Ονοματεπώνυμο: Πέτρου Νικόλαος ΑΜ: 410026 Επιβλέπων Καθηγητής: Δριχούτης Ανδρέας Τμήμα: Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης Ιούλιος-Αύγουστος 2014.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Advertisements

Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Έρευνα Αντιλήψεων και Στάσεων Κοινού απέναντι σε Ευάλωτες σε Κοινωνικό Στιγματισμό Ομάδες Ιούνιος 2009.
Έρευνα για την οικοδομική δραστηριότητα 2010 Επαμεινώνδας Ε. Πανάς Καθηγητής Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Πρόεδρος του Τμήματος Στατιστικής Απόψεις.
Γιώργος Μπάλτας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: ΤΗΛΙΚΙΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ Σπουδαστές: ΔΟΣΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
 Από τις ανάγκες εκπαίδευσης της οικονομίας στις ανάγκες εκπαίδευσης του ατόμου : Το επαγγελματικό προφίλ ως στοιχείο σύζευξης της προσφοράς με τη ζήτηση.
© ΕΙΔΙΚΟ ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Σωματείο «Επιχειρηματικότητα Νέων»/ Junior Achievement Greece
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Κέντρα Ξένων Γλωσσών ΠΑΠΑΗΛΙΟΥ
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Οργανωση & Διοικηση επΙχΕΙΡΗσεων τροφιμων & Γεωργιασ
© 2007 Εκδόσεις Κριτική Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄ David Begg S. Fischer, R. Dornbusch.
Ε.Σ.Β.Ε.Π. H συνεισφορά των επιχειρήσεων επωνύμων προϊόντων στην ανάπτυξη της οικονομίας.
1 Γυναίκες και επιστήμη: μια πρώτη διερεύνηση Λάουρα Αλιπράντη Κύρια Ερευνήτρια, Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών.
ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΖΗΤΗΣΗ 10η Διάλεξη.
Γυναίκες και επιστήμη: μια πρώτη διερεύνηση Dr Λάουρα Mαράτου-Αλιπράντη Κύρια Ερευνήτρια, Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών, EΚΚΕ.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Θεόδωρος Μητράκος Τράπεζα της Ελλάδος Πάνος Τσακλόγλου
Ερευνα 2011 Θέμα : Μικρή Λιανική.
1.3 ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Διάσκεψη Σερρών Ιουνίου 2004 Ερίκ Γκαζόν Σύμβουλος σε θέματα Εργασιακών Σχέσεων & Απασχόλησης Ποιές είναι οι προοπτικές απασχόλησης στους νόμους.
Σκοπός της εργασίας Κατά πόσο οι καταναλωτές της Θεσσαλονίκης γνωρίζουν τα βιολογικά προϊόντα Αν αγοράζουν βιολογικά προϊόντα, και ποια είναι αυτά. Η.
Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄
ΑΝΕΡΓΙΑ 13η Διάλεξη.
Μάρτιος 2015 Πανελλαδική Έρευνα για τα Ιδιαίτερα Μαθήματα και τα Φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης.
Ο ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΣΕ ΠΡΟΑΣΤΙΑ ΜΕ ΑΣΤΙΚΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ: ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙΟΥ.
ΝΕΟΣ ΜΟΝΟΣ … ΨΑΧΝΕΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΣΕ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΚΡΙΣΗ
Κοινωνία & Αναπηρία 2009 ΜΚΟ “ Αναπηρία Σήμερα ”.
ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ «Ανάπτυξη και προώθηση της νεανικής επιχειρηματικότητας- Έρευνα για την στάση των φοιτητών.
ΜΑΘΗΜΑ 7ο 3.1 Κοινωνική θέση Κοινωνικά χαρακτηριστικά.
ΜΟΡΦΕΣ ΑΓΟΡΑΣ ΠΛΗΡΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ
Η ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Πρακτική Άσκηση Ονοματεπώνυμο: ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΤΕΦΑΝΙΔΟΥ Α.Μ: Δ18411 Υπεύθυνος Καθηγητής: Ζωγραφάκης Σταύρος Χρονικό διάστημα: ΜΑΡΤΙΟΣ-ΑΠΡΙΛΙΟΣ Έτος:
Μποτσορισβίλι Ξένια Πτυχιακή εργασία Διερεύνηση δημιουργίας Εφοδιαστικής Αλυσίδας επιστρεφόμενου φαγητού στα πλαίσια « Ανθρωπιστικών Logistics » Επιβλέποντες.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
ΑΝΗΛΙΚΟΙ ΚΑΙ ΤΥΧΕΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΟΜΕΑΣ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΙΕΚ ΞΥΝΗ ΤΜΗΜΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ MEDITERRANEAN COLLEGE.
ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης Πρακτική Άσκηση του Φ οιτητ ή Ελευθέριου Πανοδήμου Υπεύθυνος Πρακτικής Άσκησης:
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
Σπύρος Αβδημιώτης MBA PhD Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας Εαρινό Εξάμηνο 2016.
Εισαγωγή στην Οικονομική Ι Θεωρία παραγωγής και κόστους.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΤΑΞΗ Β’ Έρευνα Συμπεριφοράς – Στάσης Θέμα: «Νέοι και Διαδίκτυο – Εθισμός» Χρόνος διεξαγωγής:
Διαστήματα Εμπιστοσύνης για αναλογίες. Ποιοτικές μεταβλητές χαρακτηρίζονται εκείνες οι οποίες τα στοιχεία τους δεν έχουν μετρηθεί με κάποιον τρόπο – οι.
ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Εργαστήριο Αγροτικής Πολιτικής & Συνεταιρισμών ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ (ΕΣΠΑ) Υπεύθυνος Πρακτικής.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ για επεξεργασία δεδομένων έρευνας Εμμανουήλ Κακάρογλου Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ12.
Τι είναι «διάστημα» (1). Διαστήματα Εμπιστοσύνης α) για τη μέση τιμή (ποσοτικά) β) για ένα ποσοστό (ποιοτικά)
Εισαγωγή στις δημόσιες επιχειρήσεις και οργανισμούς
ΙΕΚ Γαλατσίου Στατιστική Ι Μάθημα 4
ΙΕΚ Γαλατσίου Στατιστική Ι
ΝΕΚΡΟ ΣΗΜΕΙΟ (Break-even point)
Συνθήκες Διαβίωσης Στη Ζίτσα
Υπολογιςμος εθνικης παραγωγης – Πληθωριςμος και ανεργια
«Διαχρονική εξέλιξη της Φυματίωσης στο νομό Μαγνησίας»
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ.
Φοιτητής: Τάρταρης Παναγιώτης (Α.Μ 6510)
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση!
ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Οικονομική Ανάλυση.
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ.
Το χρυσό στην ανεργία κατέχει η Ελλάδα ανάμεσα στις χώρες της ΕΕ σε ποσοστό 23,2%
Ο ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΣΕ ΠΡΟΑΣΤΙΑ ΜΕ ΑΣΤΙΚΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ: ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙΟΥ.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ alco THE PULSE OF SOCIETY.
Τι είναι «διάστημα» (1). Διαστήματα Εμπιστοσύνης α) για τη μέση τιμή (ποσοτικά) β) για ένα ποσοστό (ποιοτικά)
ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ονοματεπώνυμο: Πέτρου Νικόλαος ΑΜ: Επιβλέπων Καθηγητής: Δριχούτης Ανδρέας Τμήμα: Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης Ιούλιος-Αύγουστος 2014

Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η οικονομετρική διερεύνηση της ζήτησης των καταναλωτών για φράουλες που είναι διαπιστευμένες με ετικέτες Δίκαιων Συνθηκών Εργασίας «Η ετικέτα Δίκαιων Συνθηκών Eργασίας μπορεί να πιστοποιηθεί από διάφορους οργανισμούς όπως ο Fair Working Conditions.ie που είναι ένας μη-κερδοσκοπικός διεθνής οργανισμός και έχει ως σκοπό την αναγνώριση και βελτίωση των συνθηκών εργασίας. Μια τέτοια ετικέτα διασφαλίζει ότι το προϊόν παράγεται σε αγροτική επιχείρηση που τηρεί αυστηρά τις διατάξεις του Διεθνούς Οργανισμού Εργασίας. Οι διατάξεις αυτές αφορούν τον μέγιστο αριθμό ωρών εργασίας ανά εβδομάδα, τις νόμιμες αποδοχές και τα εργατικά προνόμια με βάση τους νόμους του κράτους για τον κάθε τομέα δραστηριότητας καθώς και τις συνθήκες υγιεινής των εργαζομένων στο χώρο εργασίας. Επίσης, απαγορεύουν την παιδική εργασία και δεσμεύουν τους εργοδότες στην μη διάπραξη διακρίσεων στο χώρο εργασίας με βάση φυλετικά, εθνικά ή άλλα κριτήρια.» Εισαγωγή

Η πρωτογενής έρευνα πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Τμήματος Αγροτικής οικονομίας και Ανάπτυξης του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών, έλαβε δε χώρα στο χρονικό διάστημα μεταξύ Απριλίου-Ιουνίου 2014 στις πόλεις των Αθηνών και Ιωαννίνων. Στόχος της ήταν η εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων για τον τρόπο με τον οποίο ένα άτομο, με τις κοινωνικές και οικονομικές ιδιεταιρότητες του, βλέπει την ύπαρξη της ετικέτας Δίκαιων Συνθηκών Εργασίας στις συσκευασίες τροφίμων. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε έξω απο καταστήματα supermarket κ αφορά την ετικέτα Δίκαιων Συνθηκών Εργασίας πάνω σε κεσεδάκια μισού κιλού με φράουλες. Εισαγωγή

Χαρακτηριστικά του δείγματος ερωτηθέντων της έρευνας: Γενικα χαρακτηριστικά: Το δείγμα των ερωτηθέντων ανέρχεται σε άτομα. Ο μέσος όρος ηλικίας των ερωτηθέντων είναι τα 40 έτη. Το μέσο μέγεθος την οικογένειας των ερωτηθέντων ανέρχεται στα 3,4 άτομα. Το 66,3 % του δείγματος είναι γυναίκες.

Χαρακτηριστικά του δείγματος ερωτηθέντων της έρευνας: Επίπεδο ΕκπαίδευσηςΣυχνότηταΠοσοστό (%) Μέχρι δημοτικό1383,71 Γυμνάσιο1774,76 Λύκειο85422,95 Απόφοιτος ΙΕΚ ή φοιτητής 81221,83 Πανεπιστήμιο ή ΑΤΕΙ ,17 Μεταπτυχιακό/ Διδακτορικό 3569,57 Επίπεδο εκπαίδευσης:

Χαρακτηριστικά του δείγματος ερωτηθέντων της έρευνας: Οικονομική κατάσταση:  1: Πολύ κακή  2: Κακή  3: Κάτω από το μέτριο  4: Μέτρια  5: Πάνω από το μέτριο  6: Καλή  7: Πολύ καλή

Χαρακτηριστικά του δείγματος ερωτηθέντων της έρευνας: Το 78,5% των ερωτηθέντων είναι συνήθως το μέλος του νοικοκυριού που ψωνίζει τα τρόφιμα Το 14,5% των ερωτηθέντων γνωρίζει τη σημασία της ετικέτας Δίκαιων Συνθηκών Εργασίας στις συσκευασίες τροφίμων

Χαρακτηριστικά του δείγματος ερωτηθέντων της έρευνας: Με μπλέ χρώμα εμφανίζεται το ποσοστό των ερωτηθέντων που είναι διατεθημένοι να πληρώσουν απο 20 μέχρι 120 λεπτά του ευρώ για να αποκτήσουν ενα κεσεδάκι φράουλες με ετικέτα Δίκαιων Συνθηκών Εργασίας. Με κόκκινο χρώμα εμφανίζεται το ποσοστό του μέσου καταναλωτή που οι ερωτηθέντες πιστεύουν οτι θα πλήρωνε απο 20 μέχρι 120 λεπτά του ευρώ για να αποκήσει ένα κεσεδάκι φράουλες με ετικέτα Δίκαιων Συνθηκών Εργασίας.

Χαρακτηριστικά του δείγματος ερωτηθέντων της έρευνας: Το οικονομετρικό υπόδειγμα χρησιμοποιεί ως εξαρτημένη μεταβλητή την προθυμία πληρωμής Επειδή η δηλούμενη προθυμία πληρωμής καταγράφεται με την μορφή του μονού-ορίου (single- bounded), εκτιμήθηκε μια παλινδρόμηση διαστημάτων (interval regression)

ΣυντελεστήςΤυπικό Σφάλμα z Διάστημα εμπιστοσύνης Ηλικία -0,0990,072-1,380,167-0,2390,04 Μέγεθος οικογένειας 0,4280,6980,610,540-0,9411,7 Φύλο -2,0111,869-1,080,282-5,6751,6 ΕκπαίδευσηΓυμνάσιο -2,2886,272-0,360,715-14,58210 Λύκειο 6,7435,1381,310,189-3,32716 Απόφοιτος ΙΕΚ ή φοιτητής 1,2175,3920,230,821-9,35211 Πανεπιστήμιο ή ΑΤΕΙ 2,2005,1290,430,668-7,85312 Μεταπτυχιακό /Διδακτορικό 0,2735,7210,050,962-10,94011 Αποτελέσματα παλινδρόμησης διαστημάτων

ΣυντελεστήςΤυπικό Σφάλμα z Διάστημα εμπιστοσύνης Οικονομική Κατάσταση Κακή 1,8718,5030,220,826-14,79418 Κάτω από το μέτριο 6,5237,9160,820,410-8,99322 Μέτρια 12,2137,6111,600,109-2,70527 Πάνω από το μέτριο 17,1607,7902,200,0281,89232 Καλή 15,6217,8621,990,0470,21131 Πολύ καλή 16,9659,9191,710,087-2,47536 Συχνός Αγοραστής 2,2302,1901,020,309-2,0646,5 Γνώση Δ.Σ.Ε. 5,2762,4702,140,0330,43410 Αποτελέσματα παλινδρόμησης διαστημάτων

Αποτελέσματα έρευνας Γενικά συμπεράσματα από την ανάλυση των δεδομένων με την παλινδρόμηση διαστημάτων:  Γενικά χαρακτηριστικά: Η αύξηση της ηλικίας του καταναλωτή κατα ένα έτος οδηγεί σε μείωση του χρηματικού ποσού, που είναι διατεθειμένος να δαπανήσει για να αποκτήσει ενα κεσεδάκι μισού κιλού φράουλες πιστοποιημένο με ετικέτα Δίκαιων Συνθηκών Εργασίας, κατά 0,099 λεπτά του ευρώ.

Αποτελέσματα έρευνας Η αύξηση του μεγέθους της οικογένειας του καταναλωτή κατα ένα άτομο οδηγεί σε αύξηση του χρηματικού ποσού που είναι διατεθειμένος να δαπανήσει για να αποκτήσει ενα κεσεδάκι μισού κιλού φράουλες πιστοποιημένο με ετικέτα Δίκαιων Συνθηκών Εργασίας, κατά 0,43 λεπτά του ευρώ. Μία γυναίκα καταναλωτής είναι διατεθειμένη να δαπανήσει 2 λεπτά του ευρώ περισσότερα για να αποκτήσει ενα κεσεδάκι μισού κιλού φράουλες πιστοποιημένο με ετικέτα Δίκαιων Συνθηκών Εργασίας σε σχέση με έναν άνδρα καταναλωτή.

Αποτελέσματα έρευνας Επίπεδο εκπαίδευσης Στην περίπτωση αυτή για να βγάλουμε τα συμπεράσματα χρησιμοποιήσαμε τη μέθοδο των ψευδομεταβλητών και ως βάση το επίπεδο εκπαίδευσης μέχρι δημοτικό. Γυμνάσιο-2,3 λεπτά του € Λύκειο6,7 λεπτά του € Απόφοιτος ΙΕΚ ή φοιτητής1,2 λεπτά του € Πανεπιστήμιο ή ΑΤΕΙ2,2 λεπτά του € Μεταπτυχιακό/ Διδακτορικό 0,3 λεπτά του €

Αποτελέσματα έρευνας Άρα:  Μεταξύ δύο καταναλωτών κατά τα άλλα όμοιων, αυτός που έχει επίπεδο εκπαίδευσης γυμνασίου είναι διατεθειμένος να δαπανήσει 2,3 λεπτά του ευρώ λιγότερα σε σχέση με αυτόν που έχει επίπεδο εκπαίδευσης μέχρι δημοτικό.  Μεταξύ δύο καταναλωτών κατά τα άλλα όμοιων, αυτός που έχει επίπεδο εκπαίδευσης λυκείου είναι διατεθειμένος να δαπανήσει 6,7 λεπτά του ευρώ περισσότερα σε σχέση με αυτόν που έχει επίπεδο εκπαίδευσης μέχρι δημοτικό.

 Μεταξύ δύο καταναλωτών κατά τα άλλα όμοιων, αυτός που είναι απόφοιτος ΙΕΚ ή φοιτητής είναι διατεθειμένος να δαπανήσει 1,2 λεπτά του ευρώ περισσότερα σε σχέση με αυτόν που έχει επίπεδο εκπαίδευσης μέχρι δημοτικό.  Μεταξύ δύο καταναλωτών κατά τα άλλα όμοιων, αυτός που έχει επίπεδο εκπαίδευσης πανεπιστημίου ή ΑΤΕΙ είναι διατεθειμένος να δαπανήσει 2,2 λεπτά του ευρώ περισσότερα σε σχέση με αυτόν που έχει επίπεδο εκπαίδευσης μέχρι δημοτικό.  Μεταξύ δύο καταναλωτών κατά τα άλλα όμοιων, αυτός που έχει επίπεδο εκπαίδευσης μεταπτυχιακού ή διδακτορικού είναι διατεθειμένος να δαπανήσει 0,3 λεπτά του ευρώ περισσότερασε σχέση με αυτόν που έχει επίπεδο εκπαίδευσης μέχρι δημοτικό.

Αποτελέσματα έρευνας Οικονομική κατάσταση Στην περίπτωση αυτή για να βγάλουμε τα συμπεράσματα χρησιμοποιήσαμε τη μέθοδο των ψευδομεταβλητών και ως βάση την πολύ κακή οικονομική κατάσταση. Κακή1,871 Κάτω απο το μέτριο6,523 Μέτρια12,213 Πάνω απο το μέτριο17,160 Καλή15,621 Πολύ καλή16,965

Αποτελέσματα έρευνας Άρα:  Μεταξύ δύο καταναλωτών κατά τα άλλα όμοιων, αυτός που έχει κακή οικονομική κατάσταση είναι διατεθειμένος να δαπανήσει 1,9 λεπτά του ευρώ περισσότερα σε σχέση με αυτόν που έχει πολύ κακή οικονομική κατάσταση.  Μεταξύ δύο καταναλωτών κατά τα άλλα όμοιων, αυτός που έχει κάτω του μετρίου οικονομική κατάσταση είναι διατεθειμένος να δαπανήσει 6,5 λεπτά του ευρώ περισσότερα σε σχέση με αυτόν που έχει πολύ κακή οικονομική κατάσταση.

 Μεταξύ δύο καταναλωτών κατά τα άλλα όμοιων, αυτός που έχει μέτρια οικονομική κατάσταση είναι διατεθειμένος να δαπανήσει 12,2 λεπτά του ευρώ περισσότερα σε σχέση με αυτόν που έχει πολύ κακή οικονομική κατάσταση.  Μεταξύ δύο καταναλωτών κατά τα άλλα όμοιων, αυτός που έχει άνω του μετρίου οικονομική κατάσταση είναι διατεθειμένος να δαπανήσει 17,2 λεπτά του ευρώ περισσότερα σε σχέση με αυτόν που έχει πολύ κακή οικονομική κατάσταση. Αποτελέσματα έρευνας

 Μεταξύ δύο καταναλωτών κατά τα άλλα όμοιων, αυτός που έχει καλή οικονομική κατάσταση είναι διατεθειμένος να δαπανήσει 15,6 λεπτά του ευρώ περισσότερα σε σχέση με αυτόν που έχει πολύ κακή οικονομική κατάσταση.  Μεταξύ δύο καταναλωτών κατά τα άλλα όμοιων, αυτός που έχει πολύ καλή οικονομική κατάσταση είναι διατεθειμένος να δαπανήσει 16,9 λεπτά του ευρώ περισσότερα σε σχέση με αυτόν που έχει πολύ κακή οικονομική κατάσταση.

Αποτελέσματα έρευνας Οι καταναλωτές οι οποίοι αποτελούν το μέλος της οικογένειας το οποίο συνήθως ψωνίζει τα τρόφιμα είναι διατεθειμένοι να δαπανήσουν 2,2 λεπτά του ευρώ περισσότερα σε σχέση με τους καταναλωτές οι οποίοι δεν αποτελούν το μέλος της οικογένειας το οποίο συνήθως ψωνίζει τα τρόφιμα. Οι καταναλωτές οι οποίοι γνωρίζουν τη σημασία της ετικέτας Δίκαιων Συνθηκών Εργασίας στις συσκευασίες τροφίμων είναι διατεθειμένοι να δαπανήσουν 5,3 λεπτά του ευρώ περισσότερα σε σχέση με τους καταναλωτές οι οποίοι δεν την γνωρίζουν.

Αποτελέσματα έρευνας Καμπύλη ζήτησης Με το διάγραμμα αυτό της καμπύλης ζήτησης απεικονίζεται γραφικά το ποσοστό των καταναλωτών που είναι διατεθειμένοι να αγοράσουν συσκευασίες φράουλας σε σχέση με το ποσό που πρέπει να καταβάλουν για να το επιτύχουν.