Οικολογική Μετακίνηση 6 ο Γυμνάσιο Ιωαννίνων. Η Ομάδα μας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κυκλοφοριακοί – Πολεοδομικοί - Περιβαλλοντικοί Στόχοι  Δημιουργία συνθηκών ασφαλείας για την κίνηση των ποδηλάτων.  Απελευθέρωση πεζοδρομίων από σταθμευμένα.
Advertisements

Αποτελέσματα έρευνας για την απόκτηση βασικών δεδομένων
5 σημαντικοί τρόποι για την εξοικονόμηση καυσίμων Κοκολάκης Μάνος.
To ποδήλατο στην πόλη το παράδειγμα της Critical Μass Ηρακλείου.
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ
Η Μαγούλα Είναι μια αστική περιοχή στην δυτική πλευρά του Θριασίου.
Λουκία Τζελέπη - Τμήμα Γ5
Μια πόλη για τους πεζούς
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Αλληλεξάρτηση Χρήσεων Γης και Συγκοινωνιακού Συστήματος
Φαινόμενο θερμοκηπίου
Λύκειο Αγίου Νικολάου Τάκη Βασιλική Όθωνος Κατερίνα
ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ~ΣΤΕΛΙΟΣ ΘΕΟΧΑΡΟΥΣ~ ~ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ~
Το ποδήλατο στην Καρδίτσα
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Η μαθητική μετακίνηση του 1ου ΕΠΑΛ Ν.Ιωνίας
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΒΙΩΣΙΜΗ ΠΟΛΗ-ΜΜΜ,ΖΩΝΕΣ ΗΠΙΑΣ ΚΗΚΛΟΦΟΡΙΑΣ,ΠΟΔΗΛΑΤΑ
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΕ SCRATCH ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ
ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Τι είναι η κομποστοποίηση Η κομποστοποίηση είναι μια φυσική διαδικασία η οποία μετατρέπει τα οργανικά υλικά σε μια πλούσια σκούρα ουσία.
ΥΒΡΙΔΙΚΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
Ομάδα 2 Παναγιώτης Μπελτάος Μάριος Μπορόβας Βασίλης Κανελλόπουλος
Ασυνεχές (Αμερικανικό) σύστημα Εκσκαφείς - Φορτωτές Χωματουργικά αυτοκίνητα (ΧΑ)
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΘΟΥΛΑ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕCOMOBILITY. ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΠΟΣΟΣΤΑΕΡΩΤΗΣΗ 1 Με τι συνηθίζετε να πηγαίνετε στο σχολείο; Α) με τα πόδια Β) με το αυτοκίνητο Γ) με λεωφορείο.
Μέτρα προστασίας από την ατμοσφαιρική ρύπανση
Ηλεκτρικό- Υβριδικό αυτοκίνητο
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ECODRIVING. Έξυπνος τρόπος οδήγησης ο οποίος συμβάλλει: –στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου –στη μείωση των εκπομπών ρύπων και αερίων.
Ecodriving-Οικολογικά αυτοκίνητα

ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΧΟΛΗ ΑΓΡΟΝΟΜΩΝ & ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΟΜΕΑΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ 01/42/ΕΚ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ.
Σήματα οδικής κυκλοφορίας
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΦΥΣΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΩ ΕΞΥΠΝΑ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ!!! Πιπιλιαρίδου Κατερίνα Στεφούλη Δήμητρα Τριανταφυλλοπούλου Αγγελική Χρυσάφη Κυριακή Φλώρος Γιώργος.
Το ποδήλατο στην Καρδίτσα
Λολίτα Λέρας Στέργιος Στεργίου
Κυκλοφοριακή Ροή.
Κυκλοφοριακός Φόρτος Κυκλοφοριακή Πυκνότητα
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ECODRIVING Έξυπνος τρόπος οδήγησης ο οποίος συμβάλλει: –στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου –στη μείωση των εκπομπών ρύπων και αερίων.
ΥΛΙΚΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟΝ Ο.Τ.Ε. Έχετε αναλογιστεί ποτέ τον ρόλο του Ο.Τ.Ε στην ζωή μας; Πόσο εξαρτιόμαστε από αυτόν; Σκεφτείτε αν κάποια μέρα ξυπνούσαμε.
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΕΥΒΟΙΑΣ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ ΜΑΡΙΑ Α ΔΗΜΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ.
Πανεπιστήμιο Κρήτης Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Μελέτη βιωσιμότητας ακτοπλοϊκής γραμμής Ρεθύμνου – Πειραιά Χρηματοδότηση Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Ρεθύμνου.
 Νέες τεχνολογίες παρουσιάζονται σε καθημερινή βάση, δυστυχώς δε μαθαίνουμε ποτέ για τις περισσότερες από αυτές, καθώς είτε «θάβονται» σε κάποιο συρτάρι,
Προτάσεις για την εξειδίκευση της διάστασης της αναπηρίας κατά την εφαρμογή του Ε.Π. - Περιφερειακή Στρατηγική για την Αναπηρία Εισηγητής: Λογαράς Δημήτρης,
Διαδικασία Αστικοποίησης - Αίτια Ανάπτυξης των Πόλεων n Δύο βασικές κατηγορίες αιτίων: –Αίτια απομάκρυνσης από την ύπαιθρο –Αίτια προσέλκυσης στην πόλη.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ. Δρ. Γ. Μαλινδρέτος Η μοναδοποίηση του φορτίου ορίζεται ως ο τρόπος με τον οποίο αποθηκεύονται και μεταφέρονται.
Εγώ και τα τροχοφόρα. Χάρτης Πως μετακινούνται οι πολίτες; Ποδήλατο Μηχανάκι Αυτοκίνητο Πατίνι Μ.Μ.ΜΜε τα πόδια.
Εναλλακτικά αυτοκίνητα. Αυτοκίνητα με αέρια καύσιμα Τα καύσιμα που χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητα αυτού του τύπου –υγραέριο, που είναι μίγμα προπανίου (30%)
Υγραεριοκίνηση: Το τελευταίο διάστημα, στην Ελλάδα η υγραεριοκίνηση γνωρίζει πολύ μεγάλη άνθιση. Ουσιαστικά, αποτελεί μια περιβαλλοντική πρόταση, που εκτός.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΗΤΑ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ……..  Η ιστορία των μεταφορών είναι συνυφασμένη με την ύπαρξη της ανθρώπινης ζωής. Ο πρωτόγονος άνθρωπος μετακινούνταν βαδίζοντας.
Λεωφορείο χωρίς οδηγο- Τεχνολογία Λεωφορείου Είμαστε οι : Κατσικάρη Αθανασία Παπαποστόλου Ξένια Καντζούρα Κατερίνα Γκαραγκούνη Έλενα.
ΙΑΣΩΝ ΓΕΡΜΑΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΥ
Αποτελέσματα Έργου Έρευνας, Ανάπτυξης και Επίδειξης στα πλαίσια του ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ11 ΕΣΠΑ Dynamic Cargo Routing on-the-Go Δυναμική Δρομολόγηση.
ΟΡΑΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ Η ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ Οικονομική ,κοινωνική , πολιτιστική ανάπτυξη, δημιουργία θέσεων εργασίας. Μια καθαρή, όμορφη, βιώσιμη πόλη. Να.
Ο ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
Ομάδα Ecomobility 3ου Γυμνασίου Νάουσας.
Το περιβάλλον και οι γύρω μου: Ενδιαφέρομαι-Ενεργώ-Ευαισθητοποιώ
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
Σχέδιο Δράσης για την Κλιματική Αλλαγή
ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ
Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
Ιωάννης Φαλέκας Επένδυση Ενεργειακής Αναβάθμισης
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗ
«Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα και Διασπαρμένη Παραγωγή –
ΧΡΗΣΗ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ ΣΤΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ; ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΜΕ
Μελέτη αστικού περιβάλλοντος ΚΠΕ Μουζακίου
Μελέτη αστικού περιβάλλοντος ΚΠΕ Μουζακίου
Περιβάλλον και Ποιότητα Ζωής
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οικολογική Μετακίνηση 6 ο Γυμνάσιο Ιωαννίνων

Η Ομάδα μας

Μελετήσαμε για το π ο δ ή λ α τ ο

γιατί το ποδήλατο ; Είναι οικολογικό. Δεν ρυπαίνει. Είναι φιλικό για το περιβάλλον. Απαιτεί πολύ λίγες πρώτες ύλες για να κατασκευασθεί. Λειτουργεί με ανανεώσιμα καύσιμα (τροφή) και δεν ρυπαίνει το περιβάλλον με θόρυβο ή με καυσαέρια. Είναι υγιεινό. Με έμμεσο τρόπο επιβάλλει τη φυσική άσκηση στον αναβάτη. Η ακινησία επιταχύνει την οστεοπόρωση, αφού όσοι δεν βαδίζουν καθημερινά ή δεν κάνουν ποδήλατο, έχουν τρεις φορές περισσότερες πιθανότητες για τραυματισμούς και κατάγματα συγκριτικά με τους υπόλοιπους. Εξοικονομεί ενέργεια. Ένας ποδηλάτης καταναλώνει 15 θερμίδες ανά χιλιόμετρο και κιλό, ένα ποσοστό που ισοδυναμεί με το 4% της ενέργειας που καταναλώνεται για την κίνηση ενός αυτοκινήτου και του οδηγού του.

Είναι το πιο ευέλικτο μέσο μεταφοράς μέσα στην πόλη, αφού δεν σταματά στο μποτιλιάρισμα. Είναι πιο ευέλικτο απ’ ότι τα μηχανάκια και οι μοτοσικλέτες, μεταφέρει τα ίδια σχεδόν φορτία ενώ μπορεί να μεταφερθεί πολύ πιο εύκολα πάνω από εμπόδια. Παρκάρει παντού. 10 ποδήλατα πιάνουν χώρο ίσο με ένα αυτοκίνητο. Μεταφέρεται εύκολα πάνω από σκάλες, πεζοδρόμια και πεζόδρομους. Ένα σύγχρονο ποδήλατο ζυγίζει κιλά και προσφέρεται σε διάφορα μεγέθη ανάλογα με το σώμα του αναβάτη. Αντιμετωπίζει μικρότερο κίνδυνο κλοπής απ’ ότι οι μηχανές, αφού αποθηκεύεται εύκολα ακόμα και μέσα σε ένα διαμέρισμα.

Συνδυάζει τις μεταφορές. Το μικρό βάρος του επιτρέπει πολύ εύκολα και ανέξοδα τον συνδυασμό του με άλλα μέσα μεταφοράς όπως το τραμ, το τραίνο, το πλοίο και το αεροπλάνο. Είναι γρήγορο. Μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα χιλιομέτρων την ώρα στην ευθεία και να ανέβει ακόμα και μεγάλες ανηφόρες χωρίς ιδιαίτερο κόπο, με τη χρήση ταχυτήτων. Μετρήσεις έχουν δείξει ότι αν οι μετακινήσεις μέχρι 5 χιλιόμετρα μέσα στις πόλεις γίνονταν με ποδήλατο ή με τα πόδια, η κυκλοφορία θα μειωνόταν περίπου στο μισό. Έχει το χαμηλότερο κόστος. Έρευνες στην Ολλανδία έδειξαν ότι η εξοικονόμηση πόρων από την ενεργό χρήση του ποδηλάτου υπολογίζεται σε περίπου 2,1 δις Ευρώ το χρόνο, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη ο περιορισμός του γενικότερου κόστους της μετακίνησης με μηχανοκίνητα μέσα.

Είναι φτηνό. Η αγορά και συντήρηση ενός ποδηλάτου κοστίζει ελάχιστα. Κινείται με την ενέργεια που παίρνει ο άνθρωπος από την τροφή του. Δεν καταναλώνει λοιπόν καύσιμα και επιπλέον δεν έχει έξοδα λειτουργίας όπως παρκάρισμα, φόρους κλπ. Δεν πιάνει χώρο. Έχει μικρές απαιτήσεις για πολύτιμο αστικό χώρο, μια και δεν απαιτεί υποδομές ενώ ακόμα και στην περίπτωση των ποδηλατοδρόμων η εξυπηρέτηση των πολιτών είναι μεγαλύτερη. Ένας ποδηλατόδρομος μονής κατεύθυνσης πλάτους 2 μέτρων εξυπηρετεί ποδήλατα την ώρα ενώ ένας αυτοκινητόδρομος πλάτους 4 μέτρων το πολύ μέχρι αυτοκίνητα την ώρα. Επιπλέον, η μετακίνηση με ποδήλατο απαιτεί 5 φορές λιγότερο χώρο ενώ μπορεί να γίνει σε ένα τμήμα των δρόμων που οι οδηγοί αυτοκινήτων αποφεύγουν (στενοί δρόμοι με συχνές διασταυρώσεις).

Ξεκινά αμέσως. Απαιτεί απλή συντήρηση ενώ δεν υπάρχει πρόβλημα ανταλλακτικών. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τα δύο φύλα και όλες τις ηλικίες. Είναι μέσο ψυχαγωγίας. Είναι ανθρώπινο. Διευκολύνει τις κοινωνικές σχέσεις, κάνει την πόλη πιο φιλική και κοντινή στα ανθρώπινα μέτρα.

Μελετήσαμε τη μετακίνηση με το τραμ

Είναι οικολογικό και φιλικό προς το περιβάλλον, αφού ως ηλεκτροκίνητο μέσο δεν εκπέμπει ρύπους, ενώ λόγω της κύλισής του στις σιδηροτροχιές έχει χαμηλότερη ενεργειακή κατανάλωση από τα υπόλοιπα ελαστικοφόρα οδικά μέσα. Συντελεί στη μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης στο μητροπολιτικό κέντρο, λόγω της απομάκρυνσης ολοένα και περισσότερων Ι.Χ. Λόγω της χωρητικότητάς του, διαθέτει μεγάλη μεταφορική ικανότητα σε σχέση με τα αυτοκίνητα, τα λεωφορεία και τα τρόλλεϋ.

Είναι αξιόπιστο και συνεπές λόγω του αποκλειστικού του διαδρόμου, που του επιτρέπει να μην εμπλέκεται με την κυκλοφορία των οχημάτων. Είναι ασφαλές καθώς η κατασκευή και λειτουργία του διέπεται από τις αυστηρότερες προδιαγραφές. Είναι οικονομικό, αφού για την κατασκευή του απαιτείται το 1/6 έως το 1/8 της επένδυσης που απαιτείται για την κατασκευή του Μετρό.

Γίνεται ένα με την πόλη και τις λειτουργίες της, αφού κινείται το ίδιο καλά σε φαρδείς και στενούς δρόμους, περνά μέσα από πάρκα, πλατείες και πεζοδρόμους, γειτνιάζει με αρχαιολογικούς χώρους και εμπορικά κέντρα και συνυπάρχει αρμονικά με τους πεζούς. Προσφέρει εύκολη πρόσβαση στο επιβατικό κοινό, λόγω της επιφανειακής χωροθέτησης των στάσεων και της μικρής σχετικά απόστασης μεταξύ τους. Επιπλέον τόσο οι στάσεις όσο και τα οχήματα είναι προσβάσιμα από Άτομα με Αναπηρία.

Επιτρέπει την είσοδο στους κατόχους ποδηλάτων για τη διευκόλυνση των μετακινήσεών τους και μάλιστα άνευ περιορισμού ημέρας και ώρας Επιτρέπει τη μεταφορά μικρών κατοικίδιων ζώων μέσα σε ειδικά καλάθια διαστάσεων μέχρι 70x40x50cm, καθώς και την επιβίβαση σκύλων-οδηγών τυφλών.

Η ομαλή προσβασιμότητα των ποδηλάτων στο τραμ εξασφαλίζεται μέσω της ράμπας στη στάση (μπορούν να υπάρχουν ράμπες ανόδου - καθόδου σε όλες τις πλατφόρμες σε όλες τις στάσεις) και της απρόσκοπτης και χωρίς σκαλοπάτι μετάβασης από το επίπεδο της στάσης στο εσωτερικό του οχήματος τραμ. Η εργονομία των οχημάτων τραμ, μήκους 32 μέτρων, επιτρέπει την ομαλή τακτοποίηση των ποδηλάτων στο εσωτερικό τους, κυρίως στο τελευταίο τμήμα του οχήματος που είναι πιο ευρύχωρο.

Βγήκαμε με τα ποδήλατα στον παραλίμνιο ποδηλατόδρομο το απόγευμα της Κυριακής 27 Φεβρουαρίου

Ερευνήσαμε και ρωτήσαμε

ΦΥΛΟ ΑΝΤΡΑΣ ΗΛΙΚΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ > ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΣΑΣ ΜΕΤΑΚΙΝΙΣΕΙΣ ΠΡΟΤΙΜΑΤΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Η ΤΑ ΜΜΜ? ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΜΜ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΜΜΜ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ Η ΠΑΤΕ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ? ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ

ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΣΑΤΕ ΜΕ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΡΑΜ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ? ΝΑΙ ΙΣΩΣ ΟΧΙ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ? ΝΑΙ ΙΣΩΣ ΟΧΙ ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΜΜ? ΝΑΙ ΙΣΩΣ ΟΧΙ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΟΙ ΑΣΤΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΠΛΗΡΟΥΝ ΤΙΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ? ΝΑΙ ΙΣΩΣ ΟΧΙ ΤΕΛΟΣ ΤΙ ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑΤΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ? ΕΡΕΥΝΑ 6 ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ

Οι απαντήσεις ΦΥΛΟ ΑΝΤΡΑΣ 40,5 % ΓΥΝΑΙΚΑ 59,5 % ΗΛΙΚΙΑ ,8 % ,6 % 45 > 21,6 % ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΣΑΣ ΜΕΤΑΚΙΝΙΣΕΙΣ ΠΡΟΤΙΜΑΤΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Η ΤΑ ΜΜΜ? ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ 48,7 % ΜΜΜ ΑΝ ΕΊΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ 21,6 % ΜΜΜ 29,7 %

ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ Η ΠΑΤΕ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ? ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ 10,8 % ΠΟΔΗΛΑΤΟ 13,5 % ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ 75,7 % ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΣΑΤΕ ΜΕ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΡΑΜ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ? ΝΑΙ 70,3 % ΙΣΩΣ 13,5 % ΌΧΙ 16,2 % ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ? ΝΑΙ 10,8 % ΙΣΩΣ 0 % ΌΧΙ 89,2 %

ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΜΜ? ΝΑΙ 70,3 % ΙΣΩΣ 10,8 % ΌΧΙ 18,9 % ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΟΙ ΑΣΤΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΠΛΗΡΟΥΝ ΤΙΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ? ΝΑΙ 13,5 % ΙΣΩΣ 29,7 % ΌΧΙ 56,8 %

ΤΕΛΟΣ ΤΙ ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑΤΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ? ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΥΣ 38,4 % ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ ΜΜΜ 30,5 % ΤΙΠΟΤΑ 13,5 % ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ 8,1 % ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΚΙΝΗΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ 8,1 % ΤΡΑΜ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΠΕΖΗ 1,4 %

Διαπιστώσαμε ότι ο παραλίμνιος ποδηλατόδρομος χρησιμοποείται συχνά από τους πεζούς,

δυσκολεύοντας τους ποδηλάτες…

ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ  Την επέκταση των ποδηλατοδρόμων στην πόλη μας.  Tην δημιουργία δικτύου τραμ στην πόλη μας.  Την απομάκρυνση των αυτοκινήτων από το κέντρο της πόλης μας με κάθε δυνατό τρόπο.

Παράλληλα θα θέλαμε να τονίσουμε ότι με την υλοποίηση του «Ρυθμιστικού Σχεδίου και Προγράμματος προστασίας Περιβάλλοντος του οικιστικού συγκροτήματος Ιωαννίνων» μπορούν να επιτευχθούν οι στόχοι μας, διότι: Στο Ρυθμιστικό Σχέδιο προτείνεται η κατασκευή δικτύου τραμ και συγκεκριμένα σε δύο κατευθύνσεις : Από την πόλη προς το Πανεπιστήμιο και το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο, με τέρμα στην Πεδινή και από την πόλη προς το αεροδρόμιο.

Σκοπός της κατασκευής τραμ στην πόλη μας είναι η μείωση των μετακινήσεων με Ι.Χ. και η προώθηση των ήπιων μετακινήσεων.

Το Ρυθμιστικό Σχέδιο Ιωαννίνων ( Β φάση και τους χάρτες μπορούμε να τα μελετήσουμε από τους παρακάτω ιστοτόπους : post_3875.html post_3875.html ( Ιστολόγιο Συλλόγου Προστασίας Περιβάλλοντος Ιωαννίνων ) (Ρυθμιστικό Σχέδιο Ιωαννίνων - Ά Φάση ) (Ρυθμιστικό Σχέδιο Ιωαννίνων Β΄ Φάση )

e bb400f5a445dddda98daabbb2d/ Δημιουργήσαμε την εφαρμογή

την οποία δημοσιεύσαμε στο ιστολόγιο, για να προσκαλέσουμε και άλλους ποδηλάτες … om/ om/

Εργαστήκαμε ομαδικά

και δημιουργήσαμε

Θα συνεχίσουμε την προσπάθεια για την προώθηση της οικολογικής μετακίνησης με : Επίσκεψη στην αντιπεριφερειάρχη Ιωαννίνων ζητώντας να τηρηθούν οι δεσμεύσεις για τη δημιουργία δικτύου ποδηλατοδρόμων στην πόλη. Επίσκεψη στον αντιδήμαρχο ζητώντας και τη δημιουργία σημείων ενοικίασης ποδηλάτων από το δήμο. Θα κινούμαστε με τα ποδήλατά μας,όσο συχνότερα μπορούμε και θα περπατάμε …