Σενάριο Εργαστηρίου Μονάδα Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας Κατερίνα Γεωργούλη Δημοσθένης Νικούδης ΤΕΙ Αθήνας Κύκλος Εκπαίδευσης «Συστήματα Ηλεκτρονικής Μάθησης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Οδηγός εγγραφής στην Τηλεμάθεια.
Support.ebsco.com Αναζήτηση Business Source στο EBSCOhost Εκπαιδευτικό μάθημα.
Ανοικτό Λογισμικό και Δια Βίου Μάθηση: παροχή υπηρεσιών Δια Βίου Μάθησης από τη Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
ICAP A.E. - Ερευνών & Επενδύσεων Σύμβουλοι Επιχειρήσεων Δωρεάν πρωτοποριακή υπηρεσία της Kompass Request For Quotation (RFQ) Δωρεάν πρωτοποριακή υπηρεσία.
Microsoft ® Lync ™ 2010 Εκπαίδευση για Πληρεξούσιους.
Virtual Chemistry Laboratory
Ενότητα 1: Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
Το Δίκτυο Ηλεκτρονικής Μάθησης για την Τάξη
Εισαγωγή στο Blackboard
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
HELP INDICATOR Κάντε ένα διάλειμμα, Δοκιμάστε ένα LightBite Have a break, have a LightBite Tο παρόν.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2015 Γιώργος Γιαγλής.
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ 1η Εργασία Μαθήματος Γιώργος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
Εισαγωγή στο Blackboard
Μεταγλωττιστές (Compilers) (Θ) Ενότητα 8: Πίνακας Συμβόλων Κατερίνα Γεωργούλη Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας.
Εγκατάσταση του joomla σε τοπικό υπολογιστή Νταλούκας Βασίλης Υπεύθυνος ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. 1 ου Γραφείου Δ.Ε. Ν.Ηλείας.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Βελτίωση της πλατφόρμας ανάπτυξης συστημάτων πολλών πρακτόρων Agent Factory ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Τμήμα Ηλεκτρολόγων.
Ερωτήσεις & Φύλλο εργασίας
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Αρχιτεκτονική Open eClass Θερινό Σχολείο, 14 – 20 Ιουλίου 2014 Γιώργος Φουρτούνης Μονάδα Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας.
Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
Ένα Παιχνίδι Ρόλων στο Δημοτικό για τη Διδασκαλία των Διαδικασιών σε Logo Θωμάς Σκυλογιάννης Καθηγητής Πληροφορικής.
Εισαγωγή στο Θερινό Σχολείο, 14 – 20 Ιουλίου 2014 Αχιλλέας Πιπινέλης Μονάδα Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας.
Σεμινάριο Git & GitHub Ημέρα 2 Θέμης Παπαμελετίου Διονύσης Ζήνδρος ΕΜΠ 2015.
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
Παρουσίαση Θερινού Σχολείου Αριστεία ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας.
DIYiotClient on Raspberry Pi Εγκατάσταση στο raspberry Μονάδα Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας Ανδριτσάκης Δημήτρης Κύκλος Εκπαίδευσης «Χτίζοντας στο “διαδίκτυο.
WORDPRESS ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΟΥΡΕΑΣ ΑΡΓΥΡΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ – ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ 1.
Πλατφόρμες Ηλεκτρονικής Μάθησης Η Πλατφόρμα Moodle Οφηλία Νεοφύτου Σταύρος Καουκάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ 1.
Α. ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΑΚΑΔ. ΕΤΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΛΕΞΗ Παντελής Β. Ζήσης
Σελίδα 1 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006.
Προχωρημένα Θέματα Δικτύων
Η πλατφόρμα Βασίλης Γαργανουράκης Υπεύθυνος 2ου ΕΚΦΕ Ηρακλείου
Prolog Επεξεργασία και Αναπαράσταση Γνώσης Εισαγωγή
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Μετονομασία Φακέλων και Αρχείων
Κελεπούρη Μαρία Σπανός Βασίλειος Χρυσικού Χρυσάνθη ΒΟΛΟΣ, 31/05/2016
Σύνδεση στην πλατφόρμα
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Σχολικής Τάξης (η-Τάξη/eclass)
Δημιουργία Μαθήματος & Εργαλεία Διαχείρισης
Εργασία στο μάθημα «Προγραμματισμός ΙΙ»
Δημιουργία Ανοιχτού Ακαδημαϊκού Μαθήματος στην πλατφόρμα openeclass
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
«Υπηρεσίες Ψηφιακής Μάθησης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο»
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ Γνωρίσαμε τους ήρωες του ελληνικού θεάτρου σκιών καθώς και την ιστορία του Καραγκιόζη. πληροφορίες αντλήσαμε από το Σπαθάρειο μουσείο. Καραγκιοζοπαίχτης.
Google docs Google docs forms
“Επιχειρηματικότητα σε περίοδο οικονομικής κρίσης”
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
Εισαγωγικές Διαφάνειες: Παρουσίαση Εργασιακού Περιβάλλοντος
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Εισαγωγικές Διαφάνειες: Παρουσίαση Εργασιακού Περιβάλλοντος
Server-side vs Client-side
ΕΦΕΙΑ – 4ο Μάθημα Ανάδειξη των ι.μ. Μεθοδολογία Workshop.
Θερινό Σχολείο, 14 – 20 Ιουλίου 2014
Β.ΕΠΑΛ-Γενικής Παιδείας  ΜΑΘΗΜΑ: Εισαγωγή στης αρχές Επιστήμης των Η/Υ  ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4: Γλώσσες Αναπαράστασης Αλγορίθμων  ΕΝΟΤΗΤΑ 4.2: Δομή Ακολουθίας 
RESAVE Πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Μάθησης
Συγγραφέας: Ζαγκότας Στεφανος Επιβλέπων Καθηγητής: Ούτσιος Ευάγγελος
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ΄ Γυμνασίου Α΄ Τρίμηνο
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΑΝΑΛΟΓΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ
Καλώς ορίσατε στο νέο PowerPoint
Εισαγωγικές Διαφάνειες: Παρουσίαση Εργασιακού Περιβάλλοντος
Εισαγωγή στον Προγραμματισμό (στη γλώσσα Java)
Καλώς ορίσατε στο νέο PowerPoint
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σενάριο Εργαστηρίου Μονάδα Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας Κατερίνα Γεωργούλη Δημοσθένης Νικούδης ΤΕΙ Αθήνας Κύκλος Εκπαίδευσης «Συστήματα Ηλεκτρονικής Μάθησης & Ηλεκτρονική Αξιολόγηση»

Σκοπός  Στο Github  Ανέβασμα αρχείου κώδικα-εργασίας και εκτέλεση pull / request από κάθε ομάδα εκπαιδευομένων  Στο moodle της πύλης του ΕΛΛΑΚ  Ανέβασμα των αρχείων σε δραστηριότητα «Εργαστηρίου»  Αξιολόγηση των εργασιών 2 ομάδων συνεκπαιδευομένων (homework)

Πως θα δουλέψουμε;  Θα χωριστούμε σε ομάδες των τριών  Στα αρχεία που θα δημιουργήσουμε θα δώσουμε τα επίθετα των εκπαιδευομένων που απαρτίζουν κάθε ομάδα  Για τις ομάδες που απαρτίζονται και από απομακρυσμένους συνεκπαιδευόμενους:  Θα ορίσουν έναν αρχηγό ομάδας  Ο αρχηγός της ομάδας θα δημιουργήσει ένα room στο mconf και θα καλέσει στο room τον απομακρυσμένο συνεκπαιδευόμενο

Βήματα 1. Κάντε fork το ειδικό repository στο Github ώστε να εμφανιστεί στον λογαριασμό σαςειδικό repository στο Github 2. Κάντε clone το fork σας εντός του documentRoot στον H/Y σας. 3. Γράψτε τον κώδικα με τον αγαπημένο σας editor 4. Μπείτε στον φάκελο με τον κώδικα και στη συνέχεια κάντε commit και push τα αρχεία σας στο Github 5. Δημιουργήστε ένα pull request για να γίνει merge το fork σας σε ένα branch του μητρικού repository 6. Υποβάλετε την εργασία σας στο workshop, βάζοντας σαν περιέχομενο το URL που σημειώσατε στο προηγούμενο βήμα.

Εργασία  Εργαστήριο 2ης εβδομάδας - Εισαγωγική Άσκηση στην PHP/Git Εργαστήριο 2ης εβδομάδας - Εισαγωγική Άσκηση στην PHP/Git

Κριτήρια Αξιολόγησης Η αξιολόγηση του κώδικα θα πρέπει να γίνει με βάση τα εξής κριτήρια: 1. Αν είναι συντακτικά σωστό (εκτελείται χωρίς σφάλματα;) 25% 2. Αν είναι λογικά σωστό (απαντάει σε όλα τα ζητούμενα; επιστρέφει σωστά αποτελέσματα;) 50% 3. Μορφή/ Κατανοησιμότητα Κώδικα (έχει το σωστό indentation; είναι κατανοητά τα ονόματα μεταβλητών; υπάρχουν σχόλια όταν κάτι δεν είμαι άμεσα κατανοητό;) 25%

Χρήσιμες πηγές  Στο μάθημα στο moodle της πύλης του ΕΛΛΑΚ θα βρείτε οδηγίες χρήσης του mconf και τα των απομακρυσμένων χρηστών στη σημερινή ενότηταοδηγίες χρήσης του mconf  Στο μάθημα στο moodle της πύλης του ΕΛΛΑΚ θα στη σημερινή ενότητα θα βρείτε PHP manualsPHP manuals

Σας ευχαριστώ πολύ Ερωτήσεις; Μονάδα Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας