Καταγραφή πληθυσμού σε ένα οικοσύστημα Εργασία Βιολογίας Β Γυμνασίου 2014 – 2015 ( τμήμα Β1 )

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Από το χωράφι στο πιάτο μας Σκέψεις, εμπειρίες, ερευνητικά δεδομένα.
Advertisements

Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
ΕΝΟΤΗΤΑ 8: ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΩΝ ΖΩΩΝ
Virtual Chemistry Laboratory
Ομάδα εργασίας ( ΚΙΤΡΙΝΗ ) : Δημήτρης Γ. Βασίλης Κ. Μαρία Γ. Νεκταρία Λ. Συντονιστές καθηγητές : Καραΐσκου Ελισάβετ, Πιτσιλαδής Βασίλης.
ΑΝΘΡΩΠΟΣ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Ο άνθρωπος από την εμφάνιση του στη Γη, βρίσκεται σε διαρκή αλληλεπίδραση με το περιβάλλον του Tο περιβάλλον του ανθρώπου: Φυσικό.
Μείωσε ταχύτητα! Χίος, Γρήγορα ή Σίγουρα ;
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΑΪΟΓΛΟΥ YOU ARE NOW ENTERING TO THE WORLD OF AGENT BASED MODELS.
ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Άνθρωπος και Περιβάλλον
ΡΟΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ Ροή ενέργειας είναι… η οποία γίνεται….
Πόσες ώρες την ημέρα χρησιμοποιείτε το κινητό;
Πώς τα απλά μαθηματικά μπορούν να εξηγήσουν «μαγικά κόλπα»;
ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΣΕ ΕΝΑ ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑ
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Αμφιλοχίας Σχ. Έτος: 2012 – 13 Μαθηματικά ΣΤ΄: ¨Εκτιμώ το ποσοστό¨ Υπεύθυνος τάξης: Γεωργακόπουλος Ανδρέας Στον Γιώργο και στην.
Φυσικό περιβάλλον Βιόσφαιρα.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΖΑΧΑΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ Π.Ε.ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Ρύπανση του νερού.
1.Η σημασία των επιτόπιων μελετών - έρευνες με αποτελέσματα 2.Η κατάσταση σήμερα 3.Εφαρμογή της έρευνας πεδίου από μαθητές στην αλυκή της Λάρνακας Οι επιτόπιες.
Γνωρίζω τον υπολογιστή
Designed by TheTemplateMart.com Η ζωή γύρω μας Κοινό σκεπτικό των ενοτήτων.
ΜΕΓΕΘΟΣ ΚΑΙ ΟΡΙΑ ΕΝΟΣ ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
ΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΕΧΝΗΤΟΥ ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
 Τρόφιμα  Κατασκευές  Μαστορέματα-καλλιέργειες.
Τα άγρια ζώα της Ελλάδας
Έφη Σωτήρη Κώστας Πρόκος Αργαλαστή, 14/5/2008
Ως ομάδα: εξετάσαμε την ιστορική εξέλιξη του σχολείου αναζητήσαμε πληροφορίες για την ίδρυση και τη λειτουργία του.
Επιμέλεια: Μαριτίνα Παπακωνσταντίνου Δ΄2 76ο Δ. Σ. Αθηνών
Η Αξία του Δάσους Τι είναι το δάσος διαφόρων φυτών (κυριαρχούν τα δέντρα) διαφόρων ζώων Είναι σύνολο: διαφόρων φυτών (κυριαρχούν τα δέντρα)
Παρακαλώ ενεργοποιήστε τα κινητά σας. Ένα Ευρωπαϊκό πρόγραμμα για το μέλλον της εκπαίδευσης Education, Audiovisual and Culture Executive Agency Unit P1.
 Πληθυσμός :  Πληθυσμός :
Οι μαθητές της Ε’ δημοτικού εργάστηκαν ….. για το καλό του πλανήτη μας! Ο πλανήτης κινδυνεύει… πρέπει να δράσουμε!!!
από τον Εργαστηριακό Οδηγό Φυσικής
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
Επηρεάζοντας έμμεσα το πρόβλημα
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΖΕΡΒΟΧΩΡΙΩΝ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.
Γυμνάσιο Αγίου Νεοφύτου Φυσιογνωστικά Α΄ Γυμνασίου.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
οικοσυστήματα της Ελλάδας!
Τι μπορούμε να δούμε σε αυτό το ιστόγραμμα?
Η ΒΛΑΣΤΗΣΗ ΚΑΙ Η ΧΛΩΡΙΔΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.
Περιβάλλον για την Αειφόρα ανάπτυξη!
2. Άνθρωπος και περιβάλλον
ΤΡΟΦΙΚΕΣ ΠΥΡΑΜΥΔΕΣ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΚΑ ΕΠΙΠΕΔΑ
Η επιστημονική μέθοδος ως εργαλείο ανάπτυξης της Βιολογίας
Οικοσυστήματα Ελλάδας
Άνθρωπος και Περιβάλλον
ΙΕΚ Γαλατσίου Στατιστική Ι Μάθημα 2
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
2ο Δημοτικό Σχολείο Ασπροπύργου
Αναπαράσταση τροφικών σχέσεων
ΟΞΙΝΗ ΒΡΟΧΗ ΟΡΙΣΜΟΣ: Με τον όρο όξινη βροχή ονομάζουμε όλες τις ατμοσφαιρικές κατακρημνίσεις (δηλ. η βροχή, το χιόνι, το χαλάζι) οι οποίες έχουν pH (ενεργό.
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ.
Αφού καταγράψεις μερικά από τα ζωικά είδη του δάσους και τις τροφικές
Η οργάνωση των έμβιων όντων Τα οικοσυστήματα
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
Έρευνα για την ενδοσχολική βία και καλές πρακτικές
fngfgnfnfngkgkfk ΝΙΚΟΣ Δ2 109 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΠΑΙΔΙΑ
ΡΥΠΑΝΣΗ ΥΔΑΤΩΝ.
ΓΕΝΕΤΙΚΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΤΡΟΦΙΜΑ
2. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
Ομάδα εργασίας Κώστα,Βαγγέλη,Θάνου,Δημήτρη και Νικόλα.
2.2 Η ροή ενέργειας ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΗ-ΒΑΣΙΚΟΙ ΟΡΙΣΜΟΙ ΒΙΟΛΟΓΙΑ Γ.Π. Γ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 Ο : ΑΝΘΡΩΠΟΣ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: ΣΚΩΤΤΗ ΚΑΛΟΤΙΝΑ-ΒΙΟΛΟΓΟΣ.
Θεατρική ομάδα 6ου Γυμνασίου Κέρκυρας
Γνωρίζω τον κύκλο του νερού και πως αυτός επηρεάζει το οικοσύστημα του πλανήτη.
Ούρδας Ιωάννης Παιδιά ας μιλήσουμε για οικοσυστήματα Οικοσυστήματα τι είναι πάλι αυτό.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Καταγραφή πληθυσμού σε ένα οικοσύστημα Εργασία Βιολογίας Β Γυμνασίου 2014 – 2015 ( τμήμα Β1 )

Η καταγραφή πραγματοποιήθηκε στο προαύλιο του σχολείου μας

Μελετήσαμε δύο εκτάσεις τις οποίες οριοθετήσαμε…

Έκταση 1

Έκταση 2

…καταγράψαμε τα αποτελέσματα…

Έκταση 1 1. Πόση είναι η έκταση του οικοσυστήματος που μελετήσατε; Η έκταση που μελετήσαμε είχε έκταση 1 m x 1 m = 1 m 2 2. Σε ποια περιοχή βρίσκεται το οικοσύστημα αυτό; Το οικοσύστημα αυτό βρίσκεται στο προαύλιο του σχολείου μας. 3. Ποιους φυτικούς οργανισμούς περιλαμβάνει το οικοσύστημα; Αγριοβρώμη, άγρια ραδίκια, δρακοντιές, ζοχοί. 4. Ποιος από τους παραπάνω φυτικούς οργανισμούς καταλαμβάνει το μεγαλύτερο χώρο στο οικοσύστημα; Η αγριοβρώμη 5. Με ποιο τρόπο βρήκατε τους ζωικούς οργανισμούς στο οικοσύστημα; Με παρατήρηση και προσεκτικό ψάξιμο της έκτασης. 6. Ποιους ζωικούς οργανισμούς βρήκατε στο οικοσύστημα; Γουρουνάκια, γυμνοσάλιαγκες, μπαμπαλούτσα, αράχνες. 7. Ποιον από τους παραπάνω ζωικούς οργανισμούς βρήκατε σε μεγαλύτερη συχνότητα στο οικοσύστημα; Τις αράχνες 8. Γνωρίζετε τους οργανισμούς ( φυτικούς και ζωικούς )που υπάρχουν στο οικοσύστημα που μελετήσατε; Τους ζωικούς ναι, αλλά τους φυτικούς όχι όλους. 9. Μπορείτε να γράψετε μια πιθανή τροφική αλυσίδα του οικοσυστήματος που μελετήσατε; Ραδίκι γουρουνάκι αράχνη

Έκταση 2 1. Πόση είναι η έκταση του οικοσυστήματος που μελετήσατε; Η έκταση που μελετήσαμε είχε έκταση 1 m x 1 m = 1 m 2 2. Σε ποια περιοχή βρίσκεται το οικοσύστημα αυτό; Το οικοσύστημα αυτό βρίσκεται στο προαύλιο του σχολείου μας. 3. Ποιους φυτικούς οργανισμούς περιλαμβάνει το οικοσύστημα; Άγρια ραδίκια, αγριοβρώμη, δρακοντιές, τριφύλλια, δάφνες 4. Ποιος από τους παραπάνω φυτικούς οργανισμούς καταλαμβάνει το μεγαλύτερο χώρο στο οικοσύστημα; Η αγριοβρώμη 5. Με ποιο τρόπο βρήκατε τους ζωικούς οργανισμούς στο οικοσύστημα; Με παρατήρηση και προσεκτικό ψάξιμο της έκτασης. 6. Ποιους ζωικούς οργανισμούς βρήκατε στο οικοσύστημα; Γεωσκόληκες, μυρμήγκια, σκαθάρια ( λαμπριτσούλες ), αράχνες. 7. Ποιον από τους παραπάνω ζωικούς οργανισμούς βρήκατε σε μεγαλύτερη συχνότητα στο οικοσύστημα; Τα μυρμήγκια 8. Γνωρίζετε τους οργανισμούς ( φυτικούς και ζωικούς )που υπάρχουν στο οικοσύστημα που μελετήσατε; Τους ζωικούς ναι, αλλά τους φυτικούς όχι όλους. 9. Μπορείτε να γράψετε μια πιθανή τροφική αλυσίδα του οικοσυστήματος που μελετήσατε; Αγριοβρώμη μυρμήγκι αράχνη

…και τις χαρτογραφήσαμε.

Έκταση 1

Έκταση 2

Οι ομάδες που πραγματοποίησαν την εργασία Έκταση 1 Αρβανίτη Μαρία, Βαγγελάτου Μαρίσα, Γαλανόπουλος Βασίλης, Ελέζι Άλντο, Ζωγοπούλου Γωγώ, Μπακούση Ελένη, Κασσάρας Γιώργος, Κόλλιας Γιώργος Έκταση 2 Βόσσος Λάμπρος, Δάμας Τάσος, Ελέζι Έντρι, Κασσάρα Μαρία – Κλειώ, Κιεπίνσκι Ντάνιελ, Λευκαδίτη Έλενα, Λευκαδίτης Διονύσης, Μαυρουδής Κωνσταντίνος