Ερωτηματολόγιο: α. Πόσο σημαντική είναι η διαφήμιση ώστε να σας βοηθήσει να εντοπίσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που χρειάζεστε; Απάντηση φίλου: αρκετά.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΝ Βασίλης Κυπαριδης.
Advertisements

Σ΄ενοχλεί κάτι? Εχεις κάποιο πρόβλημα?
Σ΄ενοχλεί κάτι? Εχεις κάποιο πρόβλημα?
“... because the love of God has been poured out within our hearts through the Holy Spirit who was given to us.” Romans 5:5.
ENIAIO ΛYKEIO ΛYKEIO ΛINOΠETPAΣ / ΑΠΕΗΤΕΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΡΟΥ ΓPAΦIKEΣ TEXNEΣ, Γ’ ΛYKEIOY KAΘHΓHTHΣ: Πολυδώρου Bάσος MEPOΣ/KEΦAΛAIO: Σχεδιασμός για Oργανισμούς.
Α. Ι. Ζουμπούλης Τομέας Χημικής Τεχνολογίας & Βιομηχανικής Χημείας, Τμήμα Χημείας Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Δημόσιες Σχέσεις και Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Ενότητα # 6: Διαχείριση Κρίσης Διδάσκων: Γεώργιος Πανηγυράκης Τμήμα: Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
1 Κ ΕΦΑΛΑΙΟ 13 ο: Δομή της αγοράς και ανταγωνισμός.
Δείκτες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης 1. Θεματικές Ενότητες Υπεύθυνη Επιχειρηματικότητα. Κοινωνικά Υπεύθυνες Επενδύσεις. Δείκτες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.
ΜΑΘΗΜΑ 5 Ο ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. Ο Κύκλος Ζωής Του Προϊόντος.
ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΑ ΝΕΥΡΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ Σπύρος Λυκοθανάσης, Καθηγητής Διευθυντής Εργαστηρίου Αναγνώρισης Προτύπων Τμήμα Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής Πανεπιστημίου.
1 ΜΕΘΟΔΟΙ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΕΝΤΕΡΙΚΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Χρήση καθετήρα Levin.
Η Στρατηγική των Επιχειρήσεων. Παρουσίαση, Δημήτρης Λαμπρούλης.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΓΡΑΠΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (στα πλαίσια του μαθήματος project) Α΄ΤΑΞΗΣ ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΕΟΥ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΟΥ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΝΕΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 024 ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗ ΑΣΚΗΣΗ Διδάσκοντες.
Αποφάσεις Τιμολόγησης. Εισαγωγή  Οι παράγοντες που πρέπει να λαμβάνονται υπόψη για τον καθορισμό της τιμής ενός προϊόντος είναι:  Η στρατηγική της επιχείρησης.
Αποφάσεις Διανομής. Εισαγωγή Για την διανομή των αγαθών από τον παραγωγό στον καταναλωτή απαιτείται μια σειρά λειτουργιών και δραστηριοτήτων μάρκετινγκ,
ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ II Ενότητα 3: Διασταύρωση σε κόμβο Διδάσκων: Γεώργιος Στεφανίδης Πολυτεχνική Σχολή Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών.
Ανακαλύπτοντας την Πληροφορική: Βάσεις Δεδομένων Γεώργιος Χατζημηλιούδης Ειδικός Επιστήμονας 8 Οκτωβρίου 2015.
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός Τμ. Επιχειρηματικού Σχεδιασμού & Πληροφοριακών Συστημάτων Δρ. Απόστολος Ραφαηλίδης.
Hμέρα Καριέρας «Η συνέντευξη» Σάββας Μακρίδης, επ. συν. Τμ. Δημόσιων Σχέσεων και Επικοινωνίας, ΑΤΕΙ Ιονίων Νήσων.
Ανάλυση Ανταγωνισμού. Ανάλυση Ανταγωνισμού: τύποι ΠΟΛΛΟΙ ΠΩΛΗΤΕΣΛΙΓΟΙ ΠΩΛΗΤΕΣΕΝΑΣ ΠΩΛΗΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΠΡΟΪΟΝ Μονοπωλιακός Ανταγωνισμός Διαφοροποιημένο.
Table of Contents/Περιεχόμενα
Σχεδιασμός των Μεταφορών
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ & ΟΙ ΛΟΓΙΚΕΣ ΤΗΣ
Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου Ι
Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Μετατροπή Σχήματος Ο/Σ σε Σχεσιακό Σχήμα
Εισαγωγή στην Προσομοίωση
Σ΄ενοχλεί κάτι? Εχεις κάποιο πρόβλημα?
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός
Τουρισμός Πολιτιστικής Κληρονομιάς
Ο τόπος μας… Το πολιτιστικό μας πάρκο ¨Αντώνης Τρίτσης¨
Υδρογεωχημεία – Αναλυτική Γεωχημεία
Ζωική Ποικιλότητα Ενότητα 7. Συγκριτική Θεώρηση της Δομής και Λειτουργίας των Ζώων Ρόζα Μαρία Τζαννετάτου Πολυμένη, Επίκουρη Καθηγήτρια Σχολή Θετικών.
ΦΟΒΙΕΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
This is where I live Οδηγίες για το Power Point
Νέες τεχνολογίες, Νευροβιολογία και Επιστήμες της Συμπεριφοράς
Τμήμα Διεθνών Σχέσεων Πανεπιστημίου Πατρών
Fitness (Χορός+Γυμναστική)
Αντίληψη αντίληψη του φυσικού κόσμου που μας περιβάλλει, μέσω του νευρικού μας συστήματος αποτελεί δημιούργημα του εγκεφάλου και άρα τα χαρακτηριστικά.
ζωντανός και δραστικός.
Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής Μακροοικονομία
Επικοινωνία & Δημόσιες Σχέσεις στον Τουρισμό
This story was written in Cyprus by Primary School children.
Σ΄ενοχλεί κάτι? Εχεις κάποιο πρόβλημα?
Αντίληψη αντίληψη του φυσικού κόσμου που μας περιβάλλει, μέσω του νευρικού μας συστήματος αποτελεί δημιούργημα του εγκεφάλου και άρα τα χαρακτηριστικά.
Διοίκηση επιχειρήσεων
Διοίκηση επιχειρήσεων
Μια συναρπαστική ιστορία για το μέγεθος του κόσμου μας.
Ο φεμινισμός της «Εφημερίδος των Κυριών»
ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗ ΑΣΚΗΣΗ (PERSONAL TRAINING)
Πού είναι η μοτοσικλέτα;
Κεφάλαιο 9 Το υπόδειγμα IS-LM/AD-AS :
Σ΄ενοχλεί κάτι? Εχεις κάποιο πρόβλημα?
ΛΟΓΟΤΥΠΩΝ και ΣΗΜΕΙΟΛΟΓΙΑ
Νεοπλασματα ουροδοχου κυστης
Μια συναρπαστική ιστορία για το μέγεθος του κόσμου μας.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟΥ
שוני בכישורי העובדים עד כה הנחנו שכל העובדים זהים. למעשה, קיימים הבדלים ניכרים ביכולתם של פרטים שונים לתרום לתפוקה בענפים שבהם הם עובדים. ניתן להצביע על.
ΟΜΑΔΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΡΙΤΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΠΕΜΠΤΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΑΒΒΑΤΟ
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΡΙΤΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΠΕΜΠΤΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΑΒΒΑΤΟ
Unit Circle.
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
Εθισμός Ηλιάνα Πούλου.
ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΡΙΤΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΠΕΜΠΤΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΑΒΒΑΤΟ
Erasmus+Czech Republic
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ερωτηματολόγιο: α. Πόσο σημαντική είναι η διαφήμιση ώστε να σας βοηθήσει να εντοπίσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που χρειάζεστε; Απάντηση φίλου: αρκετά Απάντηση οικ. προσ.: πολύ β. Πως χρησιμοποιήσατε την διαφήμιση σε σχέση με μια πρόσφατη αγορά; Απάντηση φίλου: μου έδωσε πληροφορίες για το προϊόν. Απάντηση οικ. προσ.: με έπεισε στο να αγοράσω το προϊόν. γ. Ποιες πληροφορίες θέλετε να έχετε από τις διαφημίσεις; Απάντηση φίλου: την τιμή και τα χαρακτηριστικά του προϊόντος Απάντηση οικ. προσ.: την τιμή και τις χρήσεις του προϊόντος

δ. Ποια είδη προϊόντων ή υπηρεσιών σας βοηθούν περισσότερο όταν διαφημίζονται; Απάντηση φίλου: τα προϊόντα του σούπερ μάρκετ Απάντηση οικ. προσ.: τα προϊόντα του σούπερ μάρκετ ε. Αν η διαφήμιση σταματούσε, πως θα βρίσκατε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που σας ενδιαφέρουν; Απάντηση φίλου: στο διαδίκτυο Απάντηση οικ. προσ.: στο διαδίκτυο στ. Ποιες αλλαγές θα θέλατε να δείτε στην διαφήμιση των προϊόντων ή των υπηρεσιών που χρειάζεστε; Απάντηση φίλου: να γίνουν περισσότερο κατανοητές Απάντηση οικ. προσ.: να γίνουν περισσότερο κατανοητές

2. Περιγράψτε γραπτώς τη χρήση της διαφήμισης στις τελευταίες τρεις αγορές σας που ξεπέρασαν τα 50€. Συμπεριλάβετε το εάν νοιώθετε πως η διαφήμιση βοήθησε, εμπόδισε ή δεν είχε καμιά επίδραση στην αγορά σας Και στις τρεις αγορές η διαφήμιση έπαιξε καθοριστικό ρόλο καθώς ήταν μία από τις αιτίες για την αγορά των προϊόντων καθώς: Γνωστοποίησε τα χαρακτηριστικά και τις ιδιότητες του προϊόντος. Γνωστοποίησε τον τρόπο χρήσης του Οι διαφημίσεις ήταν αρκετά πειστικές

3. α. Πόσο σημαντική είναι η διαφήμιση στον μέσο καταναλωτή; Η διαφήμιση είναι αρκετά σημαντική στον μέσο καταναλωτή καθώς: Τον φέρνει σε μια πρώτη επαφή με τον καταναλωτή. Είναι το μέσο επικοινωνίας καταναλωτή- επιχείρησης. Είναι το μέσο το οποίο ανάλογα με την εικόνα που προβάλει για το προϊόν θα πείσει τον καταναλωτή να αγοράσει το προϊόν.

3. β. Γράψτε τουλάχιστον τέσσερις διαφορετικούς λόγους που να δικαιολογούν την διαφήμιση σε μια ιδιωτική επιχείρηση. Η ύπαρξη διαφήμισης σε μια ιδιωτική επιχείρηση είναι πολύ σημαντική καθώς λειτουργεί ως μέσο: Προβολής του προϊόντος στο αγοραστικό κοινό. Γνωριμίας του νέου προϊόντος σε νέους- υποψήφιους καταναλωτές. Προβολής χαρακτηριστικών και ιδιοτήτων του προϊόντος στο αγοραστικό κοινό. Επικοινωνίας πελατών-επιχείρησης.

3.γ. Υπάρχει κάποιο καλό υποκατάστατο της διαφήμισης ως μέσον επικοινωνίας μεταξύ επιχειρήσεων και πελατών; Όχι καθώς η διαφήμιση ως μέσο επικοινωνίας μεταξύ των επιχειρήσεων και των πελατών: Προσφέρει στον καταναλωτή τις απαραίτητες πληροφορίες προκειμένου να γνωρίσει και να αγοράσει το προϊόν που προσφέρει η κάθε επιχείρηση. Προβάλλει μια εικόνα της ίδιας της επιχειρήσεις την οποία κανένα άλλο μέσο δεν θα μπορούσε να προσφέρει πιο ολοκληρωμένα.

3.δ. Ποιες πληροφορίες είναι οι πιο σημαντικές σε μια διαφήμιση; Τιμή προϊόντος. Χαρακτηριστικά-Ιδιότητες προϊόντος. Η χρήση-χρήσεις του προϊόντος.

Το μάρκετινγκ περιλαμβάνει κίνηση αγαθών και υπηρεσιών από τον παραγωγό στον τελικό καταναλωτή. Ακολουθεί ένα σχόλιο για τον χορηγό διαφήμισης και το μέσο το οποίο καταχωρείται η διαφήμιση για τα παρακάτω προϊόντα.

BMW M6 Coupe. Το συγκεκριμένο μοντέλο αυτοκινήτου διαφημίζεται βραδινές ώρες στην τηλεόραση και συνήθως ενδιάμεσα από ταινίες δράσης. Σκοπός της συγκεκριμένης διαφήμιση είναι: να συνδέσει την δράση των ταινιών με την δράση που προσφέρει η ταχύτητα και ο σχεδιασμός του συγκεκριμένου αυτοκινήτου καθώς και το χρώμα που έχει το διαφημιζόμενο αυτοκίνητο το οποίο είναι το κόκκινο το οποίο συνδέεται με τα παραπάνω.

Δημητριακά Fitness Η συγκεκριμένη διαφήμιση είναι τηλεοπτική και προβάλλεται κυρίως πρωινές ώρες με σκοπό: την προβολή δημητριακών ολικής αλέσεως που είναι φτιαγμένα ιδιαίτερα για όσους προτιμούν μία υγιεινή διατροφή με χαμηλά λιπαρά και ευχάριστη γεύση.

Coca-Cola Η Coca-Cola διαφημίζεται στις τηλεοπτικές οθόνες κατά την διάρκεια της ημέρας και συνδέεται με το ότι η Coca-Cola είναι ένα προϊόν το οποίο μπορεί να καταναλωθεί οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας. Μέσω τον διαφημίσεών της η Coca-Cola έχει σκοπό: να περάσει στους καταναλωτές ότι κάθε ωραία στιγμή της ζωής συνδέεται με την Coca-Cola.

Addidas Η διαφήμιση προβάλλεται στην τηλεόραση κυρίως ενδιάμεσα από αθλητικές διοργανώσεις και παρουσιάζει στους τηλεθεατές την ιστορία ενός από τους μεγαλύτερους ποδοσφαιριστές, ο οποίος ξεκίνησε από το μηδέν αλλά με μεγάλη θέληση κατάφερε να γράψει ιστορία στο παγκόσμιο ποδόσφαιρο. Σκοπός της διαφήμισης είναι: να προβάλει το σλόγκαν της συγκεκριμένης εταιρείας=> Impossible is Nothing (=Τίποτα δεν είναι αδύνατο) το οποίο είναι σήμα κατατεθέν της.

5. α. Παράδειγμα λανθασμένης, ατελής και παραπλανητικής τηλεοπτικής διαφήμισης : Η διαφήμιση παρουσιάζει την δράση ενός απορρυπαντικού ρούχων το οποίο μέσο επίδειξης αποδεικνύει την ισχυρότερη δράση του απορρυπαντικού εν συγκρίσει ενός άλλου απορρυπαντικού. Η συγκεκριμένη διαφήμιση θα μπορούσε να αμφισβητηθεί καθώς: Ο λεκές που χρησιμοποιείτε μπορεί να είναι πιο ήπιος στο διαφημιζόμενο απορρυπαντικό. Το ο κάδος του πλυντηρίου που τοποθετείτε το διαφημιζόμενο προϊόν μπορεί να περιέχει ήδη μία δόση απορρυπαντικού.

5. β. Παράδειγμα λανθασμένης, ατελής και παραπλανητικής διαφήμισης σε εφημερίδα: Η διαφήμιση αναφέρεται σε μία > κρέμα προσώπου η οποία, λόγω των χρωστικών ουσιών που περιέχει, μόλις έρθει σε επαφή με το δέρμα η απόχρωση της γίνεται ίδια με αυτή του δέρματος.. Η συγκεκριμένη διαφήμιση θα μπορούσε να αμφισβητηθεί καθώς: Κατά πόσο η απόχρωση της κρέμας προσαρμόζεται σε αυτή της επιδερμίδας. Κατά πόσο επιβαρύνουν οι χρωστικές ουσίες που περιέχει επιβαρύνουν την επιδερμίδα.