησιακές Προσαρμογές Παρουσίαση περιστατικού: Δημιουργία θεραπευτικού.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 804 «ΚΙΝΗΣΗ,
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Κίνηση επεξεργασία και Μαθησιακές Προσαρμογές ΟΝΟΜΑ: Ευαγγελία Γιαδανού.
Σενάριο Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω.
Ανοιχτές δεξιότητες Δεξιότητες που πραγματοποιούνται σε ένα μεταβαλλόμενο και απρόβλεπτο περιβάλλον και απαιτεί από τους εκτελεστές να προσαρμόσουν τις.
ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΧΟΡΟΥ Επιλογή μεθόδου διδασκαλίας Μάιος 16/2015.
ΜΠΑΤΖΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Α.Μ Φοιτήτρια ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής στο Μ.Π.Σ. «Άσκηση και Ποιότητα Ζωής» Κατεύθυνση ː «Πρόληψη- Παρέμβαση- Αποκατάσταση» Μάθημα ː.
Σχεδιασμός προγράμματος εξάσκησης
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ-ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ Κίνηση,επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην «Άσκηση και Ποιότητας Ζωής»
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ « ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ» ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Β:
Δ ΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ – 2 η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ «ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ» ΜΑΡΙΑ.
ΚΙΝΗΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ Ο ΑΘΛΗΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΘΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 10 : ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc,
Ονοματεπώνυμο: Καρακόλια Αναστασία ΑΕΜ: 912/2012 Κομοτηνή 2013
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα ‘’Άσκηση και Ποιότητα Ζωής’’. Ατομική Εργασία στο.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
Η ένταξη των μαθητών με αναπηρία στη φυσική αγωγή Φυσική κατάσταση, κινητικές και κοινωνικές δεξιότητες για όλους τους μαθητές Αν Καθηγητής Εμμανουήλ Κ.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΩΝ Β ΕΠΙΠΕΔΟΥ-ΠΑΚΕ ΒΟΛΟΥ Κωνσταντίνα Ματσούκα, φιλόλογος.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Διδακτική-Μεθοδολογία της Κολύμβησης
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
Δραστηριοτητεσ απο τον Κοσμο τησ Φυσικησ για το Νηπιαγωγειο
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
«Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες & Διαταραχές Λόγου»
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΧΟΡΟΥ Επιλογή μεθόδου διδασκαλίας
N148 Εργαστήριο Αξιολόγησης Αθλητικής Απόδοσης
15 «χρυσοί κανόνες» στο τραπέζι
Οργανικός και Λειτουργικός Σχεδιασμός Εκπαιδευτικού Λογισμικού
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κίνηση Επεξεργασία και Μαθησιακές προσαρμογές Σχεδιασμός προγράμματος εξάσκησης Περίπτωση φυσιοθεραπείας

Μελέτη περίπτωσης

Χαρακτηριστικά ασκούμενου Εσωτερικό κίνητρο(άμεση σχέση με καθημερινή ζωή:αυτοεξυπηρέτ ηση Άννα/προσχολι κή ηλικία Νοητικά ικανό παιδί Ισορροπία σε όρθια θέση Ικανότητα βάδισης Περιορισμένος κινητικός έλεγχος άνω άκρων Ανικανόττα αυτοεξυπηρέτη σης

Χαρακτηριστικά δεξιότητας Χειρισμός αντικειμένων (κουτάλι,πιρούνι,ποτήρι ) Διαδοχικ ή Μέση(γν ωστική & κινητική ) κλειστήλεπτή απλή Ακρίβει α χώρου Κλειστό Κύκλωμα ελέγχου

Τελικό περιβάλλον εκτέλεσης  Σπίτι / Σχολείο  Εξωτερικοί χώροι  Με παρουσία κοινού ( οικογένεια, συμμαθητές )  Με απουσία κοινού  Χωρίς πίεση χρόνου  Πιθανότητα απόσπασης προσοχής λόγω ανυπομονησίας, φόβου αποτυχίας

Στόχοι της μάθησης  Στόχος προγράμματος  Μάθηση παραμέτρων  Γενίκευση  Αναγνώριση λαθών & Διόρθωση λαθών

Προετοιμασία εξάσκησης  Δεξιότητες κριτήριο : Κίνηση χεριού( κάμψη-έκταση) από καθιστή θέση – μεταφορά από το τραπέζι στο πρόσωπο Μεταφορά από το πρόσωπο στο τραπέζι Μεταφορά του χεριού από το ένα πιάτο στο άλλο Πιάσιμο του αντικειμένου με τα δάχτυλα Μεταφορά του αντικειμένου  Συνδυασμός ολικής/μερικής εξάσκησης  Απλοποίηση(χρησιμοποιούνται αρχικά αντικείμενα τα οποία είναι σε θέση να χειριστεί ευκολότερα)  Κοντινή μεταφορά μάθησης (γενίκευση της μάθησης)  Αξιολόγηση (τεστ διατήρησης)

Στόχοι δεξιότητας  Αποτελέσματος : κινητικός έλεγχος άνω άκρων σε λεπτές δεξιότητες για αυτοεξυπηρέτηση – συντονισμός και έλεγχος (ομαλότητα, ηρεμία)  Απόδοσης : Βελτίωση στο χειρισμό αντικειμένων με τα άνω άκρα βελτίωση στην αναγνώριση σημαντικών στοιχείων και στη διατήρηση προσοχής λιγότερος χρόνος για την κατανόηση εννοιών Βελτίωση στο χρόνο κίνησης και στο εύρος  Διαδικασίας : Ο τρόπος με τον οποίο πιάνει το αντικείμενο, δηλ. ποιοτικότερη κίνηση (χρήση των τριών δαχτύλων μόνο και όχι όλων) Η δύναμη λαβής των δακτύλων πάνω στα αντικείμενα (εσωτερική εστίαση) Σταθερότητα κατά τη μεταφορά (μεγαλύτερη ποσότητα νερού ή φαγητού να μεταφερθεί και όχι να πέσει έξω) εστιάζοντας το βλέμμα π.χ στο πιάτο και όχι στο κουτάλι (εξωτερική εστίαση)περιφερειακή όραση Αναγνώριση και διόρθωση λαθών

Στάδια μάθησης  Γνωστικό / λεκτικό : παρουσίαση δεξιότητας από τον θεραπευτή (στην αρχή κάθε νέας κίνησης) οδηγίες με ταυτόχρονες επιδείξεις από τον θεραπευτή, επισήμανση όμοιων στοιχείων με προηγούμενες εμπειρίες (μεταφορά μάθησης) Παρακινητική πληροφορία ( αναφορά στον άμεσο στόχο για αυτοεξυπηρέτηση) Επιπλέον επιδείξεις από μέλη της οικογένειας

 Κινητικό : Ασκήσεις με δεξιότητες προηγούμενων εμπειριών (μεταφορά μάθησης) για παράδειγμα κίνηση του χεριού από το τραπέζι στο πρόσωπο – μεταφέρω ένα μπαλακι από ένα δοχείο σε άλλο – παίρνω το μπαλακι από το δοχείο και το ακουμπάω στα χείλη – μεταφέρω κρέμα με κουτάλι από ένα δοχείο σε άλλο κ.α Ομαλή εισαγωγή στην εκτέλεση της δεξιότητας-στόχο - την χωρίζω σε κομμάτια Χρησιμοποιώ ομαδοποιημένη εξάσκηση στην αρχή ( επανάληψη ίδιων κινήσεων ) σε σταθερό περιβάλλον π.χ πιάνω σωστά το ίδιο πιρούνι, ίδιο ποτήρι, στο ίδιο τραπέζι, ίδιο είδος φαγητού) Χρησιμοποιώ ομαδοποιημένη εξάσκηση με αλλαγή περιβάλλοντος ( μεγαλύτερο πιρούνι, μικρότερο ποτήρι, χαμηλότερο τραπέζι, διαφορετικά είδη φαγητού κ.α. ) Παθητική καθοδήγηση μόνο στην πρωτη / δευτερη προσπάθεια για τη μείωση φόβου Χρησιμοπιώ τυχαία εξάσκηση δεξιοτήτων (πιάνω το πιρούνι το αφήνω, σηκώνω το ποτήρι, μεταφέρω φαγητό με το κουτάλι) με περιστασιακή και περιορισμένη ομαδοποιημένη εξάσκηση για την ενίσχυση της αυτοπεποίθησης Τυχαία εξάσκηση και Αλλαγή περιβάλλοντος αργότερα > περισσότερα ερεθίσματα > βελτίωση μάθησης (πιάνω το πιρούνι το αφήνω, σηκώνω το μικρό ποτήρι, μεταφέρω σούπα με κουτάλι – σηκώνω το μεγάλο ποτήρι, μεταφέρω κρέμα με το κουτάλι, σηκώνω το μεγάλο πιρούνι το αφήνω)  Αυτόνομο : εκτέλεση των κινήσεων με ελάχιστη ή και καμία προσοχή (βελτίωση του στυλ)

Ανατροφοδότηση  Εσωτερική ανατροφοδοτηση : πρέπει να αισθάνεται το βάρος του αντικειμένου, να βλέπει το περιεχόμενο του κουταλιού/ποτηριού, να αισθάνεται το φαγητό ή ποτό στο στόμα του, να αναγνωρίζει τα λάθη στην κίνηση του βλέποντας τις συνέπειες (το παιδί την χρησιμοποιεί, αλλά όχι σε μεγάλο βαθμό στην αρχή) (προκύπτει ως συνέπεια των πράξεων του)

Εξωτερική ανατροφοδότηση: ( στην αρχή χρισιμοποιώ μέχρι το παιδί να είναι σε θέση να χρησιμοποιήσει την εσωτερική παραπάνω )  Αρχικό στάδιο μάθησης Παροχή εξωτερικής ανατροφοδότησης με χρήση αντροφόδότησης προγράμματος γνώση απόδοσης ( π.χ η λαβή σου ήταν πολύ σφιχτή, δε σήκωσες το χέρι σου αρκετά..) Παροχή θετικής ενίσχυσης ( Χαμόγελο, Καλή προσπάθεια) Συχνότητα παροχής μεγάλη στην αρχή γιατί είναι και παιδί  Ενδιάμεσο & Τελικό στάδιο Παροχή εξωτερικής ανατροφοδότησης κυρίως συμβουλευτική(συμβουλή-λύση στο λάθος) με χρήση ανατροφόδητης παραμέτρων (βάλε περισσότερη δύναμη, λύγισε λιγο ακόμη τον καρπό σου) Ακρίβεια ανατροφοδότηδης μόνο εάν ξεπεραστεί ένα ορισμένο εύρος που έχω θέσει( π.χ εάν κρατάει τελείως ανάποδα το κουτάλι) Σταδιακή μείωση ανατροφοδότησης

Τεστ διατήρησης : μετά από δύο εβδομάδες - ελέγχοντας αν έχουν διατηρηθεί οι στόχοι της μάθησης