Διαδικασίες διαχείρισης της διατήρησης των πελατών ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠIΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Διαδικασίες διαχείρισης της διατήρησης των πελατών ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠIΣΤΗΜΙΟ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Ρόλος της Πληροφορίας στη Διαχείριση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας
Advertisements

Αποφάσεις Τιμολόγησης
Επιτυχής Διεπιχειρησιακή Συνεργασία. Μέτρηση Απόδοσης Δικτύου Συνεργασιών. Πανεπιστήμιο Αιγαίου Σχολή Επιστημών της Διοίκησης Μ. Ν. Γαρρή Παρουσίαση: Χ.Φ.
Προσωπικές Πωλήσεις.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
Κατεύθυνση Τεχνολογιών Ηλεκτρονικών και Κινητών Υπηρεσιών
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
Κυριακή Μπαλτά Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Βιβλιοθήκη Σχεδιασμός και δημιουργία επικοινωνιακού σχεδίου δράσης της Βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
Εισαγωγή στην Αξιολόγηση Έργων Πληροφορικής Στρατηγική και Οικονομική των Π.Σ. Βέμου Κωνσταντίνα Τσάμα Ριγκέρς.
ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΩΝ
1 Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων CRM Μάθημα 3 ο : − Τα 5P του CRM Μάθημα 3 ο : − Τα 5P του CRM.
Επιχειρηματικο σχεδιο (business plan)
Sense of Initiative and Entrepreneurship Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει.
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
Ασκήσεις - Εφαρμογές Διάλεξη 4η
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας - Διαδικασία της Αυτοαξιολόγησης (ΑΕΕ) 2 ο Βήμα: Επιλογή και διαμόρφωση Σχεδίου Δράσης Σχολικοί Σύμβουλοι.
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
MARKETING - TMHMA ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Αξιολόγηση Επιπέδου Εξυπηρέτησης Στόχος : Προσφορά ίσου ή κατά προτίμηση μεγαλύτερου από τον ανταγωνιστή ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΛΑΙΟΣ ΤΕΦΑΑ ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
Πρακτική Άσκηση Ονοματεπώνυμο: ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΤΕΦΑΝΙΔΟΥ Α.Μ: Δ18411 Υπεύθυνος Καθηγητής: Ζωγραφάκης Σταύρος Χρονικό διάστημα: ΜΑΡΤΙΟΣ-ΑΠΡΙΛΙΟΣ Έτος:
Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης Εργαστήριο Πολιτικής Οικονομίας και Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΟΥ ΔΡ. Α. ΡΑΦΑΗΛΙΔΗΣ ΤΜ. ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΕΙ ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑΣ.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
ΕΝΟΤΗΤΑ 6η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΟΡΙΣΜΟΣ Λογιστική είναι ο κλάδος της εφαρμοσμένης Οικονομικής επιστήμης που ασχολείται με την ανάλυση, κατάταξη, καταγραφή και συσχέτιση των οικονομικών.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:  ΓΙΟΥΒΑΝΕΖΑ ΕΛΕΝΗ Α.Μ.420  ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΖΩΗ Α.Μ.479  ΣΠΑΘΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α.Μ.409  ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
Λόγω αφενός μεν της παγκοσμιοποίησης της αγοράς και αφετέρου της διάδοσης και ευρείας εφαρμογής των Συστημάτων Διοίκησης Ποιότητας, πολλές κυβερνήσεις.
1 Βιβλιογραφική Ανασκόπηση Literature Review. 2 Τι είναι η Βιβλιογραφική Ανασκόπηση;  Είναι η ικανότητα του σπουδαστή- συγγραφέα-ερευνητή να ανατρέχει.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧ/ΣΕΙΣ. Αποτελεί το πιο σημαντικό παράγοντα για την ύπαρξη και ευημερία μια τουριστικής- επισιτιστικής επιχ/σης.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
Προσωπικές Πωλήσεις. Προσωπικές πωλήσεις είναι η προβολή των αγαθών και των υπηρεσιών μέσω των πωλητών. Είναι η προσωπική προσπάθεια να παρακινήσει κάποιον.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 1: Εισαγωγή – Ορισμοί.
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
«Οι αντικειμενικοί σκοποί της Ολικής Ποιότητας στον Τουρισμό»
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
Έννοια και τρόπος διαχείρισης του Επιχειρηματικού κινδύνου (ΕΚ)
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΜΗΜΑ Θ. Ε. Κ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΝΕΚΡΟ ΣΗΜΕΙΟ (Break-even point)
Ανάπτυξη Μοντέλων Διακριτών Συστημάτων Μέρος Β
2. Ανάλυση Ενδιαφερομένων Μερών
ΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ KAI TO MAΡΚΕΤΙΝΓΚ
Τετάρτη, 12 Δεκεμβρίου 2012, Αθήνα, ΑΜΑLIA ATHENS HOTEL
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Διαχείρηση Έργων Πληροφορικής

Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
Σύγχρονες μεθοδολογίες ανάπτυξης και διαχείρισης Πληροφοριακών Συστημάτων 2ο Κεφάλαιο.
Το κόστος Ποιότητας    
ΟΡΙΣΜΟΣ ΑΓΟΡΑΣ.
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Αρχές Χρηματοοικονομικής Διοίκησης
Δένδρα αποφάσεων (Decision trees)
Διάταξη τίτλου Σχεδιασμός Πεδίου Εφαρμογής του Έργου.
Σχέδιο επαγγελματικού έργου
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Δένδρα αποφάσεων (Decision trees)
Η Αξιολόγηση & οι Απαιτήσεις του Σχεδίου Αξιολόγησης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διαδικασίες διαχείρισης της διατήρησης των πελατών ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠIΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Διαδικασίες διαχείρισης της διατήρησης των πελατών ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠIΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Μάθημα: Μάρκετινγκ Κωνσταντίνος Ροδόπουλος 421 Τριαντάφυλλος Δερνεκτσής 441 Εργασία στο μάθημα Μάρκετινγκ με θέμα: Α. Μ.

Διαδικασίες διαχείρισης της διατήρησης των πελατών Το συγκεκριμένο άρθρο ασχολείται με τη σημασία της διατήρησης πελατών σε μια επιχείρηση. Το συγκεκριμένο άρθρο ασχολείται με τη σημασία της διατήρησης πελατών σε μια επιχείρηση. ● Παραδοσιακό μάρκετινγκ → δημιουργήστε έναν πελάτη ● Παραδοσιακό μάρκετινγκ → δημιουργήστε έναν πελάτη ● Σύγχρονο μάρκετινγκ → διατηρήστε έναν πελάτη ● Σύγχρονο μάρκετινγκ → διατηρήστε έναν πελάτη Η παραπάνω αλλαγή τεκμηριώνεται κατόπιν έρευνας. Μέσα από παραδείγματα φαίνεται η αύξηση του κέρδους της επιχείρησης όταν διατηρεί και αναβαθμίζει τον ρόλο των πελατών της, αντί να προσπαθεί συνεχώς να βρει νέους πελάτες. Η παραπάνω αλλαγή τεκμηριώνεται κατόπιν έρευνας. Μέσα από παραδείγματα φαίνεται η αύξηση του κέρδους της επιχείρησης όταν διατηρεί και αναβαθμίζει τον ρόλο των πελατών της, αντί να προσπαθεί συνεχώς να βρει νέους πελάτες. Το μάρκετινγκ σχέσεων αντικαθιστά σιγά σιγά τις απλές σχέσεις συναλλαγών με τους πελάτες, με άμεσο αντίκτυπο στον κύκλο ζωής των πελατών. Το μάρκετινγκ σχέσεων αντικαθιστά σιγά σιγά τις απλές σχέσεις συναλλαγών με τους πελάτες, με άμεσο αντίκτυπο στον κύκλο ζωής των πελατών. Αυτό επιτυγχάνεται με δύο κύριες διαδικασίες που αφορούν: τον προγραμματισμό διατήρησης πελατών και τη διαχείριση των παραπόνων τους. Αυτό επιτυγχάνεται με δύο κύριες διαδικασίες που αφορούν: τον προγραμματισμό διατήρησης πελατών και τη διαχείριση των παραπόνων τους.

Διαδικασίες διαχείρισης της διατήρησης των πελατών Με την διατήρηση των πελατών έχουμε άμεσα και έμμεσα οικονομικά οφέλη από τις εξής μεταβολές: Με την διατήρηση των πελατών έχουμε άμεσα και έμμεσα οικονομικά οφέλη από τις εξής μεταβολές: ● η διάρκεια του ‘χρόνου ζωής’ των πελατών μεγαλώνει ● η διάρκεια του ‘χρόνου ζωής’ των πελατών μεγαλώνει ● οι δαπάνες συντήρησης πέφτουν, καθώς ο πελάτης και ο προμηθευτής μαθαίνουν περισσότερα ο ένας για τον άλλο ● οι δαπάνες συντήρησης πέφτουν, καθώς ο πελάτης και ο προμηθευτής μαθαίνουν περισσότερα ο ένας για τον άλλο ● πτώση των δαπανών αντικατάστασης των πελατών ● πτώση των δαπανών αντικατάστασης των πελατών ● οι διατηρημένοι πελάτες μπορούν να πληρώσουν υψηλότερες τιμές από τους πρόσφατα αποκτημένους ● οι διατηρημένοι πελάτες μπορούν να πληρώσουν υψηλότερες τιμές από τους πρόσφατα αποκτημένους ● είναι λιγότερο πιθανό οι διατηρημένοι πελάτες, να λάβουν προσφορές που γίνονται για να αποκτηθούν νέοι πελάτες ● είναι λιγότερο πιθανό οι διατηρημένοι πελάτες, να λάβουν προσφορές που γίνονται για να αποκτηθούν νέοι πελάτες ● πελάτες που παραπονιούνται και ικανοποιούνται είναι πιο ικανοποιημένοι ● πελάτες που παραπονιούνται και ικανοποιούνται είναι πιο ικανοποιημένοι

Διαδικασίες διαχείρισης της διατήρησης των πελατών Ακολουθεί η παρουσίαση μιας ταχυδρομικής έρευνας με ερωτηματολόγια που πραγματεύεται το επίπεδο επιτυχίας 170 επιχειρήσεων στον στόχο τους για άριστη διατήρηση των πελατών τους. Ακολουθεί η παρουσίαση μιας ταχυδρομικής έρευνας με ερωτηματολόγια που πραγματεύεται το επίπεδο επιτυχίας 170 επιχειρήσεων στον στόχο τους για άριστη διατήρηση των πελατών τους. Ως εξαρτημένη μεταβλητή έχουμε την ικανοποίηση τους από την διατήρηση των πελατών και ως ανεξάρτητες έχουμε τις εξής: Ως εξαρτημένη μεταβλητή έχουμε την ικανοποίηση τους από την διατήρηση των πελατών και ως ανεξάρτητες έχουμε τις εξής: α. Οι επιχειρήσεις που υπερέχουν στη διατήρηση πελατών έχουν έναν ρητό, τεκμηριωμένο σχέδιο διατήρησης πελατών. (H1) α. Οι επιχειρήσεις που υπερέχουν στη διατήρηση πελατών έχουν έναν ρητό, τεκμηριωμένο σχέδιο διατήρησης πελατών. (H1) β. Οι επιχειρήσεις που υπερέχουν στη διατήρηση πελατών αφιερώνουν κάποιο προϋπολογισμό στις δραστηριότητες διατήρησης πελατών. (H2) β. Οι επιχειρήσεις που υπερέχουν στη διατήρηση πελατών αφιερώνουν κάποιο προϋπολογισμό στις δραστηριότητες διατήρησης πελατών. (H2) γ. Οι επιχειρήσεις που υπερέχουν στη διατήρηση πελατών έχουν ορίσει ένα ιδιαίτερο πρόσωπο ή ομάδα για να είναι αρμόδιος-α στη διατήρηση πελατών. (H3) γ. Οι επιχειρήσεις που υπερέχουν στη διατήρηση πελατών έχουν ορίσει ένα ιδιαίτερο πρόσωπο ή ομάδα για να είναι αρμόδιος-α στη διατήρηση πελατών. (H3) δ. Οι επιχειρήσεις που υπερέχουν στη διατήρηση πελατών έχουν μια καταγεγραμμένη διαδικασία για τη διαχείριση παραπόνων των πελατών. (H4) δ. Οι επιχειρήσεις που υπερέχουν στη διατήρηση πελατών έχουν μια καταγεγραμμένη διαδικασία για τη διαχείριση παραπόνων των πελατών. (H4)

Διαδικασίες διαχείρισης της διατήρησης των πελατών Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με την βοήθεια του προγράμματος SPSS Περιγραφικά αποτελέσματα της έρευνας. Οι επιχειρήσεις που επιλέχθηκαν ήταν γενικά πολύ επιτυχημένες, αλλά δεν δίνουν ιδιαίτερη σημασία στη διαχείριση διατήρησης πελατών… …Μιας και: ● Μόνο 39% των επιχειρήσεων, έχουν ένα ρητό, τεκμηριωμένο, σχέδιο διατήρησης πελατών, και ακόμη λιγότερες (28%) αφιερώνουν έναν συγκεκριμένο προϋπολογισμό στις δραστηριότητες διατήρησης πελατών ● Επίσης ένα μεγάλο ποσοστό επιχειρήσεων δεν τμηματοποιεί τη βάση των πελατών όταν εφαρμόζει στρατηγικές διατήρησης.

Διαδικασίες διαχείρισης της διατήρησης των πελατών Συσχετισμοί Μεταβλητών Συσχετισμοί Μεταβλητών Εξετάζοντας την συσχέτιση της εξαρτημένη μεταβλητής με τις ανεξάρτητες καταλήγουμε στα παρακάτω αποτελέσματα… Εξετάζοντας την συσχέτιση της εξαρτημένη μεταβλητής με τις ανεξάρτητες καταλήγουμε στα παρακάτω αποτελέσματα… ▫ Η Η1 δεν σχετίζεται με την εξαρτημένη, άρα απορρίπτεται ▫ Η Η2 δεν σχετίζεται με την εξαρτημένη, άρα απορρίπτεται ▫ Η Η3 δεν σχετίζεται με την εξαρτημένη, άρα απορρίπτεται ▫ Στην Η4 παρατηρούμε ισχυρή συσχέτιση με την εξαρτημένη, άρα γίνεται δεκτή. Βρήκαμε μη στατιστικά σημαντική σχέση μεταξύ της διατήρησης των πελατών και των μεταβλητών H1, H2 και Η3. Αυτό το αποτέλεσμα ξεφεύγει από την συμβατική λογική management, η οποία προκειμένου να επιτύχει επιθυμητά επιχειρησιακά αποτελέσματα είναι απαραίτητο να δημιουργήσει ένα σχέδιο, έναν προϋπολογισμό και να εξασφαλίσει υπευθυνότητα. Ίσως ο λόγος που η συσχέτιση δεν επαληθεύτηκε, έχει να κάνει με την ποιότητα του σχεδίου και την εκτέλεσή του.

Διαδικασίες διαχείρισης της διατήρησης των πελατών Υπάρχουν δύο σημαντικά συμπεράσματα σε αυτήν την μελέτη. Υπάρχουν δύο σημαντικά συμπεράσματα σε αυτήν την μελέτη. ● Κατ' αρχάς, βρήκαμε πως η τελειότητα στη διατήρηση πελατών σχετίζεται σε μεγάλο βαθμό με την παρουσία μιας τεκμηριωμένης διαδικασίας διαχείρισης παραπόνων. ● Κατ' αρχάς, βρήκαμε πως η τελειότητα στη διατήρηση πελατών σχετίζεται σε μεγάλο βαθμό με την παρουσία μιας τεκμηριωμένης διαδικασίας διαχείρισης παραπόνων. ● Δεύτερον, διαπιστώνουμε ότι οι τυποποιημένες πρακτικές διαχείρισης του προγραμματισμού, η σύνταξη προϋπολογισμού και η ανάθεση της υπευθυνότητας για τη διατήρηση πελατών δεν σχετίζεται με την άριστη απόδοση διατήρησης πελατών. ● Δεύτερον, διαπιστώνουμε ότι οι τυποποιημένες πρακτικές διαχείρισης του προγραμματισμού, η σύνταξη προϋπολογισμού και η ανάθεση της υπευθυνότητας για τη διατήρηση πελατών δεν σχετίζεται με την άριστη απόδοση διατήρησης πελατών.

Διαδικασίες διαχείρισης της διατήρησης των πελατών Επιπτώσεις στην εταιρία Επιπτώσεις στην εταιρία Η σημαντικότερη επίπτωση από αυτήν την έρευνα είναι… Η σημαντικότερη επίπτωση από αυτήν την έρευνα είναι… να εφαρμοστεί μια τεκμηριωμένη διαδικασία διαχείρισης παραπόνων η οποία να μπορεί να ενεργήσει σε προβλήματα τα οποία παρακινούν τους πελάτες να εξυπηρετηθούν στους ανταγωνιστές. να εφαρμοστεί μια τεκμηριωμένη διαδικασία διαχείρισης παραπόνων η οποία να μπορεί να ενεργήσει σε προβλήματα τα οποία παρακινούν τους πελάτες να εξυπηρετηθούν στους ανταγωνιστές. Μια τέτοια διαδικασία διαχείρισης παραπόνων θα επιτρέψει στις επιχειρήσεις να κατανοήσουν καλύτερα την αποστασία των πελατών. Μια τέτοια διαδικασία διαχείρισης παραπόνων θα επιτρέψει στις επιχειρήσεις να κατανοήσουν καλύτερα την αποστασία των πελατών. Περιορισμοί Περιορισμοί Υπάρχουν δύο περιορισμοί σε αυτήν την μελέτη Υπάρχουν δύο περιορισμοί σε αυτήν την μελέτη ● Κατ' αρχάς, η έρευνα διεξήχθει σε συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή, και τα αποτελέσματα μπορεί να μην ισχύουν σε διαφορετικά γεωγραφικά μέρη. ● Δεύτερον, καταβάλλονται εκθέσεις από τους ανώτερους υπεύθυνους υπαλλήλους για τη διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες. Οι εκθέσεις αυτές μπορεί να μην ήταν αντικειμενικά επιβεβαιωμένες.