Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ΠΜΣ: Θετικές Επιστήμες και Νέες Τεχνολογίες Μάθημα: Διδάσκων: Λεμονίδης Χ. Θέμα:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
Advertisements

“ Εγχειρίδιο” εύχρηστων εφαρμογών για την εκπαιδευτική πράξη.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Εφαρμογές των νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία και μάθηση
Global Campaign for Education 4-10 May Education ahd Disability.
Σχόλια για τον επιστημονικό εγγραμματισμό
Σενάριο.
Center for Collaboration and Exchange (cce): Ένα εργαλείο για την υποστήριξη κοινοτήτων δράσης Χ. Κυνηγός, Ε. Τρούκη, Ν. Γιαννούτσου, Μ. Φουντάνα, Τ. Αθανασίου.
Επιμορφωτική ημερίδα Εκπαιδευτική Ρομποτική 5/12/2014.
Πρόγραμμα Kidspiration
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
« ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΥΠΙΚΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΜΕΣΩ ΒΙΒΛΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ» Υποψ. Διδάκτωρ Επιβλέπουσα Μαρίνα Λουάρη Μαρίτα Παπαρούση.
ACTIONAID PROJECT Όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους. Εκπαιδευμένοι δάσκαλοι για όλους. 3 ο Πρότυπο Πειραματικό Δ.Σ. Ευόσμου Τμήμα : Ε1 Αγγλικών.
26 Ιουνίου 2007 Το φθηνό μαθητικό laptop: Η περίπτωση του OLPC, τεχνολογικές και παιδαγωγικές προκλήσεις Χρήστος Μπούρας Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου.
ΤΠΕ - ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΓΛΩΣΣΑΣ
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
 Common Quality Assurance for VET Providers  Έργο που πραγματοποιήθηκε κατά την χρονική περίοδο  Ανάπτυξη ενός μοντέλου για πιστοποίηση εκπαιδευτικών.
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Τελική εργασία του μαθήματος “Σχεδιασμός Δημιουργικού & Διαφημιστικών Μηνυμάτων” Ιανουάριος 2054 Ομάδα Χ Ονοματεπώνυμο 1 Ονοματεπώνυμο 2 Ονοματεπώνυμο.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Development of spatial thinking, geometry and physics. What can.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εκπαιδευτικά Προγράμματα με Χρήση Η/Υ Ι ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ (Learning Theories and.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Teaching Science in Science Museums and Science Centers Towards.
Mobile Learning Μαθησιακοί πειραματισμοί και δημιουργικότητα στην ψηφιακή εποχή: Ψηφιακές πλατφόρμες και φορητές συσκευές, κοινωνικά παιχνίδια και διαδραστικές.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
1 Οι Τεχνολογίες της Επικοινωνίας και των Πληροφοριών στη Διδασκαλία και τη Μάθηση Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στη Διδασκαλία και.
Αντώνης Ζαρίντας, Δάσκαλος Η Εκπαίδευση στα Μέσα στον διεθνή χώρο και την Κύπρο 1.
5Κ1 & 6Κ1. Θεατρικές Εφαρμογές και Διδακτική της Φυσικής Ι Διδάσκουν: Αντιγόνη Παρούση και Βασίλης Τσελφές.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Γιώργος Κουτσίδης, ΕΜΕ Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Σχεδιασμός και Τεχνολογία Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2015 Σχεδιασμός και.
F1 in Schools. Το F1 in Schools υλοποιείται σήμερα σε περισσότερες από 30 χώρες και ο αριθμός αυξάνεται συνεχώς... F1 in Schools – Ένας Διεθνής Μαθητικός.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
Εργαστήριο με θέμα: Η χαρτογράφηση εννοιών ως εκπαιδευτικό εργαλείο στο πλαίσιο της Π.Ε/ Ε.Α.Α.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
From Applying Theory to Theorising Practice Achilleas Kostoulas Epirus Institute of Technology.
Ταυτότητες εκπαιδευτικού
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
SPACE “Exploring the City surrounding our Prison: a glimpse from Inside to the Outside.” SDE DIAVATON.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
«PORTFOLIO Μαθητή »   Κασιμάτη Αικατερίνη Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Παιδαγωγικού Τμήματος Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Παραπομπές και Δομή.
Διδακτική της Πληροφορικής και των ΤΠΕ Μάθημα επιλογής ΣΤ’ εξάμηνο, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, Πανεπιστήμιο.
Digital storytelling η αλλιως ψηφιακη αφηγηςη
Σχολ. Σύμβουλος Αγγλικής
Τεχνολογίες Κοινωνικής Δικτύωσης στην Εκπαίδευση Σερέτη Μάρθα ΑΕΜ: 695
στην Επιστήμη των Υπολογιστών Κωδικός Διαφανειών: MKT110
H εκπαίδευση και το πρόγραμμα STEM
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ενότητα 3.3 Web 2.0 στην εκπαίδευση: Wiki ePortfolios, Mahara
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
Δάσκαλος στην… πρίζα ή όχι;
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Χαράλαμπος Καραγιαννίδης
Χαρτογράφηση Εννοιών Εννοιολογικοί Χάρτες (concept maps)
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Πρώτη γνωριμία με διαθέσιμο εκπαιδευτικό λογισμικό. Το Εκπαιδευτικό Λογισμικό που παρουσιάζεται έχει παραχθεί για λογαριασμό του.
Λογισμικό Δημιουργικής Γραφής Kar2ouche Creative Writing
Γυμνάσιο Δρεπάνου Αργολίδας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ΠΜΣ: Θετικές Επιστήμες και Νέες Τεχνολογίες Μάθημα: Διδάσκων: Λεμονίδης Χ. Θέμα: Digital Storytelling in Maths Βασιλική Τζάνη (429)

Robin, B.R. (2008). Digital Storytelling: A Powerful Technology Tool for the 21st Century Classroom. Theory Into Practice, 47, 220–228.

Εισαγωγή U.S. Department of Education (2007): Αν η μάθηση στην Ανάγνωση και στα Μαθηματικά είναι πιο αποτελεσματική με τη χρήση λογισμικών Αρνητικά αποτελέσματα eSchool News (2007): Υποστηρικτές των λογισμικών (Mary Ann Wolf) Διαφωνούν και παραθέτουν έρευνες με αντίθετα αποτελέσματα ! Υπάρχει ανάγκη για καλύτερο θεωρητικό πλαίσιο !

Μαθητές Εκπαιδευτικοί Web 2.0, MySpace, YouTube, blogs, wikipedias, podcasts, Μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Digital Storytelling (DST) DST: Ψηφιακή εξιστόρηση ιστοριών  Επιλογή θέματος Πραγματοποίηση έρευνας Καταγραφή σεναρίου Ανάπτυξη ενδιαφέρουσας ιστορίας Ψηφιακά μέσα (Γραφικά, Αρχεία ήχου Ηχογραφήσεις, Βίντεο, Μουσική)

Burmark (2004)  DST: Εκπαιδευτικό εργαλείο για συγκέντρωση, δημιουργία, ανάλυση και συνδυασμό κινούμενων εικόνων με γραπτό κείμενο. Joe Lambert, Dana Atchley (1980)  Center for Digital Storytelling (CDS)

21 st Century Literacy   Digital literacy (Ψηφιακός γραμματισμός)   Global literacy (Παγκόσμια παιδεία)   Technology literacy (Τεχνολογικός γραμματισμός)   Visual literacy (Οπτικός γραμματισμός)   Information literacy (Πληροφοριακός γραμματισμός)

Είδη DST  Προσωπικές αφηγήσεις (Personal narratives)  Ιστορίες που πληροφορούν ή διδάσκουν (  Ιστορίες που πληροφορούν ή διδάσκουν (Stories That Inform or Instruct)   Ιστορίες που εξετάζουν ιστορικά γεγονότα (Stories That Examine Historical Events)

Technological Pedagogical Content Knowledge (TPCK) Οι εκπαιδευτικοί με τη χρήση τεχνολογιών οφείλουν να: Κατανοούν τις εννοιολογικές αναπαραστάσεις Χρησιμοποιούν κατάλληλες παιδαγωγικές τεχνικές Γνωρίζουν που δυσκολεύονται οι μαθητές και πως η τεχνολογία μπορεί να βοηθήσει σε αυτό Γνωρίζουν τις προηγούμενες γνώσεις των μαθητών αλλά και επιστημολογικών θεωριών Γνωρίζουν πώς να χρησιμοποιήσουν τις τεχνολογίες για να οικοδομήσουν την υπάρχουσα γνώση Αναπτύξουν νέες επιστημολογίες ή να ενδυναμώσουν τις παλιές Mishra & Koehler (2006)

Oliver Dreon, Ο., Kerper, R.K., Landis, K. (2011).Digital Storytelling: A tool for Teaching and Learning in the YouTube Generation. Middle School Journal, 42(5), 4-9.

‘’What if teachers could capitalize on student interest in these quick and quirky video clips as a way to help students connect with curriculum?’’ Tyler Binkley

Το άρθρο…   Εξηγεί γιατί ο Tyler χρησιμοποιεί DST στην τάξη του.   Περιγράφει πως η τεχνολογία στο πλαίσιο όλων των μαθημάτων μπορεί να βοηθήσει τους εκπαιδευτικούς να κατανοήσουν τη χρησιμότητα των DST ως εκπαιδευτικό εργαλείο.

Η χρησιμότητα του DST “Digital natives need to develop a systematic understanding of the technology, subject matter, pedagogy, and how these aspects work together”. Lei's, 2009 “Digital storytelling is the art of combiningnarrative with digital media such as images, sound, and video to create a short story’’. Robin, 2008

“By integrating visual images with written text, digital stories can be used to enhance and accelerate student comprehension’’. Burmark, 2004; Robin, 2008 “When creating their own digital stories, students encounter an integrated instructional activity that requires them to leverage a host of cognitive, interpersonal, organizational and technical skills”. National Middle School Association [NMSA], 2010; Robin, 2008

‘’By drawing on students' writing skills, organizational abilities, and creativity, digital storytelling is an ideal integrative activity that can be incorporated easily in a variety of middle grades settings’’ Hernandez & De La Paz, 2009; Kajder & Swansen, 2004

Μοντέλο του Tyler   Αφορμή: Εμπειρίες στο πανεπιστήμιο του Millersville  Οι εκπαιδευτικοί αναγνωρίζουν την αλληλεξάρτηση της τεχνολογίας, της παιδαγωγικής, του περιεχομένου και του πλαισίου με την αποτελεσματική μάθηση. (Harris, Mishra, & Koehler, 2009)   Η ευκολία του να μάθει ο ίδιος να κατασκευάζει DST αλλά και να το προωθεί στους μαθητές του  νεαρό ηλικίας του, οικειότητα με την τεχνολογία   Tyler: ενσωματώνει την τεχνολογία αποτελεσματικά στην τάξη του με την κατασκευή βίντεο σχετικών με μαθηματικά που με τους μαθητές του αναρτά στο YouTube (Binkley, 2010).

  Βίντεο: εξιστορεί μια αστεία ιστορία με πλήθος χαρακτήρων και σαφή πλοκή που εμπεριέχουν σημαντικές έννοιες των μαθηματικών που συνδέονται άμεσα με τους μαθητές   Το μάθημα του Tyler δεν είναι «τεχνοκεντρικό» (technocentric) αλλά ενσωματώνει την τεχνολογία σε όλα τα μαθητικά πεδία (διαθεματικότητα).   Η κάθε δραστηριότητα στην εκπαιδευτική τεχνολογία εστιάζει στις παιδαγωγικές γνώσεις και πως αυτές προάγουν τη μάθηση.

  Συνδυάζει την προαγωγή μαθηματικών γνώσεων με χιούμορ κι ευχαρίστηση   Προωθεί την κοινωνική αποδοχή των εφήβων   Με την ενασχόληση μαθητών μεσαίων τάξεων, ο Tyler κατανοεί τη δυναμική από τη συνεχώς μεταβαλλόμενη νεανική κουλτούρα. (NMSA, 2010).

Εφαρμογή του προγράμματος κατάρτισης των εκπαιδευτικών   Literature for Children and Young Adolescents: Εστιάζει στη λογοτεχνία   Κατασκευή DST με iMovie ή Movie Maker: Booktalks  προώθηση βιβλίων, διάφορα θέματα της επικαιρότητας   Πολλοί εκπαιδευτικοί αποφάσισαν να προωθήσουν το DST στην τάξη τους με κατασκευαστές τα παιδιά

Θέματα και προκλήσεις "Would all of my students be able to access content online or benefit equally from its presentation?" Κοινωνικό επίπεδο Οικονομικό επίπεδο Μαθησιακές ανάγκες

Ευχαριστώ για την προσοχή σας!