Fyzika a chemie společně CZ/FMP/17B/0456 SOUBOR VÝUKOVÝCH MATERIÁLŮ FYZIKA + CHEMIE ZŠ A MŠ KAŠAVA ZŠ A MŠ CEROVÁ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σαββίνα - Μανώλης Έτος Μάθημα Πληροφορικής Τάξη Δ΄
Advertisements

ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΦΥΤΩΝ Μεσογειακό κλίμα επικρατεί σε πέντε παραθαλάσσιες περιοχές της γης που βρίσκονται σε διαφορετικά σημεία, Μεσόγειος,
Αγγέλα Καλκούνη1 Ξύλινα Δάπεδα Διαδικασία Κατασκευής Ξύλινων Καρφωτών Δαπέδων.
Αισθητήρια Όργανα και Αισθήσεις 1.  Σύστημα αισθητηρίων οργάνων: αντίληψη μεταβολών εξωτερικού & εσωτερικού περιβάλλοντος  Ειδικά κύτταρα – υποδοχείς.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ: ΓΡΑΒΑΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΙ ΜΥΡΣΙΑΔΗ ΕΙΡΗΝΗ.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ αποβλΗτων Α. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΤΗΝΟ-ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ
Δρ Θρασύβουλος Μανιός Αναπληρωτής Καθηγητής ΤΕΙ Κρήτης Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Αρδεύσεις – Στραγγίσεις.
Στην άσκηση αυτή μετρούμε την πυκνότητα ρ του υλικού από το οποίο είναι φτιαγμένος ένας κύλινδρος. Η μέτρηση της πυκνότητας ρ θα γίνει με τη βοήθεια της.
Το Αντικείμενο του Λογικού Σχεδιασμού
Φαινόμενο του θερμοκηπίου
Φυσικές ιδιότητες των υλικών
Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείου Πτολεμαΐδας
Αερισμός θερμοκηπίων Τ.Ε.Ι. ΛΑΡΙΣΑΣ Σ.ΤΕ.Γ
ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΕ επεμβατικεσ πραξεισ
Ερωτήσεις 1. Στην ευθύγραμμη ομαλά επιταχυνόμενη κίνηση: α. η ταχύτητα είναι σταθερή β. ο ρυθμός μεταβολής της ταχύτητας είναι σταθερός γ. ο ρυθμός μεταβολής.
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ επεξεργασία θέματος 2015
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ιονίων Νήσων Τμήμα Τεχνολογίας Ήχου και Μουσικών Οργάνων Εργαστήριο Φυσικής-Μηχανικής Δρ. Νίκος Αραβαντινός-Ζαφείρης.
Δομή και λειτουργία νευρικών
Εξίσωση αρμονικού κύματος (Κυματοσυνάρτηση)
ΔΥΝΑΜΕΙΣ αν.
Μέτρηση Βάρους – Μάζας - Πυκνότητας
ΣΥΓΚΛΙΝΟΝΤΕΣ ΦΑΚΟΙ Εργαστηριακή Άσκηση 13 Γ′ Γυμνασίου
Χημική Αντίδραση Στέλλα Θεοδωράκη Άρτεμης Κατσάρη Ρομίνα Κάρκαλου
Εργασία Φυσικής.
«ΗΜΕΡΙΔΑ» Περιφερειακh Ομaδα Δρaσεων Προληψησ (Π. Ο. Δ. Π
Μέτρηση Βάρους-Μάζας-Πυκνότητας
ΕΡΓΑΣΙΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΌΓΚΟΣ – ΜΑΖΑ- ΒΑΡΟΣ- ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ 1.
Η έννοια Άνωση.
Μήκος κύκλου & μήκος τόξου
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΥΛΙΚΩΝ
SNOWBOARDING & SKIING michaela krafčíková 1.D
Vlnenie Kód ITMS projektu:
Elektrický odpor Kód ITMS projektu:
UHOL - úvod Vypracovala: S. Vidová.
Zákon sily Kód ITMS projektu:
Medzinárodná sústava jednotiek SI
5. Podľa uvedenej chemickej rovnice : 2 Na + Cl2  2 NaCl vypočítajte,
Zhrnutie učiva o telesách pre žiakov ZŠ Mgr. Terézia Bertová
Mechanická práca Kód ITMS projektu:
Mechanická práca na naklonenej rovine
Sily pôsobiace na telesá v kvapalinách
Uhol a jeho veľkosť, operácie s uhlami
σκέψεις από τη διδακτική μας εμπειρία
Fyzika 6. ročník.
Fyzika-Optika Monika Budinská 1.G.
ΣΕΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ Για να αποφευχθούν ανθρώπινες απώλειες πρέπει προσεισμικά: Na εμπεδώσουμε την αντισεισμική συμπεριφορά Να γίνουν βίωμα κάποιοι βασικοί.
OHMOV ZÁKON, ELEKTRICKÝ ODPOR VODIČA
ΑΜΠΕΛΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
TLAK V KVAPALINÁCH A PLYNOCH
Σπύρος Ευθυμιόπουλος Ιωάννα-Κατερίνα Αγγελή Αθηνά Μαρμάρη
Ročník: ôsmy Typ školy: základná škola Autorka: Mgr. Katarína Kurucová
Равномерно убрзано праволинијско кретање
Vlastnosti kvapalín Kód ITMS projektu:
Gymnázium sv. Jána Bosca Bardejov
Aromatické uhľovodíky II
Kako određujemo gustoću
Pohyb hmotného bodu po kružnici
Υφή και Δομή του Εδάφους
Téma: Trenie Meno: František Karasz Trieda: 1.G.
ELEKTROMAGNETICKÁ INDUKCIA
Konštrukcia trojuholníka pomocou výšky
VALEC Matematika Geometria Poledník Denis.
ELEKTRICKÉ VLASTNOSTI LÁTOK
Alternatívne zdroje energie
Štatistika Mgr. Jozef Vozár 2007.
Mgr. Jana Sabolová Elektrický prúd.
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΜΥΙΚΗ ΣΥΣΤΟΛΗ.
Μέτρηση εμβαδού Εργαστηριακή Άσκηση 1 B′ Γυμνασίου
τι σημαίνει να είσαι παντρεμένος
Ұйымдастыру: Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру, олардың
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Fyzika a chemie společně CZ/FMP/17B/0456 SOUBOR VÝUKOVÝCH MATERIÁLŮ FYZIKA + CHEMIE ZŠ A MŠ KAŠAVA ZŠ A MŠ CEROVÁ

Fyzika a chemie společně Obsah Souboru výukových materiálů: 1 Netradiční zdroje energie / Fyzika CZ 2 Optické vlastnosti oka / Fyzika CZ 3 Sluneční světlo, teplo a skleníkový efekt / Fyzika CZ 4 Magnet / Fyzika CZ 5 Gravitačná sila / Fyzika SK 6 Hustota látky / Fyzika SK 7 Hybnosť a impulz sily / Fyzika SK 8 Ohmov zákon, Elektrický odpor vodiča / Fyzika SK 9 Voda / Chemie CZ 10Vzduch / Chemie CZ 11Alkalické kovy / Chémia SK 12Oddeľovanie zložiek zmesí / Chémia SK

Fyzika a chemie společně soubor výukových materiálů Prezentace č. 6 Fyzika SK Název: Hustota látky Autor: Mgr. Ľubica Kiráľová Počet slidů: 12 Materiál navazuje na učivo:6. roč. ZŠ / CZ 6. roč. ZŠ / SK

HUSTOTA LÁTKY Výpočet hustoty látky

Čím sa líšia a čo majú spoločné telesá na obrázku? Vidíme, že telesá z rozličných látok s objemom 1 cm 3 majú rozličné hmotnosti. Telesá z tej istej látky s objemom 1 cm 3 majú rovnakú hmotnosť. Hliník 1cm 3 Železo 1 cm 3 Meď 1cm 3 Olovo 1 cm 3 2,7 g7,8 g8,9 g11,3 g Meď 1 cm 3 Meď 1 cm 3 Meď 1 cm 3 8,9 g

Z našich pokusov vyplýva: Hmotnosť 1 cm 3 látky je pre každú látku iná, ale pre tú istú látku je rovnaká. Túto vlastnosť látok opisujeme fyzikálnou veličinou hustota látky, označujeme ju písmenom gréckej abecedy ρ (čítaj ró).

Jednotky hustoty látky: g gram na kubický centimeter, značka — cm 3 kg kilogram na kubický meter, značka — m 3 Zapamätáme si: 1 kg/m 3 =0,001 g/cm 3 1 g/cm 3 =1000 kg/m 3

Hodnoty hustoty niektorých látok môžeme zapísať takto: hliník 2,7 g/cm 3 = 2700 kg/m 3 meď 8,9 g/cm 3 = 8900 kg/m 3 železo 7,8 g/cm 3 = 7800 kg/m 3

Ako vypočítame hustotu látky?

Hustotu látky vypočítame, ak delíme hmotnosť plného telesa z tejto látky jeho objemom. Túto vetu zapíšeme pomocou názvov a značiek veličín: hustota látky = hmotnosť plného telesa : objem telesa ρ = m : V alebo m ρ = — V

Príklad: Zlatý náramok s objemom 2,4 cm 3 má hmotnosť 46,32 g. Vypočítajte hustotu zlata v jednotkách: g/cm 3 Výpočet:

ρ = m:V ρ= 46,32 g : 2,4 cm 3 ρ= 19,3 g/cm 3 Odpoveď: Hustota zlata je 19,3 g/cm 3

Otázky: Ako označujem fyzikálnu veličinu – hustota látky? Aké sú jednotky hustoty látky? Ako vypočítame hustotu látky?

Zdroje: Janovič, J. a kol.: Fyzika pre 6. ročník ZŠ. Bratislava: SPN, ISBN Rástocká, E.: Fyzikálny zošit pre 6. ročník ZŠ. Bratislava: MAPA Slovakia, ISBN X Lapitková V. a kol.: Fyzika pre 6. ročník ZŠ.Bratislava:EXPOL PEDAGOGIKA s.r.o ISBN _173-7