Πτυχιακή Εργασία Σεμινάριο για τελειόφοιτους φοιτητές τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Επίκ. Καθ. Γιώργος Χ. Χριστοφορίδης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑ 9 – ΕΠΙΛΟΓΗ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΧΑΜΗΛΗΣ ΤΑΣΕΩΣ – ΜΕΡΟΣ Γ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ: 1.Γραμμή.
Advertisements

Τμήμα Ναυπηγών Μηχανικών Τ.Ε. ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ Γεώργιος Κ. Χατζηκωνσταντής Επίκουρος Καθηγητής Διπλ. Ναυπηγός Μηχανολόγος Μηχανικός M.Sc. ‘’Διασφάλιση Ποιότητας’’,
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΜΙΑΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΣΤΟ ΟΡΥΧΕΙΟ ΑΧΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΗΣ ΜΕΛΙΤΗΣ Μετά την επίσκεψη αυτή, αποφασίσαμε να συστήσουμε μια ομάδα.
1 Η κατάσταση του αγροτικού τομέα εξελίξεις – προβλέψεις - προτεραιότητες Αθήνα, 29 Σεπτεμβρίου 2011 ΠΑΣΕΓΕΣ.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 17: Ερμηνευτικές παρατηρήσεις στίχων της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 1: Γραμματικός και συντακτικός σχολιασμός στίχων 1-48 της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ στα.
6 ο ΓΕΛ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΕΜΑ: Το Θέατρο του Δρόμου μια Τέχνη με Ιστορία και Διάρκεια στο Χρόνο. Σχολικό Έτος: Υπεύθυνη καθηγήτρια:
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 16: Ερμηνευτικές παρατηρήσεις στίχων της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
ΚΑΛΑΜΠΑΛΙΚΗΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ. ΜΙΑ ΑΝΑΝΕΩΣΗΜΗ ΠΗΓΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ Ιστορική Εξέλιξη Είδη Ανεμογεννητριών Χρησιμότητα αιολικής ενέργειας Η Λειτουργια.
θεματικεσ μαθηματοσ Είδη επιστημονικών μελετών
Τμήματος Πολιτικών Μηχανικών
ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Μάθημα 4 ΙΣΧΥΣ ΣΤΗΝ Η.Μ.Κ.
ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΟΤΕΡΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΟΣ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΝΕΡΟΥ ΜΕΣΩ ΜΙΑΣ ΑΝΤΛΙΑΣ [ΣΥΡΙΓΓΑΣ] ΑΠΌ ΤΟ ΠΗΓΑΔΙ.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Τμημα οικονομικων επιστημων απθ 2017
Επιμέλεια-παρουσίαση
ΜΥΛΟΙ.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΟΝ Η/Υ
“ΦΘΗΝΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ Ή ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ “ 20 Φεβρουαρίου 2006
Παραγωγη ηλεκτρικησ ενεργειασ στα Υδροηλεκτρικα εργοστασια
«Το αλφαβητάρι της Ιλιάδας»
Γενικοί ορισμοί κατάλληλοι για την κατανόηση των Ηλεκτρονικών Ισχύος και τη λύση προβλημάτων Uo Μόνο για ημιτονοειδή τάση Μόνο για ωμικό και ημιτονοειδές.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Συμβουλές για καλύτερες παρουσιάσεις στο Powerpoint..
Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας
Παρουσίαση θέματος – Προϋποθέσεις επιτυχίας
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Ενεργειακός Σχεδιασμός για Παραγωγή Ενέργειας Καβάλα 2017
Παρουσιάζουν οι : Αποστόλης Τσιριβάκος Βασίλης Χουβαρδάς από το Ε2
Διδάσκοντας και Αξιολογώντας το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο Βασιλική Δεμερτζή Περιστέρι, 5 Μαρτίου 2013.
Συμβουλές για επιτυχημένες παρουσιάσεις στο PowerPoint
Συνηρημένα ρήματα σε –αω (ενεργητική & μέση φωνή)
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Διαχειριστής Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας
Ζωγράφου Αθηνά (ΠΕ02)-Κοπατσάρη Γεωργία (ΠΕ03)
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΛ ΠΑΤΡΩΝ Α΄ Τάξη «Μουσική και Μουσικοί»
Πηγές αιολικής ενέργειας
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2016 ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟΣ ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
ΓΡΑΜΜΕΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΟΙΚΙΑΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
δουλεύετε καλύτερα με το Outlook
Πρέπει να πληρούνται συγχρόνως 3 συνθήκες
ΜΟΝΟΦΑΣΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΡΙΦΑΣΙΚΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΞΑΕΡΙΣΤΗΡΩΝ - ΑΠΟΡΡΟΦΗΤΗΡΩΝ
ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 10η (2017 – 18) Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης E-class μαθήματος:
22ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΑΤΡΑΣ φιλική ενέργεια παντός καιρού
«ΕΘΝΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΩΤΑΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» Αθήνα, 12 Ιουλίου 2011
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ, ΜΟΛΥΝΣΗ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ
ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ
29η ΤΑΚΤΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ Ε.Δ.Ε.Υ.Α.
Τι είναι οι ΑΠΕ; 11/11/2018 3ο Γυμνάσιο Αμαλιάδας.
Εφαρμογή της Θεωρίας Παιγνίων σε Αγορές Ηλεκτρικής Ενέργειας
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗ
Προοπτικές και κατευθύνσεις για την Αιολική Ενέργεια
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
Η παρουσίαση αυτή ίσως προκαλέσει συζήτηση με το κοινό από την οποία θα προκύψουν ενέργειες. Χρησιμοποιήστε το PowerPoint για να καταγράψετε τις ενέργειες.
Παναγιώτης Γ. Παπασταματίου Μέλος ΔΣ ΕΛΕΤΑΕΝ & ΕΣΗΑΠΕ
МИФ ғылымына саяхат Интелектуалды шоу.
Αιολικό Πάρκο Καρδίτσας
Τμήμα Θεολογίας Α.Π.Θ.
Τμημα οικονομικων επιστημων απθ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πτυχιακή Εργασία Σεμινάριο για τελειόφοιτους φοιτητές τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Επίκ. Καθ. Γιώργος Χ. Χριστοφορίδης

Τι είναι η Πτυχιακή Εργασία  Η συμβολή σας στον ακαδημαϊκό - τεχνολογικό τομέα.  Ένα σκαλοπάτι για τη μετέπειτα καριέρα σας.  Μια ευκαιρία για ενσωμάτωση των θεωρητικών γνώσεων που λάβατε στα 4 χρόνια σπουδών σας σε κάτι πρακτικό.  Εξετάζει ένα πρόβλημα και προσφέρει μια λύση του.  Γενικά, το επιστέγασμα των σπουδών σας ΣΥΝΕΠΩΣ ; ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ 2

Φόρτος εργασίας - διάρκεια  Η διάρκεια μιας πτυχιακής εργασίας είναι τουλάχιστον ένα ακαδημαϊκό εξάμηνο ή 4 ημερολογιακοί μήνες.  Σε περίπτωση υπέρβασης 2 εξαμήνων, απαιτείται ειδική αίτηση παράτασης  Ο φόρτος εργασίας για την εκπόνηση της πτυχιακής εργασίας εκτιμάται σε 20 ECTS.  Οι μονάδες αυτές αντιστοιχούν σε 500 ώρες εργασίας, δηλαδή 62,5 ημέρες εργασίας ! ΣΥΝΕΠΩΣ ; Το τελικό αποτέλεσμα θα πρέπει να αντικατοπτρίζει τον παραπάνω φόρτο εργασίας 3

Οργάνωση πτυχιακής  Επικεντρωθείτε σε ένα συγκεκριμένο πρόβλημα ή ερώτημα  Το θέμα πρέπει να είναι περιορισμένο  Βιβλιογραφική αναζήτηση  Χρονοδιάγραμμα  Τακτικές συναντήσεις με τον επιβλέποντα – χρήση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Συνεννοηθείτε με τον επιβλέποντα για την ομαλότερη εξέλιξη της πτυχιακής  να είστε επίμονοι 4

Δομή πτυχιακής  Περίληψη - Abstract  Ευχαριστίες ( Acknowledgements)  Πίνακας περιεχομένων  Πίνακας εικόνων  Κατάλογος πινάκων  Εισαγωγή  Κυρίως μέρος  Συμπεράσματα  Βιβλιογραφία  Παραρτήματα 5

Εισαγωγή  Η εισαγωγή είναι από τα πιο σημαντικά μέρη της πτυχιακής  Πρέπει να εισάγει ομαλά τον αναγνώστη στο θέμα / πρόβλημα που εξετάζεται  Απαραίτητα θα πρέπει να εξηγεί το σκεπτικό της εργασίας σας ( γιατί την κάνατε με απλά λόγια …)  Επίσης, θα πρέπει να θέσετε εξαρχής τους στόχους σας, τι θέλετε να πετύχετε  Να αναφέρετε τους τρόπους - μεθόδους που χρησιμοποιήσατε για να επιτύχετε τους στόχους αυτούς  Τέλος, είναι χρήσιμη η παράθεση των κεφαλαίων που ακολουθούν στο κυρίως μέρος 6

Κυρίως μέρος  Πρόκειται για την ουσία της εργασίας σας  Έχοντας να εξετάσουμε - μελετήσουμε ένα θέμα - πρόβλημα, ξεκινάμε πάντα από την επισκόπηση της ήδη υπάρχουσας γνώσης γύρω από αυτό  Ονομάζεται βιβλιογραφική αναζήτηση  Ψάξιμο σε διάφορες πηγές όπως άρθρα, άλλες πτυχιακές - διπλωματικές, εκθέσεις κτλ  Στόχος είναι να θέσουμε το πρόβλημα που καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε στη σωστή του θέση και ιδανικά να μην επαναλάβουμε ήδη γνωστά πράγματα 7

Κυρίως μέρος  Μετά την επισκόπηση της βιβλιογραφίας  Αναλύουμε τη μεθοδολογία ή τα εργαλεία που χρησιμοποιήσαμε  Συνοψίζουμε τυχόν μαθηματική μεθοδολογία  Παρέχουμε κάθε πληροφορία στον αναγνώστη ώστε να επαναλάβει το πείραμα - κατασκευή μας  Τονίζουμε τη δική μας άποψη / γνώμη πάνω στο θέμα που αναλύουμε  Παρουσιάζουμε τα αποτελέσματα μας με μορφή φιλική προς τον αναγνώστη ( π. χ. γραφική μορφή / πίνακες κτλ )  Περιγράφουμε / αναλύουμε με κριτική διάθεση τα αποτελέσματά μας 8

Συμπεράσματα  Περίληψη των κυριοτέρων συμπερασμάτων / αποτελεσμάτων της πτυχιακής  Τονίστε τη σημασία των αποτελεσμάτων σας και βγάλτε γενικότερα συμπεράσματα που μπορούν να φανούν χρήσιμα στον αναγνώστη / επιστημονική κοινότητα  Σημειώστε τα ζητήματα που χρειάζονται περαιτέρω διερεύνηση και θέστε τις βάσεις για μελλοντική εργασία πάνω στο θέμα σας. 9

Βιβλιογραφία  Είναι μια ολοκληρωμένη λίστα των εργασιών που συμβουλευτήκατε για την πτυχιακή  Η ακαδημαϊκή δεοντολογία επιβάλλει να αναφέρετε / αναγνωρίζετε τις πηγές σας  Σε κάθε άλλη περίπτωση αντιμετωπίζετε τον κίνδυνο να κατηγορηθείτε για λογοκλοπή, ένα από τα βαρύτερα ακαδημαϊκά παραπτώματα  ΟΙ αναφορές σας μπορεί να προέρχονται από βιβλία, άρθρα περιοδικών / συνεδρίων, διαδικτυακές πηγές, εκθέσεις, συνεντεύξεις, άλλες πτυχιακές εργασίες κτλ 10

Βιβλιογραφία 11

Παραρτήματα  Οτιδήποτε δεν βρίσκει χώρο μέσα στο κυρίως κείμενο αλλά πιστεύετε ότι θα βοηθήσει τον αναγνώστη στην κατανόηση της εργασίας σας και θα προσδώσει διαφάνεια, μπαίνει στα παραρτήματα  Π. χ. κώδικας προγράμματος, πίνακες με μετρήσεις, φυλλάδια κατασκευαστών, αυτούσια κομμάτια από άλλες πηγές ( εάν υπάρχει άδεια ) κτλ  Δεν πρέπει να γίνεται άσκοπη χρήση τους, ούτε να καταλαμβάνουν χώρο πάνω από το 20-30% της υπόλοιπης εργασίας ( το πολύ !!) 12

Συνήθεις παγίδες ΠΡΟΣΟΧΗ ΌΜΩΣ !  ΔΕΝ αντιγράφουμε αυτούσια κομμάτια από άλλες πηγές παρουσιάζοντας τα σαν δικά μας  ΔΕΝ κάνουμε copy-paste σε οτιδήποτε νομίζουμε ότι ταιριάζει στο θέμα μας  Κάθε φορά που παίρνουμε κάποια πληροφορία, στοιχείο, εικόνα, πίνακα κτλ από μια συγκεκριμένη πηγή ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να αναγράψουμε την πηγή ( είτε με υποσημείωση, είτε στη βιβλιογραφία )  Η ορθή πρακτική είναι να μελετήσουμε τις πηγές που βρήκαμε και να κρατήσουμε μόνο τα στοιχεία που μας ενδιαφέρουν παρουσιάζοντάς τα με το δικό μας τρόπο 13

Συνήθεις παγίδες  Κοινότυπο θέμα :  ΔΕΝ επαναλαμβάνουμε γνώση που υπάρχει εύκολα διαθέσιμη στο ευρύ κοινό ( ΌΧΙ άλλη παρουσίαση για το φωτοβολταϊκό φαινόμενο για να γεμίσουμε σελίδες !!)  Αποφεύγουμε θέματα που έχουν ήδη δοθεί σε παραπλήσια μορφή ( π. χ. μελέτη ΦΒ εγκατάστασης 20 kW, 100kW, 1MW κτλ ) ή αλλιώς πρέπει να εξηγήσουμε σαφώς τι καινούριο φέρνει η δουλειά μας  Αριθμός σελίδων :  Σε καμία περίπτωση δεν είναι ενδεικτικός της ποιότητας  Συνήθως ένας αριθμός σελίδων μαζί με τα παραρτήματα, βιβλιογραφία κτλ είναι ΑΡΚΕΤΟΣ 14

Συνήθεις παγίδες  Ελλιπής γνώση / ανάλυση του θέματος :  Κάθε φορά που προσθέτετε ένα τμήμα στην εργασία σας θα πρέπει να αναρωτηθείτε αν μπορείτε να απαντήσετε σε τυχόν ερωτήσεις πάνω σε αυτό  Ανάλυση και υπολογισμοί πρέπει να γίνονται από εσάς και να επεξηγούνται σε κάθε ερώτημα  Κάτι που δεν γνωρίζετε καλά, είναι προτιμότερο να το αφήσετε εκτός της πτυχιακής σας  Βιβλιογραφική εργασία :  Δεν αρκεί παράθεση στοιχείων από το διαδίκτυο ( πόσο μάλλον χωρίς αναφορές …)  Απαιτείται κριτική προσέγγιση του θέματος με στόχο να παραχθεί νέα γνώση ή να βρεθεί το κενό στη βιβλιογραφία 15

Συνήθεις παγίδες  Βιβλιογραφική εργασία ( συνέχεια ):  Οριοθετούμε το θέμα όταν είναι πολύ γενικό  Θέματα γενικά και ευρεία όπως π. χ. Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, μπαταρίες, το πρωτόκολλο Χ κτλ οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια σε χαμηλής ποιότητας εργασία, εκτενή αντιγραφή και χαμηλό βαθμό  Κατασκευαστική / πειραματική εργασία :  Μας ενδιαφέρουν περισσότερο  Απαραίτητη η αναλυτική καταγραφή της διαδικασίας του πειράματος ή κατασκευής έτσι ώστε ο αναγνώστης να μπορεί δυνητικά να επαναλάβει τη διαδικασία μόνος του  ΑΛΛΑ, πρέπει να συνδυάζεται με καλή βιβλιογραφική αναζήτηση, οριοθέτηση προβλήματος και γενικά δεν αρκεί μόνο η κατασκευή / πείραμα για να είναι αποδεκτή μια πτυχιακή 16

Παρουσίαση  Η παρουσίαση είναι το τελευταίο στάδιο και γίνεται σε συγκεκριμένη ημερομηνία  Τρεις βαθμολογητές, μέσος όρος βαθμολογίας  Απαραίτητη η χρήση powerpoint ή συναφούς εργαλείου  Παρουσιάζουμε ΜΟΝΟ τη δική μας δουλειά χωρίς περιττές αναφορές σε ήδη γνωστά θέματα  Ισχύουν τα ίδια με τη δομή της πτυχιακής αλλά πολύ πιο περιληπτικά  Στόχος, να γίνει κατανοητή η δουλειά σας, η μεθοδολογία που ακολουθήσατε και τα κυριότερα αποτελέσματα  Δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 15 λεπτά 17