«Το μάρκετινγκ ξενοδοχειακών υπηρεσιών: η περίπτωση του Astir Egnatia Alexandroupolis» ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Τμήμα Διοίκησης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διονύσης Λαμπρινίδης & Μαρία Νέζη. Στο Βαρβάκειο Πειραματικό Γυμνάσιο τα τελευταία 3 χρόνια επιχειρούμε να εισάγουμε τεχνολογίες του web2 στην σχολική.
Advertisements

ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ.
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΥΤΟΜΑΤΗΣ ΜΙΣΘΩΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΔΗΛΑΤΩΝ.
ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΝ ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ – ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟ EνημΕρωΣη γονΕων α΄ τΑξηΣ ΔιευθυνΤΗΣ.
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η Ι Α Σ Ω Ν Α Σ Τ Α Σ Σ Η Σ.
Δρ. Ξανθή Κωνσταντινίδου Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης.
Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού ICT 4 Growth Ενίσχυση Επιχειρήσεων για την Υλοποίηση Επενδυτικών Σχεδίων ανάπτυξης-παροχής καινοτόμων προϊόντων και.
Μακρόχρονη Διατήρηση Βάσεων Δεδομένων: Προβλήματα και Τεχνικές Γιάννης Κωτίδης Τμήμα Πληροφορικής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και Μονάδα Ψηφιακής Επιμέλειας,
Ψυχαγωγία Πολυτέλεια ή ανάγκη ; Πολυτέλεια ή ανάγκη ;
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - ΠΟΛΥΜΕΣΑ Δημήτριος Γ. Λιόβας.
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου. Πρόγραμμα τάξης 8:15 - 9:00Το σχολείο ξεκινά, παίρνουμε παρουσίες 9: :00Ανάγνωση και έκθεση 10: :00Ορθογραφία.
Θεσμός Αριστείας και ανάδειξη καλών πρακτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ Βιβλίο: Περιβαλλοντική Εκπαίδευση για το Αστικό.
Εισηγητής: Ανδρέας Γκόγκας, Τεχνικός Διευθυντής Αγώνων
ΒΕΛΓΙΟ ΘΕΟΔΩΡΑ.
Το Διαδίκτυο στο Μάθημα της Ξένης Γλώσσας
ΤΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΝΟΤΗΤΑ 2η
Ποιοι είμαστε Northwind traders
Οι τεχνικές των Πωλήσεων
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών "Λογιστική και Ελεγκτική"
Η Επικοινωνία Α΄.
Το Marketing Β΄.
Διαδικτυακή Πύλη Επαγγελματικού Προσανατολισμού
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Ο Παγκόσμιος Ιστός Φακίνος Αποστόλης 1.
Να φτιαχτεί διάγραμμα Gantt για project ανάπτυξης ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) με τα ακόλουθα στοιχεία: Ανθρώπινο Δυναμικό : Παπαδόπουλος Γεώργιος,
Πελοπίδας, Φαίδωνας, Νεφέλη, Μαρία.
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
ΜΕΡΟΣ ΙV: Καθοριστικοί παράγοντες και Εμπόδια υιοθέτησης ΤΠΕ
Ενεργός Πολίτης Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Τοπικής Δημοκρατίας
Πώληση ενός προϊόντος ή υπηρεσίας
Σχέδιο προσέγγισης και υλοποίησης online μαθημάτων
02 ΜΗΧΑΝΕΣ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΑΛΛΑΣΣΟΜΕΝΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ
Όνομα σχολείου Ημερομηνία
7ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Κρήτης
ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Επαγγελματική Εκπαίδευση και Αγορά Εργασίας
Τίτλος παρουσίασης εκπαίδευσης
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Εισαγωγή Είναι βράδυ και βρέχει ασταμάτητα. Ο παίκτης μυρίζει κάτι να καίγεται. Σηκώνεται από το δωμάτιο ξενοδοχείου egnatia palace και ακολουθεί.
Project: Εθισμός στο Internet
A.E Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. Master in Business Administration
Ενότητα No 1 : Marketing/Προώθηση & Ηλεκτρονικό εμπόριο
για τη σύνταξη των ερωτήσεων εργάστηκε ολόκληρο το τμήμα
Κυκλοφοριακή αγωγή Ένα πρόγραμμα για να μάθουμε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια. Β΄ Δημοτικού 12ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου Υπεύθυνοι προγράμματος : Θωμάς.
Εξωδικαστικός Μηχανισμός Ρύθμισης Οφειλών - Ελεύθεροι Επαγγελματίες
Ι3: Διερεύνηση και καταγραφή παρουσίας στο Internet
Γενικές πληροφορίες Η τιμολόγηση θα πραγματοποιηθεί από τον PCO.
ΕΝΑΛΛΑΚΤΕΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ - boilers
TEACHERS 4 EUROPE «Οι Ολυμπιακοί Αγώνες από την αρχαία Ελλάδα στη σύγχρονη Ευρωπαϊκή Ένωση» Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Αρετή Αλμπανούδη.
πολιτιστικό πρόγραμμα
Nέο Πρόγραμμα Αθήνα, Ιούνιος 2014.
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Κεφάλαιο 12: Ο Παγκόσμιος Ιστός – Εισαγωγή στην έννοια του Υπερκειμένου Λέξεις Κλειδιά: Διαδίκτυο, Παγκόσμιος Ιστός (World Wide Web), ιστοσελίδα.
ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΣΑΣ
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου.
Ανιχνεύοντας τη ρητορική online πληροφοριών:
Μεταβλητή – Άμεση - Οριακή κοστολόγηση
Northwind traders Ποιοι είμαστε
ΚΕΣΠΕΜ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Ταξίδου Δήμητρα & Σίμογλου Αθανασία Επιστημονική Υπεύθυνη : Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Λένα Παπαδοπούλου.
Ερώτηση της Δευτέρας 03 – 05 Δεκεμβρίου 2018 σε συνεργασία με την.
Παίζω και μαθαίνω τους Κινέζικους αριθμούς Νίκος Πανουσόπουλος 3ο Γυμνάσιο Κορίνθου
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ - ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ – ΧΩΡΟΙ ΣΥΝΑΘΡΟΙΣΗ ΚΟΙΝΟΥ - ΡΑΜΠΕΣ
Τίτλος παρουσίασης εκπαίδευσης
Ψευδή προφίλ στο facebook
Ερώτηση της Δευτέρας 21 – 23 Ιανουαρίου 2019 σε συνεργασία με την.
Ερώτηση της Δευτέρας 15 – 17 Οκτωβρίου 2018 σε συνεργασία με την.
ΠΩΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Ερώτηση της Δευτέρας 21 – 23 Ιανουαρίου 2019 σε συνεργασία με την.
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Κεφάλαιο 12: Ο Παγκόσμιος Ιστός – Εισαγωγή στην έννοια του Υπερκειμένου (σελίδες 78-83) Λέξεις Κλειδιά: Διαδίκτυο, Παγκόσμιος Ιστός (World.
Στρατηγική Επικοινωνίας για το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα
Παράδειγμα στόχος Έμπνευση Ενέργειες/εργασίες Πόροι Σκέψεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Το μάρκετινγκ ξενοδοχειακών υπηρεσιών: η περίπτωση του Astir Egnatia Alexandroupolis» ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγάκου Αμαλία, Α.Μ.:(8359) Πιστόλα Ελένη, Α.Μ.:(8533) ΣΕΡΡΕΣ 2015 Επιβλέπων Καθηγητής: Ιορδάνης Κοτζαϊβάζογλου Επικ. Καθηγητής ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΚΟΠΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Σκοπός της εργασίας είναι να μελετήσει την ξενοδοχειακή επιχείρηση Astir Egnatia Alexandroupolis, μέσα από τη στρατηγική και τα συστατικά στοιχεία του μίγματος μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί. Ποιοτική έρευνα:  Μελέτη περίπτωσης – συνέντευξη: Συνδυασμός πρωτογενών και δευτερογενών στοιχείων  Πρωτογενή στοιχεία από προσωπική συνέντευξη  Δευτερογενή στοιχεία από τον ιστότοπο της εταιρείας, άλλες πηγές του διαδικτύου και έντυπο υλικό του ξενοδοχείου

ΔΟΜΗ ΠΤΥΧΙΑΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ  Περίληψη  Εισαγωγή  Θεωρητικό Μέρος 1 ο κεφ.: Μάρκετινγκ υπηρεσιών 2 ο κεφ.: Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ 3 ο κεφ.: Μίγμα μάρκετινγκ  Πρακτικό Μέρος 4 ο κεφ.: Παρουσίαση του Astir Egnatia Alexandroupolis 5 ο κεφ.: Αποτελέσματα έρευνας  Συμπεράσματα  Βιβλιογραφία  Παράρτημα

 Το 1955 ξεκινά η ανέγερση του ξενοδοχείου «ΑΣΤΕΡΑΣ»  Το 1965 ξεκινά η ανέγερση του ξενοδοχείου «ΕΓΝΑΤΙΑ»  Τον Μάρτιο του 2002 το ξενοδοχείο «ΕΓΝΑΤΙΑ» εξαγοράστηκε από την Grecotel  Τον Ιανουάριο του 2006 η Grecotel εξαγοράζει και τον «ΑΣΤΕΡΑ» στον οποίο ξεκινά ολική ανακαίνιση

 Το ξενοδοχείο ανήκει στην κατηγορία 5 αστέρων  Η δυναμικότητα του ξενοδοχείου ξεπερνά τα 300 δωμάτια  Το ξενοδοχείο διαθέτει: Δωμάτια απλά, με ιδιωτική πισίνα καθώς και μεζονέτες αλλά και σουίτες 2 εστιατόρια (το “Aesop's Myth” και το “Astir”) Εσωτερικά και εξωτερικά bar Εξωτερική οικογενειακή αλλά και παιδική πισίνα Εσωτερική πισίνα Χαμάμ / Σάουνα / Υδρομασάζ Γυμναστήριο Αίθουσες συνεδριάσεων και εκδηλώσεων

 Η σωστή χρήση των εργαλείων του μάρκετινγκ αποτελεί βασική προϋπόθεση για να μπορέσει μια ξενοδοχειακή επιχείρηση να επιβιώσει και να ευημερήσει σε μια ιδιαίτερα ρευστή αγορά.  Η συστηματική ενασχόληση με το μάρκετινγκ αξιοποιώντας ειδικότερα τα εργαλεία online προβολής, αποφέρει βελτίωση των εσόδων, εδραίωση καλής εικόνας στην αγορά, μείωση της εξάρτησης από τα παραδοσιακά κανάλια διακίνησης τουριστών και δημιουργία βάσεων κερδοφορίας ακόμα και σε συνθήκες οικονομικής κρίσης.  Η στρατηγική έχει ως πρωταρχικό στόχο την ικανοποίηση των πελατών και την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών. Η ικανοποίηση των πελατών σχετίζεται άμεσα με την διατήρηση τους.

 Όλα τα δωμάτια και οι σουίτες του ξενοδοχείου έχουν καλαίσθητη διακόσμηση, θέα στο Θρακικό πέλαγος και πολλές παροχές για τον επισκέπτη.  Τα εστιατόρια του ξενοδοχείου σερβίρουν παραδοσιακά ελληνικά αλλά και διεθνή πιάτα που ετοιμάζονται με φρέσκα, εποχικά προϊόντα από την τοπική αγορά.  Το ξενοδοχείο διαθέτει μεγάλη γκάμα από ευρύχωρες και λειτουργικές αίθουσες συνεδριάσεων συνολικής έκτασης 1500 m 2, με διαφορετική διαρρύθμιση ανάλογα με τις ανάγκες κάθε εκδήλωσης.

 Τους θερινούς μήνες οι τιμές είναι χαμηλότερες, για να προσελκύσει πιθανούς πελάτες, καθώς η πληρότητα φτάνει το 50%, ιδιαίτερα το μήνα Αύγουστο.  Κάποιες εβδομάδες μέσα στο έτος, που η τουριστική κίνηση είναι περιορισμένη υπάρχουν προσφορές και οικονομικά πακέτα ή υπάρχουν κάποιες δωρεάν υπηρεσίες.  Πάγια τακτική είναι η έκπτωση στους τακτικούς πελάτες του ξενοδοχείου για τις επόμενες επισκέψεις τους καθώς και η δωρεάν διαμονή σε πελάτες έως 7 ετών.

 Κανάλια διανομής ξενοδοχειακού προϊόντος :  Μέσω τρίτων ηλεκτρονικών πλατφορμών  Μέσω του web site του ξενοδοχείου  Διαφήμιση σε περιοδικά  Ραδιοφωνικά σποτ  Συνεργασίες με τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές εκπομπές  Χορηγικές ενέργειες  Sales events στο ξενοδοχείο

 Οι κυριότερες ενέργειες μάρκετινγκ του υπό μελέτη ξενοδοχείου εστιάζονται στην προώθηση των προσφερόμενων υπηρεσιών μέσω διαδικτύου, εντύπων, με διαφημιστικές ενέργειες αλλά και ενέργειες δημοσίων σχέσεων (π.χ. δελτία τύπου, επιστολές υποδοχής, ευχετήριες κάρτες).  Άμεσες πωλήσεις (direct sales), η επικοινωνία με πρώην πελάτες του ξενοδοχείου με σκοπό να ενημερωθούν για τις νέες υπηρεσίες.  Το κλειδί στην επιτυχία των άμεσων πωλήσεων βρίσκεται στον προσδιορισμό των χαρακτηριστικών που μπορούν να δώσουν ώθηση για την προσέγγιση νέων αγορών, αλλά να βοηθήσουν παράλληλα στην διατήρηση των ήδη υπαρχόντων.

 Ένας από τους βασικότερους στόχους μιας ξενοδοχειακής μονάδας είναι η μεγιστοποίηση της ικανοποίησης των πελατών της σε όλα τα επίπεδα.  Η διοίκηση της επιχείρησης καθημερινά προσπαθεί να αναβαθμίσει τις προσφερόμενες υπηρεσίες, να εκπαιδεύσει το προσωπικό της και να βελτιώσει τη γενικότερη εικόνα της.  Ο πιο σημαντικός παράγοντας της πολιτικής του μάρκετινγκ προϊόντος είναι η προσπάθεια ανάδειξης των στοιχείων που διαφοροποιούν το τουριστικό προϊόν από τα αντίστοιχα τουριστικά προϊόντα άλλων επιχειρήσεων ή περιοχών.

 Το διαδίκτυο αποτελεί το σημαντικότερο μέσο προβολής και διαφήμισης μιας επιχείρησης, ενώ ταυτόχρονα θεωρείται πολύ καλό επικοινωνιακό μέσο.  Η λειτουργία της επιχείρησης βασίζεται στη στρατηγική, την οργανωτική και τις εντολές από τη διοίκηση του ξενοδοχείου, ενώ παράλληλα εφαρμόζεται στρατηγική που ταυτίζεται με τις ανάγκες της ελληνικής αγοράς.

 Αύξηση των χρημάτων που διαθέτει η επιχείρηση για την προβολή  Καλύτερη αξιοποίηση των εστιατορίων του ξενοδοχείου με ιδιαίτερες κουζίνες και εδέσματα ώστε να προσελκύσει περισσότερους πελάτες.  Προσπάθεια υιοθέτησης διαφορετικών τεχνικών προβολής με χρήση κριτηρίων.  Εφαρμογή, σε μεγαλύτερη έκταση, της τμηματοποίησης αγοράς μέσα από την έμφαση στη μελέτη-γνωριμία του πελάτη και την οργάνωση στοχευμένων δράσεων σε συγκεκριμένα τμήματα της αγοράς.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ!