ΑΙΘΟΥΣΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΡΙΚΚΑΙΩΝ 15 Νοεμβρίου 2013.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 Υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών Σε συνεργασία με: την Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων και την Ένωση Εισαγγελέων Ελλάδος 4 ο Τριήμερο.
Advertisements

Present Continuous Ο Present Continuous χρησιμοποιείται για πράξεις που γίνονται τώρα. Π.χ. The girls are swimming now. Κάτι που γίνεται προσωρινά. Π.χ.
WE SAY NO TO BULLYING. ALL WE NEED IS RESPECT.
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ «ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ»
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ - Bullying Πείτε Όχι Στο Bullying Αλλά Πείτε Ναι Στην Φιλία! Ποτέ Μην Αφήσεις Τον Άλλων Να Σε Ελέγχει! Μίλα Στον καθηγητή Σου! Μίλα.
Η βία και ο σχολικός εκφοβισμός παραβιάζουν τα δικαιώματα του παιδιού Σκοπός του κεφαλαίου είναι να παρουσιάσει: τα δικαιώματα του παιδιού τις διεθνείς.
Κοινωνική Ένταξη THE ANTI BULLYING CAMPAIGN ΦΩΤΕΙΝΗ ΚΑΛΑΜΑΡΑ,ΜΑΡΙΑ ΜΑΡΟΥΔΑ,ΣΤΕΛΛΑ ΠΑΠΑΔΑΤΟΥ.
«Εργασιακό Άγχος στο Σχολικό Περιβάλλον. Κατευθυντήριες Γραμμές Διαχείρισης» Γεωργία Παναγιώτου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Κλινικής Ψυχολογίας Πανεπιστήμιο.
SCHOOL OF EUROPEAN EDUCATION - HERAKLION OPTIONS OF SUBJECTS FOR YEAR 3 (Γ’ ΤΑΞΗ)
Τ.Ε.Ι. Αθήνας Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας « ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» Δρ. Ειρήνη Κατσαμά Λέκτορας Κοινωνικής.
Β’ Δημοτικό Ιδαλίου Γρούτα Ελένα Χαριδήμου Μελίνα.
Δρ. Ευριπίδου Πολύκαρπος C.D.A. College Limassol 2014/2015 Μυοσκελετικές παθήσεις στην εργασία.
Jean Monnet Workshop 20/2/2012 New Challenges and Approaches in the European Foreign Policy Η Συνθήκη της Λισαβόνας, η Οικονομική Κρίση και οι Νέες Προκλήσεις.
‘’ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ’’. ‘’Ορισμός του Φαινομένου’’ Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλικά : school bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας, που.
Συμβουλευτική στην εκπαίδευση. ΝΤΡΟΠΉ Συχνά συναντάται στις σχέσεις Συχνά συναντάται στις σχέσεις Παίζει πολύ σημαντικό ρόλο για τη χαμηλή αυτοεικόνα.
PROJECT ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλικά : school bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας, που εμφανίζεται.
…με ζωγραφιές του Γιάννη Γαΐτη Υπεύθυνος Καθηγητής: Παναγιωτόπουλος Β. ΠΕ02.
ΠΡOΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ Αθηνά Καλοκαιρινού – Αναγνωστοπούλου Καθηγήτρια Τμήμα Νοσηλευτικής Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθήνας.
ΜΙΚΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ. Στο προηγούμενο μάθημα Επιθετικότητα- βλαπτική πρόθεση έναντι ενός στόχου Οι θεωρίες για την επιθετικότητα - Θεωρία.
Εργασιακός Εκφοβισμός - Workplace Bullying
Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο
Ολιστική Προσέγγιση και Βιωσιμότητα
I watch Do I watch? I don’t watch You watch Do you watch?
Εκπαιδευτικη αξιολογηση
Επαγγελματικός Κίνδυνος και διαχείρισή του
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΡΕΥΝΑΣ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
PRESENT SIMPLE X PRESENT CONTINUOUS.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΙΟΥΝΙΟΣ 2012 – ΙΟΥΝΙΟΣ 2014
Σχολικός Εκφοβισμός 1.Συναισθηματικός 2.Σωματικός 3.Ηλεκτρονικός
Άννα Μαστοράκου Πρόεδρος Ιατρικού Συλλόγου Πατρών
Εφηβοι Στο διαδικτυο Cyber Bullying Phishing Διαδικτυακός εθισμός.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ: Η ΝΕΑ ΜΑΣΤΙΓΑ Η βία μεταξύ των παιδιών ήταν ένα πρόβλημα χωρίς όνομα που τα τελευταία χρόνια γιγαντώθηκε και έγινε ιδιαίτερα σοβαρό. 0.
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ
ΤΟ ΒULLYING ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ!
Μιχαέλα Φλώρου Α2 4ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας Βόλου
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
QUESTIONNAIRE RESULTS – ALL COUNTRIES
Αντιμετωπίζοντας τον Σχολικό Εκφοβισμό (Bullying)
Εγώ είμαι η θύρα: όποιος περάσει θα βρει σωτηρία.
Ο τόπος μας… Το πολιτιστικό μας πάρκο ¨Αντώνης Τρίτσης¨
Η σκοτεινή πλευρά του Διαδικτύου Εθισμός
Το bullying δεν είναι παιχνίδι Στ Τάξη 15ο Δ.Σ. Χανίων
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ONTOFM: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΑΡΧΕΙΩΝ ΒΑΣΙΖΟΜΕΝΟΣ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΟΝΤΟΛΟΓΙΑ
Σχολικός εκφοβισμός Bullying
Ενδοσχολική βία Μαθητές: Υπεύθυνη Καθηγ.: Κα. Τσούτσουρα Α.
Η ΒΙΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Bullying ή σχολικός εκφοβισμός
bullying Ονόματα: Γιώργος Τριμίντζιος Πατσουμαδάκης Χρήστος Σ.
Φύση της Δημιουργικότητας
Πρόσβαση και συμμετοχή των κοινωνικών εταίρων στον κοινωνικό
Τρία χρόνια εφαρμογής της βιωματικής Άσκησης
Αντιμετωπίζοντας τον Σχολικό Εκφοβισμό (Bullying)
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩΓΕΙΩΝ ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΒΒΑΛΟΣ.
ΑΣΚΗΣΗ στην ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ
Η δύναμη της τηλεόρασης : ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Διαγωνισμός Αντιλογιών για μαθητές Στ΄ Δημοτικού
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΆΙ;.
ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ ΕρΓΑΣΤΗΡΙΟ 2018
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
3Ω 17 V A3 V3.
24/2/2019 Αλγοριθμική Σκέψη, Προγραμματισμός και Σύγχρονες Εφαρμογές Πληροφορικής(Δύο Περίοδοι) Ενότητα Α7.2.Μ1-Μ2 (Πώς Δημιουργούμε Ένα Πρόγραμμα για.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΥΝΑΜΗ , ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΤΑ ΣΩΣΤΑ !!!
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ: ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΕΣ
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Πολυτεχνική Σχολή ΑΠΘ
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΙΘΟΥΣΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΡΙΚΚΑΙΩΝ 15 Νοεμβρίου 2013

Εκφοβισμός και ηθική παρενόχληση στο σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον Ασπρίδης Μ. Γεώργιος, Επίκουρος Καθηγητής Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων, Τ.Ε.Ι. Θεσσαλίας

 Γενικά για τον εκφοβισμό στη διοίκηση.  Ο εκφοβισμός ως πολιτιστικό φαινόμενο.  Am I being bullied at work?  I can not believe this is happening to me.

 Τι είναι η παρενόχληση στο περιβάλλον εργασίας;  Ποιά είναι τα διάφορα είδη (διακρίσεις) της παρενόχλησης;  Ποιό είναι το μέγεθος του φαινομένου τόσο στο εξωτερικό όσο και στην Ελλάδα;  Υπάρχει υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο;  Πώς διασφαλίζεται ο εργαζόμενος;  Υπάρχουν προτάσεις για την αντιμετώπιση του φαινομένου;

 1. Το φαινόμενο του bullying ◦ «Μορφή αρνητικής συμπεριφοράς ή δράσης μεταξύ δύο ή περισσοτέρων ατόμων, χαρακτηριζόμενη από επιθετικότητα, άλλοτε επαναλαμβανόμενη άλλοτε στιγμιαία, με αποτελέσματα βλαβερά για την ασφάλεια, την υγεία και την ευεξία των εργαζόμενων στο χώρο εργασίας» (European Commission, 2001).  2. Εξωτερική παρενόχληση ◦ «Προσβολές, απειλές, σωματικές ή ψυχολογικές επιθέσεις, οι οποίες ασκούνται από άτομα εκτός της επιχείρησης, εναντίον ατόμων στο χώρο εργασίας, πράξεις οι οποίες θέτουν σε κίνδυνο την υγεία, την ασφάλεια και την ευεξία του ατόμου αυτού» (FACTS, 2002).

 3. Το φαινόμενο του mobbing ◦ «Άσκηση, στο πλαίσιο των σχέσεων μεταξύ συναδέλφων ή μεταξύ ανωτέρου και κατωτέρου προσωπικού στην ιεραρχία, μιας συστηματικής και διαρκούς επίθεσης εις βάρος ενός προκαθορισμένου θύματος προκειμένου να ωθηθεί στο να εγκαταλείψει τη θέση εργασίας του» (Pittella, 2000).  4. Ηθική ◦ «Μπορούμε να είμαστε ηθικά πρόσωπα στις κοινωνίες μας, αλλά χρειάζεται να το επιλέξουμε να είμαστε και να κατακτήσουμε από μόνοι μας τις αρετές που θα μας καταστήσουν ηθικά πρόσωπα» (Heller).

Α/ΑΕίδος βίαςΑναφερόμενα είδη 1.Mobbing  Ταπεινωτικά σχόλια  Φωνές  Λεκτικός εκφοβισμός  Χειρονομίες  Προσβολή της προσωπικότητας  Κακοπροαίρετη κριτική  Άμεσες επιθέσεις  Αλαζονική συμπεριφορά 2.Bullying  Απειλή άσκηση σωματικής βίας  Σπρώξιμο  Σεξουαλική παρενόχληση  Βία που οφείλεται στη διαφορετικότητα  Ιδιότυπες μορφές κυριαρχίας  Βία στην εκπαίδευση  Πρόκληση καταστροφών

 Ευρωπαϊκή Ένωση  Σουηδία  Ολλανδία  Βέλγιο  Ισραήλ  Γαλλία  Ελλάδα ◦ Καταστατικός Χάρτης ◦ Ν. 1414/1984 ◦ Ν. 3304/2005 ◦ Ν. 3488/2006 ◦ Ν. 3769/2009 ◦ Ν. 3896/2010 ◦ Ποινικός Κώδικας ◦ Συνήγορος του Πολίτη

 UNISON (1997).  3 η Ευρωπαϊκή Έρευνα για τις συνθήκες εργασίας (2000).  4 η Ευρωπαϊκή Έρευνα για τις συνθήκες εργασίας (2007).  Έρευνα σε γαλλική επιχείρηση (2000).  Έρευνα εθνικής εμβέλειας στη Γερμανία (2000 – 2002).  Κ.Ε.Θ.Ι. (2004).  Αιτίες του φαινομένου : ◦ α) το στερεότυπο της αντρικής κυριαρχίας και ◦ β) η ιστορική εξέλιξη της εργασίας, όπου η γυναικεία εργασία σήμαινε φτηνή εργασία και ταυτόχρονα απειλή ανεργίας για τους άντρες.

 Επιπτώσεις της βάναυσης συμπεριφοράς ◦ στους εργαζόμενους και ◦ στην επιχείρηση.  Διαμόρφωση ολοκληρωμένης στρατηγικής διαχείρισης (8 πολιτικές, σύμφωνα με τον ΕΟΑΥΕ), στο πλαίσιο της στρατηγικής για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη.  Anti-bullying day.

Δε μπορώ να καταλάβω πώς οι γυναίκες σήμερα λένε ότι δεν είναι φεμινίστριες μετά από όσα οι γυναίκες – φεμινίστριες έχουν κάνει εφικτά για εμάς και τον τρόπο ζωής μας σήμερα (Axelle Red).

 European Commission's Advisory Committee on Safety, Hygiene and Health Protection at Work, Opinion on Violence at the Workplace, 29 November  Hirigoyen, M. – Fr., (2002). Ηθική παρενόχληση στο χώρο εργασίας, Αθήνα : Πατάκης.  Καρακιουλάφη, Χρ., (2005). Βία και παρενόχληση στους χώρους εργασίας, πρακτικά του συνεδρίου «Έμφυλοι Μετασχηματισμοί», που πραγματοποιήθηκε στις 13-15/5/2005 στο Πανεπιστήμιο Κρήτης ( ).  Κέντρο Ερευνών για Θέματα Ισότητας (2004). Η σεξουαλική παρενόχληση στους χώρους εργασίας, Αθήνα : Κ.Ε.Θ.Ι.  Κωνσταντινίδης, Μ., (2011). «Ηθική παρενόχληση στην εργασία : Μια πρόταση έρευνας και παρέμβασης κοινωνικής εργασίας», Υγιεινή και Ασφάλεια της Εργασίας, τ. 47 (7-11).  Μελέτη Β. (2012). «Σεξουαλική παρενόχληση και εξουσία στην εργασία : H ευρωπαϊκή και εθνική διάσταση», HRProfessional,  Συνήγορος του Πολίτη, (2010). Η Εμπειρία του Συνηγόρου του Πολίτη στο θέμα της σεξουαλικής παρενόχλησης (2006 – 2010), Αθήνα : Συνήγορος του Πολίτη.  Τούκας, Δ., Δεληχάς, Μ. και Καραγεωργίου Α., (2012). «Εννοιολογικοί ορισμοί και αιτιολογικοί παράγοντες της ψυχολογικής βίας στην εργασία. Ο ρόλος τους στην αξιολόγηση της επικινδυνότητας του φαινομένου mobbing», Αρχεία Ελληνικής Ιατρικής, 29(2), ( ).  Φίτσιου, Π., (2011). «Βία ενάντια στις γυναίκες στην εργασία … Ας μιλήσουμε για αυτό!», εισήγηση στο 13 ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικές Έρευνας της Ελληνικής Ψυχολογικές Εταιρείας με θέμα «Από τις ατομικές διαφορές στη διαφορετικότητας», 25-29/5/2011.