ΟΜΑΔΑ 2 ΧΡΥΣΟΜΑΛΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤIΝΟΣ ΡΑΜΙΩΤΗΣ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ ΠΛΑΣΤΑΡΑΣ ΝΙΚΗΤΑΣ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ ΩΣ ΚΑΥΣΙΜΟ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ DATA, ΤΟΠΟΘΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΠΟΡΩΝ.
Advertisements

Ηλεκτροπνευματικά Συστήματα Αυτοματισμού
ΠΙΕΣΤΙΚΟΙ ΚΑΥΣΤΗΡΕΣ ΑΕΡΙΟΥ
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ
Ο Ηλεκτρονόμος Ο Ηλεκτρονόμος (Relay) είναι ένας μηχανικός διακόπτης, του οποίου οι επαφές ελέγχονται από έναν ηλεκτρομαγνήτη. Ο ηλεκτρονόμος είναι ένα.
ΛΕΒΗΤΟΣΤΑΣΙΟ.
ΤΟ ΟΙΚΙΑΚΟ ΨΥΓΕΙΟ.
(ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΠΙΕΣΜΕΝΟΥ ΑΕΡΑ)
Αρχή.
ΔΙΑΚΟΠΤΕΣ ΚΑΙ ΚΡΟΥΝΟΙ.
ΔΙΑΚΟΠΤΕΣ ΚΑΙ ΚΡΟΥΝΟΙ ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΤΣΑΜΑΓΚΑΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ.
Έργο «ΠΡΑΣΙΝΟ ΝΗΣΙ» Αϊ-Στράτης ΤΕΥΧΟΣ Β΄ ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΩΝ ΠΗΓΩΝ & ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ 19ο χλμ Λεωφ. Μαραθώνος Πικέρμι Τηλ ,
ΑΚΡΟΦΥΣΙΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ - ΜΠΕΚ
Η ΕΞΑΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ Είναι σύνηθες το φαινόμενο σε κάποια σημεία των εγκαταστάσεων των κεντρικών θερμάνσεων να συσσωρεύεται αέρας. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΦΑΝΤΑΚΗΣ.
ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΣΗΣ
ΠΤΤΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Με θέμα: ΟΧΗΜΑΤΑ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ LPG
Ο Ηλεκτρονόμος Ο Ηλεκτρονόμος (Relay) είναι ένας μηχανικός διακόπτης, του οποίου οι επαφές ελέγχονται από έναν ηλεκτρομαγνήτη. Ο ηλεκτρονόμος είναι ένα.
ΘΥΡΙΣΤΟΡ (SCR) ΝΑ ΣΧΕΔΙΑΖΕΙ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ
ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ΚΑΙ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
ΗΛΕΚΤΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ.
HΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΘΕΡΜΑΣΤΡΕΣ
ΜΠΕΛΤΣΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΠΠΑΙΚ ΚΟΖΑΝΗΣ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΜΠΕΛΤΣΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΠΠΑΙΚ ΚΟΖΑΝΗΣ
Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ Νινο Σιναϊ Αρης Μερκάι Γιτσας Ανδρεας.
Ηλεκτρικό- Υβριδικό αυτοκίνητο
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ECODRIVING. Έξυπνος τρόπος οδήγησης ο οποίος συμβάλλει: –στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου –στη μείωση των εκπομπών ρύπων και αερίων.
Στόχοι: Ο μαθητής να μπορεί να: (α) Αναφέρει την αρχή λειτουργίας του ανιχνευτή κίνησης (β) Αναφέρει τα μέτρα ασφάλειας κατά την εγκατάσταση του του ανιχνευτή.
ΣΧΕΣΗ (ΛΟΓΟΣ) ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ
Ecodriving-Οικολογικά αυτοκίνητα
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΕΛΕΓΧΟΣ ΘΕΡΜΙΚΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ
ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΠΕΖΑΙΝΤΕΣ
13. ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΗ ΕΠΑΓΩΓΗ
Μάθημα: Κοινωνικά Ζητήματα και Επιχειρηματικές Πρακτικές Διδάσκουσα: Μπέττυ Τσακαρέστου Βουδούρης Γιώργος Γκιμούση Πανωραία Σουλουτζιδάκης Σοφοκλής και.
ΥΔΡΟΣΤΑΤΕΣ Οι υδροστάτες είναι όργανα με τα οποία ελέγχουμε την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος προς τον καυστήρα και τον κυκλοφορητή, ανάλογα με τη θερμοκρασία.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
ΘΕΜΑ:ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΩΝ - ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ
Τεχνολογία υγραεριοκίνησης και βασικά μαθήματα των Μηχανολόγων
Καυσιμα στις κ. θ. - καυση.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ-ΨΥΞΗΣ ΧΩΡΩΝ
Εναλλακτικοι τροποι θερμανσης
Βασικά εξαρτήματα κινητήρα
ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟΥ ΒΕΝΖΙΝΙΚΙΝΗΤΗΡΑ
Ερωτήσεις Θεωρίας. Ερ. 1: Αναφέρετε τα μέρη του κορμού ενός εμβολοφόρου κινητήρα. Σύντομη περιγραφή. Απάντηση: ΜΕΚ. 1 ο Μαθημα σλαιντ
Ηλεκτρικό αυτοκίνητο υποβοηθούμενο από κινητήρα LPG Μιχάλης Κοντός Επιβλέπων: Δρ. Δημήτριος Καλπακτσόγλου.
Εναλλακτικά αυτοκίνητα. Αυτοκίνητα με αέρια καύσιμα Τα καύσιμα που χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητα αυτού του τύπου –υγραέριο, που είναι μίγμα προπανίου (30%)
Υγραεριοκίνηση: Το τελευταίο διάστημα, στην Ελλάδα η υγραεριοκίνηση γνωρίζει πολύ μεγάλη άνθιση. Ουσιαστικά, αποτελεί μια περιβαλλοντική πρόταση, που εκτός.
Θεωρητικοί κύκλοι αέρα-Γενικά Θερμοδυναμικός κύκλος: Εργαζόμενο μέσο σταθερό, με μόνιμη (σταθερή) παροχή σε κλειστό κύκλωμα. Μηχανικός κύκλος σε εμβολοφόρο.
ΗΛΕΚΤΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΟΜΑΔΑ Α ΝΤΑΓΚΑΛΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΑΛΑΜΠΑΝΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΚΕΦΑΛΑΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΚΟΘΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΟΜΑΔΑ Α ΝΤΑΓΚΑΛΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΑΛΑΜΠΑΝΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΚΕΦΑΛΑΣ.
Κεφάλαιο 4 Σύστημα παρασκευής καυσίμου μίγματος
ΥΔΡΟΣΤΑΤΕΣ Οι υδροστάτες είναι όργανα με τα οποία ελέγχουμε την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος προς τον καυστήρα και τον κυκλοφορητή, ανάλογα με τη θερμοκρασία.
Μ.Ε.Κ. Ι Κεφάλαιο 3 Κύκλος λειτουργίας των Μ.Ε.Κ.
5A ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Πλήρης αναφορά Βιβλιογραφίας θα αναρτηθεί με την ολοκλήρωση των σημειώσεων.
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΩΝ ΙΔΑΝΙΚΩΝ ΑΕΡΙΩΝ
ΘΥΡΙΣΤΟΡ (SCR) ΣΤΟΧΟΙ Να μπορείτε να,
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗ
Το αυτοκίνητο που κινείται με νερό.
Πρόγραμμα ΔΑΙΔΑΛΟΣ ο ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΘΗΝΑΣ
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΙΚΟΣ ΜΠΟΥΚΛΑΣ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Δ. Κλιγκόπουλος Επιβλέπων: Β. Σπυρόπουλος, Καθηγητής
ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΡΕΥΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
ΥΔΡΟΣΤΑΤΕΣ Οι υδροστάτες είναι όργανα με τα οποία ελέγχουμε την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος προς τον καυστήρα και τον κυκλοφορητή, ανάλογα με τη θερμοκρασία.
Η ΕΞΑΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ Είναι σύνηθες το φαινόμενο σε κάποια σημεία των εγκαταστάσεων των κεντρικών θερμάνσεων να συσσωρεύεται αέρας. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΦΑΝΤΑΚΗΣ.
ΤΜΗΜΑ : Πρακτικών Ασκήσεων Διδασκαλίας (ΠΑΔ)
1o ΣΕΚ ΛΑΡΙΣΑΣ Μίχας Παναγιώτης
ΚΑΥΣΤΗΡΕΣ ΑΕΡΙΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΣΗΣ
ΠΙΕΣΤΙΚΟΙ ΚΑΥΣΤΗΡΕΣ ΑΕΡΙΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΜΑΔΑ 2 ΧΡΥΣΟΜΑΛΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤIΝΟΣ ΡΑΜΙΩΤΗΣ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ ΠΛΑΣΤΑΡΑΣ ΝΙΚΗΤΑΣ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ ΩΣ ΚΑΥΣΙΜΟ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

ΕΙΔΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗΣ ΕΙΔΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗΣ 1. Υγραεριοκίνηση 1ης γενιάς Είναι τα συστήματα υγραερίου που τοποθετούνται σε αυτοκίνητα που κινούνται με βενζίνη super και έχουν τροφοδοσία με καρμπυρατέρ. 2. Υγραεριοκίνηση 2ης γενιάς Τα συστήματα αυτά τοποθετούνται για αυτοκίνητα με τριοδικό καταλυτικό μετατροπέα με μονό ψεκασμό υγραερίου και αναλογικό κύκλωμα Λάμδα.

ΕΙΔΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗΣ ΕΙΔΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗΣ 3. Υγραεριοκίνηση 3ης γενιάς Τα συστήματα αυτά τοποθετούνται για καταλυτικά αυτοκίνητα μονού ή πολλαπλού ψεκασμού με εγκέφαλο. 4. Υγραεριοκίνηση 4ης γενιάς Αφορούν πολλαπλό σειριακό ψεκασμό υγραερίου (SGI). Τα συστήματα αυτά διαθέτουν εγκέφαλο με κλειστό κύκλωμα ελέγχου εκπομπών  ρύπων παίρνουν παλμό από τα μπεκ και  δεν  ρυθμίζονται.

ΕΙΔΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗΣ ΕΙΔΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗΣ 5. Υγραεριοκίνηση 5ης γενιάς Τα συστήματα αυτά  πληρούν τις αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων EURO 5. Δεν διαφέρουν από τα συστήματα 4ης γενιάς παρά μόνο στην ικανότητα τους να αλληλεπιδρούν με το υπάρχον σύστημα EOBD βενζίνης .

Κύρια μέρη της εγκατάστασης υγραερίου στο αυτοκίνητο Την δεξαμενή υγραερίου. Την βαλβίδα πλήρωσης και παροχής. Την βαλβίδα ασφαλείας. Τις ηλεκτρομαγνητικές βαλβίδες υγραερίου και βενζίνης. Το ρυθμιστή ή υποβιβαστή πίεσης υγραερίου (πνεύμονας). Την συσκευή ανάμιξης αέρα και υγραερίου. Τις διάφορες σωληνώσεις. Τους ηλεκτρικούς διακόπτες με τις καλωδιώσεις.

Βαλβίδα ασφάλειας Η βαλβίδα αυτή έχει προορισμό να εκτονώνει το υγραέριο σε περίπτωση υπερθέρμανσης της δεξαμενής. Τοποθετείται συνήθως μεταξύ της βαλβίδας πλήρωσης και παροχής και της φλάντζας της δεξαμενής. Ενεργοποιείται όταν η πίεση του υγραερίου φτάνει τα 26 έως 28 bar Συνήθως φέρει ενσωματωμένη και μια βαλβίδα ελέγχου ανώτατης στάθμης.

Ο πνεύμονας τοποθετείται στον εσωτερικό χώρο που βρίσκεται ο κινητήρας και σε τέτοια θέση, ώστε να δέχεται θερμότητα από τον κινητήρα και όχι ψυχρά ρεύματα αέρα. Σταθεροποιείται και προσανατολίζεται, έτσι ώστε η μεμβράνη της χαμηλής πίεσης να είναι παράλληλη προς την διεύθυνση κίνησης του αυτοκινήτου. Ο λόγος είναι ότι επειδή αυτή είναι πολύ ευαίσθητη θα μπορούσε να προκληθεί ανωμαλία κατά τις επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις του αυτοκινήτου.

Ο ανάμεικτης είναι ένα εξάρτημα που τοποθετείται στο καρμπυρατέρ του αυτοκινήτου και ο σκοπός του είναι να αναμειγνύει σε σωστή αναλογία τον αέρα της καύσης με το υγραέριο. Σ' αυτόν καταλήγει ο σωλήνας εξόδου του υγραερίου από τον πνεύμονα και ανάλογα με τον τύπο του ανάμεικτη αλλά και τον τύπο του καρμπυρατέρ μπορεί να τοποθετηθεί στο σώμα του καρμπυρατέρ στο σημείο στένωσης της διατομής (βεντούρι) μεταξύ φίλτρου αέρα αλλά και γενικά σε οποιαδήποτε θέση εισόδου του αέρα.

Εδώ θα πρέπει να τονιστεί ότι: Η λήψη του ρεύματος προς οποιαδήποτε ηλεκτροβαλβίδα πρέπει να γίνεται μετά το διακόπτη ανάφλεξης, ώστε να μην υπάρχει περίπτωση να μείνει ανοιχτή οποιαδήποτε από τις 3 ηλεκτροβαλβίδες με σβηστό κινητήρα.

Όλα τα εξαρτήματα της υγραεριοκίνηση

ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ Αφού το όχημα διανύσει τα πρώτα 1000χλμ με υγραέριο πρέπει να γίνει το 1ο service του συστήματος υγραεριοκίνησης το οποίο περιλαμβάνει. Έναν λεπτομερή έλεγχο όλων των εξαρτημάτων της εγκατάστασης. Έλεγχο πίεσης εξαερωτή και τον επαναπρογραμματισμό του συστήματος.

ΤΙ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΤΑ ΣΕΡΒΙΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ Δεν υπάρχει καμία αλλαγή στη συχνότητα των σέρβις , σύμφωνα με  την προγραμματισμένη συντήρηση του κατασκευαστή . Προτείνουμε να αντικαταστήσετε τα απλά μπουζί με ειδικά μπουζί υγραεριοκίνησης lpg

Πρόγραμμα Συντήρησης Εκτός από την προτεινόμενη συντήρηση που προβλέπει ο κατασκευαστής του οχήματος σας, χρειάζεται να ακολουθείτε και πρόγραμμα συντήρησης του συστήματος υγραεριοκίνησης. Μετά από 1.500km: Έλεγχος της ρύθμισης των παραμέτρων βενζίνης και υγραερίου ( γίνεται μέσω σύνδεσης με laptop και διαρκεί maximum1 ώρα)

Πρόγραμμα Συντήρησης Κάθε 20.000km ή ανά 12 μήνες: Έλεγχος ρυθμίσεων Έλεγχος μπουζί και φίλτρου αέρος Αντικατάσταση φίλτρου υγραερίου (υγρής φάση> Αντικατάσταση φίλτρου υγραερίου (αέριας φάσης) Κάθε 100.000km Τεχνικός έλεγχος ηλεκτροβαλβίδων (μπεκ υγραερίου) Τεχνικός έλεγχος του Πνεύμονα

Πρόγραμμα Συντήρησης Μετά από την πάροδο πενταετίας πρέπει να αντικατασταθούν τα βασικότερα εξαρτήματα του υγραερίου( πνεύμονας -ηλεκτροβαλβίδα-αισθητήρας map- injectors). Μετά από δεκαετία αντικαθιστούμε την δεξαμενή και την πολυβαλβίδα. Το κόστος αντικατάστασης είναι περιορισμένο εάν για τον πνεύμονα διατίθεται σετ  επισκευής (σύμφωνα με τον κατασκευαστή bedini).

ΠΡΟΣΟΧΗ Ο Mike Shaw, υπεύθυνος της Shaw Consulting,  λέει: «Επειδή το LPG είναι «στεγνό» σαν καύσιμο, οι κινητήρες υγραερίου λιπαίνονται πολύ λιγότερο από το καύσιμο σε σύγκριση με τους βενζινοκινητήρες. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την άνοδο της θερμοκρασίας ορισμένων εξαρτημάτων σε επίπεδα μεγαλύτερα από ότι έχει προβλέψει ο κατασκευαστής.