Εναλλακτικά αυτοκίνητα. Αυτοκίνητα με αέρια καύσιμα Τα καύσιμα που χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητα αυτού του τύπου –υγραέριο, που είναι μίγμα προπανίου (30%)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή ‘’Άγιος Παύλος’’
Advertisements

ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΥΔΡΟΓΟΝΟ (κυψέλες ενέργειας).
Μηχανές Εσωτερικής Καύσης
3.0 ΠΑΘΗΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ 3.2 ΠΥΚΝΩΤΕΣ ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.
ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΣΗΜΕΡΑ
ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ Εξωφυλλο ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΥΠΟΘΕΜΑ:ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ
1.4 Οι υδρογονάνθρακες ως καύσιμα
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ
ΔΙΑΦΟΡΑ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ.
2.2 ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ.
ΥΒΡΙΔΙΚΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
Υβριδικό Αυτοκίνητο 1ο ΕΠΑΛ. Αγ. Παρασκευής
Οικονομία και οικολογία στην ενέργεια Γίνεται; Το χρώμα της ενέργειας Ομάδα: Big Bang Κρασσά Θάλεια Λιάπη Εμμέλεια Μιλιόνη Λαμπρινή Μιχόπουλος Μανώλης.
Αυτοκίνητο του υδρογόνου
Η λειτουργία της ανεμογεννήτριας
Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
Μέτρα προστασίας από την ατμοσφαιρική ρύπανση
ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ Νινο Σιναϊ Αρης Μερκάι Γιτσας Ανδρεας.
Οργανική Χημεία Υδρογονάνθρακες
Ηλεκτρικό- Υβριδικό αυτοκίνητο
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ECODRIVING. Έξυπνος τρόπος οδήγησης ο οποίος συμβάλλει: –στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου –στη μείωση των εκπομπών ρύπων και αερίων.
Μηχανεσ Εσωτερικησ Καυσησ
1ο Τ.Ε.Ε-ΕΠΑΛ Άργους & 1ο Σ.Ε.Κ. Άργους
Ecodriving-Οικολογικά αυτοκίνητα
ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΜΟΡΦΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΠΕΖΑΙΝΤΕΣ
Μάθημα: Κοινωνικά Ζητήματα και Επιχειρηματικές Πρακτικές Διδάσκουσα: Μπέττυ Τσακαρέστου Βουδούρης Γιώργος Γκιμούση Πανωραία Σουλουτζιδάκης Σοφοκλής και.
ΕΝΕΡΓΕΙΑ-ΙΣΧΥΣ.
Οι υδρογονάθρακες ως καύσιμα. Η καύση είναι η πρώτη χημική αντίδραση που χρησιμοποιήθηκε από τους ανθρώπους για … θέρμανση μαγείρεμα Κατασκευή αντικειμένων.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑΣ Ι
Παρουσίαση Εργασιών Υπεύθυνοι Καθηγητές Κακουλιδου Γεωργακοπουλος Δ.Παπαδημητρίου Μ.Κορκούτι.
ΘΕΜΑ:ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΩΝ - ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ
Αξιολόγηση στο Ηλεκτρικό Σύστημα Αυτοκινήτου (Θ+Ε)
ΗΛΙΑΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ Ο ήλιος εκπέμπει φως και θερμότητα στη γη
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
Εναλλακτικοι τροποι θερμανσης
ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ
αναφέρει την ανάγκη ύπαρξης των μετασχηματιστών.
Ηλεκτρικό αυτοκίνητο υποβοηθούμενο από κινητήρα LPG Μιχάλης Κοντός Επιβλέπων: Δρ. Δημήτριος Καλπακτσόγλου.
Εγώ και τα τροχοφόρα. Χάρτης Πως μετακινούνται οι πολίτες; Ποδήλατο Μηχανάκι Αυτοκίνητο Πατίνι Μ.Μ.ΜΜε τα πόδια.
Υγραεριοκίνηση: Το τελευταίο διάστημα, στην Ελλάδα η υγραεριοκίνηση γνωρίζει πολύ μεγάλη άνθιση. Ουσιαστικά, αποτελεί μια περιβαλλοντική πρόταση, που εκτός.
ΟΜΑΔΑ 2 ΧΡΥΣΟΜΑΛΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤIΝΟΣ ΡΑΜΙΩΤΗΣ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ ΠΛΑΣΤΑΡΑΣ ΝΙΚΗΤΑΣ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ ΩΣ ΚΑΥΣΙΜΟ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
Θεωρητικοί κύκλοι αέρα-Γενικά Θερμοδυναμικός κύκλος: Εργαζόμενο μέσο σταθερό, με μόνιμη (σταθερή) παροχή σε κλειστό κύκλωμα. Μηχανικός κύκλος σε εμβολοφόρο.
Κεφάλαιο 3 Κύκλος λειτουργίας των Μ.Ε.Κ. Γενικά – Συμπίεση & Εκτόνωση
ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΟΜΑΔΑ Α ΝΤΑΓΚΑΛΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΑΛΑΜΠΑΝΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΚΕΦΑΛΑΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΚΟΘΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΟΜΑΔΑ Α ΝΤΑΓΚΑΛΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΑΛΑΜΠΑΝΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΚΕΦΑΛΑΣ.
Γεννήτρια συνεχούς ρεύματος Σ.Ρ. 100 V, 10 kW, διέγερσης σειράς, έχει αντίσταση τυμπάνου ίση με R α = 0,1 Ω και αντίσταση πεδίου ίση με R f = 0,05 Ω. Η.
ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Βασικές πληροφορίες Πλεονεκτήματα Μειονεκτήματα Ιστορική αναδρομή Χάρτης εννοιών Σχετικό βίντεο EXCEL Ερωτήσεις.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ Σ.Ρ. Πέτρος Μανουσαρίδης Επιβλέπων: Δρ. Δημήτριος Καλπακτσόγλου.
Όνομα: Σεβδαλής Κυριάκος
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΩΝ ΘΕΡΜΑΝΣΕΩΝ
ΘΕΡΜΑΝΣΗ:ΑΠΟ ΤΗ ΦΩΤΙΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΘΕΡΜΑΝΣΗ 1ο ΕΠΑ.Λ. Αγρινίου
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗ
Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας ΑΠΕ ΚΑΒΑΛΑ 2015
Το αυτοκίνητο που κινείται με νερό.
Παναγιώτης Αυγουστίδης Γεωγραφία Α΄ Γυμνασίου
Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας ΑΠΕ 2016
ΤΕΙ ΑΜΘ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠΕ
Λειτουργία Συστημάτων Ενέργειας
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΙΚΟΣ ΜΠΟΥΚΛΑΣ.
Ο ήλιος ακτινοβολεί φως και θερμότητα
ΣΥΝΔΕΣΜΟΛΟΓΙΕΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΩΝ
ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ
Δίκτυο διανομής ηλεκτρικής ενέργειας
ΤΜΗΜΑ : Πρακτικών Ασκήσεων Διδασκαλίας (ΠΑΔ)
Ηλεκτρικό κύκλωμα Ηλεκτρικό κύκλωμα είναι κάθε διάταξη που περιέχει ηλεκτρική πηγή αγωγούς, μέσω των οποίων μπορεί να διέλθει ηλεκτρικό ρεύμα .
Ενέργεια Η ενέργεια είναι ένα φυσικό μέγεθος που το αντιλαμβανόμαστε κυρίως από τα αποτελέσματά της, που είναι γνωστά σαν έργο. Έχει πολλά «πρόσωπα».
ΠηγΕΣ ενΕργειαΣ Ενότητα 2η.
1 Δυναμικός Ηλεκτρισμός Το ηλεκτρικό ρεύμα. 2 Τι κοινό υπάρχει στη λειτουργία όλων αυτών των συσκευών;
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εναλλακτικά αυτοκίνητα

Αυτοκίνητα με αέρια καύσιμα Τα καύσιμα που χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητα αυτού του τύπου –υγραέριο, που είναι μίγμα προπανίου (30%) και βουτανίου (70%). –φυσικό αέριο που αποτελείται κατά 98% από μεθάνιο. παράγουν CO μειωμένο κατά 73% και NOx μειωμένο κατά 85% σε σχέση με τους κινητήρες που καίνε βενζίνη. Τα αυτοκίνητα που καίνε βενζίνη με απλές σχετικά διαδικασίες μπορούν να μετατραπούν σε αυτοκίνητα που καίνε αέρια καύσιμα..

Πλεονεκτήματα Μειωμένη παραγωγή ρύπων σε σχέση με βενζινοκινητήρες –Με υγραέριο: CO - 80% και NOx - 50% –Με φυσικό αέριο: CO - 73% και NOx - 85% –Μειωμένη παραγωγή CO2 Μειωμένες ανάγκες συντήρησης Αθόρυβη λειτουργία

Άλλα στοιχεία Ανάγκη αρκετού χώρου για αποθήκευση αερίου καυσίμου (πολλές φορές στο χώρο των αποσκευών). Ειδικές προδιαγραφές για τα δοχεία και τους χώρους διανομής καυσίμου Κινητήρες με ηλεκτρονικό έλεγχο και καταλύτη για ακόμα μικρότερες επιβαρύνσεις στο περιβάλλον

Η χρήση 300 λεωφορεία της ΟΑΣΑ κινούνται με φυσικό αέριο Η πλήρωσή τους γίνεται σε ειδικό σταθμό σε λίγα λεπτά Το αέριο αποθηκεύεται στην οροφή του λεωφορείου –πίεση αερίου 200 bar, σε δοχεία αντοχής 600 bar –πτώση πίεσης αρχικά στα 7 bar και μετά στο 0,5 bar – πίεση λειτουργίας)

Ηλεκτρικό αυτοκίνητο Ο σχεδιασμός του είναι διαφορετικός σε πολλά σημεία σε σχέση με το συμβατικό αυτοκίνητο με βενζινοκινητήρα. –Ανάγκη ελάχιστων αντιστάσεων –Άλλος σχεδιασμός αμαξώματος λόγω βάρους συσσωρευτών –Ανάγκη μείωσης βάρους –Απουσία συστήματος θέρμαννσης χώρου επιβατών –Όχι κιβώτιο ταχυτήτων

Επιπλέον εξαρτήματα Δείκτης φόρτισης συσσωρευτών και δείκτης στιγμιαίας κατανάλωσης ρεύματος στο ταμπλώ Βοηθητικά ηλεκτρικά εξαρτήματα τάσης 12 V (φωτισμός, ραδιόφωνο κλπ) μέσω: Μετασχηματιστή Βοηθητικής μπαταρίας Αυτόνομο σύστημα καλοριφέρ με βενζίνη ή πετρέλαιο

Συσσωρευτές Η βασική παράμετρος αξιολόγησης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι τα χαρακτηριστικά των συσσωρευτών: –ο χρόνος αυτονομίας τους, –ο χρόνος και ο τρόπος επαναφόρτισής τους, –ο χρόνος ζωής τους (πόσες επαναφορτίσεις κάνουν μέχρι να αλλαχθούν) και –το βάρος τους

Επιλογή συσσωρευτή Ενεργειακή πυκνότητα –Σχέση βάρους και ενέργειας Αυτοτέλεια κίνησης (πόσα km διανύει σε ένα κύκλο) Πυκνότητα ισχύος –Μέγιστη ισχύς που προσφέρει Απόδοση αυτοκινήτου (Επιτάχυνση, μέγιστη ταχύτητα) Κύκλος ζωής –Πόσες επαναφορτίσεις μπορούν να γίνουν

Τύποι συσσωρευτών Μολύβδου οξέος Ανάλογα το τύπο: έως 1500 κύκλους ζωής Μεγάλη εσωτερική αντίσταση Ανάγκη συντήρησης Νικελίου – Καδμίου Μεγάλη ενεργειακή πυκνότητα και ισχύς Γρήγορη φόρτιση Μεγάλη διάρκεια ζωής Υψηλή τιμή Νικελίου – Υβριδίου μετάλλου

Υβριδικό αυτοκίνητο Τα προβλήματα με του συσσωρευτές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων (κυρίως η μειωμένη αυτοτέλεια κίνησης και ο χρόνος επαναφόρτισης) αντιμετωπίζονται με ένα μικτό τύπο αυτοκινήτου, όπου συνυπάρχουν ο κινητήρας εσωτερικής καύσης και ο ηλεκτροκινητήρας. Τα αυτοκίνητα αυτά ονομάζονται υβριδικά.

Οι δύο τύποι υβριδικών αυτοκινήτων Σειριακός τύπος: ο κινητήρας εσωτερικής καύσεως κινεί την ηλεκτρογεννήτρια και τροφοδοτούνται οι συσσωρευτές. Αυτοί με την σειρά τους κινούν τον ηλεκτρικό κινητήρα. Αν η τάση που δίνουν οι συσσωρευτές είναι πάνω από ένα όριο ο κινητήρας εσωτερικής καύσης δεν λειτουργεί. Παράλληλος τύπος: Λειτουργεί πάντα ο ηλεκτροκινητήρας αλλά όταν η τάση των συσσωρευτών πέσει κάτω από ένα όριο ενεργοποιείται ο βενζινοκινητήρας. Σε αυτή τη περίπτωση ο ηλεκτρικός κινητήρας μετατρέπεται σε γεννήτρια για φόρτιση των συσσωρευτών όταν υπάρχει ανάγκη.

Αυτοκίνητα με ενεργειακές κυψέλες Ενεργειακή κυψέλη είναι ηλεκτροχημική συσκευή που μετατρέπει το οξυγόνο και το υδρογόνο σε ηλεκτρική και θερμική ενέργεια. Η ηλεκτρική ενέργεια της κυψέλης μπορεί να κινήσει ένα ηλεκτροκινητήρα.

Κυψέλη καυσίμου Άνοδος 2 Η 2  4 Η+ + 4e- Κάθοδος Ο 2 +4 Η+ + 4e-  2 Η 2 Ο. Ανάμεσα στην άνοδο και την κάθοδο υπάρχει ειδική μεμβράνη που άγει μόνο τα θετικά ιόντα Η+ ενώ τα ηλεκτρόνια μεταφέρονται μέσω κυκλώματος αποδίδοντας ηλεκτρική ενέργεια. Τάση 0,7 V

Αυτοκίνητο με καύσιμο υδρογόνου

Συγκρίσεις αποδόσεων Ηλεκτρικό αυτοκίνητο 26% -65% Απόδοση κινητήρα 72%,, φόρτισης 90%, απόδοση εργοστασίου ηλεκτρικής ενέργειας 40%- 100% Εσωτερικής καύσης 20% Με ενεργειακές κυψέλες 24-32% Απόδοση καύσης καθαρού υδρογόνου 80% Μετατροπή σε κίνηση 80% Μετατροπή άλλου καυσίμου σε υδρογόνου 40-50%: Σύνολο